هشدار به استقلالی ها برای دیدار با سپاهان/ مجیدی باید چه کند؟

هشدار به استقلالی ها برای دیدار با سپاهان/ مجیدی باید چه کند؟

هشدار به استقلالی ها برای دیدار با سپاهان/ مجیدی باید چه کند؟ ‌مهاجم سابق استقلال گفت: بازی برابر سپاهان برای آبی پوشان ساده نخواهد بود و آنها باید یک دیدار منطقی را برگزار کنند چرا که حریف سرسخت و قدرتمندی را مقابل خود خواهند داشت.
عباس سرخاب در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی گفت: آبی پوشان بعد از تعطیلات فراز و نشیب زیادی داشتند. یک روز خیلی خوب بودند و روز دیگر عملکرد قابل دفاعی نداشتند.
وی تاکید کرد: استقلال برابر پارس جنوبی خیلی منطقی بازی کرد. دو گل زد، دو بار تیر دروازه را لرزاند و دو بار هم توسط قائدی دو تک به تک را از دست داد که اگر توپ های آنها به گل تبدیل می شد شب بسیار خوبی برای استقلال رقم می خورد.
وی ادامه داد: در دیدار برابر پارس جنوبی همه خوب بازی کردند خصوصا دیاباته و علی کریمی که بازی روان و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و توانستند پایه گذار پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی باشند.
سرخاب خاطرنشان کرد: دیاباته هم پاس گل داد و هم گلزنی کرد. سماجت او برای گلزنی به پارس نشان داد که او یک مهاجم حرفه ای است و حرکت او می تواند کلاس آم..

سازمان لیگ با استقلال همکاری کند/ گل باورنکردنی خوردیم

سازمان لیگ با استقلال همکاری کند/ گل باورنکردنی خوردیم

سازمان لیگ با استقلال همکاری کند/ گل باورنکردنی خوردیم مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داور می‌توانست یک پنالتی دیگر برای این تیم بگیرد، گفت: گلی که نساجی به استقلال زد هر ۲۰ سال یکبار تکرار می‌شود و از آن گل‌های باورنکردنی است.
به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجومطلق بعد از بازی استقلال با نساجی گفت: استقلال امروز فوتبال خوبی بازی کرد. در هر دو نیمه، تیم برتر میدان بودیم. با احترامی که برای تیم نساجی قائل هستم، با برنامه ریزی و تدابیری که تدارک دیده بودیم، شروع خیلی خوبی داشتیم.
وی افزود: موقعیت های خیلی خوبی خلق کردیم ولی از آنها استفاده نکردیم. متاسفانه روی یک ضربه غافلگیرانه که فکر می کنم هر ۲۰ سال یکبار در فوتبالمان رخ بدهد و از آن گل هایی که باورکردنی نیست، دروازه استقلال باز شد. این گل از نظر روحی روانی روی تیم ما تاثیر گذاشت. با این حال در نیمه دوم هم تیم برتر بودیم و فرصت های زیادی خلق کردیم که از آن استفاده نکردیم. قانون فوتبال هم می گوید وقتی موقعیت زیادی از دست بدهید، فوتبال رحم نمی کند.
مربی استقلال تاکید کرد: ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم. لایق گرفتن سه امتیاز بودی..

