سیاست "کاهش جمعیت" از کجا به مقامات کشورمان دیکته شد؟

سیاست "کاهش جمعیت" از کجا به مقامات کشورمان دیکته شد؟

سیاست “کاهش جمعیت” از کجا به مقامات کشورمان دیکته شد؟ مرحوم علامه محمد‌حسین حسینی طهرانی(ره) در پی‌ اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت در دههٔ هفتاد، کتاب “کاهش جمعیت ضربه‌ای سهمگین بر پیکر مسلمین” را تالیف کرد و به زوایای پنهان اجرای سیاست “کاهش جمعیت” در کشورمان پرداخت. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرحوم علامه محمد‌حسین حسینی طهرانی(ره) در پی‌ اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت در دههٔ هفتاد، در مقطعی درس خود را تعطیل و به نگارش و تدوین کتاب “کاهش جمعیت ضربه‌ای سهمگین بر پیکر مسلمین” پرداخت؛ او در این کتاب بحث کاهش جمعیت را نقشهٔ استعمار برای مسلمانان دانست.
وی در این کتاب در تبیین برنامه‌ سازمان‌های بین‌المللی برای کاهش جمعیت کشورهای جهان سوم و نفوذ و تاثیر فرهنگ غربی در راستای کاهش “فرزندآوری” می‌نویسد:
“در طرح‌های آمریکا برای کنترل جمعیت عنوان شده است که مدیریت سیاسی کشورهای جهان سوم از جمله کشورهای اسلامی، باید لزوم تقویت سیاست‌های کاهش جمعیت در کشورهای خود را بپذیرند؛ آمریکا تلاش می‌کند سیاست‌های خود برای کاهش جمعیت در کشورهای مذکور را از دو راه به اجرا درآورد، یکی وادار کردن مدیریت سیاسی این کشورها به پذیرش سیاست کنترل جمعیت و دیگری فعال کردن سازمان‌های بین‌المللی در این کشورهاست.
سازمان‌های بین‌المللی سیاست‌های مورد نظر خود در زمینه کنترل جمعیت در کشورهای جهان سوم را به کمک مطبوعات و رادیو و تلویزیون ترویج می‌کنند و از طریق همین رسانه‌ها ارزش‌های اعتقادی مردم را مورد تهاجم قرار می‌دهند؛ مجری سیاست‌های جهانی کنترل جمعیت، تحت پوشش به اصطلاح بالا بردن سطح آگاهی و فرهنگ مردم از عالمان دینی در کشورهای اسلامی به منظور توجیه دینی این سیاست‌های استعماری بهره می‌جویند و تلاش می‌کنند به کمک آنها وانمود کنند که استفاده از راه‌های جلوگیری از بارداری با تعالیم اسلام منافاتی ندارد!
در طرح‌های آمریکایی برای کاهش جمعیت در جهان سوم اقداماتی جهت وارد شدن فشار اقتصادی بر خانواده‌ها پیش‌بینی شده است که همزمان با آنها اعلام می‌شود که این مشکلات ناشی از افزایش فرزندان است!
این تفکر که میان باروری زن و تحصیل، مطالعه، استیفای حقوق اجتماعی همچنین سلامت جسمی و بهداشت او تباینی وجود دارد، از دستاویزهای طرفداران کنترل جمعیت است، بدون آنکه استدلال منطقی برای اثبات ..

