تاریخ انتشار : شنبه 8 ژوئن 2024 - 10:00
کد خبر : 19000

ظرفشویی 14 نفره الجی دودی LG DFC325HD – قیمت مشخصات خرید

ظرفشویی 14 نفره الجی دودی LG DFC325HD – قیمت مشخصات خرید

وظایف روزانه برای تمامی کاربران مشترک است و مربوط به همه می باشد. در طول روز همه در نظر دارند تا با شیوه ای عالی به کارهای خود رسیدگی داشته باشند. صرفه جویی در زمان و انرژی در اولویت قرار دارد و حتما مورد بررسی قرار می گیرد. اگر در زمان و انرژی خود صرفه جویی بکنید امورات سریع انجام شده و در طول روز می توانید به کارهای دیگر هم رسیدگی داشته باشید. با وجود لوازم خانگی این هدف به راحتی محقق می شود. چرا که لوازم حالتی کمکی دارند و از طریق مشخصات خود به راحتی امورات را انجام می دهند. با خرید لوازم متنوع می توان به راحتی هر کاری را سریع و بدون دغدغه انجام داد. کارهای مربوط به محیط زندگی ارزش داشته و صد البته زمان بر هم محسوب می شود.

وظایف روزانه برای تمامی کاربران مشترک است و مربوط به همه می باشد. در طول روز همه در نظر دارند تا با شیوه ای عالی به کارهای خود رسیدگی داشته باشند. صرفه جویی در زمان و انرژی در اولویت قرار دارد و حتما مورد بررسی قرار می گیرد. اگر در زمان و انرژی خود صرفه جویی بکنید امورات سریع انجام شده و در طول روز می توانید به کارهای دیگر هم رسیدگی داشته باشید. با وجود لوازم خانگی این هدف به راحتی محقق می شود. چرا که لوازم حالتی کمکی دارند و از طریق مشخصات خود به راحتی امورات را انجام می دهند. با خرید لوازم متنوع می توان به راحتی هر کاری را سریع و بدون دغدغه انجام داد. کارهای مربوط به محیط زندگی ارزش داشته و صد البته زمان بر هم محسوب می شود.

محصولات بسیار عالی وجود دارد که در هر زمینه مخاطب را کمک می کنند. مثلا می توان به ماشین ظرفشویی اشاره کرد که حضور کاملا ارزشمند دارد. شستن ظرف ها با دست می تواند زمان و انرژی زیادی را بگیرد. جدا از این موضوع این کار در طول شبانه روز بارها تکرار می شود. ظرفشویی ال جی 325 دودی 14 نفره با قدرت و کیفیت فوق العاده شستن ظروف را انجام می دهد. این کالا دارای آپشن و برنامه های کاربردی بوده که می تواند ظرف را سالم و‌ تمیز تحویل دهد. ال جی از قابلیت های جدید جهت جلب رضایت بیشتر کاربران استفاده کرده است. فروشگاه اینترنتی ازبانه مفتخر است تا در ادامه این گفت و گو به نقد و بررسی بیشتر ویژگی های این کالا بپردازد.

ظرفشویی ال جی 325 دودی 14 نفره

شرکت های تولید کننده با نام و تخصص های بسیار گوناگون در گوشه و کنار جهان به تولید لوازم خانگی مشغول هستند. این شرکت به صورت تخصصی تولید محصولات خانگی را انجام می دهند. از قابلیت و مشخصات فنی ویژه جهت استفاده ای عالی تر بهره می برند. اینگونه کاربران حتی سخت ترین امورات را بسیار راحت و بدون نقص انجام می دهند. با استفاده از این وسیله ها در زمان کوتاهی و بدون صرف انرژی چندان امکان رسیدگی به وظایف ممکن است. اکنون ماشین ظرفشویی جزو محصولات پر استفاده و پر طرفدار می باشد. تمامی محیط ها به این کالا جهت شست و شو ظرف ها نیاز دارند. این دستگاه توسط شرکت های موجود در مدل و عملکردهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند.

