تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 14:05
کد خبر : 18174

فلاشینگ و حفاظ لیلیوم دو محصولی که برای افزایش زیبایی و ایمنی دیوار

فلاشینگ و حفاظ لیلیوم دو محصولی که برای افزایش زیبایی و ایمنی دیوار

دیوار های حیاط و ساختمان که ظاهر  بیرونی  و جلوگاه  سکونتگاه ما  می باشد  در برابر نفوذ و رطوبت و جرم گیری آسیب پذیر می باشد  ،دلیل این امر را می توان ساختار بافتی آن دانست که  با استفاده از بلوک های آماده که با استفاده از دستگاه بلوک زن تولید می گرد،که همو.اره  به دلیل 

دیوار های حیاط و ساختمان که ظاهر  بیرونی  و جلوگاه  سکونتگاه ما  می باشد  در برابر نفوذ و رطوبت و جرم گیری آسیب پذیر می باشد  ،دلیل این امر را می توان ساختار بافتی آن دانست که  با استفاده از بلوک های آماده که با استفاده از دستگاه بلوک زن تولید می گرد،که همو.اره  به دلیل  نفوذ پذیری میتوان از انواع نرده و حفاظ دیواری برای افزایش ایمنی  و جلوگیری از نفوذ  افراد متفرقه و همچنین از فلاشینگ  برای  جلوگیری از  فرسایش و جرم گیری  ناشی از باران  و نفوذ آب به بافت دیوار جلوگیری کرد.

 

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی دیوار سازه های فلزی و فولادی هستند که با الهام از شاخ گوزن با استفاده از تنیدگی گسترده بر روی دیوار سوار و از ورود افراد از بالای دیوار محافظت می نماید: در ساخت نرده از میلگرد های فولادی (Steel rebar) با استفاده از جوش co2در هم تنیده می شود محبوب ترین نوع حفاظ دیوار می باشد .

امنیت ومحافظت حفاظ شاخ گوزنی (Metal fence on the wall) نسبت به سازه های دیگر دارای مقبولیت بیشتری بوده و اگر با استفاده از استاندارد های لازمه تولید گردد دارای مقاومت بالا در برابرخوردگی و جلوگیری از ورود مسمر ثمر خواهد بود شما می توانید از این نوع حفاظ ها در محیط ها با کاربری های متنوعی استفاده نمایید .

دلیل محبوبیت این فنس و نرده ها به دلیل تراکم بالایی است که با استفاده از میلگرد ها ایجاد میگردد. و همچنین قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز نسبت به فنس و حصار های دیگر بسیار کمتر و برای پروژه ها و صرفه جویی در هزینه ها منجر گردد .

فلاشینگ ساختمان

نصب ورق فلاشینگ ساختمان یکی از مؤلفه‌های حیاتی ساختمان است. نصب درست ورق فلاشینگ برای اطمینان از عملکرد صحیح آن و جلوگیری از نفوذ آب بسیار اهمیت دارد. در کل، بهتر است ورق فلاشینگ ساختمان توسط یک پیمانکار حرفه‌اینصب شود که تجربه کافی در زمینه سیستم‌های بستر ساختمان دارد.

علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب، ورق فلاشینگ ساختمان نقش مهمی در بهینه سازی انرژی دارد. با هدایت آب از نقاط حساس، ورق فلاشینگ به جلوگیری از تجمع رطوبت و رشد قارچ و کپک کمک می‌کند. علاوه بر این، برخی از ورق‌های فلاشینگ ساختمان با سطوح بازتابنده طراحی شده‌اند که می‌توانند به کاهش جذب حرارت توسط ساختمان کمک کنند و در نتیجه نیاز به تهویه مطبوع را کاهش دهند و هزینه‌های انرژی را کاهش دهند.

 

به صورت خلاصه می توان گفت استفاده از این دو نوع محصول برای  دیوار های حیاط و نما و ساختمان می تواند  ایمنی و مقاومت سازه را در  برابر نفوذ و فرسایش تا حدود زیادی مقاوم نماید  و به دلیل  استفاده از متریال فلز  و رنگ های صنعتی برای پوشش  ماندگاری و طول عمر بسیار زیادی را  دارا می باشد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.