تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 می 2024 - 17:05
کد خبر : 18966

نکاتی که قبل از خرید پتو شو باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید پتو شو باید بدانید

خرید پتو شو یکی از تصمیماتی است که برای همه افراد چالش بر انگیز است. بسیاری افراد برای شستن پتو از ماشین لباسشویی استفاده میکنند که این باعث آسیب به ماشین لباسشویی می شود. خرید پتوشور به شما کمک میکند که به راحتی انواع پتو و روفرشی را بشویید.ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین برند پتو شوی را بشناسید و نحوه استفاده و نگهداری از پتوشوی خانگی را یاد بگیرید.

نکاتی که قبل از خرید پتو شو باید بدانید

خرید پتوشو می‌تواند یک تصمیم چالش‌برانگیز باشد، چرا که گزینه‌های مختلفی با ویژگی‌ها و قیمت‌های متنوع وجود دارد. امروزه هر خانه‌ای دارای انواعی از ماشین لباس‌شویی با ظرفیت‌های مختلف است که می‌توانید لباس‌های خود را با استفاده از آنها بشویید.

گاهی اوقات برخی از افراد پتو، روفرشی، پرده یا ملحفه‌ها بزرگ را با همان ماشین لباس‌شویی می‌شویند که این کار بسیار اشتباه است، زیرا به دلیل حجم و وزن زیادی که دارند موجب آسیب به ماشین لباسشویی می‌شوند. راه‌ حل این مشکل خرید پتوشور است. پتوشوی ها با کیفیت بوده که با کمک آن می‌توانید انواعی از ملحفه‌های بزرگ، پتو با حجم‌های مختلف و سایر پارچه‌های حجیم را بشویید. اما قبل از خرید پتوشوی، برخی نکات حیاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. که در ادامه خواهیم گفت.

نکات مهم قبل از خرید پتوشوی

  1. موتور پتوشو: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید پتو شور باید به آن دقت کنید نوع موتور است. موتور و قدرت اون در عملکرد پتوشور نقش مهمی داره، اما باید به نکات دیگه ای هم توجه کرد .درسته که موتورهای گیربکسی قوی تر و بادوام تر از موتورهای تسمه ای هستند، اما معمولا گران تر هم هستند .انتخاب بین موتور گیربکسی و تسمه ای به نیازها و بودجه شما بستگی دارد.

اگر به دنبال بهترین عملکرد هستید و قیمت پتو شور برایتان مهم نیست، خرید پتوشوی موتور گیربکسی گزینه بهتری است. این موتورها قدرت مکش بیشتری دارند و می توانند کثیفی و گرد و غبار بیشتری را از پتوها و ملحفه ها پاک کنند. همچنین طول عمر بیشتری دارند و نیاز به تعویض کمتری دارند. اما اگر به دنبال خرید پتو شوی ارزان هستید، خرید پتو شوی موتور تسمه ای میتواند انتخاب مناسبی باشد. این موتورها قدرت مکش کمتری دارند.

  1. جنس بدنه پتوشو: جنس بدنه پتو شور یکی از فاکتورهای مهمی است که باید در هنگام خرید پتوشور به آن توجه کنید، زیرا بر دوام، وزن و قیمت پتوشوی تاثیر می گذارد. در حال حاضر، پتوشورها در بازار با جنس های بدنه مختلفی از جمله پلاستیک، فلز (استیل ضد زنگ) و ABS عرضه می شوند.
  2. جنس پایه و دستگیره پتو شور: اگرچه به اندازه جنس بدنه اهمیت ندارد، اما می‌تواند بر استحکام، راحتی استفاده و قیمت پتو شو تاثیر بگذارد. در حال حاضر، پایه ها و دستگیره های پتوشور در بازار با جنس های مختلفی از جمله پلاستیک، فلز (آلومینیوم یا فولاد) و فوم عرضه می شوند.
  3. اندازه مخزن پتو شو: مخزن باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند به راحتی دو یا یک پتو را در خود جای دهد.
  4. قیمت: قیمت پتو شورها می توانند از حدود 4 میلیون تومان تا چند میلیون تومان قیمت داشته باشند. هنگام تعیین بودجه، ویژگی هایی را که می خواهید در نظر بگیرید و بررسی کنید که چه نوع گارانتی ارائه می شود. سپس نسبت به خرید پتوشو اقدام کنید.

بهترین برندهای پتو شو در بازار

در بازار ایران، برندهای پتو شور متنوعی وجود دارند، اما برخی از معروف‌ترین و بهترین برندهایی که قیمت مناسبی دارند و خریداران زیادی از این پتوشوی ها راضی هستند  به شرح زیر است:

  1. پاکیزان: پتوشور پاکیزان در دو نوع گیربکسی و تسمه ای موجود هستند. موتورهای گیربکسی قوی تر و بادوام تر از موتورهای تسمه ای هستند و قدرت مکش بیشتری دارند. پتوشوی پاکیزان همچنین دارای مخازن بزرگ برای جمع آوری کثیفی و گرد و غبار هستند . پتو شوی پاکیزان از مواد باکیفیت ساخته شده اند و سال ها برای شما کار خواهند کرد. مخازن پتو شو پاکیزان به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانید پتوها باسایز بزرگ را بشویید.

