تاریخ انتشار : جمعه 20 نوامبر 2020 - 14:14
کد خبر : 9688

اعتراف معاون وزیر بهداشت: اگر به کرونا مبتلا شوم "داروهای تجویزی کرونا" را مصرف نمی‌کنم! + فیلم

اعتراف معاون وزیر بهداشت: اگر به کرونا مبتلا شوم "داروهای تجویزی کرونا" را مصرف نمی‌کنم! + فیلم

اعتراف معاون وزیر بهداشت: اگر به کرونا مبتلا شوم “داروهای تجویزی کرونا” را مصرف نمی‌کنم! + فیلم چرا بسیاری از مبتلایان به کرونا که به‌دلایل مختلف از جمله داشتن بیماری زمینه‌ای و ترس شدید، خود را برای بستری به بیمارستانهای کشور معرفی می‌کنند، پس از گذشت چند روز از بستری در بیمارستان، به‌جای بهبودی، علائم بیماری کرونا در آنها تشدید می‌شود؟! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ با وجود اینکه طی ماههای اخیر میزان رعایت موارد اعلامی از سوی وزارت بهداشت توسط توده مردم به‌مراتب نسبت به قبل، افزایش یافته است و تقریباً همه مردم، خود را مقید به استفاده از ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی می‌دانند اما هرروز شاهد افزایش تعداد مبتلایان و جان‌باختگان این بیماری هستیم به‌گونه‌ای که آمار فوتی‌های کرونا در زمان حاضر به حدود 500 نفر در هر روز رسیده است!
اما چرا میزان مرگ‌ومیر کرونا در بیمارستانهای کشور هرروز در حال افزایش است؟ چرا بسیاری از مبتلایان به کرونا که به‌دلایل مختلف از جمله داشتن بیماری زمینه‌ای و ترس شدید، خود را برای بستری به بیمارستانهای کشور معرفی می‌کنند، پس از گذشت چند روز از بستری در بیمارستان، به‌جای بهبودی، علائم بیماری کرونا در آنها تشدید می‌شود؟!
اما در مقابل طیفی گسترده از مبتلایان به کرونا حتی با داشتن بیماری زمینه‌ای که مصرّانه خواهان قرنطینه در خانه هستند و از بستری شدن در بیمارستان اجتناب می‌کنند، سرعت بهبودی بسیار بالاتری دارند و میزان مرگ‌ومیر این دسته از بیماران، به‌مراتب کمتر از بیمارانی است که برای بستری، خود را به بیمارستان معرفی می‌کنند؟!
پیش از این، بخشی از پاسخ به این سؤال کلیدی و مهم را “ایرج حریرچی؛ معاون‌کل وزارت بهداشت” داده بود؛ آنجا که حریرچی اعتراف کرد: “تا به امروز اکثر داروهای شیمیایی تجویزی بر درمان بیماری کرونا مؤثر نبوده‌اند و در بسیاری از کشورها از جمله کشور ما از آن‌‌جا که عوارض داروهای ویروسی بسیار بالاست، بخشی از مرگ‌ومیرهای کرونا به‌دلیل عوارض این داروهای تجویزی بوده است!”
اما حالا، یک اعتراف صریح دیگر توسط معاون دیگر وزیر بهداشت صورت گرفته است؛ دکتر حق‌دوست در این اعتراف صریح و البته تلخ، ضمن تأکید بر بی‌اثر بودن داروهای تجویزی در بیمارستانها برای بیماران بستری کرونا، از عوارض شدید این داروها می‌گوید و اع..

اعتراف معاون وزیر بهداشت: اگر به کرونا مبتلا شوم "داروهای تجویزی کرونا" را مصرف نمی‌کنم! + فیلم

چرا بسیاری از مبتلایان به کرونا که به‌دلایل مختلف از جمله داشتن بیماری زمینه‌ای و ترس شدید، خود را برای بستری به بیمارستانهای کشور معرفی می‌کنند، پس از گذشت چند روز از بستری در بیمارستان، به‌جای بهبودی، علائم بیماری کرونا در آنها تشدید می‌شود؟!

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ با وجود اینکه طی ماههای اخیر میزان رعایت موارد اعلامی از سوی وزارت بهداشت توسط توده مردم به‌مراتب نسبت به قبل، افزایش یافته است و تقریباً همه مردم، خود را مقید به استفاده از ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی می‌دانند اما هرروز شاهد افزایش تعداد مبتلایان و جان‌باختگان این بیماری هستیم به‌گونه‌ای که آمار فوتی‌های کرونا در زمان حاضر به حدود 500 نفر در هر روز رسیده است!

اما چرا میزان مرگ‌ومیر کرونا در بیمارستانهای کشور هرروز در حال افزایش است؟ چرا بسیاری از مبتلایان به کرونا که به‌دلایل مختلف از جمله داشتن بیماری زمینه‌ای و ترس شدید، خود را برای بستری به بیمارستانهای کشور معرفی می‌کنند، پس از گذشت چند روز از بستری در بیمارستان، به‌جای بهبودی، علائم بیماری کرونا در آنها تشدید می‌شود؟!

اما در مقابل طیفی گسترده از مبتلایان به کرونا حتی با داشتن بیماری زمینه‌ای که مصرّانه خواهان قرنطینه در خانه هستند و از بستری شدن در بیمارستان اجتناب می‌کنند، سرعت بهبودی بسیار بالاتری دارند و میزان مرگ‌ومیر این دسته از بیماران، به‌مراتب کمتر از بیمارانی است که برای بستری، خود را به بیمارستان معرفی می‌کنند؟!

پیش از این، بخشی از پاسخ به این سؤال کلیدی و مهم را "ایرج حریرچی؛ معاون‌کل وزارت بهداشت" داده بود؛ آنجا که حریرچی اعتراف کرد: "تا به امروز اکثر داروهای شیمیایی تجویزی بر درمان بیماری کرونا مؤثر نبوده‌اند و در بسیاری از کشورها از جمله کشور ما از آن‌‌جا که عوارض داروهای ویروسی بسیار بالاست، بخشی از مرگ‌ومیرهای کرونا به‌دلیل عوارض این داروهای تجویزی بوده است!"

اما حالا، یک اعتراف صریح دیگر توسط معاون دیگر وزیر بهداشت صورت گرفته است؛ دکتر حق‌دوست در این اعتراف صریح و البته تلخ، ضمن تأکید بر بی‌اثر بودن داروهای تجویزی در بیمارستانها برای بیماران بستری کرونا، از عوارض شدید این داروها می‌گوید و اعتراف می‌کند: "من اگر به کرونا مبتلا شوم، از مصرف داورهای تجویزی برای کرونا خودداری خواهم کرد"!

این اعتراف تلخ معاون وزیر بهداشت را در ادامه می‌بینید:

فیلم/ شکست کامل کرونا در چین!/ ملت اژدهای سرخ مشغول جشن و سرور پس از کرونا!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/+

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.