فرصت زیادی به استقلال ندادیم/ هواداران نساجی باهوش باشند

فرصت زیادی به استقلال ندادیم/ هواداران نساجی باهوش باشند

فرصت زیادی به استقلال ندادیم/ هواداران نساجی باهوش باشند سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه استقلال فرصت چندانی به دست نیاورد، گفت: عده ای دنبال سوء استفاده از صحبت‌های من هستند و هواداران نساجی باید به بنده حق بدهند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری بعد از تساوی تیم های فوتبال استقلال و نساجی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: جا دارد به بازیکنان نساجی خسته نباشید بگویم. آنها با تمام وجود بازی کردند و خوب دویدند. توانستیم هم نیمه اول و هم نیمه دوم بازی خوبی ارائه کنیم.
وی افزود: بازیکنان برنامه هایی که داده بودیم پیاده کردند. فرصت آنچنانی به استقلال ندادیم. درست است استقلال فرصت هایی داشت. درخشش خوب علیرضا حقیقی باعث شد دروازه ما بسته بماند و با تک پنالتی که گل خوردیم، بازی خوبی ارائه کردیم.
سرمربی نساجی تاکید کرد: می توانستیم روی ضد حملات به گل برسیم. فکر می کنم هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. به تیم استقلال هم خسته نباشید می گویم. در مجموع بازی جوانمردانه ای بود.
فکری درباره داوری این مسابقه تصریح کرد: قضاوت را به کارشناسان داوری می سپاریم. دوربین های زیادی در ورزشگ..

کارشکنی‌های زیادی کردند اما بازهم پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شد

کارشکنی‌های زیادی کردند اما بازهم پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شد

کارشکنی‌های زیادی کردند اما بازهم پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شد سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تهمت‌های زیادی در فصل جاری شنیدیم و کارشکنی‌های زیادی کردند اما در نهایت به جام قهرمانی نزدیک شدیم.
به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی درباره برد پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم. آنها هم زحمت کشیدند. ما هم پرسپولیس هستیم و با سه امتیازی که گرفتیم به چهارمین قهرمانی نزدیکتر شدیم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: درست است هواداران در کنار ما نیستند اما دعای خیر آنها بدرقه راهمان است. تمام بازی ها مهم است اما یکی دو بازی باقیمانده اهمیت بیشتری دارد.
وی درباره هزار امتیازی شدن پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: بردن همیشه لذت دارد. اینکه حالا در پرسپولیس باشی و جام را بالا می بری با هواداران میلیونی اش افتخار آمیز است.
پیروانی درباره قطعی شدن قهرمانی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: از قدیم گفته اند در نیم فصل دوم دروازه ها و زمین کوچکتر و امتیاز گرفتن سخت تر می شود. تلاش و انگیزه تیم ها مقابل قهرمان ایران چند برابر می شود. بازی به بازی پیش می روی..

سایه «کاوانی» بر سر مهدی طارمی برای انتقال به تیم فوتبال بنفیکا

سایه «کاوانی» بر سر مهدی طارمی برای انتقال به تیم فوتبال بنفیکا

سایه «کاوانی» بر سر مهدی طارمی برای انتقال به تیم فوتبال بنفیکا روزنامه رکورد پرتغال از مطرح شدن نام «ادینسون کاوانی» برای خط حمله تیم بنفیکا و احتمال کم شدن شانس مهدی طارمی برای انتقال به این تیم خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی بعد از درخشش در تیم ریوآوه در اولین فصل از حضورش در لیگ برتر فوتبال پرتغال توجه هر سه تیم بزرگ این کشور یعنی پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون را جلب کرده است.
باشگاه بنفیکا طی هفته های اخیر علاقه خود را به جذب طارمی ابراز کرده ولی ممکن است انتقال این بازیکن به بنفیکا منتفی شود.
روزنامه «رکورد» پرتغال در شماره امروز خود خبر داد که ادینسون کاوانی مدنظر باشگاه بنفیکا قرار گرفته و مسئولان این تیم در تلاش برای متقاعد کردن مهاجم اروگوئه ای و سرشناس پاری‌سن‌ژرمن هستند؛ بازیکنی که در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و آزاد است. رکورد تاکید کرده جذب کاوانی سرمایه گذاری بزرگی را می طلبد.

این روزنامه تیتر و عکس اصلی خود را به کاوانی اختصاص داده و زیر این مطلب نوشته است که علاقه به طارمی و دیگو گونکالوس (بازیکن بنفیکا که قرضی در تیم دیگری بازی می کند) در خطر ..

