سرلشکر رشید: دشمنان از آزمودن قدرت اراده و توان ارتش و سپاه پرهیز کنند

سرلشکر رشید: دشمنان از آزمودن قدرت اراده و توان ارتش و سپاه پرهیز کنند

سرلشکر رشید: دشمنان از آزمودن قدرت اراده و توان ارتش و سپاه پرهیز کنند فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص): مؤلفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را در درون تجربه‌های بحران جنگ آموخته‌ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند. – اخبار سیاسی – به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) در جمع فرماندهان ارتش در منطقه رزمایش مشترک ذوالفقار 99 که از روز آینده در سواحل مکران برگزار خواهد شد با بیان اینکه مشاهده توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب مباهات است، تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از چهار دهه و مواجهه با بحران‌های امنیتی اوایل انقلاب و بعد هم هشت سال دفاع مقدس از قدرت و توان آمادگی رزمی بسیار مناسب برای پاسخ به تهدیدات برخوردار شده است.
سرلشکر رشید: پاسخ محکم به تهدیدات دشمن می‌دهیم جلسه فرماندهان ارشد نظامی برای بررسی تهدیدات پیشِ‌رو/ تأکید سرلشکر رشید بر ارتقای توان دفاعی با تأمین نیازهای نیروهای مسلح سرلشکر رشید: پرتاب ماهواره نور ابعاد جدیدی از قدرت دفاعی کشور را به نمایش گذاشت سرلشکر رشید در ادامه اظهار داشت: بزرگترین دستاورد تجربه جنگ و دفاع مقدس ملت شریف ایران و نیروهای مسلح به مدت 8 سال، ضرورت برخورداری از آمادگی دفاعی و استفاده از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات است.
وی افزود: فرزندان رشید ایران عزیز شاکله قدرت دفاعی کشور را برپایه فرهنگ عاشورایی، میراث ملی- تاریخی و راهبردی دوران دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) همچنین تصریح کرد: برای ما ارتشی‌ها و سپاهی‌ها، موجب افتخار است که دشمنان به جای خرسندی و فرصت‌طلبی در استفاده از ضعف‌ها و آسیب پذیری‌های‌ دفاعی ما پس از پیروزی انقلاب، امروز از قدرت فرزندان نسل انقلاب و جنگ در هراس به سر می‌برند.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را در درون تجربه‌های بحران جنگ آموخته‌ایم و امیدواریم که دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.
انتهای پیام/

اولین عکس 3200مگاپیکسلی جهان ثبت شد

اولین عکس 3200مگاپیکسلی جهان ثبت شد

اولین عکس ۳۲۰۰مگاپیکسلی جهان ثبت شد محققان موفق به ثبت اولین عکس دیجیتال ۳۲۰۰مگاپیکسلی جهان شدند، این کار با استفاده از حسگرهای پیشرفته بزرگترین دوربین دیجیتال دنیا صورت گرفته است. – اخبار رسانه ها – به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، به نقل از انگجت، پژوهشگران دانشگاه استنفورد از تولید عکسی با دقت 3200 مگاپیکسل با استفاده از بزرگترین دوربین دیجیتال دنیا خبر داده‌اند. دوربین یادشده به‌روی تلسکوپ تحقیقاتی ال‌اس‌اس‌تی این دانشگاه در شیلی نصب شده است.
از این دوربین قدرتمند برای مطالعه به‌روی انرژی تاریک، مواد تاریک و تولید بزرگترین فیلم سینمایی نجومی تاریخ که هنوز جزئیات فنی بیشتری در مورد آن منتشر نشده است، استفاده خواهد شد.
برای مشاهده عکس حجیمی که بدین شیوه تهیه شده به 378 تلویزیون فوق‌دقیق با نمایشگرهای 4K نیاز است. با قراردادن همه این نمایشگرها کنار یکدیگر می‌توان جزئیات عکس مذکور را به‌خوبی دید.
قدرت دوربین تهیه‌کننده این عکس چنان بالاست که مشاهده توپ بازی گلف را از فاصله 24کیلومتری ممکن می‌کند. حسگرهای دوربین یادشده همچنین می‌توانند اشیایی را شناسایی و ثبت کنند که 100 میلیون بار کم‌نورتر از حدی هستند که با چشمان غیرمسلح قابل مشاهده باشند.
برای تولید این دوربین از 189 حسگر بزرگ و پیشرفته موسوم به سی‌سی‌دی استفاده شده که دقت هر یک 16 مگاپیکسل است. دقت مجموعه این حسگرها به 3.2 میلیارد پیکسل می‌رسد. قرار است بعد از انجام آزمایش‌های بیشتری به‌روی این حسگرها تا سال 2021 استفاده عمومی و عملیاتی از آنها آغاز شود.
اخبار گروه سایر رسانه‌ها صرفاً بازنشر اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست و خبرگزاری تسنیم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.
انتهای پیام/+
بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

