توضیحات رئیس کمیسیون بهداشت درباره واکسن ایرانی کرونا
توضیحات رئیس کمیسیون بهداشت درباره واکسن ایرانی کرونا رئیس کمیسیون بهداشت مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ساخت واکسن ایرانی برای مقابله با کرونا ارائه کرد. – اخبار سیاسی – حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفت: کمیسیون بهداشت از هر اقدامی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در دستور کار قرار دهد، حمایت می کند.
وی افزود: کمیسیون بهداشت مجلس در جریان ساخت واکسن ایرانی قرار دارد و طبق اطلاعات ما، این واکسن مراحل موفقیت آمیزی را طی کرده اما با رسیدن به مراحل نهایی فعلا فاصله داریم اما امیدواریم که بتوانیم شاهد نهایی شدن مراحل ساخت این واکسن باشیم.
شهریاری افزود: البته ما در حوزه درمان نیز در حال استفاده از داروهای جدید هستیم و امیدواریم که بتوانیم به یک درمان قطعی برسیم اما در شرایط کنونی، بهترین دارو، پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی است.
سومین نماینده خوزستانی در مجلس یازدهم به کرونا مبتلا شدآستانهای مقدس بر همافزایی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کردندرئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت که البته دارو برای آن دسته از مبتلایان هست که علائم شدید دارند و حدود 80 درصد از مبتلایان بدون آنکه علائمی داشته باشند، بر ویروس غلبه می کنند اما همین افراد نیز ناقل هستند و می توانند بدون آنکه علائمی داشته باشند، ناقل ویروس به افراد پرخطر باشند.
انتهای پیام/
توضیحات رئیس کمیسیون بهداشت درباره واکسن ایرانی کرونا
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ساخت واکسن ایرانی برای مقابله با کرونا ارائه کرد.
– اخبار سیاسی –
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفت: کمیسیون بهداشت از هر اقدامی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در دستور کار قرار دهد، حمایت می کند.
وی افزود: کمیسیون بهداشت مجلس در جریان ساخت واکسن ایرانی قرار دارد و طبق اطلاعات ما، این واکسن مراحل موفقیت آمیزی را طی کرده اما با رسیدن به مراحل نهایی فعلا فاصله داریم اما امیدواریم که بتوانیم شاهد نهایی شدن مراحل ساخت این واکسن باشیم.
شهریاری افزود: البته ما در حوزه درمان نیز در حال استفاده از داروهای جدید هستیم و امیدواریم که بتوانیم به یک درمان قطعی برسیم اما در شرایط کنونی، بهترین دارو، پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی است.
سومین نماینده خوزستانی در مجلس یازدهم به کرونا مبتلا شدآستانهای مقدس بر همافزایی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کردند
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت که البته دارو برای آن دسته از مبتلایان هست که علائم شدید دارند و حدود 80 درصد از مبتلایان بدون آنکه علائمی داشته باشند، بر ویروس غلبه می کنند اما همین افراد نیز ناقل هستند و می توانند بدون آنکه علائمی داشته باشند، ناقل ویروس به افراد پرخطر باشند.
انتهای پیام/
برچسب ها :سیاسی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0