برکناری کارمند پست هرمزگان در پی انتشار یک کلیپ خارج از عرف/مدیرکل پست عذرخواهی کرد
برکناری کارمند پست هرمزگان در پی انتشار یک کلیپ خارج از عرف/مدیرکل پست عذرخواهی کرد گروه استانها ـ مدیرکل پست هرمزگان، به دلیل انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه در ساختمان اداری این اداره کل عذرخواهی کرد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عبدالله عبدلی مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه گفت: امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی میشود.
امروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می هد یکی از مسئولان پست هرمزگان براى کارمندان در حال اجرای حرکات موزون و رقص است.
انتهای پیام/ش
برکناری کارمند پست هرمزگان در پی انتشار یک کلیپ خارج از عرف/مدیرکل پست عذرخواهی کرد
گروه استانها ـ مدیرکل پست هرمزگان، به دلیل انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه در ساختمان اداری این اداره کل عذرخواهی کرد.
– اخبار استانها –
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عبدالله عبدلی مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه گفت: امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی میشود.
امروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می هد یکی از مسئولان پست هرمزگان براى کارمندان در حال اجرای حرکات موزون و رقص است.
انتهای پیام/ش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0