تاریخ انتشار : دوشنبه 4 سپتامبر 2023 - 15:54
کد خبر : 18075

آموزش و پرورش یک بخشنامه مهم صادر کرد

آموزش و پرورش یک بخشنامه مهم صادر کرد

آموزش و پرورش یک بخشنامه مهم صادر کرد به گزارش منیبان، آموزش و پرورش یک یخشنامه مهم صادر کرد .براساس این بخشنامه هیچ الزام و اجباری برای تهیه لباس فرم مدارس از تولیدی خاص وجود ندارد. هر سال تابستان پس از پایان روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس از اوایل شهریور ماه کار تهیه لباس فرم

آموزش و پرورش یک بخشنامه مهم صادر کرد

به گزارش منیبان، آموزش و پرورش یک یخشنامه مهم صادر کرد .براساس این بخشنامه هیچ الزام و اجباری برای تهیه لباس فرم مدارس از تولیدی خاص وجود ندارد.

هر سال تابستان پس از پایان روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس از اوایل شهریور ماه کار تهیه لباس فرم مدارس آغاز می‌شود؛ رویه‌ حاکم در سال‌های اخیر این است که در اکثر موارد، تولیدی خاصی از سوی مدرسه به والدین معرفی می‌شود و آنها با مراجعه به تولیدی و تهیه لباس فرم، تازه متوجه رنگ و مدل آن می‌شوند.

اگر چه مسئولان آموزش و پرورش می‌گویند، الزامی در تهیه لباس فرم مدارس وجود ندارد با این وجود آنچه در سال‌های اخیر خانواده‌ها با آن مواجه بودند، اجبار در تهیه لباس فرم به صورت سالانه است و به ازای جنس و کیفیت پارچه نیز قیمت‌ها متفاوت است اما در اکثر موارد خانواده‌ها از کیفیت پارچه نیز رضایتی ندارند.

در یک بررسی اجمالی برای سال تحصیلی جدید متوجه شدیم که کف قیمت لباس فرم در شهر تهران از 350 هزار تومان آغاز می‌شود؛ از سوی دیگر با توجه به الزامی که در تهیه لباس فرم وجود دارد و تغییر رنگ و مدل لباس فرم دانش‌آموزان در هر پایه تحصیلی، اگر دانش‌آموزی بخواهد از لباس فرم سال تحصیلی گذشته استفاده کند، این امکان وجود ندارد.

معاون دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که هیچ الزام و اجباری برای تهیه لباس فرم مدارس از تولیدی خاص وجود ندارد.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.