تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اکتبر 2020 - 16:18
کد خبر : 7467

تکلیف دو بازیکن جوان پرسپولیس مشخص شد

تکلیف دو بازیکن جوان پرسپولیس مشخص شد

تکلیف دو بازیکن جوان پرسپولیس مشخص شد دو بازیکن جوان پرسپولیس تکلیف خود را با این تیم مشخص کردند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین بیات دروازه‌بان جوان پرسپولیس که از سوی یحیی گل‌محمدی از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شد امروز (یکشنبه) قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ و بازیکن آزاد شد.
همچنین محمد حسینی نیز برای گذراندن دوران خدمت سربازی از پرسپولیس جدا و راهی تیم نیروی زمینی شد.
پرسپولیس برای ربیع‌خواه جا نداردجدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

تکلیف دو بازیکن جوان پرسپولیس مشخص شد

دو بازیکن جوان پرسپولیس تکلیف خود را با این تیم مشخص کردند.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین بیات دروازه‌بان جوان پرسپولیس که از سوی یحیی گل‌محمدی از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شد امروز (یکشنبه) قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ و بازیکن آزاد شد.

همچنین محمد حسینی نیز برای گذراندن دوران خدمت سربازی از پرسپولیس جدا و راهی تیم نیروی زمینی شد.

پرسپولیس برای ربیع‌خواه جا ندارد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.