وعده حمایت از فعالان گردشگری روی کاغذ ماند
وعده حمایت از فعالان گردشگری روی کاغذ ماند بیرجند- ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری و سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: بسیاری از بخشنامههای مرتبط با حمایت از فعالان گردشگری یا بر روی کاغذ مانده و یا درست اجرا نشده است.
حجتالاسلام مجید نصیرایی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سالهای اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه زیر ساختهای مرتبط با گردشگری خراسانجنوبی صورت گرفته و ظرفیتهای متعددی فعال شده است.
نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس و ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری بیانکرد: با این وجود در حوزه گردشگری خراسانجنوبی یک اشکال و ایراد وجود دارد و آن نبود یک سند جامع توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.
نصیرایی ادامهداد: در این سند جامع که باید برای هر سه بخش تدوین میشود، مشخص شود که در چه نقطهای هستیم، به چه نقطهای میخواهیم برسیم و با چه راهکارهایی قرار است توسعه در سه بخش گردشگری و صنایع دستی و میراث فرهنگی رخ دهد.
پرهیز از نگاههای تک بعدی به موضوع گردشگری
وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از ایرادات و اشکالات نگاههای تک بعدی به..









