گردهمایی حامیان رئیسی در میدان ولیعصر(عج)

گردهمایی حامیان رئیسی در میدان ولیعصر(عج)

گردهمایی حامیان سید ابراهیم رئیسی در میدان ولیعصر(عج) تهران عصر امروز جمعه 21 خرداد با سخنرانی علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

سامانه ملی املاک و اسکان؛ بلاتکلیفی تمدید 4 ماهه درج اطلاعات سکونتی مردم

سامانه ملی املاک و اسکان؛ بلاتکلیفی تمدید 4 ماهه درج اطلاعات سکونتی مردم

سامانه ملی املاک و اسکان؛ بلاتکلیفی تمدید ۴ ماهه درج اطلاعات سکونتی مردم درحالی ۲ روز از فرصت دو ماهه ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان می‌گذرد که هنوز خبری از تمدید ۴ ماهه درج اطلاعات در این سامانه نیست. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درج اطلاعات سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان از 19 فروردین ماه امسال آغاز شد و چهارشنبه 19 خرداد فرصت دو ماهه این برنامه به پایان رسید.
هفته گذشته محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با اشاره به نزدیک بودن اتمام زمان درج اطلاعات در سامانه مذکور گفته بود: با توجه به شرایط حاکم و همه‌گیری کرونا و اینکه بسیاری از خانوارها ناچار هستند تا برای ثبت اطلاعات خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان کشور را به ستاد ملی کرونا پیشنهاد دادیم.
وی بیان کرد: پیشنهاد وزارت راه در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان پایان مهرماه است که البته تصمیم نهایی را در این خصوص ستاد ملی کرونا می‌گیرد و نتیجه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
به گزارش تسنیم، طی 2 ماهی که مردم باید نسبت به درج اطلاعات سکونتی خود در سامانه ملی املاک و اسکان اقدام می کردند مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی و شخص معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه هیچ آماری از میزان ثبت اطلاعات در سامانه مذکور ارائه نداد. این در حالی بود که برخی اظهارات محمودزاده نشان از استقبال سرد مردم داشت؛
31 فروردین ماه امسال محمودزاده با بیان “کسانیکه املاک زیادی هم دارند در خطر مالیات نیستند” به امضای قراردادهای صوری توسط برخی مالکان در بنگاه‌های املاک واکنش نشان داد و افزود: اگر کسی اعم از مالک و مستأجر به صورت غیرواقعی قراردادی را تنظیم کنند متحمل خسارت شخصی خواهد شد یعنی یک نوع خودتنظیمی در قانون لحاظ شده است.
وی ادامه داد: هر فردی در ثبت اطلاعات خود در سامانه باید محل سکونتی را برای خودش اعلام کند و طبیعی است کسی که بر اساس قانون به اسم خانوار شناسایی می‌شود نمی تواند دو شخصیت و دو محل اقامت داشته باشد لذا اگر کسی محل غیرواقعی را به عنوان محل اقامت خود اعلام کند محل اقامت اصلی او دچار چالش خواهدشد مگر اینکه برخی خانوارها هیچ سرپناهی نداشته باشند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که قراردادهای صوری ممکن ..

پیام مقتدی صدر برای حشد شعبی: اعتبار جهاد و مجاهدان در خطر است/ الگوی دیگران باشید

پیام مقتدی صدر برای حشد شعبی: اعتبار جهاد و مجاهدان در خطر است/ الگوی دیگران باشید

پیام مقتدی صدر برای حشد شعبی: اعتبار جهاد و مجاهدان در خطر است/ الگوی دیگران باشید رهبر جریان صدر عراق در پیامی خطاب به نیروهای حشد شعبی از آنها خواست تا الگوی دیگران باشند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری السومریه، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق با انتشار توئیتی خطاب به نیروهای حشد شعبی گفت که اعتبار و وجهه جهاد ومهاجدین در معرض خطر است.
مقتدی صدر در ادامه از این نیروها خواست تا با تعهد به دین و عقیده و شرع و خدمت به فقیران و مظلومان، برای دیگران الگو باشند.
حمایت قاطع مقتدی صدر و حشد شعبی عراق از مقاومت فلسطین علیه اشغالگرانمقتدی صدر مردم عراق را به تظاهرات در حمایت از فلسطین فراخواند/ «معترضان پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را آتش بزنند»رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد که اعتبار جهاد و مجاهدین در خطر بوده و همه مسئول آن هستند.
وی افزود، بله… محافظت از این اعتبار و وجهه مسئولیت بزرگی است و از راه خدمت به مردم در دنیا نمایان می‌شود. مجاهدان نه برای دنیا و نه برای صندلی‌ها و قدرت، بلکه برای دفاع از مظلومان و فقیران و محافظت از وطن و مردم به وجود آمده‌اند.
انتهای پیام/