اما ظرفشویی ال جی 325 دودی 14 نفره گزینه ای منحصر به فرد بوده که با اطمینان کامل به شما پیشنهاد می دهیم. این ظرفشویی شستن ظرف ها را با سالم ترین حالت ممکن انجام می دهد. همچنین هر گونه کثیفی، لکه و چربی را به راحتی و به طور کلی از بین می برد. بدون باقی ماندن رد بر روی ظرف می توانید با اعتماد کامل کار با این دستگاه را انجام دهید. شرکت ال جی از موفق ترین تولید کننده ها در سطح دنیا به حساب می آید. این سازنده ی کره ای کار خود را تخصص عالی و بدون نقص انجام می دهد. از این رو توانسته تعداد مخاطبان و طرفداران زیادی را در کل جهان برای خود داشته باشد. ظرفشویی ال جی 325 می تواند جدیدترین برنامه های شست و شو را در اختیار شما قرار دهد.

ظرفیت کامل از 14 نفره تهیه شده که مناسب برای خانواده های پر جمعیت می باشد. حجم زیادی از ظرف ها را به راحتی می توان داخل محفظه این دستگاه جهت شستن قرار داد. قفسه های موجود در داخل بدنه 3 عدد هستند که از طریق دسته ها به راحتی باز و بسته خواهند شد. ال جی قفسه ها را به گونه ای تعیین کرده که فرد می تواند با نظم کامل ظرف ها را داخل آن ها بچیند. کارشناسان مجرب و متخصص فروشگاه اینترنتی از بانه در این مقاله به صورت تخصصی نقد و بررسی مشخصات فنی موجود در این کالا را انجام می دهند. برای کسب اطلاع و آشنایی بیشتر با ما حتما تا پایان همراهی کنید.

 

نگاهی به طراحی و شکل ظاهری بسیار زیبا ظرفشویی الجی مدل 325

زیبایی های موجود در ظاهر یک محصول می تواند تاویرات بسیار مهمی را در ابعاد گوناگون داشته باشد. به طور مثال اگر یک کالای زیبا را در محیط خود قرار دهید دکوراسیون و چشم انداز متفاوت و زیبا را دریافت خواهید کرد. زیبایی بدنه در دکوراسیون محیط بسیار مهم بوده و از این رو اکثر کاربران سعی در خرید لوازم زیبا دارند. طراحی بدنه از نظر ابعاد و وزن نیز مورد اهمیت قرار می گیرد. اگر بدنه با شیوه ای استاندارد تهیه شود اینگونه استفاده ای راحت و حتی نصب و راه اندازی آسان را تجربه خواهید کرد. ظرفشویی الجی مدل 325 بدنه ای بسیار زیبا همراه با ساختار کاملا استاندارد دارد. این ظرفشویی از نوع مبله و توکار تهیه شده که طرفداران بیشتری دارد.

این دستگاه به رنگ یک دست دودی تهیه شده که جزو محبوب ترین رنگ ها می باشد. رنگ دودی با دکوراسیون، چیدمان و سلیقه ها هماهنگی و تناسب کامل دارد. جنس بدنه هم برای افزایش دوام و طول عمر بیشتر از فولاد تهیه کرده اند. این نوع فولاد در مقابل برخورد، ضربه و آسیب ها مقاومت کامل خود را نشان می دهد. درب در قسمت جلویی قرار گرفته و از طریق دسته ی مخفی به راحتی باز و بسته می شود. بدنه ی این کالا به گونه ای تولید شده که رد انگشتان، جای دستمال بر روی آن باقی نمی ماند. در قسمت بالایی بدنه پنل تنظیمات، صفحه نمایش به چشم می خورد. پنل کار تنظیمات و دسترسی به قابلیت های موجود را انجام می دهد. صفحه نمایش نیز دیجیتالی بوده و تنظیمات وارد شده، عملکرد کالا را به نمایش می گذارد. نمای داخلی هم بسیار با نظم و انضباط کامل جهت استفاده ای راحت و رضایت بخش تهیه شده است.

