صنایع استان مرکزی از همکاری سر باز میزنند
اراک- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: در آغاز روزهای گرم تابستان قرار داریم و بحران مصرف برق بیشتر از روزهای گذشته خود را نشان میدهد اما متأسفانه صنایع همکاری لازم را ندارند.
اراک- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: در آغاز روزهای گرم تابستان قرار داریم و بحران مصرف برق بیشتر از روزهای گذشته خود را نشان میدهد اما متأسفانه صنایع همکاری لازم را ندارند.مقاله اصلی
برچسب ها :استانها > مرکزی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0