حضورکفاشیان در فوتبال موضوع داخلی فدراسیون است/خطری تهدید نمی کند

حضورکفاشیان در فوتبال موضوع داخلی فدراسیون است/خطری تهدید نمی کند

حضورکفاشیان در فوتبال موضوع داخلی فدراسیون است/خطری تهدید نمی کند عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سلطانی فر با توجه به حساسیت های فیفا کاری نمی کند که لطمه ای به ورزش ایران بخورد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید کاظم دلخوش عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی توضیح داد که براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ یک از مسئولان وزارت ورزش و جوانان نمی توانند در حوزه های مدیریتی فدراسیون های ورزشی به ویژه فدراسیون فوتبال مداخله کنند.
وی با اشاره به تغییراتی که خود کارشناسان ورزش در اساسنامه ایجاد کرده اند، بیان کرد: با توجه به آن تغییرات، به دلیل حساسیت‌های فیفا مبنی بر مداخله دولت در امور داخلی فدراسیون فوتبال به ویژه حوزه های مدیریتی، وزارت ورزش و جوانان براساس قانون نمی‌تواند در بحث مدیریتی و عزل و نصب‌ها دخالت کند.
دلخوش توضیح داد : عدم عضویت وزیر یا معاون وزیر در مجامع یکی از مواردی بود که توسط فیفا در خصوص اساسنامه فوتبال ایران مورد تاکید قرار گرفت که شخص سلطانی فر به خاطر مصالح فوتبال دستور تغییرات مورد نظر را در اساسنامه صادر کرد. این دیدگاه ملی است بنابراین با این نگرش وزیر هرگز ..

بیت‌سعید باید پاسخگو باشد/ نکونام در فولاد می ماند

بیت‌سعید باید پاسخگو باشد/ نکونام در فولاد می ماند

بیت‌سعید باید پاسخگو باشد/ نکونام در فولاد می ماند سعید آذری گفت: بیت سعید در محاسبات خود نیز دچار اشتباه شده بود که من اسناد آن را در سایت باشگاه خواهم گذاشت و در آن اسناد زمان دقیق تست‌ها و قرنطینه شدن او مشخص است و خودش باید پاسخگو باشد
به گزارش خبرگزاری مهر، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با برنامه «ورزش ایران» رادیو ایران درباره عدم شروع تمرنینات تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما دیروز تست جدید دادیم اما تاکنون نتایج رسمی تست‌ها به دستمان نرسیده و منتظریم تا با اعلام نتایج، به سازمان لیگ، ایفمارک و فدراسیون پزشکی ورزشی در مکاتباتی نتایج تست‌ها را ارسال کنیم تا چنانچه در بررسی‌ها مشخص شد، مبتلایان کرونا در تیم ما از مرز ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده و در دو تست پیاپی، نتایج بازیکنانی که قبلاً تست‌شان مثبت شده بود، منفی شود و تمرینات خود را آغاز کنیم.
آذری افزود: آقای بیت سعید در محاسبات خود نیز دچار اشتباه شده بود که من اسناد آن را در سایت باشگاه خواهم گذاشت و در آن اسناد زمان دقیق تست‌ها و قرنطینه شدن او مشخص است و نمی‌دانم آن صحبت‌ها با عجله بوده یا مساله دیگری که خودش..

اصلاح کُند اساسنامه به ضرر فوتبال است/ استقلال فدراسیون حفظ شود

اصلاح کُند اساسنامه به ضرر فوتبال است/ استقلال فدراسیون حفظ شود

اصلاح کُند اساسنامه به ضرر فوتبال است/ استقلال فدراسیون حفظ شود عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اصلاح اساسنامه به کندی صورت می گیرد و این به ضرر فوتبال است.
شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال و فعل و انفعالاتی که بین این مجموعه با فیفا و قانون اساسی به وجود آمده است اظهار نظر کرد.
عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به حفظ منافع فوتبال و استقلال این مجموعه درباره احتمال نامزدی خود برای ریاست نیز صحبت کرد. او که رئیس هیات مدیره باشگاه سایپاست با اشاره به وضعیت تیم فوتبال نارنجی پوشان با ابراهیم صادقی و آینده این تیم گفتگویی را انجام داده است که ماحصل آن را در پی می خوانید:
منافع فوتبال باید مهم‌ترین اصل باشد
عزیزی خادم درباره پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال و ایراداتی که فیفا از آن گرفته است گفت: اعتقاد دارم آنچه باید در اولویت تصمیم گیری های مرتبط با پیش نویس اساسنامه باشد منافع فوتبالی است. نگاه بدون غرض می تواند کمک زیادی به حل تعارضات کند. قرار نیست هرچه فیفا گفت را گوش بدهیم بلکه با تعامل کامل می توانیم ..