استراتژی توسعه صنعتی بروجرد استخراج شود

استراتژی توسعه صنعتی بروجرد استخراج شود

استراتژی توسعه صنعتی بروجرد استخراج شود خرم‌آباد-معاون امور اقتصادی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم استخراج استراتژی توسعه صنعتی بروجرد گفت: زمینه ایجاد خوشه صنایع غذایی و دارویی و خوشه پوشاک در این منطقه وجود دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله میرزایی شامگاه چهارشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در جریان سفر به لرستان با همکاران خود از واحدهای اقتصادی الیگودرز، دورود و بروجرد بازدید کردیم، اظهار داشت: عمده سرمایه گذاری صندوق‌های بازنشستگی که در وزارت خانه به من مربوط می‌شود در این شهرها است.
وی با بیان اینکه شصتا و صندوق بازنشستگی کشوری ۵ طرح دایر و بنگاه‌های فعال دارند، ۵ پروژه هم تازه شروع شده و امیدواریم برخی از آنها تا پایان سال بهره برداری شود، تصریح کرد: در الیگودرز از چندین طرح بازدید کردم، پروژه گردشگری حوضیان را بازدید کردیم که اجرای این پروژه مستلزم آن است که واگذاری حقوقی اسناد مالکیت اراضی به صندوق کشوری انجام شود، هر وقت فرآیند حقوقی طی شد ما در خدمت دوستان هستیم.
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ای..

طب اسلامی| حقایق قرآنی درباره "انگور" که شما را شگفت‌زده می‌کند! + فیلم

طب اسلامی| حقایق قرآنی درباره "انگور" که شما را شگفت‌زده می‌کند! + فیلم

طب اسلامی| حقایق قرآنی درباره “انگور” که شما را شگفت‌زده می‌کند! + فیلم در کلیپ کوتاهی از “دکتر ضیایی” به خواص میوه “انگور” به عنوان یکی از میوه‌های قرآنی و برخی از حقایق علمی نهفته در این میوه مرتبط با سیستم ایمنی بدن اشاره شده است. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر “حمید ضیایی” از پزشکان و پژوهشگران برتر حوزه طب ایرانی ــ اسلامی است که سالیان سال، مشغول تحقیق و پژوهش به‌روی آیات قرآن کریم بوده است.
متأسفانه تا به امروز به‌روی معارف قرآنی که مستقیم و غیرمستقیم به موضوعات طبی و سلامت جسم انسان اشاره دارد، پژوهشهای بسیار اندکی صورت گرفته است و از سویی در مباحث مربوط به “طب اسلامی” نیز ظرفیت‌های عظیمی نهفته است که در صورت ورود اساتید حوزه طب سنتی، حوزویان، پزشکان و پژوهشگران حوزه طب ایرانی ــ اسلامی به این مباحث و تشکیل‌ کارگروه‌های منسجم تحقیقاتی، می‌توان به دستاوردهای بسیار عظیم و راهگشایی برای نظام سلامت امروز کشورمان دست یافت.
کما اینکه طی سالیان اخیر با ورود مختصر و محدود برخی از اساتید طب سنتی و برخی از روحانیون به مباحث حوزه طب اسلامی، امروز شاهد گره‌گشایی در بسیاری از بیماری‌هایی صعب‌العلاج با تکیه بر آموزه‌های طب اسلامی بوده‌ایم و ادامه این روند با هدف ترویج و توسعه طب ایرانی ــ اسلامی می‌تواند یک سکوی پرش برای ارتقای تمام شاخصه‌های سلامت عمومی مردم کشورمان باشد.
در ادامه، کلیپ کوتاهی از “دکتر ضیایی” تقدیم مخاطبان ارجمند تسنیم شده که در آن به خواص میوه انگور به عنوان یکی از میوه‌های قرآنی و برخی از حقایق علمی نهفته در این میوه مرتبط با سیستم ایمنی بدن اشاره شده است:

گزارش/ مرگ‌و‌میر “بیماران کرونایی” در حوزه درمانی “طب سنتی” نزدیک به صفر بوده است!طب سنتی|”گوشت‌ها” را بدون اطلاع از این “نکات ضروری” مصرف نکنید!دستورالعمل جامع طب سنتی برای مصونیت از بیماری در “فصل پاییز”+ دستورات غذایی12 ترکیب غذایی ساده برای درمان “فقر آهن و کم‌خونی” در حوزه طب سنتی!تمسخر “طب سنتی” توسط معاون وزیر بهداشت!طب اسلامی| با خوردن کدام “میوه” بدن خود را در برابر تمام بیماری‌ها ایمن کنیم؟! + فیلمانتهای پیام/

