تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 مارس 2024 - 19:00
کد خبر : 18878

تایل آینه چیست و کجا استفاده میشود

تایل آینه چیست و کجا استفاده میشود

تایل اینه به منظور زیباسازی، ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی، بازسازی فضاها و ایجاد عمق و نور بیشتر به هوشمندی استفاده می‌شوند. گسترش فضا به لحاظ بصری، درخشش و انعکاس نور در سطوح پوشیده شده از تایل آینه می‌تواند زیبایی منحصربفردی را همانند یک اثر هنری خاص ایجاد نماید. درخشش و انعکاس آیینه‌های تایل در هر نقطه‌ای از خانه، چشم را خیره می‌کند.

تایل آینه

تایل اینه به منظور زیباسازی، ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی، بازسازی فضاها و ایجاد عمق و نور بیشتر به هوشمندی استفاده می‌شوند. گسترش فضا به لحاظ بصری، درخشش و انعکاس نور در سطوح پوشیده شده از تایل آینه می‌تواند زیبایی منحصربفردی را همانند یک اثر هنری خاص ایجاد نماید. درخشش و انعکاس آیینه‌های تایل در هر نقطه‌ای از خانه، چشم را خیره می‌کند.

تایل آینه یا کاشی آینه‌ای از جمله جدیدترین متریال‌های ساختمانی به حساب می‌آید. این دیوارپوش مدرن با ابعاد 30 در 30 سانتی‌متر در بازار موجود است و از جنس آینه درجه یک ساخته شده است که انعکاس نور آن در جهات مختلف بسیار زیبا و خیره‌کننده می‌باشد.

در عصر حاضر، استفاده از تایل‌های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی به شدت پرطرفدار شده است. این مقاله به شما اطلاعاتی درباره تایل آینه‌ای و نحوه نصب و برش آن ارائه خواهد داد. اگر به دنبال دکوراسیون خاصی می‌گردید، لطفاً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نصب تایل آینه

تایل آینه برای نصب نیاز به بندکشی ندارند و به سادگی می‌توانند با استفاده از چسب آینه نصب شوند. در اینجا تنها از چسب آینه برای نصب استفاده کنید، زیرا چسب‌های PH دیگر خنثی نبوده و ممکن است جیوه پشت آینه را تخریب کند.

برای تمیز کردن تایل آینه می‌توانید از یک دستمال مرطوب و نرم مانند دستمال مایکروفایبر استفاده کنید. این روکش کاشی آینه مقاوم در برابر شستشو و حرارت است و برای استفاده در اماکن مختلفی از جمله منازل، بین کابینت، درب کمد، هتل، فروشگاه‌ها و غیره مناسب است.

درخته شستشوی تایل آینه ای اینگونه است که این محصول برای محیط‌های با رطوبت بالا مثل حمام، استخر، آبنما و موارد مشابه مناسب نمی‌باشد، زیرا جیوه پشت آینه به دلیل رطوبت زیاد، به مرور زمان تخریب می‌شود و درخشندگی خود را از دست می‌دهد. اگر می‌خواهید آینه را جهت تزئین دیوارهای سرویس بهداشتی استفاده کنید، حتماً یک متر پایین دیوار را با سنگ یا کاشی پوشانده و بقیه دیوار، که در معرض رطوبت کمتری قرار دارد، را با تایل آینه کاری کنید.

برای برش تایل آینه می‌توانید از توری با استفاده از کاتر برش یا قطعات الماس برشی استفاده کنید.

کاشی بین کابینتی آینه

تایل آینه با ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت بسیار عالی خود، مقاومت فوق‌العاده در برابر ضربه، خط، و خش را به اثبات می‌گذارد. این محصول همچنین دارای خاصیت ضدزنگ است که آن را به یک انتخاب برجسته برای کابینت آشپزخانه تبدیل کرده و به طور کامل کابینت را آب‌بندی می‌کند.

آب‌بندی کابینت نه تنها عمر آن را افزایش می‌دهد، بلکه کابینت از هر نوعی از ام دی اف یا فلزی، دوام و عمر بسیار طولانی خواهد داشت و در عین حال از زیبایی منحصر به فردی برخوردار خواهد بود. این کاشی‌ها قابلیت شستشو را نیز دارند و در رنگ‌های متنوع از جمله نقره‌ای، طلایی، و دیگر گزینه‌ها به بازار عرضه می‌شوند.

کاشی بین کابینتی دارای طرح‌های جذابی هستند که با طرح‌های آجری، مربع شکل، و حتی طرح‌های به هم ریخته تولید و به بازار عرضه می‌شوند. با انتخاب از انواع رنگ‌های مختلف این کاشی‌ها از جمله طلایی، نقره‌ای، و سایر گزینه‌ها، می‌توانید یک آشپزخانه جذاب و منحصر به فرد خلق کرده و فضایی جذاب و خاص را در آشپزخانه خود ایجاد نمایید.

