تجلیل از پرستاران بیرجندی در پویش مردمی «سپاس»

تجلیل از پرستاران بیرجندی در پویش مردمی «سپاس»

تجلیل از پرستاران بیرجندی در پویش مردمی «سپاس» بیرجند- پویش مردمی «سپاس» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند برگزار شد.
دریافت 59 MB به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از خدمات پرستاران بخش کرونایی بیمارستان ولیعصر بیرجند در قالب پویش مردمی سپاس تجلیل شد.