ارائه پیش‌نویس جدید اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به سازمان برنامه و بودجه

ارائه پیش‌نویس جدید اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به سازمان برنامه و بودجه

ارائه پیش‌نویس جدید اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به سازمان برنامه و بودجه با وجود ایجاد مشکلات حقوقی برای اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، مسئولان وزارت آموزش و پرورش از تدوین پیش نویس جدیدی جهت ارائه به سازمان برنامه و بودجه خبر می‌دهند که به محض اصلاح مصوبه با حقوق مرداد ماه اعمال می‌شود. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در کنار رتبه‌بندی معلمان که برای اجرایی شدن در مرحله تأمین بودجه متوقف مانده است، اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان نیز برای اجرایی شدن با مشکلاتی مواجه شده است و فعلاً خبری از اجرایی شدن آن نیست.
اگر چه جلسات متعدد نمایندگان فرهنگیان با محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعمال ضرایب فوق‌العاده ویژه فرهنگیان را به همراه داشت و قرار بود، ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه معلمان برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل 21 درصد و حداکثر 27 درصدی از یکم فروردین 1400 بدین شرح اجرا شود: فوق العاده ویژه معلمان در بدو استخدام 21 درصد، در طبقه بندی مقدماتی، پایه، ارشد ضریب 21 درصد، خبره ضریب 24 درصد و عالی ضریب 27 درصد؛ اما هم‌اکنون مسئولان وزارت آموزش و پرورش می‌گویند برای اعمال این ضرایب با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
ناصر سلیمانزاده؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در توضیح بیشتر این ماجرا گفته است: «مجوز افزایش فوق العاده ویژه معلمان براساس نظر مراجع حقوقی قابلیت اجرا ندارد، اخیراً مجوزی از سوی سازمان برنامه و بودجه دریافت کردیم که به استناد آن فوق العاده ویژه مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان از 21 تا 27 درصد تعیین شده است، در این مجوز به مصوبه دولت در سال 1393 اشاره شده که براساس آن اولاً سقف فوق العدده ویژه 21 درصدی تعیین شده و ثانیاً شامل معلمان کشور نمی‌شد.
در این راستا با چند مرجع حقوقی مشورت کردیم و اعلام کردند مجوز سازمان برنامه و بودجه به دلیل این که در سال 93 مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان از امتیاز فوق‌العاده برخوردار نبودند، قابلیت اجرایی ندارد چرا که این فوق‌العاده ویژه از سال 1399 برای معلمان برقرار شده است از طرفی، سازمان برنامه نمی‌تواند سقف مصوبه دولت را رأساً افزایش دهد.
در جلسه‌ای که با حضور مراجع حقوقی برگزار شد، رئیس امور تلفیق و رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برن..

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| تعطیلی کامل 29 مرکز استان برای قطع زنجیره انتقال/ پیک پنجم و رکورد 100000 فوتی+ نقشه و نمودار

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| تعطیلی کامل 29 مرکز استان برای قطع زنجیره انتقال/ پیک پنجم و رکورد 100000 فوتی+ نقشه و نمودار

