تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 نوامبر 2023 - 6:19
کد خبر : 18272

چگونه کسب و کار خود را در Google Maps ثبت کنیم

چگونه کسب و کار خود را در Google Maps ثبت کنیم

این راهنما نحوه ثبت کسب و کار خود را درGoogle Mapsتوضیح می دهد. در زیر، یک آموزش گام به گام در مورد نحوه ثبت یک فروشگاه درGoogle Mapsخواهید دید تا بتواند برای مشتریان محلی نمایش داده شود تا آن را پیدا کنند. ثبت و تأیید کسب و کار شما برای بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی(SEO)مهم

این راهنما نحوه ثبت کسب و کار خود را درGoogle Mapsتوضیح می دهد.

در زیر، یک آموزش گام به گام در مورد نحوه ثبت یک فروشگاه درGoogle Mapsخواهید دید تا بتواند برای مشتریان محلی نمایش داده شود تا آن را پیدا کنند. ثبت و تأیید کسب و کار شما برای بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی(SEO)مهم است زیرا دید آنلاین فروشگاه شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.

همانطور که به سرعت متوجه خواهید شد، ثبت شرکت درGoogle Mapsتنها چند دقیقه طول می کشد. بنابراین بیایید با دستورالعمل ها شروع کنیم.

1.نقشه های گوگل را باز کنید

اولین قدم برای نحوه ثبت کسب و کار و یاثبت مکان در نقشه گوگل مپ این است که پلتفرمMapsرا در رایانه خود با مراجعه به این آدرس باز کنید: google.com/maps/.

2.نام کسب و کار خود را جستجو کنید

قدم بعدی برای ثبت فروشگاه در نقشه گوگل جستجوی نام کسب و کارتان است. ممکن است متوجه شوید که فروشگاه شما قبلاً توسط مشتری یا کارمند قبلی بهGoogle Mapsاضافه شده است. بنابراین مهم است که نام شرکت خود را در نوار جستجو وارد کنید تا ببینید آیا در لیست نشان داده می شود یا خیر.

اگر نام کسب و کار شما درGoogle Mapsفهرست نشده است، به مرحله بعدی بروید تا آن را به پلتفرم اضافه کنید. اما اگر نام کسب‌وکار شما درGoogle Mapsنشان داده می‌شود، باید روی آن کلیک کنید تا نمایه کسب‌وکار ظاهر شود. سپس، روی پیوند «ادعای این کسب‌وکار» کلیک کنید. این شما را به صفحه جدیدی می برد که در آن باید به حسابGoogleخود وارد شوید.

پس از ورود به سیستم، می‌توانید روی دکمه «مدیریت اکنون» کلیک کنید تا مدیریت فروشگاه برای پاسخ دادن به نظرات، به‌روزرسانی اطلاعات و موارد دیگر، همانطور که در مراحل بعدی این راهنما مورد بحث قرار گرفته است، شروع شود.

3.کسب و کار خود را درGoogle Mapsاضافه کنید

فروشگاه هایی که در حال حاضر درGoogle Mapsثبت نشده اند باید اضافه شوند. در برخی موارد، گوگل دکمه‌ای را در زیر نوار جستجو نشان می‌دهد که می‌گوید «کسب و کار خود را اضافه کنید». اگر آن را نمی بینید، سپس روی نماد منو با سه نوار کلیک کنید و پیوند“Add Your Business”را انتخاب کنید تا روند ثبت کسب و کار خود درGoogle Mapsشروع شود.

4.برای مدیریت کسب و کار به حسابGoogleخود وارد شوید

فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها را فقط مالکان حسابGoogleمی‌توانند درGoogle Mapsاضافه و مدیریت کنند. اگر در حال حاضر پس از انجام مرحله قبل وارد حسابGoogleخود نشده اید، برای مدیریت نمایه کسب و کار باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حسابGoogleیا آدرسGmailفعلی ندارید، می‌توانید با استفاده از دامنه ایمیل تجاری خود برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

5.شروع به ایجاد نمایه تجاری خود کنید

پس از ورود بهGoogle، می‌توانید شروع به ساخت نمایه کسب‌وکار خود کنید. برای فروشگاه‌های ثبت‌نشده، این مرحله با افزودن نام مغازه و انتخاب دسته‌بندی مربوطه آغاز می‌شود. برای کسب‌وکاری که قبلاً ثبت‌شده است و فقط باید ادعا شود، مراحلی را طی می‌کنید تا اطلاعات بیشتری درباره شرکت برای تکمیل نمایه کسب‌وکارGoogleاضافه کنید.