امیر سیاری خبر داد: ورود موفقیت‌‌آمیز ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس

امیر سیاری خبر داد: ورود موفقیت‌‌آمیز ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس

امیر سیاری خبر داد: ورود موفقیت‌‌آمیز ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن بومی سهند توانست برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشورها وارد اقیانوس اطلس شود. – اخبار سیاسی – به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن بومی سهند توانست برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشورها وارد اقیانوس اطلس شود و این حضور مقتدرانه دریایی حاکی از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است.
رصد سه ساعته زیردریایی آمریکایی توسط پهپادهای ارتشمعاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور در آب های بین المللی حق مسلم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران می دانیم و این مسیر را با اقتدار ادامه می‌دهیم.
وی افزود: هم اکنون هفتاد و هفتمین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران برای نخستین بار و به منظور نشان دادن توانمندی های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریانوردی در اقیانوس اطلس حضور دارد.
معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: این ناوگروه در تاریخ 20 اردیبهشت امسال از بندرعباس حرکت کرده و بعد از طی مسیر طولانی و عبور از دماغه امید نیک و دور زدن آفریقا و با طی شش هزار مایل دریایی یعنی نزدیک به 12 هزار کیلومتر پس از سی روز دریانوردی هم اکنون در اقیانوس اطلس حضور دارد و مسیر خود را برای اجرای طولانی‌ترین ماموریت دریایی به سمت اقیانوس اطلس شمالی ادامه می‌دهد.
دریادار سیاری با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد مطابق قوانین بین المللی دریایی انجام می‌شود افزود: ناوبندر مکران که به عنوان یک پایگاه دریایی متحرک در نیروی دریایی ارتش محسوب می شود توانسته است به همراه ناوشکن بومی سهند برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشورها وارد اقیانوس اطلس شود و این حضور مقتدرانه حاکی از توانمندی دریایی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
معاون هماهنگ کننده ارتش افزود:‌ علت این که این دریانوردی طولانی مدت در این مقطع زمانی که شرایط جوی اقیانوس اطل..

جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به استان فارس اعلام شد‌

جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به استان فارس اعلام شد‌

جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به استان فارس اعلام شد‌ گروه استان‌ها – رئیس ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان فارس با اشاره به سفر وی به شیراز گفت: دیدار با نخبگان، جامعه روحانیت، فرهیختگان و دانشجویان از برنامه‌های این سفر است که برنامه عمومی پنجشنبه ساعت ۶ بعدازظهر ۲۰خرداد ماه با مردم است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، سید مصطفی قاسمی ‌در نشست خبری وحدت ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان فارس با بیان اینکه هدف از این جلسه، وحدت و انسجام ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان فارس است، اظهار داشت: مشارکت در انتخابات که بالا باشد، یعنی ضمانت انقلاب، نظام و خون شهدا، و هدف اولیه ما کار برای مشارکت حداکثری است.
وی با بیان اینکه همه ما شیعه هستیم و حفظ وحدت، وظیفه و تکلیف ماست، گفت: ابلاغات متعددی از تهران برای ستادهای مختلف صادر شده که شورای هماهنگی با هدف ایجاد وحدت میان ستادهای مختلف ایجاد شده است، چرا که مسیر یکی است.
قاسمی با تصریح بر اینکه در این انتخابات اگر کاهلی کنیم، ریزش رای خواهیم داشت، تأکید کرد: انتظار داریم همه افرادی که به نحوی از تهران ابلاغ دارند در این جلسات حضور یابند تا به هدف مشترکان، بهتر و راحت تر برسیم.
ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در استان البرز آغاز به‌کار کردآیت‌الله رئیسی به شیراز سفر می‌کندنشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در اصفهان به روایت تصویروی در ارتباط با سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز گفت: هماهنگی‌های لازم با مسئولان ارشد استان و نیروی انتظامی انجام شده است و از مردم هم دعوت می‌شود تا استقبال بی‌نظیری روبه‌رو باشیم.
به گفته قاسمی دیدار با نخبگان، جامعه روحانیت، فرهیختگان و دانشجویان از برنامه‌های این سفر است که برنامه عمومی پنجشنبه ساعت 6 بعدازظهر 20خرداد ماه در حافظیه با مردم است.
وی با بیان مجدد اینکه هدف اولیه همه ستادها، تشویق به مشارکت حداکثری است، ادامه داد: برداشت شخصی من با حضور در سه استان بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و فارس این است که مشارکت بالاست.
به گفته قاسمی بیش از 70ستاد آیت الله رئیسی در شیراز مشغول فعالیت هستند و بعضی از ستادها کنار هم هستند و مشکلی در این مورد نداریم، با توجه به اینکه هزینه‌های این ستادها همه مردمی است و شخص آیت الله رئیسی هزینه‌ای برای این ستادها نداده‌اند.
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مر..

