ورامین در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل ۲ شهید تقدیم کرده است

ورامین در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل ۲ شهید تقدیم کرده است

ورامین در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل ۲ شهید تقدیم کرده است ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد افتخار دارد که در سال ۶۲ ، دو شهید را در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل تقدیم کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر پنجشنبه در نشست قدس پاره تن اسلام که با حضور سفیر سابق ایران در عمان، کارشناس ارشد رسانه، خبرنگاران و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ورامین شهر شهیدان ۱۵ خرداد افتخار دارد که در سال ۶۲، دو شهید را در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل تقدیم کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تلاش‌های مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان افزود: با توجه به اینکه امسال روز قدس برنامه میدانی به خاطر رعایت مسائل بهداشتی برگزار نمی‌شود، رسالت روابط عمومی‌ها و فعالان فضای مجازی سنگین‌تر می‌شود و روز قدس باشکوه‌تر از همیشه در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
محمودی بیان داشت: امسال با استفاده از فضای مجازی جهت پاسداشت جهانی روز قدس و دفاع از قدس شریف قبله اول مسلمین اقداماتی صور..

تشکیل کارگروه دائمی زلزله شناسی در استان تهران

تشکیل کارگروه دائمی زلزله شناسی در استان تهران

تشکیل کارگروه دائمی زلزله شناسی در استان تهران تهران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تشکیل کارگروه دائمی زلزله شناسی در استان تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، منصور درجاتی عصر دوشنبه در نشست تخصصی مدیران دستگاه‌های اجرایی و علمی به منظور بررسی و رفتارشناسی گسل‌های تهران با محوریت گسل مشاء اظهار داشت: این جلسه با هدف تحلیل رفتار گسل‌های تهران و متناسب با آن تکالیف دستگاه‌های اجرایی بر اساس سناریوهای قابل پیش بینی برگزار شد.
وی با اشاره به اهمیت بررسی دقیق موضوعات جهت تصمیم گیری صحیح افزود: موضوع زلزله از دیرباز در محافل علمی بررسی شده منتها باید به مستندات دقیق و علمی بیانجامد، بر همین اساس کارگروه دائمی زلزله شناسی در قالب اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران تشکیل می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تشکیل کارگروه دائمی زلزله شناسی در استان تهران خبر داد و عنوان داشت: در قالب این کارگروه با حضور کارشناسان رفتارشناسی گسل‌ها و ضرورت‌های مربوط به زلزله در بلندمدت بررسی می‌شود تا بتوانیم اقدامات پیشگیرانه لازم را پیگیری کنیم.
درجاتی با اشاره به غیرقابل پیش بینی ب..

مراسم عزاداری مجازی شام شهادت امیرالمومنین(ع) در ورامین

مراسم عزاداری مجازی شام شهادت امیرالمومنین(ع) در ورامین

مراسم عزاداری مجازی شام شهادت امیرالمومنین(ع) در ورامین ورامین- مراسم عزاداری مجازی شام شهادت امیرالمومنین(ع) در ورامین برگزار شد.
دریافت 7 MB به گزارش خبرنگار مهر، مراسم مجازی شام پدر امت، حضرت علی (ع) شامگاه جمعه در مصلای صاحب الزمان (عج) ورامین و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مداحی احمد صدرایی برگزار شد.
این مراسم به طور زنده از شبکه‌های مجازی پخش شد و مورد استقبال برخط عزاداران قرار گرفت.
گفتنی است، هرسال در این زمان مراسم تشییع نمادین حضرت امیرالمومنین (ع) در مصلای صاحب الزمان (عج) با حضور علاقمندان و دلدادگان به آن حضرت برگزار می‌شد، که سال جاری و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این مراسم به طور مجازی برگزار شد.

زلزله ۳.۸ ریشتری دماوند را لرزاند

زلزله ۳.۸ ریشتری دماوند را لرزاند

زلزله ۳.۸ ریشتری دماوند را لرزاند دماوند- زلزله ۳.۸ ریشتری دماوند را لرزاند.
به گزارش خبرنگار مهر، زلزله ۳.۸ ریشتری ساعت ۲:۵۱ بامداد یکشنبه دماوند را لرزاند.
این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد و لرزش آن در شهر تهران نیز حس شد.
پس از زمین لرزه ۵.۱ ریشتری بامداد جمعه پس لرزه‌های متعددی در دماوند به وقوع پیوسته است.
در ساعت ۲:۵۳ بامداد یکشنبه نیز زلزله‌ای با بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در دماوند رخ داد

دو زلزله متوالی ۳ و ۳.۲ ریشتر دماوند را لرزاند

دو زلزله متوالی ۳ و ۳.۲ ریشتر دماوند را لرزاند

دو زلزله متوالی ۳ و ۳.۲ ریشتر دماوند را لرزاند دماوند- دو زلزله متوالی ۳ و ۳.۲ ریشتری دماوند را لرزاند.
به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۲:۴۸ بامداد یکشنبه دو زلزله متوالی دماوند در شرق استان تهران را لرزاند.
بزرگی این دو زمین لرزه ۳ و ۳.۲ ریشتر بوده است، که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

