پیگیری کمیسیون اجتماعی مجلس برای افزایش مجدد حقوق کارگران

پیگیری کمیسیون اجتماعی مجلس برای افزایش مجدد حقوق کارگران

پیگیری کمیسیون اجتماعی مجلس برای افزایش مجدد حقوق کارگران نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از پیگیری این کمیسیون برای تشکیل جلسه شورای حقوق و دستمزد در راستای افزایش مجدد حقوق کارگران در سال جاری خبرداد. – اخبار اجتماعی – ولی اسماعیلی نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ضمن انتقاد از فاصله قابل توجه حقوق و دستمزد کارگران با نرخ تورم، اظهار کرد: درخواست ما همواره در کمیسیون اجتماعی مجلس این بوده است که حقوق کارگران ‌باید براساس نرخ تورم افزایش یابد، اما هیچ‌گاه در دولت‌های مختلف این امر محقق نشده است.
وی تصریح کرد: با توجه به متغیر بودن نرخ تورم طی سال جاری، لازم است تجدیدنظر جدی در میزان دریافتی و حقوق و دستمزد کارگران صورت گیرد، بنابراین طبق ماده 41 قانون کار، رسیدگی به میزان افزایش حقوق کارگران باید در شورای‌عالی حقوق و دستمزد تعیین شود.
تلاش برای حذف دخالت دولت در تعیین افزایش حقوق کارگران+ جزئیات طرح مجلسبررسی تغییر روال افزایش حقوق کارگران در جلسه مشترک مجلس و دولترایزنی مجلس با دولت برای افزایش حداقل 40درصدی حقوق کارگرانپیشنهاد جدید نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگراننایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: بنده پیشنهاد برگزاری جلسات شورای‌عالی حقوق و دستمزد را به‌صورت هر شش ماه یک بار برای تعیین میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران مطرح کرده‌ام، زیرا امروز در وضعیتی قرار داریم که شاهد تورم بیش از 60 درصد هستیم، حتی می‌توان گفت که این تورم شناور و روزانه متغیر است.
اسماعیلی با بیان اینکه امروز قیمت کالاهای اساسی روز به روز و یا حتی لحظه به لحظه افزایش می‌یابد، اظهار کرد: در این شرایط سفره کارگران هر روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود.
وی اضافه کرد: از طرف دیگر حقوق کارگران فقط به میزان حدود 30 تا 35 درصد در ابتدای سال و فقط یک بار افزایش یافته است، اما نرخ تورم و قیمت کالاهای اساسی روز به روز افزایش یافته است، این یعنی اینکه قدرت خرید کارگران کاهش یافته است، بنابراین ضروری است جلسات شورای‌عالی حقوق و دستمزد حداقل هر شش ماه یک بار برای تعیین میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران تشکیل شود تا حقوق‌شان مطابق با نرخ تورم، افزایش یابد.
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در جلسه‌ای که چندی پیش با آقای سالاری..

احضار عیسی کلانتری به دادسرای کارکنان دولت

احضار عیسی کلانتری به دادسرای کارکنان دولت

احضار عیسی کلانتری به دادسرای کارکنان دولت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به دادسرای کارکنان دولت احضار شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار اظهارات توهین‌آمیز عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص حضرت امام(ره) و ریشه‌های انقلاب اسلامی در مصاحبه با رسانه‌های مجازی، کلانتری به شعبه هفتم دادسرای کارکنان دولت احضار و در خصوص توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی تفهیم اتهام گردید و با قرار تأمین آزاد شد.
اظهارات موهن و نسنجیده عیسی کلانتری موجب واکنش دوستداران انقلاب اسلامی و حضرت امام(ره) گردید و اعتراضات جدی را به‌وجود آورد که خواستار پیگیری این موضوع از سوی قوه قضاییه شده بودند.
انتهای پیام/+