اجرای ممنوعیت رفت‌وآمد در 5 کلان‌شهر از ساعت 24 امشب

اجرای ممنوعیت رفت‌وآمد در 5 کلان‌شهر از ساعت 24 امشب

اجرای ممنوعیت رفت‌وآمد در ۵ کلان‌شهر از ساعت ۲۴ امشب رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از ممنوعیت رفت‌وآمد در ۵ کلان‌شهر از ساعت ۲۴ امشب تا ظهر روز یکشنبه خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر کیانوش جهانپور درباره جزئیات اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی در 5 شهر کشور اظهار کرد: نیمی از جمعیت پروتکل‌‌های بهداشتی را رعایت کردند و نزدیک به نیمی دیگر، مسئولیت‌پذیری لازم را ندارند و با ترددهای غیرضروری و سفرها و عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی به شیوع بیماری کووید19 در کشور دامن می‌‌زنند.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در هفته‌‌های اخیر و افزایش موارد مرگ‌ومیر ناشی از آن، وزارت بهداشت از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست اعمال محدودیت در تردد از مبدأ و به‌مقصد شهرهایی را داشت که بیماری کرونا در آن‌‌ها شیوع بیشتری دارد که با موافقت و ابلاغ ستاد کرونا، از امشب شاهد منع ورود به 5 شهر و منع خروج از آن‌‌ها خواهیم بود.
جهانپور تصریح کرد: ممنوعیت سفر با مبدأ یا مقصد شهرهای تهران، کرج، ارومیه، اصفهان و مشهد در دستور کار است و از ساعت 24 امشب، ممنوعیت سفر باید به این شهرها یا سفر از این شهرها به بیرون اعمال شود؛ این محدودیت فعلاً تا ظهر روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
جهانپور ادامه داد: درخواست وزارت بهداشت فعلاً اعمال محدودیت در این شهرها بوده است و بسته به شرایط کشور ممکن است پیشنهادات و درخواست‌‌های بعدی، شامل شهرهای دیگر نیز بشود. این درخواست بر اساس ارزیابی ریسک در شهرها و استان‌‌های مختلف کشور است.
وی تصریح کرد: مسافرت‌‌های درون‌شهری مشمول این محدودیت‌‌ها نیست اما به‌هرحال توصیه به کاهش مراودات و ترددهای درون‌شهری به‌قوت قبلی خود باقی است ولی اعمال محدودیت‌‌های قانونی، مربوط به سفرهای بین‌شهری است.
انتهای پیام/+

گزارش// مرگ‌و‌میر "بیماران کرونایی" در حوزه درمانی "طب سنتی" نزدیک به صفر بوده است!

گزارش// مرگ‌و‌میر "بیماران کرونایی" در حوزه درمانی "طب سنتی" نزدیک به صفر بوده است!