برخی از پروتکلهای بهداشتی ارائه شده به مشاغل نیاز به بازنگری دارد

برخی از پروتکلهای بهداشتی ارائه شده به مشاغل نیاز به بازنگری دارد

برخی از پروتکلهای بهداشتی ارائه شده به مشاغل نیاز به بازنگری دارد تهران- فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به بازگشایی بخش های بیمارستانی جهت خدمات رسانی به بیماران خاص گفت: برخی پروتکلهای بهداشتی ارائه شده به مشاغل نیاز به بازنگری دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۷۵ بیمار جدید در بخش‌های عادی و ۵۷ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شده اند و در مقابل نیز ۱۷۸ بیمار نیز از مجموعه بیمارستان ترخیص شده اند.
زالی افزود: دیروز با وجود جمعه بودن میزان مراجعین کمتر بود و به نظر می‌رسد که وضعیت در حال رسیدن به یک تعادل نسبی بوده و افزایش ملاحظات بهداشتی از سوی مردم مورد تاکید است.
وی با اشاره به اینکه تهران همچنان مورد توجه از لحاظ آلودگی است گفت: کم شدن رعایت‌ها شدت بیماری را افزایش می‌دهد و نباید عادی سازی صورت بگیرد.
فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه بخشی از بیمارستان‌ها که به طور مستقیم در حوزه کرونا وارد شده بودند دارای بار کمتری شده اند بیان داشت: شرایطی فراهم شده که با اجر..

آماده‌باش نیروهای امدادی آبفای استان تهران عملیاتی شد

آماده‌باش نیروهای امدادی آبفای استان تهران عملیاتی شد

آماده‌باش نیروهای امدادی آبفای استان تهران عملیاتی شد تهران- مدیرعامل آبفای استان تهران از آماده‌باش نیروهای امدادی آبفای استان تهران خبر داد.
محمدرضا بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دنبال وقوع زمین‌لرزه در استان تهران به مرکزیت دماوند تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی آبفای استان تهران به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.
بختیاری افزود: نیروهای عملیاتی و تیم‌های تخصصی آبفای شرق استان تهران نیز در شب گذشته بلافاصله با حضور در منطقه کانون زمین‌لرزه، ضمن بررسی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب از سالم‌بودن آن‌ها اطمینان یافتند.
مدیرعامل آبفای استان تهران بیان داشت: وضعیت تأمین آب در شرایط پایدار قرار دارد و برای رخدادهای احتمالی، تانکرهای آب‌رسانی و نیروهای امدادی در منطقه دماوند و نواحی اطراف آن از دیشب مستقر شده‌اند و نیروها امدادی آبفا دست‌کم تا ۷۲ ساعت آینده در حال آماده باش هستند.

آماده باش ۱۲ تیم هلال احمر در مناطق مختلف دماوند

آماده باش ۱۲ تیم هلال احمر در مناطق مختلف دماوند

آماده باش ۱۲ تیم هلال احمر در مناطق مختلف دماوند دماوند- رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از آماده باش ۱۲ تیم هلال احمر در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد طاهری بامداد جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران دماوند طی سخنانی از استقرار دو تیم امدادی در آبعلی، دو تیم در «جابان» و هشت تیم به طور آماده باش در مرکز هلال احمر دماوند خبر داد و افزود: تاکنون گزارشی از خسارت در مناطق وقوع زلزله نداشتیم.
وی افزود: یک اکیپ به سرعت به سوی آبسرد حرکت کرده و در این شهر مستقر شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: تمامی استان‌های معین تهران نیز به حالت آماده باش درآمدند.
وی افزود: لازم است، مردم طی ۴۸ ساعت آینده هوشیار باشند و از سوی دیگر به شایعات توجه نکنند.

مردم دماوند طی ۴۸ ساعت آینده هوشیار باشند

مردم دماوند طی ۴۸ ساعت آینده هوشیار باشند

مردم دماوند طی ۴۸ ساعت آینده هوشیار باشند دماوند- فرماندار دماوند گفت: مردم دماوند طی ۴۸ ساعت آینده هوشیار باشند.
مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زلزله در دماوند خسارت مالی به همراه نداشته است و خسارت جانی نیز در پی وقوع خود زلزله نداشتیم، اما شش مصدوم و یک کشته به دلیل ترس و وحشت و فرار از محل سکونت داشتیم.
وی از مردم دماوند، خواست خونسردی خود را حفظ کنند و گفت: تمامی امکانات و نیازهای دماوند پیش بینی شده است و در پایگاه‌های مختلف آماده خدمت رسانی به مردم هستیم.
فرماندار دماوند گفت: تا ۴۸ ساعت آینده باید هوشیار باشند و ستاد مدیریت بحران دماوند نیز طی ۴۸ ساعت آینده در حالت آماده باش هستند.

ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن بیداد می کند

ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن بیداد می کند

ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن بیداد می کند پردیس- مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران با اشاره به اینکه بومهن با چالش های جدی مواجه است گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در بومهن بیداد می کند.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا طاهری نسب ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار بومهن با اشاره به مشکلات فراوانی که در بومهن وجود دارد اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، اجرای پروژه‌های عمرانی در همه مناطق شهر، افزایش امکانات رفاهی، تفریحی، ایجاد مبلمان جدید شهری، رسیدگی به آسفالت معابر، قطع ارتباط واسطه‌ها در مجموعه، ممانعت از توصیه پذیری، استفاده از نیروهای متعهد، توانمند و جوان برای پیشبرد امور، از جمله اقدامات مفیدی است که شهردار جدید می‌تواند در راستای خدمت به مردم مظلوم بومهن و توسعه و شکوفایی شهر به آنها بپردازد.
طاهری‌نسب با اشاره به مؤلفه‌های مدیریت شهری افزود: مدیران شهری باید مدیریت درآمد و هزینه داشته باشند تا هزینه‌هایی که در شهرداری‌ها غیر مؤثر هستند حذف شود.
وی بیان کرد: شهردار باید نگاهی کارشناسانه به مسائل اجتماعی و رفع معضلات اجتماعی از جمله موضوع حاشیه‌نشینی و ..