تاریخ انتشار : یکشنبه 14 ژانویه 2024 - 6:30
کد خبر : 18723

جدیدترین اخبار سال 2024 | ایران قهرمان جام ملتهای آسیا 2024 تا حمله آمریکا به یمن

جدیدترین اخبار سال 2024 | ایران قهرمان جام ملتهای آسیا 2024 تا حمله آمریکا به یمن

جدیدترین اخبار سال 2024 | ایران قهرمان جام ملتهای آسیا 2024 تا حمله آمریکا به یمن

آیا ایران می تواند قهرمان جام ملتهای آسیا 2024 شود؟

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم برتر آسیا در قطر آغاز می‌شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در دور گروهی این تورنمنت باید با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات به رقابت بپردازد. آیا پس از 50 سال که آخرین قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا را جشن گرفتیم دوباره می توانیم قهرمان آسیا شویم؟

 

ایران قهرمان جام ملتهای آسیا 2024 -   عفونت لثه

 

 

  این مقاله را هم مطالعه کنید =>      عفونت لثه باعث بدتر شدن زوال عقل در بیماران آلزایمر می شود

 

برنده‌های مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ اعلام شدند | درخشش فیلم اوپنهایمر و کیلین مورفی

برنده‌های هشتادویکمین دوره مراسم گلدن گلوب معرفی شدند که فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان با دریافت ۵ جایزه بسیار خوش درخشید. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ بهترین‌های خود را شناخت. هشتادو یکمین مراسم سالانه Golden Globe Awards با درخشش فیلم بیوگرافی مهیج Oppenheimer (اوپنهایمر) به کارگردانی کریستوفر نولان به پایان رسید؛ درحالی‌که سریال Succession (وراثت) شبکه اچ‌بی‌اُ، سریال The Bear (خرس) شبکه هولو و سریال Beef (مشاجره) شبکه نتفلیکس بیشترین جوایز تلویزیونی را به خود اختصاص دادند.

فیلم اوپنهایمر با کسب پنج جایزه پیشتاز مراسم بود و فیلم Barbie (باربی) با بازی مارگو رابی، فیلم Poor Things (بیچارگان) با نقش‌آفرینی اما استون، فیلم The Holdovers (جاماندگان) با هنرنمایی پل جیاماتی و فیلم Anatomy of a Fall (آناتومی یک سقوط) با بازی زاندرا هولر هر یک دو جایزه را به خانه بردند. فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان ماه گل) و انیمه The Boy and the Heron (پسر و مرغ ماهی‌خوار) نیز یک جایزه کسب کردند.

در بخش تلویزیونی نیز سریال Succession با دریافت چهار جایزه گوی سبقت را از رقبا ربود و سریال‌های The Bear و Beef هر کدام موفق به دریافت سه جایزه شدند. تقریبا تمام نامزدهای دیگر ازجمله فیلم Maestro (مایسترو)، فیلم Past Lives (زندگی‌های گذشته)، سریال The Last of Us (اخرین بازمانده از ما)، سریال Only Murders in the Building (فقط قتل‌های داخل ساختمان) و سریال Ted Lasso (تد لاسو) مراسم را دست خالی ترک کردند. آیا اوپنهایمر اسکار 2024 را نیز ماندد گلدن گلاب قبضه می کند.

 

اوپنهایمر برنده گلدن گلاب و اسکار 2024 - مزیت های لمینت دندان

 

 

 

  این مقاله را هم مطالعه کنید =>      مزیت های لمینت دندان

 

 

حملات هوایی و موشکی آمریکا و انگلیس به نقاط مختلف یمن

گزارش‌های منتشره از سوی رسانه‌های غربی حاکی از آن است که آمریکا و انگلیس در حال آماده سازی نظامی برای حمله گسترده علیه اهداف و مواضع مرتبط با انصارالله یمن در خاک این کشور هستند. پس از اینکه سال گذشته روسیه به خاک اوکراین حمله کرد و چند وقت اخیر هم حملات پی در پی در غزه در حال رخ دادن هست و اسرائیل و فلسطین در حال جنگ هستند اینبار آمریکا و انگلیس به یمن حمله ور شده اند.

معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت: آمریکایی‌ها جبهه جدیدی را در یمن گشودند تا توجه را از اتهامات مشکل ساز خود در اوکراین منحرف کنند. یک رسانه آمریکایی از افزایش ۲ درصدی قیمت نفت بعد از حمله لندن و واشنگتن به یمن خبر داد. شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌بی‌سی» آمریکا از افزایش بیش از ۲ درصدی قیمت نفت بعد از حمله این کشور و انگلیس به یمن خبر داد.

 

جنگ آمریکا و انگلیس با یمن -  جراحی اصلاحی فک

 

همکاری ایران و روسیه در بارورسازی ابرها صحت دارد؟ | یا ابر دزدی؟

چندی پیش، خبرگزاری اینترفکس خبر داد که مسکو و تهران در چهارچوب کارگروه‌ دوجانبه‌ای با موضوع مدیریت منابع آبی مشغول همکاری هستند. در همین زمینه، تابناک موضوع را از عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب، پیگیری کرد و با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا ایران و روسیه در حوزه بارورسازی ابرها در حال همکاری هستند، پاسخ داد: حدود سی سال پیش موسسه تحقیقات آب تلاش‌هایی در این زمینه انجام داده است.

وی درباره اینکه آیا موفقیت‌آمیز بوده یا خیر، گفت: موفقیت‌ها نسبی است و مشمول شرایط مختلفی‌ هست. ابرناکی بودن ابرها، به این معنا که چه نوع ابری داریم؛ آیا ابرها مناسب هستند؛ آیا بموقع کار بارورسازی ابرها انجام شده است یا خیر، از جمله عوامل تاثیرگذار در این زمینه است. وی در پایان گفت: بنابراین باید این موضوع را با در نظر گرفتن همه ابعاد آن بررسی کرد؛ در صورتی که این اتفاق رخ دهد ما نیز استقبال می‌کنیم.

 

 

 

  این مقاله را هم مطالعه کنید =>      جراحی اصلاحی فک

 

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی | علی اکبر رائفی‌پور لیست انتخاباتی می‌دهد؟

صابرین نیوز مدعی شده که محمدرضا غلامرضا معاون سابق وزیر کشور، علی اکبر رائفی پور و یک شخص دیگر برای انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، لیست مشترک صادر خواهند کرد.اگرچه وزن این لیست و میزان اثرگذاری آن بر روند وحدت و فعالیت های انتخاباتی اصولگرایان جای بحث دارد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.