خلاقیت، عنصر اصلی در فعالیت های تبلیغی

خلاقیت، عنصر اصلی در فعالیت های تبلیغی مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی قم بیان کرد: کار فرهنگی و تبلیغی بدون خلاقیت و نو آوری معنایی پیدا نمیکند، باید توجه داشت که “خلاقیت محوری” یک عنصر اصلی در فعالیتهای تبلیغی میباشد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر اباذر جعفری در نشست مشترک اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق که به منظور تبیین ظرفیتهای این اداره کل در سالن شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی تعیین کننده است “خلاقیت” میباشد.
دکتر جعفری در ادامه مطالب خود بیان کرد: در بحث پذیرش مبلغ متخصص، صلاحیتهای فردی، تواناییهای علمی و عملی، تقوا و تسلط بر محتوا را اگر مفروض بدانیم، این خلاقیت و نوآوری در ایجاد فعالیتها است که میتواند یک مبلغ را از دیگر مبلغان متمایز کند.
مدیرکل تبلیغ تخصصی با اشاره به ارزیابی مبلغان و فعالیتهای آنان گفت: با توجه به ارتباطی که با مبلغان متخصص داریم، اکثر آنان به تأثیر خلاقیت و نوآوری در بالا بردن کیفیت فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی اذعان داشتهاند.
..
خلاقیت، عنصر اصلی در فعالیت های تبلیغی
مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی قم بیان کرد: کار فرهنگی و تبلیغی بدون خلاقیت و نو آوری معنایی پیدا نمیکند، باید توجه داشت که "خلاقیت محوری" یک عنصر اصلی در فعالیتهای تبلیغی میباشد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر اباذر جعفری در نشست مشترک اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق که به منظور تبیین ظرفیتهای این اداره کل در سالن شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی تعیین کننده است "خلاقیت" میباشد.
دکتر جعفری در ادامه مطالب خود بیان کرد: در بحث پذیرش مبلغ متخصص، صلاحیتهای فردی، تواناییهای علمی و عملی، تقوا و تسلط بر محتوا را اگر مفروض بدانیم، این خلاقیت و نوآوری در ایجاد فعالیتها است که میتواند یک مبلغ را از دیگر مبلغان متمایز کند.
مدیرکل تبلیغ تخصصی با اشاره به ارزیابی مبلغان و فعالیتهای آنان گفت: با توجه به ارتباطی که با مبلغان متخصص داریم، اکثر آنان به تأثیر خلاقیت و نوآوری در بالا بردن کیفیت فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی اذعان داشتهاند.
وی در ادامه مطالب خود به قسمتهای مختلف اداره کل تبلیغ تخصصی اشاره کرد و افزود: در این اداره اولین گام فعالیتها؛ شناسایی و تشکیل پرونده مبلغان متخصص هم بصورت فردی و هم گروهی میباشد. در زمینه تخصص نیز موضوعاتی همچون؛ مهارت، مخاطب، روش و … دخیل هستند.
دکتر جعفری اظهار داشت: اداره اعزام عمده فعالیت این اداره کل را برعهده دارد. اعزامهایی که سابقا صورت میگرفت مبتنی بر درخواست نهادها بود، اما در حال حاضر این روند تغییر کرده است و عمده فعالیتها مبتنی بر طرحهای تبلیغی است
مدیرکل تبلیغ تخصصی گفت: سیاست جدید این اداره در راستای اعزام بدین صورت که اول مبلغان و گروههای تخصصی طرح ارائه دهند، باعث شده است که فعالیتهای تبلیغی مبلغان متخصص از حیطه انفعال بیرون و در حوزه "فعال" داخل شود که این کار باعث ایجاد نوآوری در زمینه فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی میباشد.
برچسب ها :دین و آیین > نهادها و تشکل های مذهبی ، فرهنگی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0