گزارش// مرگ‌و‌میر “بیماران کرونایی” در حوزه درمانی “طب سنتی” نزدیک به صفر بوده است! پس از شیوع کرونا در کشورمان افرادی که آشنایی مختصری با حوزه طب سنتی داشته‌اند با مراجعه به اساتید مربوطه طب سنتی در خارج از نظام سلامت رسمی کشور، نتایجی بسیار شگرف در درمان بیماران کرونایی با مرگ‌ومیر نزدیک به صفر عایدشان شده است! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ حدود هشت ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشورمان می‌‌گذرد؛ ویروسی که تاکنون جان بیش از 29 هزار نفر از هموطنان‌‌مان را گرفته و هزینه‌‌های زیادی به حوزه بهداشتی و درمانی کشور تحمیل کرده است.
اواخر اسفند ماه سال گذشته بود که در نشستی ویدئوکنفرانسی با حضور متخصصان طب سنتی کشورمان و طب سنتی چین، متخصصین چینی به بهره‌گیری 90 درصد بیماران از درمان ترکیبی طب رایج و طب سنتی در چین اشاره و بهره‌‌گیری ترکیبی از درمان‌‌های طب سنتی و رایج را از علل “کاهش مرگ‌ومیر بیماران کرونا در چین” اعلام کردند!
در همین زمان، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت کشورمان گفته بود: بحران کرونا نشان داد که نظام سلامت در یک جامعه و نظام اداره یک کشور چه جایگاه ویژه‌ای دارد و فرصتی است برای طب سنتی غنی، فاخر و توانمند بومی کشور که نقش مؤثر خود در حوزه سلامت را نشان دهد.
وی با اشاره به دستورالعمل‌های تهیه‌‌شده در این زمینه و اقدامات در دست انجام در بیمارستان‌ها، این نوید را داده بود که طب سنتی کشورمان می‌تواند کنار و همراه طب کلاسیک، به خدمت به مردم، به‌عنوان وظیفه اصلی نظام سلامت، بپردازد.
در فروردین‌‌ ماه سال جاری وزیر بهداشت طی پیامی با اشاره به این‌‌که در هجمه بی‌وقفه و درمان‌ناپذیر ویروس کرونا، کشور چین از تمام ظرفیت‌ها به‌خصوص گیاهان دارویی و شیوه‌های دیگر طب سنتی و جایگزین نیز کنار روش‌‌های مدرن بهره برده است، اعلام کرد “توصیه شده پزشکان و دانشمندان طب سنتی در دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور در کنار دیگر متخصصین بالینی و علوم پایه در امور تحقیقاتی بیماری فعالیت کنند.”
اما اکنون با وجود گذشت هشت ماه از شیوع بیماری کرونا در کشور، هنوز در بخش رسمی نظام سلامت کشورمان از ظرفیت‌های گسترده طب سنتی در حوزه پیشگیری و درمان همه‌گیری کرونا، هیچ استفاده‌ای نشده است اما با توجه به اقبال زیاد توده مردم به روش‌های ساده و مؤثر درما..

نمکی: قدرت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده است/ امتحان واکسن کرونای ایرانی روی مدل‌‌های انسانی از دو هفته آینده

نمکی: قدرت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده است/ امتحان واکسن کرونای ایرانی روی مدل‌‌های انسانی از دو هفته آینده

نمکی: قدرت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده است/ امتحان واکسن کرونای ایرانی روی مدل‌‌های انسانی از دو هفته آینده وزیر بهداشت با اشاره به افزایش قدرت سرایت ویروس کرونا از آغاز آزمایش واکسن کرونای ایرانی روی مدل‌‌های انسانی در دو هفته آینده خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر سعید نمکی در دیدار و نشست با فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج و مدیران ارشد و معاونین وزارتخانه برگزار شد، گفت: این‌که در شرایط کرونا از سپاه، نیروهای مسلح و بسیج کمک‌ گرفتیم، به این دلیل است که زمانی که انسان گرفتار می‌‌شود، ابتدا اعضای خانواده و برادران و خواهرانش را صدا می‌‌زند زیرا خوشبختانه تکه کوچکی از کوه الماس دفاع مقدس در قلب این برادر کوچک شما به‌یادگار مانده است و همواره فکر می‌‌کنم که با شیوه جهاد و دفاع مقدس می‌‌توان مملکت را به سرانجام نجات رساند و با همان عزیزانی که بازماندگان آن شیوه‌‌های مقدس هستند، می‌‌توان کشور را اداره کرد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
وی با اشاره به آنچه در دوران کرونا گذشت، افزود: بنده روز اولی که شنیدم ویروسی با این مشخصات در چین‌ آمده است، به دوستان اعلام کردم که “چیزی که من از این ویروس می‌‌بینم، مجموعه‌‌ای تازه و با ویژگی‌‌های منحصربه‌فرد بوده و به اجداد خودش شبیه نیست و شترگاوپلنگ است”. این ویروس، ویروسی بود که تکه‌‌هایی از ویروس‌‌های مختلف را داشت و به همین دلیل به دوستان اعلام کردم که “جهان میزبان یکی از پیچیده‌‌ترین موجودات زنده شده و تا کی و کجا قرار است با آن درگیر باشیم را نمی‌‌دانم”. در آن زمان گفتم “هرکس امروز عجولانه درباره این ویروس و نحوه عملکردش بر جهان صحبت کند، از سر جهالت است، نه دانش.”
وی ادامه داد: در روزهای اول در اوایل بهمن ماه اعلام کردم که “تا زمانی که این آتش به نیستان یک کشور نیفتد، برخی متوجه نمی‌‌شوند که چه می‌‌گوییم”. در هر حال ما سعی کردیم به‌شدت آماده با این پدیده مواجه شویم و تلاش کردیم که اگر نسیم است، آن را طوفان فرض کنیم‌؛ کمااین‌که اروپا و آمریکا با تمام‌ آمادگی‌‌های زیرساختی‌شان، خودشان را مقابل نسیم دیدند، اما گرفتار طوفان شدند به همین دلیل خوشبختانه ما ..