افزایش 25درصدی حقوق‌ها برای سال آینده مورد قبول نمایندگان نیست

افزایش 25درصدی حقوق‌ها برای سال آینده مورد قبول نمایندگان نیست

افزایش ۲۵درصدی حقوق‌ها برای سال آینده مورد قبول نمایندگان نیست نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۲۵درصدی حقوق‌ها برای سال آینده مورد قبول نمایندگان نیست و این افزایش باید بر اساس تورم انجام شود. – اخبار سیاسی – ولی اسماعیلی نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تصمیم دولت برای افزایش 25درصدی حقوق‌ها در بودجه سال 1400 گفت: قطعاً این پیشنهاد دولت در بودجه سال آینده مورد قبول نمایندگان نخواهد بود.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
وی با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها باید بر اساس قانون و تورم سالیانه افزایش یابد، ادامه داد: در کمیسیون اجتماعی در چند روز آینده درباره افزایش حقوق‌ها با نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا با یک بررسی منطقی به نتیجه واحد برسیم.
نماینده گرمی در مجلس با تأکید بر اینکه در سال 99 حقوق کارگران کمتر از تورم افزایش داشت و باید در سال آینده این موضوع جبران شود، افزود: طبق آمار رسمی که اعلام شده است تورم 40درصدی داریم که باید بر اساس این عدد نرخ حقوق کارگران و کارمندان افزایش پیدا کند.
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: حداقل باید حقوق کارگران در سال آینده 35 درصد افزایش داشته باشد تا آنها بتوانند در این شرایط مایحتاج اولیه خود را تأمین کنند.
انتهای پیام/+

نزاع مرگبار دو ببر در باغ‌وحش ارم؛ ببر ماده تلف شد

نزاع مرگبار دو ببر در باغ‌وحش ارم؛ ببر ماده تلف شد

نزاع مرگبار دو ببر در باغ‌وحش ارم؛ ببر ماده تلف شد طبق اعلام رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران ببر ماده باغ وحش ارم تهران بر اثر جراحات وارده در درگیری با ببر نر تلف شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فاطمه برنا رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران، اظهار کرد: بنا بر اعلام مدیریت باغ وحش پارک ارم، ماده‌ببر این باغ‌وحش صبح امروز جمعه 14 آذرماه تلف شده است.
وی با اعلام این خبر گفت: بعدازظهر روز گذشته مسئولین باغ‌وحش ارم طی تماس تلفنی خبر زخمی شدن ببر ماده این باغ‌وحش را در نزاع با ببر نر به محیط زیست تهران اعلام کردند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران افزود: متأسفانه این ببر ماده امروز در باغ‌وحش ارم تلف شده و اقدامات درمانی در چند روز گذشته برای مداوای آن نتیجه‌ای نداشته است.
پس از گربه‌ها و ببرها این بار “راسوها” هم به کرونا مبتلا شدند!تصمیم جدید محیط زیست برای جلوگیری از مفقودشدن حیوانات در باغ‌وحش‌هابرنا تصریح کرد: بنابر گزارش اولیه ارسالی باغ‌وحش که ساعتی پیش به محیط زیست رسیده است، این ماده‌ببر به‌علت پارگی کامل نای و پارگی طولی مری و خفگی بر اثر پنومونی استنشاقی به‌دلیل صدمه فیزیکی نزاع با ببر نر تلف شده است.
معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه در آخرین بازدید دوره‌ای کارشناسان این اداره از باغ‌وحش ارم، حیوانات این باغ‌وحش سالم و در وضعیت خوبی بودند، اظهار کرد: در بخشی از گزارش ارسالی باغ‌وحش آمده است که ببر نر در روز یکشنبه 9 آذر ماه پس از شکستن و تخریب حصار مجاور محل نگهداری ببر ماده وارد محدوده نگهداری این حیوان شده و به نزاع با آن پرداخته است.
برنا ادامه داد: بررسی‌ها در این خصوص از سوی محیط زیست استان تهران انجام و نتایج حاصله اعلام خواهد شد اما در گام اول، نظارت ناکافی مجموعه باغ‌وحش یکی از دلایل این اتفاق می‌تواند باشد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران در پایان تأکید کرد: لازم است مدیران باغ‌وحش‌ها جدیت بیشتری در خصوص محل‌های نگهداری حیواناتی که بایستى به‌طور کلى و یا فصولی از سال از هم جدا باشند و یا با فاصله مناسبی از هم نگهداری شوند، داشته باشند.
انتهای پیام/+