ربیعی: دولت روحانی یکی از دوران طلایی اقتصاد ایران را رقم زد/ مصائب کشور را پیشخور کردیم

ربیعی: دولت روحانی یکی از دوران طلایی اقتصاد ایران را رقم زد/ مصائب کشور را پیشخور کردیم

ربیعی: دولت روحانی یکی از دوران طلایی اقتصاد ایران را رقم زد/ مصائب کشور را پیشخور کردیم سخنگوی دولت گفت: علیرغم همه تنگناها و محدودیت‌ها، دولت تدبیر و امید موفق شد طی سالهای ۹۳ تا ۹۶ ، یکی از دوران طلایی اقتصاد ایران در نیم قرن اخیر را رقم بزند. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت سخنگوی دولت در نشست خبری با بیان اینکه در آستانه یکی از رویدادهای مهم سیاسی در کشورمان هستیم. فضای رقابتهای انتخاباتی با نزدیک شدن به روز مهم تصمیم‌گیری مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده، گرم شده است، گفت: فارغ از اینکه نتیجه آرا چه کسی خواهد بود، صندوق و مشارکت، میراث گرانبهایی است از زحمات، ‌تلاش‌ها، زندان‌ها، تبعیدها و خونهایی که خاک وطن را لاله‌گون کردند و جمهوریت را برای فرزندان ایران برجای گذاشتند.
وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، امام خمینی(ره) دو کلمه «جمهوری» و «اسلامی» یعنی «حاکمیت اسلام» و «حاکمیت مردم» را گره‌گشای همه مشکلات می‌دانستند. به تعبیر صریح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جمهوری یعنی مقدرات ملت، دستِ ملت است. ما همه در کنار یکدیگر باید تلاش کنیم تا جمهوریت را، این ثمره چند نسل از پیشینیان‌مان را، ثمره دو انقلاب معاصر ایران یعنی مشروطه و انقلاب اسلامی را همچون گوهری گرانبها پاس بداریم و فارغ از هر فراز و نشیب‌ و گلایه‌ها، این میراث گرانبها را آنچنان قدر بداریم که هیچ تزلزلی به پیکره آن وارد نشود. جمهوریت فقط در یک حالت به مخاطره می‌افتد و آن وقتی است که جمهورِ مردم، خودباوری خود را برای تعییر سرنوشت و تعیین صحنه، از دست بدهد که در آن صورت، عواقب آن برای نسل‌ها باقی خواهد ماند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه به رغم دیدگاه‌های مختلف و برخی گلایه ها که امروز مطرح می‌شود، باید در یک درک عمومی، بدانیم حفظ باشکوه صندقها با مشارکت حداکثری، ضرورت عبور موفق از بحران‌های امروز در جهان پرتلاطم ظالمانه در دوره پساتحریم است و متضمن آینده همراه با امید و تحول پیش برنده خواهد بود، اظهار داشت: معتقدیم شرایط پیچیده نظام جهانی و احقاق حقوق ایران از اقتصاد جهانی و کسب جایگاه ایران در منطقه و جهان از یک سو، و از سوی دیگر، در دوران پساتحریم، آسیب‌دیدگی‌های اقتصادی و روانی ناشی از جنگ تحمیلی اقتصادی بر مردم و احیای زندگی پساتحریم و ..