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| تعطیلی کامل ۲۹ مرکز استان برای قطع زنجیره انتقال/ پیک پنجم و رکورد ۱۰۰۰۰۰ فوتی+ نقشه و نمودار گروه استان‌ها ـ کارشناسان درحالی نسبت به روند صعودی کرونا در پیک پنجم هشدار می‌دهند که با یک حساب سرانگشتی می‌بینیم از ابتدای همه‌گیری تا روز گذشته ویروس منحوس متوسط ماهانه ۵۰۱۹ هموطن را به کام مرگ کشانده است. – اخبار استانها – به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، درحالی روز گذشته براساس آمارهای رسمی مجموع جانباختگان کرونا در سراسر کشور از ابتدای همه‌گیری به 90344 نفر رسید که با یک دودوتای ساده می‌بینیم در طول این دوره متوسط ماهانه 5019 نفر را از دست داده‌ایم.
رقمی که کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند نسبت به کل جمعیت ایران رقم بسیار بالایی از نرخ مرگ‌ومیر شناخته می‌شود و در شرایط فعلی یعنی فعالیت گسترده دلتا در ایران بهترین راهکار برای کاهش هزینه‌های پیک پنجم تعطیلی کامل و قطع هرگونه جابه‌جایی غیرضروری است، در غیر این صورت تا پایان مرداد احتمال عبور از مرز 100000فوتی یعنی رکوردی تاریخی در دوران همه‌گیری دور از انتظار نیست، چون کادر درمان با توجه به کمبودهای موجود مجبور به انتخاب ارایه خدمات به بیماران بستری خواهند شد و تکلیف بیماران بستری در منزل هم که روشن است.
این درحالی است که اخبار منتشرشده از کلان‌شهرهایی مثل مشهد مقدس، اصفهان و البته خود تهران این واقعیت را نمایان می‌کند که مراکز درمانی هم‌اکنون امکان ارایه خدمات مناسب شرایط را واقعاً ندارند و موج قابل توجه مراجعه کنندگان به‌نوعی پیش‌بینی بحران را در راهروها و محوطه بیرونی این مراکز به واقعیت نزدیک کرده است.
کارشناسان براین‌باورند که تعطیلات نیم‌بند گذشته نه‌تنها هیچ تأثیری در کاهش هزینه‌های مدیریت پیک پنجم نداشته بلکه به‌نوعی به آتش زیر خاکستر آن نیز دمیده است و اکنون شعله‌های ویروس منحوس در جای جای ایران زبانه می‌کشد که نگرانی زانوزدن نظام بهداشت و درمان بعد از 18 ماه مبارزه نفس‌گیر را پررنگ‌تر کرده است.
در همین راستا معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به شرایط بحرانی زمان حاضر امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در زمان حاضر 29 استان درگیر کرونای دلتا شده و میزان بستری و ورود به بیمارستان‌ها رو به افزایش است. بسیاری از تخت‌های بیمارستان‌ها اشغال شده و این هشدار بسیار جدی اس..

روایت تسنیم از عمق محرومیت در منطقه نایسر سنندج / مردمانی که از جزئی‌ترین امکانات اولیه زندگی محروم هستند+ تصاویر

روایت تسنیم از عمق محرومیت در منطقه نایسر سنندج / مردمانی که از جزئی‌ترین امکانات اولیه زندگی محروم هستند+ تصاویر

روایت تسنیم از عمق محرومیت در منطقه نایسر سنندج / مردمانی که از جزئی‌ترین امکانات اولیه زندگی محروم هستند+ تصاویر گروه استان‌ها – ساکنان ناحیه منفصل شهری سنندج علاوه‌بر اینکه از جزئی‌ترین امکانات اولیه زندگی محروم هستند، با گودال‌های عمیق در اطراف شهربازی محل، خطر مرگ در کمین فرزندانشان است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ناحیه منفصل شهری نایسر با جمعیت بیش از 80 هزار نفر در چند کیلومتری سنندج یکی از محلات پرجمعیت و بزرگ با مشکلات متعدد که بدون هیچ امکانات و خدماتی واقع شده که همواره ساکنان محل از بی‌توجهی مسئولان نسبت به وضعیت زندگی آنان گله‌مندند.
بار دیگر خبرنگاران تسنیم برای تهیه گزارش از مشکلات مردم راهی ناحیه منفصل شهری نایسر می‌شوند، گرچه بارها مطالبات ساکنان این محل منعکس شده و از دولتمردان گرفته تا مسئولان شهری گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه‌های مردم ندارند، اما چاره‌ای جز تکرار این معضلات و سختی‌ها به خاطر این مردم نیست.
از همان اول ورودی نایسر از «نبود آسفالت محلات، تا خیابان‌های اصلی غیر استاندارد با چاله و چوله‌های بسیار گرفته تا نبود آب آشامیدنی فضاهای آموزشی، تفریحی و فضای سبز» مشخص است اما این مردم تمامی این کمبودها و مشکلات زیرساختی را به دلیل ناتوانی مالی باجان خریده‌اند.
حدود یک هزارمتر از اراضی در ناحیه منفصل شهری نایسر واقع در خیابان حیران نظر ما را به خود جلب می‌کند، نصب چند وسیله پلاستیکی بازی و زمین پی‌کنی شده با چاله‌های چند متری در این زمین بدون هیچ‌گونه حفاظ و ایمنی!، چند متر آن طرف‌تر هم فضایی برای بازی کودکان ساخته شده بود، ساکنان این محل به شدت از وضع موجود ابراز نگرانی کرده و از نبود فضای تفریحی و بهداشت محیط اطراف و نا امنی برای فرزندانشان گلایه داشتند، در ادامه ضمن انعکاس دغدغه‌های مردم، موضوع را از ادارت متولی پیگیری کردیم.
منیره رحمتی، یکی از بانوان اهل محله حیران در نایسر سنندج که در حال خرید اقلام خوراکی از یکی از مغازه‌های نزدیک بود، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارتباط با این اراضی اظهار داشت: مشکلات و کمبودهای نایسر به اندازه کافی وجود دارد و ما در این شرایط به شدت عذاب می‌کشیم، حال این زمین خاکی نیز به دردهای ما بیشتر اضافه شده است، چندین ساله این زمین بلاتکلیف به حال خود رها شده بدون اینکه متولیان امر توج..