 

خرید تایل آینه

با دقت بیشتر به ویژگی‌های منحصر به فرد کاشی بین کابینتی آینه یا تایل آینه نگاهی انداختیم. انواع مختلف این کاشی‌ها، تحت برندهای معتبر با استانداردهای بسیار بالا تولید می‌شوند و خاصیت ضد باکتری از جمله ویژگی‌های برجسته آنهاست. این خاصیت باعث می‌شود که این کاشی‌ها به عنوان یک گزینه عالی برای آشپزخانه و کابینت مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرند و از نظر بهداشتی بسیار مطمئن باشند.

اثرات بصری و روشنایی بی‌نظیر کاشی بین کابینتی آینه نیز توجه‌آور است. این کاشی‌ها توانایی عالی در بازتاب نور را دارند و آشپزخانه را به شکلی لوکس و روشن‌تر به نمایش می‌گذارند. ترکیب با هالوژن‌های رنگی نیز یک دکوراسیون خاص و جذاب را به وجود می‌آورد. بازتاب فوق‌العاده نور این کاشی‌ها، زیبایی و ظرافت به دکور آشپزخانه را افزوده و جذابیت آن را افزایش می‌دهد.

نصب تایل آینه نیز به دلیل خصوصیات خاص برخی از برندها ممکن است نیاز به بندکشی نداشته باشد و نصب آنها توسط افراد ماهر به سطح یکنواخت و تمیزی منجر می‌شود. همچنین نصب این محصول نیاز به تجربه‌ی کارگران ماهر دارد تا نتیجه‌ای تمیز و مطابق با انتظار به دست آید.

کاشی بین کابینتی آینه دارای مقاومت بسیار بالا در برابر گرما است، بنابراین در مکان‌هایی نظیر پشت اجاق‌گاز و بغل اجاق‌گاز هم بسیار کارآمد استفاده می‌شود. از جمله استفاده‌های رایج این کاشی‌ها، پشت سینک ظرف‌شویی نیز می‌باشد.

طیف گسترده رنگی و امکانات نورپردازی مناسب، این کاشی‌ها را به گزینه‌ای محبوب در دکور آشپزخانه تبدیل کرده و این امکان را به شما می‌دهد که با تزیین مناطق مختلف، زیبایی و جلوه متفاوتی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

 

کاشی بین کابینتی آلومینیوم

در حال حاضر، فضای بین کابینت در آشپزخانه‌ها به عنوان یکی از قسمت‌های حیاتی در هر خانه شناخته می‌شود. استفاده از تایل‌های آلومینیومی با پشت چسب‌دار به دلیل تنوع طرح و سهولت نصب، به شدت جلب توجه یافته است.

نصب این محصول بسیار ساده است و برای اجرای آن نیازی به تخصص خاصی نیست. کافی است روکش پشت تایل‌ها را جدا کرده و آن‌ها را به سطح چسبانیده و در صورت لزوم، با استفاده از کاتر یا مینی سنگ، برش دهید.

تایل آینه برای استفاده بر روی انواع سطوح صاف از جمله کاشی، سرامیک، سنگ، دیوارهای رنگ‌شده، شیشه، MDF و سایر سطوح مسطح مناسب است.

در صورت نیاز به اجرا بر روی دیوارهای گچی (دیوارهای سفید کار شده)، ابتدا باید دو دست آستر الیف یا چسب چوب رقیق را بر روی گچ خام اعمال کرده و پس از خشک شدن، مراحل نصب را انجام دهید. این محصول حتی در برابر حرارت تا 80 درجه سانتی‌گراد نیز مقاومیت دارد.

قیمت تایل آلومینیومی

بازار تایل‌های آلومینیومی مانند تایل آینه انواع متفاوتی از تایل‌ها با طرح‌ها و ویژگی‌های مختلف را ارائه می‌دهد که قیمت تایل آلومینیومی به عوامل متعددی بستگی دارد.

عواملی نظیر ابعاد تایل، طرح و زیبایی، جنس آلومینیوم مورد استفاده، نام برند تولید کننده، ویژگی‌های خاصیت ضد حساسیت و ضد باکتری بودن و همچنین کیفیت ساخت تایل‌ها تأثیرگذار هستند.

به طور کلی، تایل‌های آلومینیومی در بازار با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. برخی از تایل‌ها از برندهای معروف و با کیفیت با قیمت بالا عرضه می‌شوند، در حالی که مدل‌ها و برندهای دیگر نیز با قیمت مناسب‌تر موجود هستند. انتخاب تایل بستگی به سلیقه شما، نیازهای آشپزخانه، و بودجه مالی شما دارد.

پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، بازار را به دقت بررسی کرده و قیمت‌ها، انواع تایل‌ آینه یا کامپوزیت و نظرات مشتریان را مقایسه کنید تا انتخابی بهینه و متناسب با نیازهای شما داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.