استقلال کارگاه آموزشی نیست/ معضلی که گریبان آبی‌ها را گرفته است

استقلال کارگاه آموزشی نیست/ معضلی که گریبان آبی‌ها را گرفته است

استقلال کارگاه آموزشی نیست/ معضلی که گریبان آبی‌ها را گرفته است کارشناس فوتبال با تاکید بر اینکه مدیران باشگاه استقلال نباید پشت محبوبیت مجیدی پنهان شوند، گفت: یکی از معضلات مهم استقلال کم تجربگی همزمان تیم مدیریتی و تیم فنی این باشگاه است.
مسعود اقبالی کارشناس، فوتبال و مدرس رسمی AFC و مربی پیشین استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط استقلال اصلا امیدوار کننده نیست. این تیم در کنار مشکلات فنی کمبودهای مدیریتی هم دارد و این دو مشکل دست به دست هم داده تا آنها شرایط خوبی نداشته باشند.
مدرس ارشد فدراسیون فوتبال ایران بیان داشت: عموم افرادی که به عنوان کادر فنی در استقلال فعالیت می‌کنند کم تجربه و بعضا تجربه اول شان است که این برای تیم بزرگ استقلال خوب نیست. در کنار آن می‌بینیم تیم مدیریتی این باشگاه هم بسیار کم تجربه هستند و بسیاری از آنها هم از کم ترین تجربه در عرصه مدیریت فوتبال بهره می‌برند. وقتی هم تیم مدیریت و هم تیم فنی کم تجربه باشند، خروج از بحران بسیار سخت می شود و برای همین من نمی توانم به آینده تیم در این فصل امید چندانی داشته باشم.
وی اضافه کرد: برخی از مشکلات ف..

«کلاب بروژ» برای فصل بعد روی کاوه رضایی حساب نمی‌کند

«کلاب بروژ» برای فصل بعد روی کاوه رضایی حساب نمی‌کند

«کلاب بروژ» برای فصل بعد روی کاوه رضایی حساب نمی‌کند یک سایت بلژیکی مدعی شد باشگاه کلاب بروژ به کاوه رضایی مهاجم ایرانی خود اعلام کرده فصل آینده روی وی حساب نمی‌کند.
به گزارش خبرنگار مهر، سایت «lesoir» بلژیک امروز در گزارشی به وضعیت کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم کلاب بروژ پرداخت و اعلام کرد کاوه رضایی فصل بعد جایی در تیم بروژ ندارد اما اینکه وی به باشگاه شارلوا هم بازگردد خیلی قطعی و مشخص نیست.
این سایت نوشت: «کاوه رضایی که فصل گذشته به صورت قرضی از بروژ در تیم شارلوا حضور داشت، تمریناتش را زیر نظر فیلیپه کلمنت از سر گرفته و دوباره در مالکیت بروژ است. این بدان معنا نیست که کاوه در تیم بروژ آینده ای دارد چون این باشگاه مدتی قبل به این بازیکن اعلام کرده که برای فصل بعد روی او حساب نمی کند.»
سایت lesoir در پایان تاکید کرده امکان بازگشت رضایی به شارلوا وجود دارد ولی این موضوع صد درصد نیست و احتمال دارد این بازیکن ایرانی راهی تیم های دیگری بشود.
به گزارش خبرنگار مهر، از نانت فرانسه و آنتورپ بلژیک هم به عنوان دیگر مشتریان کاوه رضایی نام برده شده است.