تاریخ انتشار : شنبه 20 ژانویه 2024 - 8:01
کد خبر : 18734

قبرس نیولایف نماینده رسمی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

قبرس نیولایف نماینده رسمی خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

خدمات شرکت قبرس نیولایف ، نماینده رسمی خرید ملک در قبرس شمالی و اخذ اقامت این کشور.

"نیولایف، ارائه دهنده خدمات گسترده در زمینه ملک و اقامت در قبرس شمالی

قبرس شمالی به عنوان یک مقصد دلنشین و پرطرفدار برای خرید ملک و دریافت ویزاهای اقامت همواره توجه سرمایه‌گذاران و گردشگران را به خود جلب کرده است. شرکت نیولایف با تعهد به ارائه خدمات متنوع و کارآمد در این حوزه، به عنوان یک شریک اعتمادی در تجربهٔ ملکی در قبرس شمالی ظاهر شده است.

1- مشاوره رایگان خرید ملک در قبرس شمالی
در ابتدای پروسه سرمایه‌گذاری و درخواست اقامت در قبرس شمالی، تیم حقوقی و مشاوران نیولایف به شما مشاوره ارائه می‌دهند تا در انتخاب بهترین پلن برای شما کمک کنند. این مشاوره شامل بررسی کامل شرایط مالی، تعداد افراد خانواده، منطقه مناسب برای خرید و سرمایه‌گذاری، دانشگاه‌های مناسب برای ثبت نام و دریافت پذیرش، و همچنین مدارس دولتی برای کودکان شما می‌شود. در این مرحله، کارشناسان نیولایف بهترین شرایط را برای شما برنامه‌ریزی کرده و املاک مناسب با بودجه شما را ارائه می‌دهند.

خرید ملک در قبرس شمالی

2- سفر به قبرس شمالی و بازدید از املاک
پس از دریافت مشاوره کامل، همکاران ما با شما یک پیش‌قرارداد مبنی بر انجام تمام امور شما برای سفر به قبرس شمالی و بازدید از سوئیت‌ها، آپارتمان‌ها، و ویلای شما را انعقاد می‌دهند. تمامی قراردادها توسط تیم حقوقی وکلای دادگستری نیولایف تنظیم می‌شود و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

قبرس شمالی

3- خرید آپارتمان در قبرس شمالی با پرداخت 35% از قیمت کل 
پس از بازدید از املاک، شما ملک مورد نظر خود را با پرداخت 35 درصد از مبلغ کل خریداری می‌کنید. تیم حقوقی وکلای دادگستری نیولایف این قرارداد را برای شما تهیه می‌کنند. نحوه پرداخت مابقی اقساط وابسته به نوع ملک خریداری شده است، اما پروسه اقامت شما از زمان عقد قرارداد توسط نیولایف آغاز می‌شود و شما می‌توانید با آسایش در قبرس اقامت داشته باشید.

 

4- دریافت کارت اقامت در قبرس شمالی با نیولایف
پس از پرداخت 35 درصد از مبلغ ملک در قبرس شمالی، مراحل اداری دریافت اقامت توسط تیم نیولایف انجام شده و شما کارت اقامت خود را دریافت خواهید کرد. با این حال، تا زمان پرداخت 100 درصد قیمت ملک که ممکن است 2 تا 3 سال طول بکشد، شما باید هر سال اقامت خود را با پرداخت اقساط و ارائه مدارک تمدید کنید. پس از پرداخت کل مبلغ، شما واجد شرایط دریافت اقامت دائم در قبرس شمالی خواهید شد.

5- اجاره املاک توسط تیم مشاوران املاک نیولایف در قبرس شمالی
پس از خرید املاک تجاری و مسکونی مورد نظر در قبرس شمالی، شما دارای امکاناتی هستید تا اجاره املاک خود را به عهده تیم مشاوران املاک شرکت نیولایف بگذارید. لازم به ذکر است که با توجه به جاذبه‌های گردشگری منطقه قبرس، نرخ اجاره املاک از 600 پوند برای کوچکترین سوئیت‌ها شروع شده و تا چند هزار پوند برای ویلای‌ها و آپارتمان‌های چند خوابه افزایش می‌یابد. این وضعیت به عنوان یک منبع درآمد بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران ملکی در نظر گرفته می‌شود.

6- ثبت شرکت در قبرس شمالی با توجه به تخصص و تجربه تیم حقوقی نیولایف
شرکت نیولایف به عنوان یک نهاد متخصص و با تجربه در زمینهٔ ثبت شرکت در قبرس شمالی، به شما کمک می‌کند تا این فرآیند را به بهترین شکل ممکن طی کرده و از تمامی فرصت‌ها و مزایای محیط کسب‌وکار در این منطقه بهره‌مند شوید. این شرکت با تعهد و تخصص خود، مسیری سریع و کارآمد را برای شروع تجارت در قبرس شمالی به شما ارائه می‌دهد.

قبرس نیولایف

شرکت نیولایف، به عنوان یک نهاد معتبر و معتمد، افرادی که به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری یا زندگی در قبرس شمالی هستند، خدمات شامل خرید ملک و اخذ ویزا را ارائه می‌دهد. این شرکت با نگاهی شفاف و مشتری‌مدار، فرصت دستیابی به اهداف و خواسته‌های مشتریان را فراهم می‌کند و تجربهٔ بی‌نظیری را در زمینهٔ ملک و اقامت در قبرس شمالی ارائه می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.