آتشسوزی در کلینیک درمانی در شمال تهران
آتشسوزی در کلینیک درمانی در شمال تهران سخنگوی آتشنشانی تهران از آتشسوزی در یک کلینیک درمانی در شمال تهران خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ دقایقی قبل فیلمی از انفجار و آتشسوزی در شمال تهران در شبکههای اجتماعی پخش شد.
سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی تهران در گفتوگو با خبرنگار تسنیم، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: طبق اعلام اولیه به سامانه 125 آتشنشانی تهران، در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی، آتشسوزی روی داده که آتشنشانان به محل حادثه اعزام شدهاند.
وی تصریح کرد: البته احتمال بروز انفجار نیز با وجود کپسولهای اکسیژن در محل حادثه وجود دارد اما هنوز جزئیات دقیق این حادثه مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی درباره جزئیات این حادثه متعاقباً اعلام میشود.
انفجار شدید در منزل ویلایی + تصاویر2 کشته بر اثر انفجار در کارگاه شارژ سیلندرهای گاز مایع + تصاویرانتهای پیام/