نشست خبری زاکانی در تسنیم| کاغذ برخی‌ کاندیداها را بگیرند، باید بنشینند و ما را نگاه کنند/ دولت روحانی 300هزار میلیارد تومان از بورس برای خودش بیرون کشید

نشست خبری زاکانی در تسنیم| کاغذ برخی‌ کاندیداها را بگیرند، باید بنشینند و ما را نگاه کنند/ دولت روحانی 300هزار میلیارد تومان از بورس برای خودش بیرون کشید

نشست خبری زاکانی در تسنیم| کاغذ برخی‌ کاندیداها را بگیرند، باید بنشینند و ما را نگاه کنند/ دولت روحانی ۳۰۰هزار میلیارد تومان از بورس برای خودش بیرون کشید نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت آقای روحانی بر اساس گزارش وزارت اقتصاد ۳۰۰هزار میلیارد تومان از بازار سرمایه برای خودش بیرون کشید و بنده این را یک جنایت در حق مردم می‌دانم. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، مسائل را حل کرده و ناامیدی را از بین می‌برد، اظهار داشت: امروز بخش زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها نخبه هستند و اگر خود آنان محور تحول و کار قرار بگیرند، سرخوردگی دیگر معنا ندارد؛ توجه ما به این است که در عرض چهار سال، یک تحول همه‌جانبه را در ایران حاصل کنیم چون معتقدیم دولت نوکر مردم است و ادبیات‌ سخن گفتن با مردم باید تغییر کند.
** نمی‌شود کشور را به‌صورت کاریکاتوری رشد داد
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه نمی‌شود کشور را به صورت کاریکاتوری رشد داد، گفت: باید یک حرکت موز‌ون و هماهنگ برای پیشرفت کشور داشت. برنامه ما ناظر به حقایق کشور است تا اتاق‌های مسئولان تبدیل به اتاق‌های شیشه‌ای و میزهای آن‌ها تبدیل به میز خدمت شود؛ از این رو آمایش سرزمین برای ما مهم است.
زاکانی خاطرنشان کرد: آقای روحانی یک کار خوب کردند و آن هم آمایش سرزمینی بود. ما امروز در کشور استراتژی صنعتی نداریم، باید متناسب با همین آمایش سرزمین، یک برنامه اقتصادی فرهنگی اجتماعی داشته باشیم و بعد برای 450 شهرستان و با کمک نخبگان و مردم تحول را آغاز کنیم.
زاکانی با بیان اینکه برنامه ما مبتنی بر ارتباط با کارشناسان و نخبگان شهرستانی است و در زمان حاضر هم می‌خواهیم یک مدلی را رونمایی کنیم که از این پس شهرستان‌ها برای ما موضوعیت داشته باشد، گفت: اگر توانمندی کشور متناسب با مشکلات موجود به‌کار گرفته شود، موجب می‌شود ما بتوانیم در هر شهرستان متناسب با همان مشکلات کار کنیم.
** رونمایی از سامانه دولت‌یار؛ مشکلات 451 شهرستان را احصاء کردیم
وی افزود: بر همین اساس سامانه دولت‌یار را رونمایی می‌کنیم که مشکلات 451 شهرستان را احصا ک..

شعبده‌بازی رسانه‌های حامی روحانی با مصاحبه تقی‌پور/ دروغ درباره طرح نماینده‌ها ناظر به فضای مجازی

شعبده‌بازی رسانه‌های حامی روحانی با مصاحبه تقی‌پور/ دروغ درباره طرح نماینده‌ها ناظر به فضای مجازی

