تکلیف دو بازیکن جوان پرسپولیس مشخص شد
تکلیف دو بازیکن جوان پرسپولیس مشخص شد دو بازیکن جوان پرسپولیس تکلیف خود را با این تیم مشخص کردند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین بیات دروازهبان جوان پرسپولیس که از سوی یحیی گلمحمدی از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شد امروز (یکشنبه) قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ و بازیکن آزاد شد.
همچنین محمد حسینی نیز برای گذراندن دوران خدمت سربازی از پرسپولیس جدا و راهی تیم نیروی زمینی شد.
پرسپولیس برای ربیعخواه جا نداردجدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/
تکلیف دو بازیکن جوان پرسپولیس مشخص شد
دو بازیکن جوان پرسپولیس تکلیف خود را با این تیم مشخص کردند.
– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین بیات دروازهبان جوان پرسپولیس که از سوی یحیی گلمحمدی از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شد امروز (یکشنبه) قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ و بازیکن آزاد شد.
همچنین محمد حسینی نیز برای گذراندن دوران خدمت سربازی از پرسپولیس جدا و راهی تیم نیروی زمینی شد.
پرسپولیس برای ربیعخواه جا ندارد
جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0