سود پنج ماهه 4 شرکت پالایشی در بورس اعلام شد

سود پنج ماهه 4 شرکت پالایشی در بورس اعلام شد

سود پنج ماهه ۴ شرکت پالایشی در بورس اعلام شد چهار پالایشگاه بندرعباس، تهران، لاوان و تبریز، صورت سود و زیان پنج ماهه منتهی به مرداد سال جاری را منتشر کردند. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نماد شش شرکت پالایشی در حالی پس از توضیحات درخصوص نرخ خوراک جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی تا 26 شهریور تعلیق شد که چهار پالایشگاه بندرعباس، تهران، لاوان و تبریز، صورت سود و زیان پنج ماهه منتهی به مرداد سال جاری را منتشر کردند.
بر اساس این گزارش، چهار پالایشگاه بندرعباس، تهران، لاوان و تبریز در این مدت به ترتیب 870 ، 464، 1889 و 980 ریال سود برای هر سهم محقق کرده است.
لزوم برخورد با مجموعه‌ها و مسئولان دولتی متخلف در بورس/ سازمان بازرسی ورود کند
انتهای پیام/

قیمت جهانی طلا امروز 99/06/19| احتمال کاهش قیمت طلا به زیر 1900 دلار

قیمت جهانی طلا امروز 99/06/19| احتمال کاهش قیمت طلا به زیر 1900 دلار

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۱۹| احتمال کاهش قیمت طلا به زیر ۱۹۰۰ دلار در حالی که در آستانه اعلام استراتژی پولی بانک های مرکزی مهم جهان ارزش دلار به بالاترین رقم چند هفته گذشته رسیده است، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.10 درصد کاهش به 1930 دلار و یک سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر نیز با 0.33 درصد کاهش به 1936 دلار و 70 سنت رسید.
جفری هالی تحلیلگر شرکت اوآندا در این باره گفت: «در حالی که افزایش ارزش دلار ادامه دارد، قیمت طلا کاهش داشته است. اگر ارزش دلار بالا بماند و خریداران طلا تصمیم به کاهش سرمایه گذاری خود در این بازار بگیرند، افت قیمت به زیر 1900 دلار دور از انتظار نخواهد بود.»
وی افزود: «تجار در بازارهای آسیایی موضع محتاطانه ای را اتخاذ خواهند کرد و ترجیح خواهند داد منتظر گشایش بازار نیویورک و دریافت سیگنال های واضح تری در این باره باشند که آیا رشد ارزش دلار و کاهش شاخص های بورس ادامه دار است یا خیر.»
شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای رقیب امروز به بالاترین رقم یک ماه گذشته رسید و سبب گرانتر شدن طلا برای خریدارانی شد که با ارزهای غیردلاری طلا می خرند.
اما در عین حال کاهش ارزش سهام شرکت های فن آوری در بورس وال استریت و تعویق آزمایش یک داروی مقابله با کرونا سبب شد تا افت قیمت طلا محدود باشد.
اکنون سرمایه گذاران روی نشست روز پنجشنبه بانک مرکزی اروپا متمرکز شده اند. در حالی که انتظار نمی رود هیچ اقدام سیاستگذاری مهمی در این نشست صورت بگیرد، سرمایه گذاران بیشتر منتظر پیش بینی این بانک از نرخ تورم هستند.
فعالان بازار همچنین منتظر نشست سیاستگذاری بانک مرکزی کانادا هستند. در عین حال نشست بعدی فدرال رزرو آمریکا هم قرار است هفته آینده برگزار شود.
انتهای پیام/

