فولاد قهرمان جام حذفی شد/ دست مجیدی و استقلال بازهم به جام نرسید

فولاد قهرمان جام حذفی شد/ دست مجیدی و استقلال بازهم به جام نرسید

فولاد قهرمان جام حذفی شد/ دست مجیدی و استقلال بازهم به جام نرسید تیم فوتبال استقلال با قبول شکست برابر فولاد در فینال جام حذفی و در ضربات پنالتی، یک بار دیگر قهرمانی در این جام را از دست داد و فولاد برای نخستین بار این قهرمانی را تجربه کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امروز یکشنبه بین دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان برگزار شد و در نهایت تیم فولاد ‏‬در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی رسید.
در این مسابقه که در زمین بی طرف و به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه ثمری نداشت و کار به وقت‌های اضافه کشید. در پایان وقت‌های اضافه و ۱۲۰ دقیقه بازی استقلال و فولاد، نتیجه تغییر نکرد تا کار با تساوی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شود.
در ضربات پنالتی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان دو بازیکن استقلال پنالتی خود را از دست دادند. به این ترتیب تیم فولاد به اولین قهرمانی خود در جام حذفی رسید و جواد نکونام هم اولین جام دوران مربیگری خود را به دست آورد. فرهاد مجیدی و استقلال که سال گذشته هم در فینال جام حذفی برابر تراکتور شکست..

چهل سال است در این فوتبال عدالت نیست/ چهار بازی است با داوری می‌برند!

چهل سال است در این فوتبال عدالت نیست/ چهار بازی است با داوری می‌برند!

چهل سال است در این فوتبال عدالت نیست/ چهار بازی است با داوری می‌برند! سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از شکست تیمش برابر استقلال به انتقاد از عملکرد داور پرداخت و گفت: چهل سال است در این فوتبال هر چه می بینیم ظلم است دیگر نمی دانیم باید چه کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از شکست ۲ بر یک شامگاه امروز تیمش برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی بدون این که نامی از استقلال ببرد یک جمله عامیانه بر زبان آورد و گفت: «بهشون» تبریک میگم. مبارکشون باشه! این چهارمین بازیه که با داوری دارن ما رو می برن!
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سپس به انتقاد از داوریهایی که در دو فصل اخیر برای تیمش صورت گرفته است پرداخت و گفت: دیگر خسته شده ایم از این ناداوری ها . از فصل گذشته هر وقت با استقلال بازی داشتیم داوران ما را بازنده کردند.
قلعه نویی در مورد صحنه پنالتی اول گفت: اگر این صحنه پنالتی بود هر چه من نماز خوانده ام و کار خیر کرده ایم برای آقای کاظمی!
وی ادامه داد: دیگر نمی دانیم باید به چه مرجعی شکایت کنیم. بس است دیگر. تو را به خدا بسه است. به همه مقدسات بس است. این همه ادعای مسائل اعتقادی داریم ا..