قلعه‌نویی: به گل‌گهر ظلم شد، مشکل آنها من هستم/ برای من و مِنشا بلافاصله حکم می‌دهند

قلعه‌نویی: به گل‌گهر ظلم شد، مشکل آنها من هستم/ برای من و مِنشا بلافاصله حکم می‌دهند

قلعه‌نویی: به گل‌گهر ظلم شد، مشکل آنها من هستم/ برای من و مِنشا بلافاصله حکم می‌دهند سرمربی گل‌گهر سیرجان، اشتباهات داوری علیه تیمش در لیگ بیستم را ظلم به شاگردان خود می‌داند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، «امیر قلعه‌نویی» پس از تساوی 2 – 2 «گل‌گهر سیرجان» مقابل «سایپا» و ناکامی شاگردانش در کسب رتبه چهارم لیگ برتر اظهار داشت: به ما ظلم شد. ان‌شاءالله خودشان و وجدان خود بدانند با این تیم چه کار کرده‌اند. از کمیته داوران، «کامرانی‌فر» و برخی داوران تشکر می‌کنم. بازی بسیار خوبی بود و در نیمه اول استرس داشتیم. روی یک ضدحمله گل خوردیم و در نیمه دوم به بازی برگشتیم، اما داور و تیر دروازه نمی‌خواستند پیروز شویم.
وی با بیان اینکه دو پنالتی صد درصد به سود شاگردانش اعلام نشد، تصریح کرد: روی «آرمین سهرابیان» و «بهنام برزای» پنالتی شد که اعلام نکردند. از بازیکنان تشکر می‌کنم و نمی‌دانم چه بگویم. شرایط روحی خوبی ندارم. متأسفانه امسال به ما ظلم شد. اگر حرف بزنی، زود محرومَت می‌کنند.
«23 توپ به تیر دروازه زدیم که بی‌سابقه بوده است». قلعه‌نویی ضمن یادآوری این موضوع گفت: 10 تعویض در نیمه دوم رخ داد و دروازه‌بان نساجی هم دو بار خودش را روی زمین انداخت. داور اما شش دقیقه وقت اضافه گرفت و سر شش دقیقه سوت پایان را زد. نمی‌دانم چرا این اتفاق مقابل تراکتور رخ نداد. 20 ثانیه وقت اضافه مقابل تراکتور تلف شد که داور بیش از یک دقیقه به بازی ادامه داد.
ناکامی گل‌گهر در کسب رتبه چهارم با تساوی مقابل نساجی«تا تیم ما در زمین شکل می‌گرفت، دروازه‌بان نساجی خودش را روی زمین می‌انداخت و داور کوچک‌ترین عکس‌العملی از خود نشان نمی‌داد». سرمربی گل‌گهر سیرجان ضمن بیان این جمله گفت: خدا آن بالا است و ظلم پایدار نیست. ان‌شاءالله همه ما عاقبت به خیر شویم. نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. به ما ظلم شد؛ اما از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی بودیم. شایسته جایگاهی بالاتر از این بودیم، اما زمانی که ظلم می‌شود، نمی‌توانید کاری کنید. اگر عدالت برای ما رعایت می‌شد، همه تعجب می‌کردند. مگر می‌شود برای دیدار به این مهمی، این داور را انتخاب کنند که بازی از دستش خارج شود؟
قلعه‌نویی با بیان اینکه این ظلم برای الآن نیست و از دو سال پیش آغاز شد، خاطرنشان کرد: به هر کسی در این باره صحبت می‌کنیم، می‌گوید درست می‌شود و سخت نگیر! ..