قول رئیس سازمان بورس به مجلس برای حفاظت از سرمایه‌های مردم

قول رئیس سازمان بورس به مجلس برای حفاظت از سرمایه‌های مردم

قول رئیس سازمان بورس به مجلس برای حفاظت از سرمایه‌های مردم سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون در خصوص وضعیت بازار بورس کشور خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، علی حدادی با اشاره به نشست دیروز عصر (سه‌شنبه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در این جلسه، گزارشی از وضعیت بازار بورس کشور ارائه کرد.
نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ادامه نشست نمایندگان سؤالات مردم در خصوص سرمایه گذاری در بازار بورس را با رئیس سازمان در میان گذاشتند.
وی بیان کرد: مقرر شد سازمان بورس تمهیدات لازم در بازار سرمایه برای حفاظت از منافع و سرمایه مردم در نظر بگیرند، در این زمینه قول‌هایی داده شد، طبق گفته رئیس سازمان بورس در هفته جاری جلساتی برای روش‌های حفاظت از سرمایه مردم در بازار بورس برگزار می‌شود که گزارش و نتیجه این جلسات به کمیسیون امور داخلی کشور منعکس خواهد شد.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد مرکز پژوهش های مجلس نیز گزارشی از وضعیت بازار بورس به کمیسیون ارائه دهد تا در هفته آینده این دو گزارش در کنار یکدیگر مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/06/18
انتهای پیام/

همتی اعلام کرد: مقابله جدی با سفته‌بازی در بازار ارز/ آماده کمک به دولت برای ساماندهی بازارها بدون افزایش پایه پولی هستیم

همتی اعلام کرد: مقابله جدی با سفته‌بازی در بازار ارز/ آماده کمک به دولت برای ساماندهی بازارها بدون افزایش پایه پولی هستیم

همتی اعلام کرد: مقابله جدی با سفته‌بازی در بازار ارز/ آماده کمک به دولت برای ساماندهی بازارها بدون افزایش پایه پولی هستیم همتی با تأکید بر مقابله جدی بانک مرکزی با سفته‌بازی در بازار ارز اعلام کرد: بانک مرکزی کنار دولت آماده کمک به هرگونه برنامه اقتصادی است که درجهت ساماندهی به بازارها و رونق اقتصاد باشد، ولی مراقبت خواهد کرد که پایه پولی تحت تأثیر قرار نگیرد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت اینستاگرامی به بیان نکاتی درباره بازار ارز و‌ پول پرداخت و تأکید کرد: در چند روز اخیر در سایه التهابات ایجادشده دربرخی بازارها، شاهد نوسان نرخ ارز در بازار بودیم. امروز (سه‌شنبه) فاصله نرخ صرافی‌ها و بازار غیررسمی موجب آربیتراژ در این بازار و طبعاً فعالیت گسترده سفته‌بازان شد.
او همچنین درباره سیاست ارزی بانک مرکزی برای جلوگیری از سفته‌بازی گفته است:‌ در دوسال گذشته سیاست بانک مرکزی، حضور در حاشیه بازار برای جلوگیری از سفته‌بازی بوده است، این امر موجب کاهش نوسانات و ثبات بازار و تعدیل تدریجی نرخ ارز بوده است، این سیاست را از فردا (چهارشنبه) نیز با قدرت ادامه خواهیم داد.
دلار 25هزارتومانی از کجا آمد؟ بازاری‌ها: بورس و خودرو بازار ارز را به‌هم ریختندفروش ارز سهمیه‌ای در صرافی‌ها فعلاً متوقف شدهمتی از مبادله 100میلیون دلاری به‌صورت روزانه در سامانه نیما خبر داده و اعلام کرده است: بازار اصلی ارز، همانا بازار مبادلات ارزی در سامانه نیما است. خوشبختانه بعد از وقفه ابتدای سال به‌خاطر آثار شیوع کرونا، این روزها شاهد افزایش مبادلات در این بازار هستیم و در چند روز گذشته به‌طور میانگین، روزانه، در حدود 100 میلیون دلار مبادله شده است.
رئیس‌کل بانک مرکزی تأکید دارد: ارز به‌عنوان یک متغیر کلان اقتصادی، بی‌تأثیر از سایر بازارها نمی‌باشد و اثرات سرریزی بین بازارها یک اصل اقتصادی است. بانک مرکزی با حضور پرقدرت در بازار پول و‌ ارز، تمام تلاش خود را برای تعادل بازارها به‌کار خواهد بست.
همتی تصریح کرده است: همزمان، با اینکه بانک مرکزی کنار دولت محترم آماده کمک به هرگونه برنامه اقتصادی است که درجهت ساماندهی به بازارها و رونق اقتصاد باشد، ولی مراقبت خواهد کرد که هیچ‌کدام از برنامه‌ها، به ترازنامه بانک مرکزی آسیبی وارد نکند و پایه پولی را ..