اولویت برگزاری امتحانات حضوری برای دانش‌آموزان است

اولویت برگزاری امتحانات حضوری برای دانش‌آموزان است

اولویت برگزاری امتحانات حضوری برای دانش‌آموزان است وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اصل بر برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به شیوه حضوری است، گفت: حضور معلمان در مدارس فقط برای کلاس‌های درس حضوری است. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه اختتامیه مجلس دانش آموزی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری امتحانات امسال اظهار کرد: برای همه وضعیت‌ها خودمان را آماده کرده‌ایم و اگر امکان برگزاری امتحانات به صورت حضوری باشد آن را برگزار می‌کنیم اما اگر ملاحظات بهداشتی اجازه برگزاری امتحانات را به شیوه حضوری ندهد امکان برگزاری به شیوه غیرحضوری فراهم است.
وی افزود: برای برگزاری امتحانات به شیوه غیر حضوری بستر شاد را داریم و از میان مجموعه آزمونها برخی آزمون‌ها به ویژه در حوزه مهارت آموزی الزاما حضوری برگزار می‌شود بنابراین با توزیع دانش‌آموزان و رعایت مقررات بهداشتی این امتحانات حضوری برگزار خواهد شد.
اولویت با برگزاری امتحانات به شیوه حضوری است
حاجی میرزایی گفت: اصل بر این است تمام امتحانات حضوری باشد مگر اینکه ملاحظاتی اعلام شود و اجازه برگزاری امتحانات به شیوه حضوری نباشد. امسال کنکور برگزار شد و بسیاری نگران بودند اما ارزیابی وزارت بهداشت نشان داد مشکلی پیش نیامده است هر زمان که امتحانات برگزار شد اولویت با شیوه حضوری است اما اگر اجازه نداشته باشیم به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. مرکز سنجش آموزش و پرورش تدابیر لازم را برای تمام پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی پیش بینی کرده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان کلاسهای درس به شیوه حضوری برگزار می‌شود؟ عنوان کرد: سیاست‌های ما منعطف است اگر ستاد کرونا اعلام کند کلاس های حضوری برگزار نشود کلاس حضوری نداریم و در مناطقی که اعلام نمی‌کنند حضور دانش آموزان در مدارس در اختیار خانواده‌ها است و هیچ خانواده‌ای مجبور نیست فرزندش را به مدرسه بفرستد.
خودکشی دانش‌آموز دیّری به خاطر نداشتن گوشی واقعیت نداردطرح 2 فوریتی مجلس برای تهیه 3 میلیون تبلت دانش‌آموزیحضور معلمان در مدارس به شرط کلاس حضوری
وزیر آموزش و پرورش درباره حضور معلمان در مدارس متذکر شد: درباره معلمان اگر کلاس درس به شیوه غیر حضوری باشد نیازی به حضور در مدرسه نیست اما ما در مدرسه امکاناتی داریم که به معلمان کمک می‌کن..