قدرت نمایی نافرجام شرور گنبدی در فضای مجازی 

قدرت نمایی نافرجام شرور گنبدی در فضای مجازی 

قدرت نمایی نافرجام شرور گنبدی در فضای مجازی گنبدکاووس- فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری شروری که اقدام به رجزخوانی و قدرت نمایی در یکی از شبکه های اجتماعی کرده بود، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود علی فر اظهارکرد: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی مأموران پلیس امنیت گنبدکاووس متوجه فعالیت های مجرمانه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی شدند.
وی با اشاره به اینکه متهم در صفحه خود اقدام به قدرت نمایی و رجزخوانی می‌کرد و تصاویر مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود بیان کرد: پس از شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضایی مأموران پلیس امنیت مخفیگاه این شرور را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: متهم پس از مواجه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را قدرت نمایی برای دیگر دوستان شرور خود عنوان کرد.

اثربخشی "داروی امام کاظم(ع)" در درمان کرونا قابل بررسی است

اثربخشی "داروی امام کاظم(ع)" در درمان کرونا قابل بررسی است

اثربخشی “داروی امام کاظم(ع)” در درمان کرونا قابل بررسی است مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت درباره داروی امام کاظم(ع) گفت: اثربخشی این ترکیب گیاهی در بهبود بیماران کرونایی قابلیت پژوهش را دارد اما بررسی سندیت روایتی که آن را به معصوم(ع) نسبت می‌دهند، در حوزه تخصص علمای حوزه است. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، مطالبه عمومی در جامعه برای استفاده از توصیه‌های طب سنتی در زمینه پیشگیری و درمان کووید19 را علت انتشار ادعاهای درمانگرانه در این خصوص در فضای مجازی دانست و تأکید کرد: هیچ ادعای درمانی در حوزه پزشکی بدون گذر از مسیر پژوهش‌های علمی، قابل دفاع و تعمیم به جامعه نیست و هر ادعایی برای قرارگیری در این مسیر نیز باید از یک‌سری اصول اولیه ضروری برای مداخله در امر درمان برخوردار باشد.
وی ادعاهای مطرح در حوزه طب سنتی و بحران کرونا را بر دو قسم دانست و افزود: گاهی فردی خود مدعی درمان با داروهای گیاهی یا گیاهان دارویی و دیگر فراورده‌های طبیعی می‌شود و گاهی با ادعاهای پیشگیرانه و درمان‌گرانه منتسب به معصومین(ع) در این زمینه مواجه می‌شویم که این نوع ادعاها به‌دلیل آنکه تلفیقی از باورهای مردم به حوزه طب سنتی و مقدسات را تحت تأثیر قرار می‌دهند، از حساسیت بیشتری برخوردارند.
مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به ادعاهای مطرح در خصوص یک ترکیب گیاهی مؤثر در برخی بیماری‌های تنفسی که در منابع طب ایرانی به آن اشاره شده است (داروی امام کاظم)، تصریح کرد: اثربخشی این ترکیب گیاهی در بهبود بیماران کرونایی تنها از طریق پژوهش قابل اثبات است و قابلیت پژوهش دارد اما بررسی سندیت روایتی که آن را به معصوم(ع) نسبت می‌دهند، در حوزه تخصص علمای حوزه است.
ابلاغ دستورالعمل فعالیت در حوزه طب سنتی و فروش گیاهان داروییغفلت عجیب ایران از درآمد جهانی “گیاهان دارویی”/ سهم ایران صرفاً 0.4درصد!”مرکز طب سنتی شهید بهشتی” تنها مرکز رسمی درمانی بیماران کرونابررسی 19 طرح طب سنتی با احتمال اثربخشی در کروناجدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/+