شعبده‌بازی رسانه‌های حامی روحانی با مصاحبه تقی‌پور/ دروغ درباره طرح نماینده‌ها ناظر به فضای مجازی ظهر امروز (یکشنبه) خبری از آقای رضا تقی‌پور عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره فضای مجازی منتشر شد که در این خبر کوتاه البته تأکید شده بود که به‌خلاف آنچه القا و اغوا می‌شود هیچ‌کس در مجلس اساساً به‌دنبال محدود کردن فضای مجازی نیست. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز (یکشنبه) خبری از آقای رضا تقی‌پور عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره فضای مجازی منتشر شد که در این خبر کوتاه البته تأکید شده بود که به‌خلاف آنچه القا و اغوا می‌شود هیچ‌کس در مجلس اساساً به‌دنبال محدود کردن فضای مجازی نیست.
با توجه به شیطنت رسانه‌های حامی روحانی، این خبر برای جلوگیری از شعبده‌بازی آنان و تبلیغات غیراخلاقی علیه نامزدهای جریان انقلابی از روی خروجی به‌صورت موقت حذف شد، اما آن‌چنان که در ذخیره گوگل هم موجود است، در این خبر هیچ سخنی از فیلترینگ و… به میان نیامده بود.
علی‌رغم این احتیاط که برای پرهیز از بداخلاقی‌های مسبوق به سابقه و کمپین‌های غیراخلاقی برخی رسانه‌های حامی روحانی صورت گرفته بود، اما این رسانه‌ها به‌سبب آنکه ترک عادت موجب مرض است، با چسباندن موضوعات بی‌ربطی که اساساً در خبر آقای تقی‌پور وجود نداشت، از بعدازظهر امروز (یکشنبه) پروپاگاندای گسترده‌ای را آغاز کردند، موضوعی که پیشتر از طریق برخی مشورتها به آقای مهرعلیزاده برای بی‌اخلاقی در مناظره آزموده شده بود و نتیجه منفی آن را هم دیده بودند، اما باز هم به آن روی آوردند.
در همین باره، رضا تقی‌پور عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم تأکید کرد که شایعات منتشرشده درباره قصد برخی نماینده‌ها برای فیلترینگ، یک دروغ و ادعای کذب وقیحانه است.
او تأکید کرد: برخی سایت‌های حامی آقای روحانی صحبت‌های مختلف 8 ماه گذشته دیگران و بنده را تقطیع کرده و با استفاده از کلیدواژه‌های منفی جعل و بازنشر داده‌اند.
تقی‌پور در ادامه گفت: بنده اخیراً مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم داشتم که در آن از تلاش برای حمایت از کاربران فضای مجازی صحبت کردم اما رسانه‌های معاند، ادعاهایی را به‌نقل از بنده مطرح کردند که در مصاحبه‌ام با تسنیم نبوده است.
وی افزود: مجلس هیچ قصدی برای محدود کردن فضای مجازی ندارد.
تقی‌پور گفت: بنده هموا..

واشنگتن: درباره دور بعدی مذاکرات وین نه خوشبین هستیم و نه بدبین

واشنگتن: درباره دور بعدی مذاکرات وین نه خوشبین هستیم و نه بدبین

واشنگتن: درباره دور بعدی مذاکرات وین نه خوشبین هستیم و نه بدبین سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره اینکه آیا دور بعدی مذاکرات احیای برجام در وین دور پایانی مذاکرات خواهد بود و نتیجه موردنظر حاصل خواهد شد، اعلام کرد که دولت متبوعش به‌صورت احساسی اقدام به پیش‌بینی خوشبینانه یا بدبینانه در این زمینه نمی‌کند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که دولت متبوعش درباره احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام در دور بعدی این مذاکرات که هفته آینده در وین برگزار می‌شود، نه خوشبین است و نه بدبین و صرفاً با هوشیاری اهداف خود را در مذاکرات دنبال می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا دور بعد مذاکرات وین برای احیای برجام دور پایانی مذاکرات خواهد بود، اظهار داشت: «ما در این مدت تلاش کرده‌ایم که احساسات را کنار بگذاریم، ما در این مورد نه خوشبین هستیم و نه بدبین. »
وی افزود: «ما درباره اهداف و منافع خود هوشیار هستیم. هدف ما این است که ایران بار دیگر تحت سختگیرانه‌ترین رژیم نظارتی که قبل از برجام سابقه نداشته است، قرار گیرد.»
ند پرایس در خصوص تفاوت مذاکرات کنونی با مذاکراتی که منجر به توافق هسته‌ای موسوم به برجام در سال 2015 شد، توضیح داد: «تفاوت این مذاکرات با مذاکرات سال 2015 این است که ما اکنون یک متن در اختیار داریم. این متن که همان برجام است به ما و ایرانی‌ها می‌گوید که به‌طور کلی چه‌کارهایی باید انجام دهیم.»
وی ادامه داد: «البته وجود این متن بدین معنا نیست که ما پاسخ همه سؤالات را داریم. تاکنون 5 دور مذاکره غیرمستقیم درباره این بوده است که ایران باید چه اقداماتی برای بازگشت به تعهداتش انجام دهد و ما باید چه تحریم‌هایی را برای بازگشت به برجام برداریم. هیچ‌یک از این موارد سیاه و سفید نیستند و همین مسئله باعث شده است که مذاکرات به‌نوعی چالشی باشد.»
عراقچی: دور آینده مذاکرات می‌تواند دور پایانی باشد/ اعضای برجام و آمریکایی‌ها باید تصمیمات سخت خودشان را بگیرندریابکوف: تماس بین وزرای خارجه کشورهای عضو برجام هنوز برنامه‌ریزی نشده استاولیانوف: به زمان بیشتری برای توافق نهایی درباره برجام نیاز داریماتحادیه اروپا: معتقدیم مذاکرات وین در..