هشدار رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به روحانی: ظرفیت جسمی و روانی کارکنان نظام سلامت در حال اشباع است!

هشدار رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به روحانی: ظرفیت جسمی و روانی کارکنان نظام سلامت در حال اشباع است!

هشدار رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به روحانی: ظرفیت جسمی و روانی کارکنان نظام سلامت در حال اشباع است! رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، نسبت به تبعات موج سنگین بیماری کرونا هشدار دادند. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، نسبت به تبعات موج سنگین بیماری کرونا هشدار دادند. متن این نامه به‌شرح زیر است:
جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی
رئیس محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
اعضای محترم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
با سلام و احترام
ضمن تبریک عید بزرگ غدیر، در شرایطی که موج اخیر بیماری کرونا با گونه دلتا در تمام کشور به‌صورت برق‌آسا به پیش می‌رود و هر روز سهم بیشتری از ظرفیت بهداشت و درمان کشور و به‌خصوص ظرفیت تخت‌های بیمارستانی را اشغال می‌کند، ارائه خدمت با ایثار کارکنان نظام سلامت و به‌دشواری انجام می‌شود.
کارکنانی که 18 ماه بی‌وقفه در صف مقدم مبارزه با کووید19 حاضر بوده‌اند و بسیاری از ایشان تا مرز شهادت در دفاع از سلامت مردم نیز پیش رفته‌اند، اکنون در اوج خستگی باید در برابر موج بیماری بزرگتر از تمام امواج قبلی همچنان در صف مقدم بمانند.
تکمیل ظرفیت بستری بیمارستان‌ها، فقط به‌معنی اشغال تخت نیست که با افزودن تخت‌های سیار و بیمارستان‌های صحرایی قابل جبران باشد، بلکه به‌معنی اشباع کامل ظرفیت کادر ارائه‌دهنده خدمت نیز هست، تخت و تجهیزات بدون حضور کارکنان آموزش‌دیده و آماده‌به‌کار نمی‌تواند بیماران را نجات دهد.
اکنون باید هشدار دهیم که ظرفیت جسمی و روانی کارکنان نظام سلامت در تمام عرصه‌ها، چه عرصه خدمات بهداشتی و درمانی سرپایی و چه خدمات درمانی بستری به حد اشباع نزدیک شده و ادامه این فشار فزاینده، سبب افت شدید عملکرد ایشان خواهد شد.
در این شرایط خطرناک، بی‌توجهی آشکار نسبت به محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فقدان عزم جدی برای توقف کارخانه تولید بیمار در صحنه عمومی موجب احساس تنهایی، بی‌پناهی و فرسودگی مضاعف در مدافعان سلامت می‌شود، افزون بر این، تداوم امواج بیماری کووید، خدمت‌رسانی به سایر بیماران را تحت تأثیر قرار داده است.
شوربختانه با بی‌توجهی به مقررات منع مسافرت، د..