فروش ارز سهمیه‌ای در صرافی‌ها فعلاً متوقف شد/ واکنش بانک مرکزی به صف‌های جنجالی ارز

فروش ارز سهمیه‌ای در صرافی‌ها فعلاً متوقف شد/ واکنش بانک مرکزی به صف‌های جنجالی ارز

فروش ارز سهمیه‌ای در صرافی‌ها فعلاً متوقف شد/ واکنش بانک مرکزی به صف‌های جنجالی ارز صف‌های طولانی و البته جنجال‌برانگیز خرید ارز سهمیه‌ای از صرافی‌های بانکی واکنش بانک مرکزی را به‌همراه داشت و موجب متوقف‌شدن فروش ۲۲۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای به هر فرد شد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، همزمان با افزایش چشم‌گیر قیمت ارز و ورود دلار به کانال‌های جدید قیمتی، صف‌های خرید ارز نیز مقابل صرافی‌های بانکی طولانی‌تر از قبل تشکیل و حتی در مواردی باعث دعواهای زرگری شد.
تصاویری که در روزهای اخیر از مقابل صرافی‌های بانکی منتشر شده است بیانگر صف‌های بسیار طولانی بود؛ افراد حاضر در این صف‌ها به‌دلیل اختلاف نرخ دلار بانکی با آزاد ساعات طولانی در صف به‌امید خرید ارز دولتی و فروش در بازار آزاد و کسب سود حدوداً 4میلیونی حضور پیدا می‌کردند.
بانک مرکزی از ظهر امروز، اما به صرافی‌های بانکی دستور داد که دیگر مانند قبل نسبت به فروش 2200 دلار به هر فرد (کارت ملی) اقدام نکنند.
دلار 25هزارتومانی از کجا آمد؟ بازاری‌ها: بورس و خودرو بازار ارز را به‌هم ریختندکسب اطلاع خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی بیانگر آن است که این سیاست فعلاً در دستور کار قرار دارد و مشخص نیست تصمیم سیاست‌گذار ارزی در آینده چه باشد.
در توضیحات ابلاغی به صرافی‌های بانکی آمده است که “به‌استناد تصمیمات متخذه از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فروش اسکناس از محل سایر کد (24) تا اطلاع ثانوی از سیستم سنا حذف گردید بدین ترتیب فروش 2000 یورو و یا معادل آن به سایر اسعار به هر دارنده کارت ملی در سال منتفی گردیده است.
شایان ذکر است که نیازهای واقعی مشتریان از جمله ارز مسافرتی بیماری، و دانشجویی و غیره کماکان در شعب بانک‌ها و صرافی‌ها به متقاضیان ارایه می‌شود.”
گفتنی است،‌ پیش از این، صرافی‌های بانکی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کردند. این میزان ارز به هر متقاضی فقط یک بار در سال فروخته می‌شد، ضمن اینکه صرافی‌های بانکی نیز در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دادند.
انتهای پیام/+

نامجومطلق در آستانه کناره‌‌گیری از سرمربیگری استقلال

نامجومطلق در آستانه کناره‌‌گیری از سرمربیگری استقلال

نامجومطلق در آستانه کناره‌‌گیری از سرمربیگری استقلال مجید نامجومطلق که به تازگی سرمربی تیم فوتبال استقلال شده است، در آستانه کناره‌‌گیری از این تیم قرار دارد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید نامجومطلق طی صحبت که مسئولان استقلال و شخص فرهاد مجیدی با او انجام داده بود، پذیرفت که در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.
نامجومطلق در مذاکره با مسئولان استقلال تاکید کرده بود که همه بازیکنان باید حفظ شده و چند بازیکن جدید نیز به لیست اضافه شوند، اما نه تنها بازیکنان جدیدی اضافه نشد، بلکه به دلیل عدم حضور یکسری از بازیکنان تمرینات نصف و نیمه برگزار می‌شود. در واقع، مسئولان استقلال نتوانستند به وعده‌شان عمل کنند، آن هم در شرایطی که استقلال بازی‌های سنگینی در لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد.
سرمربی استقلال که در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد که اگر یک بازیکن هم جدا شود، نمی‌ماند با شرایط فعلی استقلال در آستانه کناره‌ گیری و استعفا قرار دارد.
به گزارش تسنیم، تیم استقلال باید 24 شهریور وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود، اما بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است در تمرینات شرکت نکرده‌اند.
نامجومطلق: اگر یک بازیکن هم جدا شود، نمی‌توانم در استقلال بمانم/ امیدوارم استراماچونی برگرددانتهای پیام/

