توزیع ۴۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان بیرجند
بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند گفت: با استفاده از توان خیران و نیکوکاران، ۴۰ سبد غذایی به ارزش ۱۲ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند گفت: با استفاده از توان خیران و نیکوکاران، ۴۰ سبد غذایی به ارزش ۱۲ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
بیرجند- رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون ۲۵ درصد قنوات استان احیا شده است، گفت: در صورت تخصیص اعتبار ویژه می توانیم ۵۰ درصد قنوات را تا ۵ سال آینده بازسازی کنیم.
بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا بر دستور ویژه رئیس جمهور ستاد احیای قنوات در خراسان جنوبی شکل می گیرد.
بیرجند- رئیس جمهور در سومین سفر استانی خود لحظاتی پیش وارد فرودگاه طبس شد.
بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند سرعت گرفتن واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و گفت: دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا برای این منظور در بیرجند افتتاح شد.
بیرجند- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از وجود ۱۲موقوفه ویژه غدیر و قربان در شهرستان خبر داد و گفت: درآمد این موقوفات بیش از ۲۰ میلیون تومان بوده است.
بیرجند- دبیر ستاد دانشگاهی کنترل کرونا در خراسانجنوبی با اشاره به اینکه احتمال قرمز شدن شهرهای بیشتری در استان وجود دارد، گفت: هم استانیها از سفر به استانهای همجوار خودداری کنند.
بیرجند- فرماندار نهبندان گفت: تا این لحظه بیش از ۲۰ درصد واجدین شرایط رای شهرستان پای صندوق های اخذ رای حاضر شده اند.
تجلیل از پرستاران بیرجندی در پویش مردمی «سپاس» بیرجند- پویش مردمی «سپاس» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند برگزار شد.
دریافت 59 MB به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از خدمات پرستاران بخش کرونایی بیمارستان ولیعصر بیرجند در قالب پویش مردمی سپاس تجلیل شد.
جمعی از روحانیون شیعه و سنی خراسان جنوبی به دلیل کمبود ذخایر خونی کشور و استان برای فرهنگ سازی عمومی و ترغیب مردم به این امر خیر در سازمان خون بیرجند حضور پیدا و خون خود را اهدا کردند.