واکنش آموزش و پرورش درباره فعالیت حضوری مدارس از 15 آذر

واکنش آموزش و پرورش درباره فعالیت حضوری مدارس از 15 آذر

واکنش آموزش و پرورش درباره فعالیت حضوری مدارس از ۱۵ آذر وزارت آموزش و پرورش در واکنش به فعالیت حضوری مدارس از ۱۵ آذر اعلام کرد که برای ادامه روند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از 15 آذرماه منتشر شده است که مستند نیست و وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرده است.
در این اطلاعیه آمده است:
اخیراً در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از 15 آذرماه منتشر شده که مستند نیست.
وزارت آموزش و پرورش با در نظر گرفتن این مهم که سلامت دانش‌آموزان و معلمان اولویت است، درخصوص ادامه به کار مدارس و روند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از رسانه ملی و پورتال اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنند.
وزارت آموزش و پرورش ضمن تکذیب این‌گونه ادعاهای واهی که فقط موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، اعلام می‌دارد که این وزارتخانه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار این‌گونه موارد برای خود محفوظ می‌داند.
18 ساعت دوره ضمن خدمت معلمان با موضوع چاقی دانش‌آموزانجذب معلم از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاههای دولتی خوب یا بد؟!/ لزوم کمک تمام دانشگاهها به “دانشگاه فرهنگیان”امتحانات دانش‌آموزان حضوری است یا مجازی؟انتهای پیام/+

تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی| فهرست شهرستان‌های قرمز اعلام شد

تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی| فهرست شهرستان‌های قرمز اعلام شد

تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی| فهرست شهرستان‌های قرمز اعلام شد فهرست شهرستان‌هایی که از روز شنبه ۱۵ آذر قرمز و مشمول محدودیت‌های جدید می‌شوند، اعلام شد. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا، کمیته امنیتی و اجتماعی گزارشی از راههای مؤثر در کاهش ترددها و تجمع‌ها ارایه داد و درخصوص تداوم اعمال محدودیت تردد از ساعت 21 لغایت 4 صبح در شهرهای نارنجی بالای 200 هزار نفر جمعیت بحث و بررسی صورت گرفت.
در این جلسه پس از گزارشی درخصوص وضعیت ابتلا و شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور مقرر شد از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌ها در شهرهایی که از ابتدای آذرماه از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی رسیده‌اند، مطابق وضعیت نارنجی تعریف‌شده در طرح جامع مقابله با کرونا اعمال شود.
در این جلسه آخرین وضعیت روند بیماری در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس گزارش ارائه‌شده از مجموع 160 شهری که از یکم آذر ماه جزو شهرهای قرمز قرار داشت، 64 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین 278 شهرستان در سطح کشور در وضعیت نارنجی و 106 شهر نیز در وضعیت زرد هستند.
بر این اساس، در شهرهای دارای وضعیت قرمز، به‌مدت یک هفته دیگر همان محدودیت‌های سطح هشدار 3 مجدداً ادامه خواهد یافت. تهران نیز از روز شنبه در وضعیت نارنجی خواهد بود.
شهرستان‌هایی که از شنبه 15 آذر در وضعیت قرمز خواهد بود:

انتهای پیام/+

امارات و ممنوعیت ورود اتباع 13 کشور؛ خودتحریمی ابوظبی و چالش‌های پیشرو

امارات و ممنوعیت ورود اتباع 13 کشور؛ خودتحریمی ابوظبی و چالش‌های پیشرو

امارات و ممنوعیت ورود اتباع ۱۳ کشور؛ خودتحریمی ابوظبی و چالش‌های پیشرو خودتحریمی جدید مهاجرتی امارات در حالی به‌بهانه امنیتی اعمال می‌شود که اقتصاد سرمایه‌پذیر این کشور را با چالش جدی روبه‌رو می‌کند، این چالش می‌تواند در چالش‌های امنیتی و اجتماعی بازتولید شود. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امارات متحده عربی در روزهای گذشته طی دستورالعملی که به اطلاع تمام شرکت‌های فعال در زمینهٔ گردشگری و مهاجرتی رسیده است اعلام کرد که از روز 18 نوامبر جاری اتباع جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، یمن، سومالى، سوریه، لیبى، الجزایر، لبنان، پاکستان، تونس، عراق، ترکیه و کنیا حق دریافت روادید چه گردشگری و چه تجاری را نخواهند داشت. مسئولین این کشور مدعی هستند که این اقدام به‌دلایل امنیتی صورت گرفته است و به‌زودی رفع می‌شود. این تصمیمات هم‌زمان با ورود اتباع رژیم صهیونیستی به این کشور صورت پذیرفته است اما سؤال این است؛ سیاستمداران امارات با توجه به اینکه اقتصاد این کشور بر پایه مهاجران و صادرات و واردات استوار است و کشورهای تحریم‌شده از بازارهای وارداتی مهم امارات به‌شمار می‌روند، چه دلیلی به این خودتحریمی احساس می‌کردند؟
اقتصاد اماراتبر اساس اطلاعات رسمی بانک جهانی، تولید ناخالص داخلی در امارات متحده عربی به‌ارزش 421.14 میلیارد دلار در سال 2019 بود[2]. ارزش تولید ناخالص داخلی این کشور 0.35 درصد اقتصاد جهان را نشان می‌دهد[3]. رتبه اعتباری Standard & Poor و فیچ[4] برای امارات با چشم‌انداز پایدار در AA گزارش شده است[5]. رتبه اعتباری موذی نیز آخرین بار با چشم‌انداز پایدار در Aa2 برای این کشور تنظیم شد. این موضوع به این معنا است که امارات از دید سرمایه‌گذاران خارجی یکی از اقتصادهای باثبات جهان را دارد و می‌تواند میزبان سرمایه‌های آن‌ها باشد، در واقع سرمایه‌گذاران امارات را به‌عنوان کشوری امن برای سرمایه‌‌های خود می‌دانند.

