تاریخ انتشار : شنبه 4 سپتامبر 2021 - 9:10
کد خبر : 17495

فیلم// چرا واکسن تاریخ‌ساز "برکت" مورد بغض دشمنان ایران قرار گرفت؟

فیلم// چرا واکسن تاریخ‌ساز "برکت" مورد بغض دشمنان ایران قرار گرفت؟

فیلم// چرا واکسن تاریخ‌ساز “برکت” مورد بغض دشمنان ایران قرار گرفت؟ چرا دشمنان ایران و رسانه‌های آنها، سنگین‌ترین هجمه و حمله را علیه واکسن کاملاً ایرانی برکت داشته‌اند؟! و چرا موفقت ایران در ساخت واکسن برکت، دشمنان را به واهمه انداخت؟ – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، چرا دشمنان ایران و رسانه‌های آنها، سنگین‌ترین هجمه و حمله را علیه واکسن کاملاً ایرانی برکت داشته‌اند؟! و چرا موافقت ایران در ساخت واکسن برکت، دشمنان را تا این حد به واهمه انداخته است؟ در کلیپ زیر، دکتر «کیانوش جهانپور»، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت به این سؤالات پاسخ داده‌ است:

پاسخ به شبهات درباره “خط تولید واکسن برکت”/ گزارش تسنیم از کارخانه تولید واکسن ایرانی کرونا + فیلم و تصاویرزیرساخت تولید ماهانه 25 تا 30 میلیون دوز واکسن برکت فراهم شده است + پاسخ به شبهاتچندداوطلب مطالعه واکسن برکت به کرونا مبتلا شدند؟/در دریافت‌کنندگان دو دوز برکت گزارش فوتی نداشتیمانتهای پیام/؛

فیلم// چرا واکسن تاریخ‌ساز "برکت" مورد بغض دشمنان ایران قرار گرفت؟

چرا دشمنان ایران و رسانه‌های آنها، سنگین‌ترین هجمه و حمله را علیه واکسن کاملاً ایرانی برکت داشته‌اند؟! و چرا موفقت ایران در ساخت واکسن برکت، دشمنان را به واهمه انداخت؟

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم، چرا دشمنان ایران و رسانه‌های آنها، سنگین‌ترین هجمه و حمله را علیه واکسن کاملاً ایرانی برکت داشته‌اند؟! و چرا موافقت ایران در ساخت واکسن برکت، دشمنان را تا این حد به واهمه انداخته است؟ در کلیپ زیر، دکتر «کیانوش جهانپور»، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت به این سؤالات پاسخ داده‌ است:

پاسخ به شبهات درباره "خط تولید واکسن برکت"/ گزارش تسنیم از کارخانه تولید واکسن ایرانی کرونا + فیلم و تصاویرزیرساخت تولید ماهانه 25 تا 30 میلیون دوز واکسن برکت فراهم شده است + پاسخ به شبهاتچندداوطلب مطالعه واکسن برکت به کرونا مبتلا شدند؟/در دریافت‌کنندگان دو دوز برکت گزارش فوتی نداشتیم

انتهای پیام/؛

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.