جواد رضویان، سیامک انصاری و انتظاراتی که برآورده نشد/«قصه» چیست!؟
جواد رضویان، سیامک انصاری و انتظاراتی که برآورده نشد/«قصه» چیست!؟ سریال «صفر بیست و یک» بهعنوان اولین تجربه کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری، بهرغم ظرفیتهای بالایی که داشت، هنوز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند؛ دلایل این ناکامی چیست؟ – اخبار رسانه ها – به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از مهر«آخر خط» به کارگردانی علی مسعودی آخرین مجموعه طنزی بود که روی آنتن شبکه سه سیما رفت و بعد از آن کنداکتور شبکه سه سیما و دیگر شبکهها چند ماهی از طنز و کمدیهای شاخص شبانه خالی شد. در این بین دو ماه محرم و صفر هم فرصتی شد تا شبکهها روی برنامهریزی برای تولید کمدیهای شبانه مخاطبپسند تمرکز بیشتری داشته باشند.
بگذریم که کمدیهای پخش شده تا پیش از آن هم نتوانسته بود رضایت چندانی برای مخاطب جلب کند و حتی برخی در رتبههای آخر فهرست سریالهای دیده شده توسط مخاطب قرار گرفتند. اما نیاز مخاطب در شرایط کروناو قرنطینه، همزمان با سختیهای شرایط اقتصادی و معیشت، مطالبه پخش آثار کمدی و طنز از تلویزیون را جدیتر از قبل کرد.
یکی از تولیدات کنجکاویبرانگیزی که از سال گذشته خبر تولید آن بارها اطلاع رسانی شد، سریال «صفر بیست و یک» با نام اولیه «نیوجرسی» بود. سریالی که این شبها حاصلش به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری از شبکه سه سیما در حال پخش است.
انتظارمان چه بود؛ امید به کارگردانی مشترک زوج خوشسابقه
اولین بار جواد رضویان بود که از ساخت سریال طنز شبانهاش برای شبکه سه خبر داد. حدود یک سال پیش در خردادماه 98 که درگیر اکران فیلم سینماییاش با نام «زهرمار» بود، با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه سه به سریالی با نام «نیوجرسی» اشاره کرد و همان جا هم گفت قرار است این مجموعه به کارگردانی مشترک او و سیامک انصاری به تولید برسد.
از همان زمان گمانهها برای تولید یک کمدی جدید و متفاوت برای کنداکتور شبانه تلویزیون آغاز شد. حضور دو بازیگر طنز خوشسابقه در مقام کارگردان نیز ظرفیت ویژهای برای این کار محسوب میشد.
سیامک انصاری سالها به عنوان کاراکتر ثابت سریالهای مهران مدیری در قاب تلویزیون ظاهر شده بود و تصور همکاریهای متعدد او با مهران مدیری میتوانست نوید بخش فضایی نو در طنازی و شوخیهای تلویزیونی باشد. به ویژه که قبلتر از آن هم در برخی آثار رسول ملاقلیپور به عن..