پامپئو: برجام به تاریخ پیوسته و کشورها باید این واقعیت را بپذیرند

پامپئو: برجام به تاریخ پیوسته و کشورها باید این واقعیت را بپذیرند

پامپئو: برجام به تاریخ پیوسته و کشورها باید این واقعیت را بپذیرند وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران اکنون به بیش از ۱۰برابر حد تعیین‌شده در برجام رسیده است، مدعی شد که برجام به تاریخ پیوسته و سه‌کشور اروپایی عضو برجام (آلمان، انگلیس و فرانسه) و دیگر کشورها باید این واقعیت را بپذیرند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «مایک پامپئو» وزیر امور خارج آمریکا روز سه‌شنبه در پیامی توئیتری در واکنش به افزایش ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به بیش از 2100 کیلوگرم (بالغ بر 10 برابر حد تعیین‌شده در برجام) مدعی شد که برجام عملاً از بین رفته است و کشورهای دیگر باید این واقعیت را قبول کنند.
پامپئو در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «بر اساس گزارش‌ها، ذخایر اورانیوم [غنی‌شده] ایران اکنون بیش از 10 برابر حد تعیین‌شده در برجام است. سه کشور اروپایی [انگلیس، آلمان و فرانسه] و دیگر کشورها باید چشمان خود را به‌روی این واقعیت باز کنند که توافق هسته‌ای به تاریخ پیوسته است و آنها باید در وضع تحریم‌های قوی [علیه ایران] به ما ملحق شوند. فشار و گفتگوهای جامع تنها راه پیشِ‌روی ماست.»
دولت ترامپ از زمان خروجش از برجام در اردیبهشت‌ماه سال 97 تحریم‌های مختلفی را علیه ایران وضع کرده است تا به‌زعم خود ایران را پای میز مذاکره بیاورد و به توافقی بهتر (به‌زعم طرف‌های غربی) دست پیدا کند.
اگرچه تحریم‌های آمریکا مشکلاتی را برای اقتصاد ایران به وجود آورده است، اما بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در گزارش‌های اخیر خود از تخلیه شدن اثر این تحریم‌ها سخن گفته‌اند.
صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین گزارش خود از چشم‌انداز اقتصاد جهانی، پیش‌بینی کرده است که ایران در سال جاری میلادی همانند اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان (اعم از درحال‌توسعه، نوظهور یا توسعه‌یافته) در سال جاری میلادی تحت تأثیر بحران جهانی کرونا رشد اقتصادی منفی را تجربه خواهد کرد، اما نرخ رشد اقتصادی ایران برای سال آینده میلادی 3.1 درصد پیش‌بینی شده است.
چندی پیش شبکه آمریکایی بلومبرگ نیز در گزارشی تأکید کرده بود که سیاست تحریم علیه ایران به آخر خط رسیده است و آمریکا گزینه‌های زیادی برای اعمال تحریم‌های بیشتر در اختیار ندارد.
مقامات جمهوری اسلامی ایران حتی در روزهای اوج تحریم‌ها نیز باره..

رمضانی هفتمین صید پرسپولیس

رمضانی هفتمین صید پرسپولیس

رمضانی هفتمین صید پرسپولیس مهاجم پیشین تیم فوتبال سایپا با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست و به عضویت این باشگاه درآمد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرمان رمضانی عصر امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس آمد و با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
این مهاجم که در سایپا بازی می‌کرد، قرارداد دو ساله‌ای با باشگاه پرسپولیس امضا کرد و جانشین علی علیپور در جمع سرخپوشان خواهد بود.
حضور مغانلو در پرسپولیس منتفی شدباشگاه پرسپولیس پیش‌تر سعید ‌آقایی، عیسی آل‌کثیر، میلاد سرلک، حامد لک، احسان پهلوان، علی شجاعی را جذب کرده بود.
انتهای پیام/