آلمان: ایران مذاکرات وین را به تأخیر انداخته و از توافق فاصله گرفته است

آلمان: ایران مذاکرات وین را به تأخیر انداخته و از توافق فاصله گرفته است

آلمان: ایران مذاکرات وین را به تأخیر انداخته و از توافق فاصله گرفته است وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد که ایران در مذاکرات وین برای احیای برجام تأخیر ایجاد کرده و در حال فاصله گرفتن از «عناصر اصلی توافق» است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان روز جمعه در مصاحبه با نشریه اشپیگل، ایران را به ایجاد تأخیر در مذاکرات وین متهم کرد.
هایکو ماس که کشورش کنار طرف‌های اروپایی برجام و آمریکا ـ که از برجام خارج شده و مدعی تمایل به بازگشت به این توافق است ـ با زیر پا گذاشتن تعهدات برجامی خود، این توافق چندجانبه را به وضعیت کنونی رسانده‌اند، با انداختن توپ به زمین ایران مدعی شد: «متأسفانه هرروز شاهد این هستیم که ایران از یک سو مذاکرات وین را به تأخیر می‌اندازد و از سوی دیگر بیش از بیش از عناصر اصلی توافق دور می‌شود.»
مقامات جمهوری اسلامی ایران همواره در پاسخ به ادعاهای تکراری و بی‌اساس طرف‌های غربی که سعی دارند ایران را عامل اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین جلوه دهند، تأکید کرده‌اند که طرف‌های غربی با بی‌توجهی به حقوق ایران و تلاش برای گره زدن برجام به مسائل دیگر باعث پیچیدگی مذاکرات احیای برجام شده‌اند.
روز چهارشنبه ششم مردادماه «کاظم غریب‌آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که خود در مذاکرات وین حضور داشته است، در مصاحبه با پایگاه اینترنتی KHAMENEI.IR، در خصوص زیاده‌خواهی طرف‌های غربی در مذاکرات وین اظهار داشت: «در واقع، آمریکا و غربی‌ها به‌دنبال اهداف خاص خود بودند، این موضوع نشان داد که آن‌ها همچنان به تفاهم هسته‌ای به‌عنوان پلی برای ورود به سایر موضوعات غیرمرتبط مانند مسائل منطقه‌ای و موشکی نگاه می‌کنند.»
وی ادامه داد «این‌ سری، حتی فراتر رفتند و اصرار کردند که خواسته‌‌شان به‌نوعی در متن گنجانده شود. هدفشان این است که از این طریق بلافاصله بعد از هر تفاهمی، سراغ این موضوعات بیایند و آن را جزئی لاینفک از تفاهم هسته‌ای تلقی کنند و زمینه را برای مداخلات خود در این حوزه‌ها فراهم کنند و هر کجا هم که به اهداف خود نرسیدند، ایران را مقصر معرفی و زمینه را برای اعمال فشار به‌بهانه‌های دیگر بر ایران فراهم کنند.»
ربیعی:‌ فروپاشی برجام گمانه‌زنی رسانه‌ای است/ قصد نداریم به‌طور جدی د..

حاشیه دیدار استقلال – سپاهان| خوش و بش از راه دور مجیدی با اسکوچیچ/ دسته گل نورافکن برای سرمربی استقلال + تصاویر

حاشیه دیدار استقلال – سپاهان| خوش و بش از راه دور مجیدی با اسکوچیچ/ دسته گل نورافکن برای سرمربی استقلال + تصاویر

حاشیه دیدار استقلال – سپاهان| خوش و بش از راه دور مجیدی با اسکوچیچ/ دسته گل نورافکن برای سرمربی استقلال + تصاویر فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از رفتن به سمت نیمکت خود با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خوش و بش کرد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان از ساعت 21:15 امشب (جمعه) در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند‌. بخشی از حواشی این بازی به شرح زیر است:
* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در ورزشگاه حضور یافتند تا از نزدیک نظاره‌گر بازی باشند.
* فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پیش از رفتن به سمت نیمکت خود متوجه حضور اسکوچیچ و خورشیدی در جایگاه VIP شد و از راه دور با آنها خوش و بش کرد.
* امید نورافکن بازیکن فعلی سپاهان و پیشین استقلال با دسته گل به سمت مجیدی نیمکت آبی‌پوشان رفت. سجاد شهباززاده مهاجم زردپوشان نیز که سابقه حضور در استقلال را دارد، دیگر بازیکنی بود که به سمت نیمکت آبی‌ها رفت.
* در سمت دیگر، محمدحسین مرادمند و وریا غفوری به سمت محرم نویدکیا و نیمکت سپاهان رفتند.
* جام قهرمانی برای قهرمانی احتمالی سپاهان در لیگ در کنار زمین گذاشته شده است.
* ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال دیگر فردی است که در ورزشگاه حضور دارد.
* مجیدی به همراه دستیارانش پیش از بازی به سمت محرم نویدکیا و نیمکت‌نشینان سپاهان رفتند.