1 ــ نمودار GDP امارات متحده عربی از 2010 تا 2020
نقش ایران در اقتصاد امارات متحده عربی پایه‌های اصلی اقتصادی امارات متحده عربی، بر سه اصل تجارت آزاد و تبدیل‌شدن به کانون صادرات و بازصادرات کالا و خدمات در منطقه، نفت و توریسم بوده است. اقتصاد امارات متحده، بیشتر از آنکه بر پایه تولید استوار باشد بر پایه خدمات است، لذا این موضوع باعث شده است این کشو..

رایزنی مجلس با دولت برای افزایش حداقل 40 درصدی حقوق کارگران

رایزنی مجلس با دولت برای افزایش حداقل 40 درصدی حقوق کارگران

رایزنی مجلس با دولت برای افزایش حداقل ۴۰ درصدی حقوق کارگران رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از رایزنی مجلس با دولت در راستای افزایش حقوق بیش از ۴۰ درصدی حقوق کارگران در سال آینده خبر داد و گفت: پیشنهاد ما برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده نیز، ۴۰ درصد یا بیشتر است. – اخبار اجتماعی – علی بابایی‌کارنامی؛ رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده اظهار کرد: حقوق کارگران طی سال‌های اخیر متناسب با نرخ تورم افزایش نیافته و این مسئله همواره شکاف‌های جدی از حیث درآمد و مخارج برای این قشر ایجاد کرده است.
وی همچنین از پیشنهاد جدید کمیسیون اجتماعی مجلس برای میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده خبر داد و گفت: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون اجتماعی قوه مقننه خواهان افزایش بیش از 40 درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده هستند، بر همین اساس نیز با ارائه این پیشنهاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشغول رایزنی با این وزارتخانه برای تحقق این امر هستیم.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس ادامه داد: به طور قطع پیشنهاد افزایش حقوق کارگران در سال آینده، بیش از افزایش حقوق کارمندان خواهد بود و درخواست و پیشنهاد ما برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده نیز، 40 درصد یا بیشتر است.
بررسی تغییر روال افزایش حقوق کارگران در جلسه مشترک مجلس و دولتپیشنهاد نمایندگان مجلس برای “افزایش هر 6 ماه یک بار حقوق کارگران”پیشنهاد جدید نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگرانبابایی‌کارنامی تصریح کرد: ما در کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس، برای حقوق کارگران کمتر از افزایش 40 درصدی را قبول نمی‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه کارگران همواره در ادوار مختلف دچار خسارت‌هایی از قِبَل افزایش نرخ تورم و نیز افزایش قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج‌شان شده‌اند که این خسارت‌ها باید جبران شود، گفت: شورای عالی حقوق و دستمزد نیز در افزایش حقوق کارگران در سنوات گذشته، عدالت را رعایت نکرده و همواره کفه ترازو به نفع کارفرما سنگین‌تر بوده است.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس افزود: از طرف دیگر با توجه به اینکه در سال پایانی دولت دوازدهم نیز هستیم، دولت آقای روحانی باید این خسارت‌ها و کمبودها برای کارگران را در میزا..