تاریخ انتشار : یکشنبه 20 ژوئن 2021 - 23:31
کد خبر : 13491

شیوع بیماری مرموز در میان استفاده‌کنندگان از واکسن فایزر در سرزمین اشغالی

شیوع بیماری مرموز در میان استفاده‌کنندگان از واکسن فایزر در سرزمین اشغالی

شیوع بیماری مرموز در میان استفاده‌کنندگان از واکسن فایزر در سرزمین اشغالی یک روزنامه نگار اسرائیلی از شیوع بیماری مرموزی پرده برداشت که فقط افرادی دچار آن می‌شوند که قبلا واکسن فایزر زده‌اند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یولان کوهن خبرنگار شبکه 12 تلویزیون اسرائیل در صفحه شخصی خود در تویتر با افشای این امر افزود: به استناد پژوهش مشترک انجام گرفته در بیمارستان “اساو هاروویه”، ایخیلوف و دانشگاه تل‌آویو ارتباطی بین این بیماری نادر و واکسن کرونا وجود دارد.
به گفته این خبرنگار این تحقیق بر روی چهار اسرائیلی که در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شده‌اند انجام گرفته است و نتایج آزمایشات بالینی نشان می‌دهد که آنها بعد از دریافت واکسن دچار مشکلاتی در زمینه سیستم ایمنی بدن شده‌اند.
این روزنامه نگار اسرائیلی نام این بیماری را ذکر نکرد اما خبر داد بیماری مذکور نادر اما شدید و کشنده است و وزارت بهداشت اسرائیل هم در حال تحقیق در رابطه با ارتباط آن با واکسن کرونا دارد.
به گفته کوهن: گرچه هنوز از ارتباط این بیماری با واکسن به طور کامل به اثبات نرسیده است اما براساس مندرجات تحقیق، میانگین شیوع این بیماری بعد از واکسن زدن بالا رفته است در حالی که پیش از این تنها شاهد 12 مورد در سال از این بیماری نادر اما کشنده در اسرائیل بودیم.
رژیم صهیونیستی شاهد موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا شده استبازگشت کرونا به سرزمین اشغالی؛ ابتلای ده‌ها دانش آموز دبیرستانی در حیفاگفتنی است اسرائیل یکی از معدود اماکن در جهان است از طرق خاص خود واکسیناسیون گسترده ای را انجام و تمامی این واکسیناسیون را هم با واکسن آمریکایی فایزر انجام داده است.
چند روز پیش یک محموله بزرگ از واکسن های اسرائیلی به دلیل پایان مدت اعتبار از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین پس فرستاده شد تا بعدا مسئولین اسرائیلی اعلام کنند پس از پس گرفتن آن از طرف فلسطینی آن را دور ریخته اند.
انتهای پیام/

شیوع بیماری مرموز در میان استفاده‌کنندگان از واکسن فایزر در سرزمین اشغالی

یک روزنامه نگار اسرائیلی از شیوع بیماری مرموزی پرده برداشت که فقط افرادی دچار آن می‌شوند که قبلا واکسن فایزر زده‌اند.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یولان کوهن خبرنگار شبکه 12 تلویزیون اسرائیل در صفحه شخصی خود در تویتر با افشای این امر افزود: به استناد پژوهش مشترک انجام گرفته در بیمارستان "اساو هاروویه"، ایخیلوف و دانشگاه تل‌آویو ارتباطی بین این بیماری نادر و واکسن کرونا وجود دارد.

به گفته این خبرنگار این تحقیق بر روی چهار اسرائیلی که در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شده‌اند انجام گرفته است و نتایج آزمایشات بالینی نشان می‌دهد که آنها بعد از دریافت واکسن دچار مشکلاتی در زمینه سیستم ایمنی بدن شده‌اند.

این روزنامه نگار اسرائیلی نام این بیماری را ذکر نکرد اما خبر داد بیماری مذکور نادر اما شدید و کشنده است و وزارت بهداشت اسرائیل هم در حال تحقیق در رابطه با ارتباط آن با واکسن کرونا دارد.

به گفته کوهن: گرچه هنوز از ارتباط این بیماری با واکسن به طور کامل به اثبات نرسیده است اما براساس مندرجات تحقیق، میانگین شیوع این بیماری بعد از واکسن زدن بالا رفته است در حالی که پیش از این تنها شاهد 12 مورد در سال از این بیماری نادر اما کشنده در اسرائیل بودیم.

رژیم صهیونیستی شاهد موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا شده استبازگشت کرونا به سرزمین اشغالی؛ ابتلای ده‌ها دانش آموز دبیرستانی در حیفا

گفتنی است اسرائیل یکی از معدود اماکن در جهان است از طرق خاص خود واکسیناسیون گسترده ای را انجام و تمامی این واکسیناسیون را هم با واکسن آمریکایی فایزر انجام داده است.

چند روز پیش یک محموله بزرگ از واکسن های اسرائیلی به دلیل پایان مدت اعتبار از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین پس فرستاده شد تا بعدا مسئولین اسرائیلی اعلام کنند پس از پس گرفتن آن از طرف فلسطینی آن را دور ریخته اند.

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.