تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 14:49
کد خبر : 18204

متهم چهارم قتل مهرجویی و همسرش چگونه به دام افتاد!

متهم چهارم قتل مهرجویی و همسرش چگونه به دام افتاد!

متهم چهارم قتل مهرجویی و همسرش چگونه به دام افتاد! به گزارش منیبان به نقل از سایت جنایی، روز گذشته پلیس اعلام کرد ساعاتی قبل از بازسازی صحنه جرم چهارمین متهم را که در صحنه قتل داریوش مهرجویی حضور داشت و آلات قتاله و موبایل و طلاهای همسر مهرجویی همراهش بوده بازداشت کرده است؛ اما

متهم چهارم قتل مهرجویی و همسرش چگونه به دام افتاد!

به گزارش منیبان به نقل از سایت جنایی، روز گذشته پلیس اعلام کرد ساعاتی قبل از بازسازی صحنه جرم چهارمین متهم را که در صحنه قتل داریوش مهرجویی حضور داشت و آلات قتاله و موبایل و طلاهای همسر مهرجویی همراهش بوده بازداشت کرده است؛ اما این متهم کیست و چگونه دستگیر شد؟

*بعد از اینکه پلیس مختصات تلفن همراه و محدوده تقریبی حضور چهارمین متهم را به دست آورد، برای اینکه به طور دقیق محل حضور او را ردزنی کند از شهروندی که با این متهم و همچنین مهرجویی آشنایی داشت، کمک گرفت.

*این شهروند که خود از باغداران قدیمی منطقه است با متهم تماس گرفت و با به کار بردن اصطلاحات باغداری و چاه‌کنی از متهم خواست برایش در باغ چاه بکند.

*مرد باغدار چنان حرفه‌ای با متهم که چاه‌کن است صحبت کرد که توانست او را قانع کند و با هم قرار گذاشتند. این در حالی است که مرد باغدار با ماموران به طور کامل هماهنگ بود. این‌گونه بود که متهم محل حضورش را به مرد باغدار گفت و پس از آن ماموران بالای سر او حاضر شدند و وی را بازداشت کردند.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.