حاشیه دیدار استقلال – سپاهان| نصب ستاره‌های قهرمانی آسیا و خوش و بش ساکت با مدافع استقلالسپاهان با چه ترکیبی به مصاف استقلال می‌رود؟ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان اعلام شدانتهای پیام/

مهران مدیری به کرونا مبتلا و بستری شد

مهران مدیری به کرونا مبتلا و بستری شد

مهران مدیری به کرونا مبتلا و بستری شد مهران مدیرى که این روزها برنامه دورهمی را روی آنتن دارد به‌دلیل ابتلا به کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهران مدیرى بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون به‌دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد ضبط برنامه دورهمی به پایان رسیده است و تا فینال برگزیدگان روی آنتن خواهد رفت.
بنا بر شنیده‌ها حال مهران مدیری خوب است و درمان او پیگیری می‌شود.
مدیرى در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونى دورهمى و همچنین بازى در سریال “خاتون” بود که متأسفانه از دو روز پیش با بروز علائم بیمارى، تحت درمان قرار گرفت و امروز نیز با نظر پزشکان بسترى شد.
چند روز گذشته رامبد جوان و 17 تن از عوامل برنامه تلویزیونی خندوانه به کرونا مبتلا شدند و برنامه دچار توقفی زودهنگام شد.
خبرگزاری تسنیم برای این تمامی بیماران مبتلا به کرونا آرزوی صحت و سلامتی دارد.
کارگردان سریال “کلبه‌ای در مه”: خان ما با خان “پس از باران” فرق دارد/ بیننده تلویزیون از نمایش خانگی بیشتر استشبِ پرحاشیه سریالیست/ از افشاگری‌های بازیگر “یاور” تا نوستالژی‌بازی نیما شاهرخ‌شاهیمریم سعادت: مردم هنوز درباره دردسرهای عظیم با من حرف می‌زنند/ دوست دارم سریال‌های قدیمی را ببینمانتهای پیام/+

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس قهرمان شد؛ خروج گل‌محمدی از زیر سایه برانکو و کالدرون با ثبت رکورد تاریخی/ اشتیاق سایپا برای سقوط با شکست سنگین در تبریز + جدول

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس قهرمان شد؛ خروج گل‌محمدی از زیر سایه برانکو و کالدرون با ثبت رکورد تاریخی/ اشتیاق سایپا برای سقوط با شکست سنگین در تبریز + جدول