 این ظرفشویی ظرفیت کامل 14 نفره دارد و فضای داخلی حجم زیادی از ظرف ها را به راحتی در خود جای می دهد. قفسه ها 3 عدد هستند از جنس استیل با روکش پلاستیک می باشند. اینگونه در برابر آب مقاومت دارند و به نوعی می توان گفت ضد زنگ است. قفسه ی اول مخصوص کارد، چنگال، قاشق و … می باشد. بشقاب، کاسه و … را هم می توانید در قفسه دوم قرار دهید. قابلمه، تابه و دیگر ظرف های بزرگ هم باید در قفسه آخر قرار بگیرند. از طریق دسته های موجود به راحتی می توانید قفسه ها را به سمت جلو هدایت کنید. قفسه های داخلی ظرفشویی الجی مدل 325 قابلیت تنظیم ارتفاع تا 5 سانتی متر را دارند. ابعاد بدنه بسیار مناسب است و وزن هم استاندارد می باشد پس استفاده و نصب راحت را تجربه خواهید کرد.

 

 

معرفی موتور ظرفشویی ال جی DFB325HD ال جی 325

یکی از قطعه ها که در محصولات خانگی فوق العاده حساس و مهم است موتور می باشد. موتور در کیفیت و کمیت کالا بیشترین تاثیرها را به وجود می آورد. موتور موجود در دوام و طول عمر کالا و سلامت اجزا و قطعات دیگر نیز دخالت دارد. همیشه درباره ی موتور موجود محصول نقد و بررسی های لازمه انجام داده می شود. برند ال جی به این موضوع بیشترین اهمیت را نشان می دهد و سعی دارد تا از بهترین موتورها در محصولات خود استفاده ببرد. ظرفشویی ال جی DFB325HD ال جی 325 از موتور نوع دایرکت درایو اینورتر برخوردار می باشد. این موتور می تواند با صدایی فوق العاده کم کار شست و شو را انجام دهد. حداکثر صدای تولید شده تنها 41 دسی بل است که اصلا شنیده نمی شود و مزاحمت صوتی ندارد. این موتور بسیار با کیفیت است و از دوام و‌طثل عمر بالایی بهره برده است. در طول مدت کار خود کیفیت را مانند روز اول بالا و بدون نقص حفظ می کند. از برجسته ترین مزیت موتور ذکر شده صرفه جویی در انرژی، آب، برق و مواد شوینده می باشد. رده مصرف انرژی A است که بسیار بهینه و بدون نقص کار خود را انجام می دهد. قفل کودک، سیستم ضد نشت، تشخیص میزان بار، هشدار باز ماندن درب، عیب یابی هوشمند از قابلیت های ارزنده موجود هستند.

تعداد برنامه های شست و شو ظرفشویی ال جی 325 و چگونگی عملکرد آن ها

محصولاتی که نظافتی هستند و کار شست و شو را انجام می دهند از نظر برنامه ها و تعداد آن ها اهمیت دارند. ال جی از تعداد برنامه های بالا استفاده می برد و می توان گفت که نهایت استفاده را به فرد می بخشد. البته برنامه های موجود همه کاربردی هستند و با نهایت کیفیت و قدرت خود کار را انجام خواهند داد. ظرفشویی ال جی 325 مجموعا 10 برنامه شست و شو دارد. این برنامه ها استفاده ای دلخواه را همراه با رضایت برای فرد ایجاد می کنند. برنامه های موجود عبارتند از :

از بین بردن گرد و خاک

شستن و خشک کردن

شستن ظرفهای بسیار چرب با آب گرم

شستن ظرف های حساس

شستشو خودکار

شست و شو سریع

آبکشی

پیش شست و شو

شستن و تمیز کردن محفظه داخلی

موارد ذکر شده تنها بخشی از برنامه های موجود هستند و این ظرفشویی آپشن های عالی دیگر هم دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.