تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مارس 2024 - 22:30
کد خبر : 18834

تور های ترکیبی تایلند و 3 نوع مختلف آن

تور های ترکیبی تایلند و 3 نوع مختلف آن

تور های ترکیبی تایلند با توجه به وجود شهر های مختلف در این کشور بسیار متنوع هستند. این تور ها با توجه به این که شامل بازدید از چندین شهر و مقصد مختلف در تایلند است، به شما این امکان را می‌دهند تا به طور کامل تری با فرهنگ، طبیعت و جاذبه‌ های کشور تایلند آشنا شوید. معمولا مقصد این تور ها به شهر هایی ازکشور تایلند است که بیشتر گردشگران متقای سفر به این شهر ها هستند.

تور های ترکیبی تایلند

تور های ترکیبی تایلند با توجه به وجود شهر های مختلف در این کشور بسیار متنوع هستند. این تور ها با توجه به این که شامل بازدید از چندین شهر و مقصد مختلف در تایلند است، به شما این امکان را می‌دهند تا به طور کامل تری با فرهنگ، طبیعت و جاذبه‌ های کشور تایلند آشنا شوید. معمولا مقصد این تور ها به شهر هایی ازکشور تایلند است که بیشتر گردشگران متقای سفر به این شهر ها هستند.

مقصد تور های ترکیی تایلند شهر هایی مثل پاتایا، بانکوک، فی فی، کرابی و … است. اگر چه تمام شهر ها و جزایر کشور تایلند دارای زیبایی خاص و جاذبه های منحصر بفرد است، اما این شهر ها نسبت به شهر های دیگر بیشتر پذیرای گردشگران هستند و بستر های گردشگری نیز در این شهر ها بیشتر فراهم است. 

انتخاب شهر هایی که که در یک تور ترکیبی تایلند قرار می گیرند تا حد زیادی به وضعیت آن شهر نیز بستگی دارد. آب و هوای شهر، وضعیت هتل های شهر، آرامش سیاسی شهر و… از جمله عواملی است که می تواند روی چینش این شهر ها تاثیر گذار باشد. همچنین فرهنگ مردم شهر های مقصد نیز تا حدی می تواند در انتخاب شدن یا نشدن آن به عنوان مقصد یک تور ترکیبی تایلند تاثیر گذار باشد.

انواع تور های ترکیبی تایلند

تور هایی که گردشگران را به صورت ترکیبی به دیدن شهر های مختلف کشور تایلند می برد، از نظر کیفیت به چند دسته اصلی تقسیم می شوند. هر چند که این دسته بندی ها ممکن است در هر آژانس گردشگری با توجه به استاندارد های مد نظر آن آژانس متفاوت باشد، اما دسته بندی کل این طور ها به شکل زیر است.

تور های ترکیبی تایلند ارزان قیمت

این تور ها که به آن ها تور های اقتصادی نیز گفته می شود، بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال قیمت ارزان برای سفر به تایلند هستند. در این تور ها آژانس ها برای کمتر شدن هزینه ها سعی می کنند اقامت در ارزان ترین هتل ها، رستوران‌ های محلی ارزان قیمت و کوتاه ترین زمان برای برنامه های گردشگری مختلف را انتخاب کنند.

برای مثال یک تور پوکت فی فی در حالت عادی می توانید بین 8 تا 14 روز زمان نیاز داشته باشد. اما وقتی شما این تور زا با هزینه کم انتخاب کنید، ممکن است نهایتا 3 روز در این شهر ها اقامت داشته باشید. طبیعتا این مدت زمان شما را محدود می کند و فرصت دیدن بسیاری از از زیبایی های این شهر های تایلند را از دست خواهید داد. من اینکه کیفیت محل اقامت و غذاها نیز پایین است.

تور های ترکیبی تایلند متوسط

این تور ها را می توان تور های ترکیبی تایلند معمولی نیز نامید. این تور ها سطح متوسطی از کیفیت را در تمام زمینه ها ارائه می دهد. رستوران ها و محل اقامت در این تور ها نسبت به تور های ارزان قیمت دارای کیفیت مناسب تری هستند. میزان تنوع این تور ها در زمینه تعداد مقاصد گردشگری و مدت زمان اقامت در هر شهر از یک تور ترکیبی تایلند نیز بیشتر است.

تور های ترکیبی تایلند لوکس

این تور ها تور های وی آی پی تایلند محسوب می شوند. در این تور ها شما شاهد بهترین نوع خدمات در مه سطوح هستید. مسافران به وسیله این تور ها می توانند بهترین تجربه ها را در سفر داشته باشند. در تور های وی آی پی اقامت گاه ها بسیار با کیفیت هستند و معمولا از هتل هایی با گرید بسیار بالا برای مسافران استفاده می شود.

در تور های وی آی پی حمل و نقل با ترانسفر های کاملا اختصاصی صورت می گیرد. در حالی که جابجایی ها در تور های سطح متوسط با خودرو های گروهی صورت می گیرد. تفاوت کیفیت غذا ها در این تور ها کاملا محسوس است. چرا که رستوران های درجه یک بین المللی جایگزین رستوران های محلی می شوند.

یکی از مهم ترین حسن های تور های ترکیبی تایلند که به صورت وی آی پی برگزار می شود، امکان شخصی سازی تور توسط خود مسافران است. برای مثال یک تور ترکیبی پوکت فی فی کرابی را در نظر بگیرید. فرض کنید شما قبلا به جزیره پوکت سفر کردید، اما جزایر فی فی و کرابی برای شما تازگی دارند. شما می توانید تور را برای خود شخصی سازی کنید و تعداد روز های بیشتری را برای بازدید از جزایر فی فی و کرابی اختصاص دهید.

خرید تور های ترکیبی تایلند

بهترین راه برای خرید تور های نرکیبی تایلند، مراجعه به یک آژانس گردشگری معتبر است که بدون واسطه و به صورت مستقیم این تور ها را به مسافران ارائه می کند. برخی آژانس ها هستند که به عنوان واسطه تور ها را به فروش می رسانند. طبیعتا خرید از این آژانس ها با هزینه بالا تری همراه است. پس پیشنهاد ما این است که به آژانس هایی مراجعه کنید که خود مجری تور های ترکیبی تایلند هستند.

آژانس گردشگری سفر های دلربای ایرانیان، با سال ها تجربه در برگزاری تور های شرق آسیا به صورت وی آی پی، یکی از اصلی ترین مجریان تور های ترکیبی تایلند در کشور محسوب می شود. شما می توانید با تماس با شماره تلفن 02188889747 از کارشناسان فروش این مجموعه مشاوره بگیرید و یک تور ترکیبی تایلند وی آی پی را به صورت کاملا اختصاصی برای خود برنامه ریزی کنید. یا اینکه به دفتر آژانس واقع در "تهران خیابان جردن خیابان یزدان پناه پلاک 40 واحد 16" مراجعه کنید و از نزدیک تور ترکیبی تایلند مد نظرتان را سفارش دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.