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس قهرمان شد؛ خروج گل‌محمدی از زیر سایه برانکو و کالدرون با ثبت رکورد تاریخی/ اشتیاق سایپا برای سقوط با شکست سنگین در تبریز + جدول با برگزاری دیدارهای هفته سی‌ام بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، قهرمانی پرسپولیس مسجل شد تا این تیم به پنجمین قهرمانی پیاپی خود برسد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌ام لیگ برتر بیستم با برگزاری هشت دیدار همزمان از ساعت 21:16 امشب (جمعه) و با یک دقیقه تأخیر آغاز شد که با پایان این هفته قهرمانی پرسپولیس و سقوط سایپا قطعی شد.
نتایج هشت دیدار همزمان به شرح زیر است:
* صنعت نفت 2 – ماشین‌سازی یک
گل‌ها: عبدالله ناصری (9) و طالب ریکانی (52) برای صنعت نفت و محمدامین اسدی (6+45) برای ماشین‌سازی
کارت زرد: وحید نعمتی از ماشین‌سازی
* آلومینیوم صفر – نفت مسجدسلیمان یک
گل: ساسان حسینی (45)
کارت زرد: محمد ایرانپوریان از آلومینیوم و مسلم مجدمی از نفت مسجدسلیمان
* گل‌گهر 2 – نساجی 2
گل‌ها: گادوین منشا (71 – پنالتی و 79) برای گل‌گهر و ایوب کلانتری (4+45) و حسین زامهران (56) برای نساجی
کارت زرد: مرتضی تبریزی از گل‌گهر و ایوب کلانتری از نساجی
* پدیده صفر – فولاد صفر
کارت زرد: صالح حردانی از فولاد
* استقلال یک – سپاهان 2
گل‌ها: مهدی مهدی‌پور (2+90) برای استقلال و رضا میرزایی (54) و سجاد شهباززاده (85) برای سپاهان
کارت زرد: سیاوش یزدانی، وریا غفوری و محمدحسین مرادمند از استقلال و محمد محبی، گئورگی ولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان
اخراج: محمد کریمی (1+90) – کارت زرد دوم از سپاهان
* تراکتور 5 – سایپا یک
گل‌ها: سعید واسعی (13)، سامان نریمان‌جهان (28)، میلاد فخرالدینی (45)، علی فتحی (71) و پیمان بابایی (87) برای تراکتور و حسین ماهینی (31 – پنالتی) برای سایپا
کارت زرد: حمید بوحمدان از تراکتور
* ذوب‌آهن صفر – مس یک
گل: محمد قاضی (53)
* پیکان صفر – پرسپولیس 2
گل‌ها: مهدی عبدی (9) و احمد نوراللهی (22)
کارت زرد: نادر محمدی و حسین پورامینی از پیکان
به گزارش تسنیم، پرسپولیس موفق شد با 67 امتیاز به پنجمین قهرمانی پیاپی خود برسد که سه قهرمانی این تیم با برانکو ایوانکوویچ کسب شده است و یحیی گل‌محمدی نیز دو بار موفق شد این تیم را به قهرمانی برساند. با این حال پس از قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس، بسیاری این قهرمانی را ح..

المپیک 2020 توکیو| آلکنو: ایتالیا کاملاً قوی‌تر بود/ بازی اصلی ما 2 روز دیگر است

المپیک 2020 توکیو| آلکنو: ایتالیا کاملاً قوی‌تر بود/ بازی اصلی ما 2 روز دیگر است

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| آلکنو: ایتالیا کاملاً قوی‌تر بود/ بازی اصلی ما ۲ روز دیگر است سرمربی تیم ملی والیبال ایران قدرت ایتالیا را دلیل اصلی شکست تیمش مقابل این تیم دانست. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به توکیو، تیم ملی والیبال کشورمان امروز برای برگزاری چهارمین دیدار خود در بازی‌های المپیک به مصاف ایتالیا رفت و مقابل این تیم متحمل شکست 3 بر یک شد.
ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این دیدار گفت: ایتالیا از ما کاملاً قوی‌تر بود و این دلیل اصلی شکست ما در این بازی بود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به جریان بازی گفت: شاید اگر در ست اول می‌توانستیم پیروز شویم، بازی و جریان آن، طور دیگری پیش می‌رفت.
آلکنو با بیان اینکه انتقادی از بازیکنانم ندارم، تصریح کرد: آنها آن حدی از توان‌شان را نشان دادند که می‌توانستند داشته باشند. در هر صورت بازی اصلی ما دو روز دیگر خواهد بود.
وی در مورد ایتالیا و اینکه این تیم در المپیک 2016 ریو باعث حذف تیم ملی والیبال کشورمان از بازی‌ها شد، خاطرنشان کرد: مدت‌ها از بازی‌های ریو گذشته است. ما فقط به بازی آینده فکر می‌کنیم، حتی الان که چند قدم از سالن دیدار با ایتالیا دور شده باشیم. ما فقط به بازی با ژاپن فکر می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال تأکید کرد: در هر دوره بازی‌های المپیک هر بازی خطرات خود را دارد و ما الان به بازی با ژاپن فکر می‌کنیم.
المپیک 2020 توکیو| صالحی؛ امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل ایتالیاانتهای پیام/