برای تکمیل این بخش از فرآیندGoogle Maps، باید جزئیات فروشگاه زیر را ارائه دهید:

  • نام کسب و کار
  • نوع کسب و کار
  • دسته کسب و کار
  • آدرس کسب و کار
  • منطقه خدمات (در صورت وجود)
  • آدرس وب سایت (در صورت وجود)

6.یک روش تأیید را انتخاب کنید

Googleبرای جلوگیری از هرزنامه و حفظ یکپارچگی تمام نمایه‌های کسب‌وکار، همه ثبت‌نام‌های کسب و کار و فروشگاه را تأیید می‌کند. می توانید انتخاب کنید که اکنون یا بعداً حساب خود را تأیید کنید. با این حال، اگر اطلاعات ثبت نام خود را تأیید نکنید، هر گونه ویرایشی که در فهرست خود انجام می دهید تا زمانی که مرحله تأیید را کامل نکنید، برای مشتریان قابل مشاهده نخواهد بود.

به هر کسب‌وکاری که درGoogle Mapsثبت می‌کنید، بسته به نوع فروشگاه و دسته‌هایی که برای فروش محصولات و خدمات به آن تعلق دارد، گزینه‌های مختلفی برای تأیید جزئیات آن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

روش‌های تأیید فهرست‌هایGoogle Mapsعبارتند از:

  • کارت پستال
  • تلفن یا پیامک
  • پست الکترونیک
  • ضبط ویدیو
  • تماس تصویری زنده
  • تأیید فوری با کنسول جستجویGoogle

تأیید شرکت شما می‌تواند فوری باشد یا به‌طور متوسط تا هفت روز کاری طول بکشد، همانطور که در این راهنمای دیگر درباره مدت زمان تأیید«Googleبرای کسب‌وکار من» توضیح داده شده است. هنگامی که فروشگاه شما تأیید شد، یک اعلان در حساب خود دریافت خواهید کرد.

7.مراحل ثبت نام را تکمیل کنید

پس از اینکه کسب و کار خود را تأیید کردید، آخرین مرحله برای ثبت فروشگاه خود درGoogle Mapsاین است که نمایه کسب و کار خود را با ویژگی های زیر سفارشی کنید، که برای تکمیل فهرستGoogle Mapsبه شما نشان داده می شود:

  • روشن یا خاموش کردن پیام برای برقراری ارتباط با مشتریان.
  • افزودن شرح کسب و کار
  • ارسال ساعات کاری
  • آپلود عکس و فیلم.

توجه: هر یک از این سفارشی‌سازی‌ها را می‌توان در طول فرآیند ثبت نام نادیده گرفت و می‌توانید بعداً از طریق نمایه کسب‌وکارGoogleخود در اینجا به‌روزرسانی کنید: google.com/business/.

پس از تکمیل این مرحله، کسب و کار شما درGoogle Mapsنمایش داده می شود تا مشتریان شما بتوانند آن را درGoogleپیدا کنند. همچنین می‌توانید با مراجعه به فهرست موجود درGoogle Mapsو کلیک بر روی دکمه «اشتراک‌گذاری» نقشه‌های فروشگاه خود را در وب‌سایت خود جاسازی کنید. با این کار پنجره جدیدی باز می شود که در آن می توانید کدHTMLرا برای جاسازی نقشه تعاملی در سایت خود کپی کنید.

آیاGoogle Maps for Businessرایگان است؟

Google Mapsبرای کسب و کار رایگان است و هیچ هزینه ای برای ایجاد یا مدیریتGoogle Business Profiشما دریافت نمی شود

Googleصاحبان مشاغل را تشویق می‌کند تا نمایه‌های خود را درGoogle Mapsاضافه و ادعا کنند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند، به‌روزرسانی‌ها را پست کنند، محصولات و خدمات را فهرست کنند و سفارش‌های آنلاین را بپذیرند.

یک راه خوب برای بهبود فهرست رایگانGoogle Mapsبرای جذب مشتریان بیشتر، بهینه سازی آن برای سئو است. با افزودن کلمات کلیدی مرتبط و جزئیات مهم در مورد فروشگاه یا کسب و کار خود، می توانید نمایان بودن نمایه را درGoogle Mapsو جستجویGoogleافزایش دهید. این راهنمای مرتبط در مورد نحوه افزودن کلمات کلیدی به«Googleبرای کسب‌وکار من» و همچنین این فهرست بررسی بهینه‌سازی«Googleبرای کسب‌وکار من» را برای نکاتی در مورد بهبود فهرست کسب‌وکارتان بررسی کنید.

همچنین، اگر برای راه‌اندازی نمایه کسب‌وکارGoogleخود درGoogle Mapsبه کمک نیاز داشتید، میتوانید به وب سایت “نسخه اصلی” مراجعه نمایید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند نحوه ثبت فروشگاه درGoogle Mapsشامل چند مرحله برای افزودن مکان به پلتفرم نقشه گوگل و موتور جستجوی گوگل است. این دستورالعمل‌ها شامل باز کردنGoogle Mapsبه‌صورت آنلاین، افزودن یا ادعای نام کسب‌وکارتان، ثبت نمایه کسب‌وکار، تأیید مکان فروشگاه و بهینه‌سازی فهرست برای سئو بود. با انجام این اقدامات، می توانید ظرف چند دقیقه کسب و کار خود را درGoogle Mapsثبت کنید.

منبعseochatter

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.