تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 سپتامبر 2020 - 21:53
کد خبر : 6423

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد/ صعود پاختاکور و شباب الاهلی از گروه B

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد/ صعود پاختاکور و شباب الاهلی از گروه B

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد/ صعود پاختاکور و شباب الاهلی از گروه B کنفدراسیون فوتبال در نهایت تصمیم به کنار گذاشتن تیم فوتبال الهلال عربستان از مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گرفت. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الهلال عربستان که به دلیل ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا نتوانست مقابل شباب‌الاهلی امارات حاضر شود، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.
با توجه به اینکه الهلال عربستان نتوانست برای دیدار با شباب‌الاهلی امارات در هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 13 بازیکن خود را آماده کند، طبق ماده 4.3 قوانین مسابقات AFC، از لیگ قهرمانان حذف شد.
به این صورت و براساس ماده 6 آیین‌نامه، تمام دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باطل شناخته شد و دو تیم پاختاکور ازبکستان و شباب‌الاهلی امارات راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شدند.
طبق قوانین مسابقات و به دلیل شرایط خاصی که کرونا ایجاد کرده بود، هر تیم می‌توانست تا 35 بازیکن را همراه داشته باشد، اما الهلال فقط نام 30 بازیکن را ثبت کرده بود و در سفر به دوحه نیز فقط 27 بازیکن داشت.
لوچسکو: آسیا به قهرمانش احترام نگذاشت/ بازی‌های الهلال باید به تعویق درآیدانتهای پیام/

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد/ صعود پاختاکور و شباب الاهلی از گروه B

کنفدراسیون فوتبال در نهایت تصمیم به کنار گذاشتن تیم فوتبال الهلال عربستان از مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گرفت.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الهلال عربستان که به دلیل ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا نتوانست مقابل شباب‌الاهلی امارات حاضر شود، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

با توجه به اینکه الهلال عربستان نتوانست برای دیدار با شباب‌الاهلی امارات در هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 13 بازیکن خود را آماده کند، طبق ماده 4.3 قوانین مسابقات AFC، از لیگ قهرمانان حذف شد.

به این صورت و براساس ماده 6 آیین‌نامه، تمام دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باطل شناخته شد و دو تیم پاختاکور ازبکستان و شباب‌الاهلی امارات راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شدند.

طبق قوانین مسابقات و به دلیل شرایط خاصی که کرونا ایجاد کرده بود، هر تیم می‌توانست تا 35 بازیکن را همراه داشته باشد، اما الهلال فقط نام 30 بازیکن را ثبت کرده بود و در سفر به دوحه نیز فقط 27 بازیکن داشت.

لوچسکو: آسیا به قهرمانش احترام نگذاشت/ بازی‌های الهلال باید به تعویق درآید

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.