وزیر خارجه عربستان با مدیرکل آژانس اتمی پیرامون ایران گفتگو کرد
وزیر خارجه عربستان با مدیرکل آژانس اتمی پیرامون ایران گفتگو کرد وزیر خارجه عربستان سعودی با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیرامون برنامه هستهای ایران گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «فیصل بن فرحان آل سعود» وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه در یک پیام توئیتری از گفتگوی خود با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی پیرامون برنامه هستهای ایران خبر داد.
فیصل بن فرحان در این پیام توئیتری نوشت که با گروسی در مورد «اهمیت وضع سازوکارهای لازم برای (انجام) یک بازرسی سریع و فراگیر از تمام سایتهای هستهای ایران» گفتگو کرده است.
وزیر خارجه عربستان سعودی که برای انجام دیداری رسمی هم اکنون در وین به سر میبرد، در این پیام نوشت که با مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی همچنین در مورد جلوگیری از سیاستها و نقض ادعایی قوانین و هنجارهای بینالمللی از سوی ایران (!) که به گفته وی «برهم زننده امنیت و ثبات در منطقه و جهان است» گفتگو کرده است.
طی این نشست، دو طرف همچنین در مورد اهمیت پایبندی به اجرای استانداردهای آژانس بینالمللی انرژی اتمی با هدف تشویقِ رشد و پیشرفت..