دستور رئیسی به دادستان تهران: با بازپرس و مأموران متخلف در گرداندن اوباش برخورد کنید

دستور رئیسی به دادستان تهران: با بازپرس و مأموران متخلف در گرداندن اوباش برخورد کنید

دستور رئیسی به دادستان تهران: با بازپرس و مأموران متخلف در گرداندن اوباش برخورد کنید رئیس قوه قضائیه با صدور دستوری به دادستان تهران خواستار برخورد با بازپرس و مأموران متخلف در گرداندن تعدادی اوباش شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در ماجرای اوباش‌گردانی اخیر، آیت الله رئیسی از همان لحظات اولیه اطلاع، به دادستان تهران دستور داده است در خصوص مصادیق تعدی از قانون و نقض حقوق شهروندی، با متخلفین اعم از بازپرس و یا مأمورین برخورد شود.
رئیس قوه قضائیه ضمن تأکید بر برخورد قاطع و بی‌امان با اراذل و اوباش، حکم به تشهیر را صرفاً در صلاحیت دادگاه و آن هم در چارچوب قوانین و مقررات می‌داند که تعرض به متهم ولو اوباش قطعاً مجاز نیست!
انتهای پیام/+

فیلم// عمل وحشیانه "سقط جنین" این‌گونه انجام می‌شود!

فیلم// عمل وحشیانه "سقط جنین" این‌گونه انجام می‌شود!

فیلم// عمل وحشیانه “سقط جنین” این‌گونه انجام می‌شود! طبق آمار وزارت بهداشت هر روز ۱۰۰۰ جنین در کشورمان توسط والدین کشته می‌شوند که صرفاً حدود ۱۰ مورد آن قانونی است! این فیلم حاوی “تصاویری واقعی از عمل سقط جنین” است که گویای گوشه‌ای از جنایتی است که برخی از والدین در حق “فرزند زنده” خود مرتکب می‌شوند! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در سال 1374 وزارت بهداشت اعلام کرد “80 هزار سقط‌ جنین در سال داریم” یعنی حدود 220 جنین در هر روز سقط می‌شوند! در زمینه سقط جنین، آمار رسمی دیگری تا سال 92 اعلام نشد تا اینکه در این سال وزارت بهداشت آمار سقط جنین را 250 هزار جنین در سال اعلام کرد یعنی هر روز حدود 700 انسان زنده توسط پدر و مادر خود از طریق “سقط” کشته می‌شوند!
اما در جدیدترین آمار در سال 96، دکتر محمدباقر لاریجانی، معاون آموزشی وزیر بهداشت اعلام کرده که سالانه “«بین 300 تا 500 هزار» سقط جنین غیرقانونی در کشورمان انجام می‌شود” یعنی طبق آمار رسمی وزارت بهداشت، هر روز 1000 جنین در کشورمان توسط والدین کشته می‌شوند که تنها حدود 10 مورد آن قانونی است!
“سقط جنین” زاییده دنیای مدرن است! تمدن‌هایی که به‌جای “خدامحوری”، به‌غلط “انسان‌مداری” را سرلوحه سیاست‌های خود قرار داده‌اند و بشر را عقل کل می‌دانند و همواره در حال افراط و تفریط هستند؛ این در حالی است دین اسلام از ابتدا، عمل ناپسند سقط جنین را به‌شدت مذمت کرده است.
کلیپ زیر با دستمایه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری در زمینه سقط جنین، حاوی “تصاویری واقعی از عمل سقط جنین” است که تنها می‌تواند گویای گوشه‌ای از جنایتی باشد که برخی از والدین در حق “فرزند زنده” خود مرتکب می‌شوند:

پوستر/ چه عواملی سقط جنین در ایران را به مرز بحران رسانده‌‌اند؟”سیاست‌های کلی جمعیت کشور” پس از 6 سال هنوز به قانون تبدیل نشده‌اند!افزایش 1میلیون‌نفری جمعیت مصر طی 8 ماه!”نفیس صدیق” چطور با هماهنگی کامل دولت برنامه کاهش جمعیت ایران را عملیاتی کرد؟!میزگرد/ آینده “وحشتناک” جمعیتی ایران/ در سال 1430 از هر 10 نفر ایرانی 4 نفر سالمند هستند!اگر اقدامی نکنیم تمام شاخص‌های جمعیتی کشور به وضعیت “بحرانی” می‌رسند!برای “کاهش جمعیت” جایزه گرفتیم و پز دادیم که پدر مردم را درآوردیم! + فیلمهشدار وزیر بهداشت درباره رشد فزاینده “جمعیت سالمندان..

نمکی: خبرهای خوشی از واکسن کرونا داریم/ اقداماتمان را به سازمان بهداشت جهانی اطلاع می‌دهیم

نمکی: خبرهای خوشی از واکسن کرونا داریم/ اقداماتمان را به سازمان بهداشت جهانی اطلاع می‌دهیم

نمکی: خبرهای خوشی از واکسن کرونا داریم/ اقداماتمان را به سازمان بهداشت جهانی اطلاع می‌دهیم وزیر بهداشت گفت: خبرهای خوشی از واکسن کرونا دارم و به مدیر روابط بین‌‌الملل نیز اعلام کردم که به سازمان جهانی بهداشت اعلام کنند که ما فازهای مطالعاتی واکسن را تا کجا رسانده‌‌ایم. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر سعید نمکی صبح امروز در نشست خبری که در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، درباره واکسن کرونا گفت: خبرهای خوشی از واکسن دارم و به مدیر روابط بین‌‌الملل نیز اعلام کردم که به سازمان جهانی بهداشت اعلام کنند که ما فازهای مطالعاتی واکسن را تا کجا رسانده‌‌ایم. ان‌‌شاءالله در هفته‌‌های آینده پیشرفت واکسن را به‌عنوان حرکت عظیم ملی به گوش جهانیان خواهیم رساند.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
وی ادامه داد: از مردم عزیز تقاضا می‌‌کنم که مراعات کنند، ما در شرایط بسیار سختی قرار گرفتیم. ویروس دچار دگرگونی‌‌های موتاسیونی (جهش) شده است البته هنوز جهش‌‌ها طوری نیست که در بیماری‌زایی ویروس اتفاقات بزرگی افتاده باشد و فقط در سرعت انتشار ویروس تأثیر گذاشته است و البته جوان‌‌ترها را نیز بیشتر گرفتار می‌‌کند و امیدواریم ویروس به‌سمت جهش با بیماری‌‌زایی شدیدتر پیش نرود.
پرداخت سه ماه از معوقات کارانه
نمکی درباره مشکلات دارویی در کشور تصریح کرد: توانستیم سه ماه از معوقات کارانه پرستاران و پزشکان را بپردازیم و آن‌‌چه متحمل به بخش کروناست، دو تا سه برابر افزایش می‌‌دهیم و از هفته جاری نیروهای پرستاری را به سیستم اضافه می‌‌کنیم.
وی اضافه کرد: برای دارو نیز از 16 شهریور اتفاقات مثبتی در زمینه ارزی در حال رخ دادن است و امیدواریم مشکلات دارو و تجهیزات پزشکی را زودتر مرتفع کنیم.
وزیر بهداشت با اشاره به جلسه دیروز ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مدت‌هاست که می‌گوییم برای مقابله و مبارزه با یک اپیدمی، تمنا و خواهش به‌تنهایی راهگشا نیست. موج‌های زیادی را در این مدت تحمل کردیم و شرمنده همکارانی هستم که موج‌های پیاپی را به‌دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی، تحمل کردند.
وی افزود: همه معتقدیم تا می‌توانیم نباید از شیوه‌های پلیسی برای اعمال شیوه‌نامه‌ها استفاده کنیم؛ رئیس‌جمهور نیز معتقد است مردم باید مح..