 

  1. میلاد طارق: میلاد طارق یکی از برندهای پتو شور ایرانی است که به تولید پتو شو میلاد طارق به کیفیت و قیمت مناسب معروف است . پتوشو میلاد طارق طیف گسترده ای از پتو شورها را در دو نوع گیربکسی و تسمه ای ارائه می دهد. پتو شورهای گیربکسی میلاد طارق قوی تر و بادوام تر از پتو شورهای تسمه ای این برند هستند و قدرت مکش بیشتری دارند.  این مدل ها  معمولاً گران تر از مدل های تسمه ای هستند. پتو شورهای تسمه ای میلاد طارق  ارزان تر هستند .

 

  1. برند افشار: پتوشوافشار نیز یکی از برندهای معروف و مورد اعتماد در زمینه‌ی تولید پتوشورهاست. پتوشوی افشار نیز به دلیل کیفیت و قیمت آن پرطرفدار بوده است.

این پتو شور ها علاوه بر این که از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار هستند در سایز و ظرفیت های مختلفی نیز تولید می شوند. جهت خرید بهترین پتو شور می توانید به سایت فوشگاه لوازم خانگی مولایی در شیراز مراجعه کنید.

طرز استفاده از پتو شور

در کل استفاده از پتو شور آسان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. و نهایت با یک بار استفاده شما به راحتی یاد میگیرید چگونه از پتوشو استفاده کنید. نحوه کار پتو شور تقریبا شبیه ماشین‌های لباسشویی دوقلو است، منتهی بدون نگرانی از تحت فشار قرار گرفتن و خراب شدن پتو شور می‌توان از آن حتی برای شستشوی روفرشی‌های بزرگ و انواع ملحفه نیز استفاده کرد. به همین دلیل پتوشور خانگی طرفداران زیادی دارد و بسیاری از خانواده‌ها به این سوال که آیا پتوشور خوبه، پاسخ مثبت می‌دهند. بنابراین به جرات می‌توان از آن به عنوان پرفروش‌ترین محصول شستشوی حال حاضر بازار یاد کرد. در ادامه طرز استفاده  پتوشور خانگی به صورت کامل‌‌تر ارائه خواهیم کرد.

  1. ابتدا تمام بسته بندی پتو شور را جدا کنید. پتوشور را در یک محیط خشک و پایدار قرار دهید.
  2. مطمئن شوید که مخزن پتو شور خالی از هر گونه قطعه‌ای است و کارت گارانتی پتوشو خانگی را از داخل آن بیرون بیاورید.
  3. برای نصب پتوشور و استفاده بهینه از آن، می‌توانید با نمایندگی تماس بگیرید تا از گارانتی آن استفاده کنید.
  4. پتو را داخل مخزن پتوشور قرار دهید .
  5. سپس از طریق ورودی روی درب شیلنگ آب را به آن متصل کرد. پس از پر شدن مخزن شستشو به اندازه کافی و افزودن شوینده مناسب و درب را به طور محکم ببندید و پتوشو را به برق وصل کنید.
  6. پتو شور را روشن کنید. پتو شور را با استفاده از دکمه روشن/خاموش روشن کنید.
  7. ولوم را بر روی پتوشور تنظیم کرده و زمان مورد نیاز برای شستشو را براساس کثیفی پتوتعیین کنید.
  8. پس از پایان زمان شستشو، از طریق شیلنگ خروجی آب را تخلیه کرده و سپس پتوشو را خالی کنید.
  9.  پس از اتمام کار، پتو شو را در یک محیط خشک قرار دهید و اجازه دهید که کمی هوا بخورد تا بوی ناخوش آن برطرف شود.

 

با انجام این مراحل، می‌توانید از پتوشور بهترین استفاده را ببرید و پتوهای خود را به طور موثر شستشو دهید.

نحوه‌ی نگهداری و شستشوی پتو شو

برای اینکه بعد از خرید پتوشوی دستگاه شما عمر طولانی تری داشته باشد و به درستی کار کند، باید به طور مرتب آن را تمیز و نگهداری کنید. نحوه‌ی نگهداری و شستشوی پتوشور به شرح زیر است:

  1. قبل از استفاده از پتو شور، مطمئن شوید که تمامی قطعات آن تمیز و خشک است.
  2. هرگز از آب گرم برای شستشوی پتوشور استفاده نکنید. بهتر است از آب سرد یا آب ملایم و معمولی استفاده کنید.
  3. پس از اتمام شستشو، پتوشور را خالی کرده و به آرامی آب را خارج کنید.
  4. پس از خالی کردن آب، داخل پتوشور را با یک حوله یا پارچه خشک کنید و اجازه دهید که خوب خشک شود.
  5. پتوشور را در محیط خشک و تهویه‌یافته قرار دهید تا از رطوبت و بوی نامطبوع جلوگیری شود.
  6. برای نگهداری در طول مدت‌های طولانی، بهتر است پتو شور را در جای خشک و دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید.
  7. هرگز از مواد شوینده قوی و محلول‌های حل کننده‌ی قوی برای شستشوی پتوشور استفاده نکنید، زیرا ممکن است به سیستم داخلی آسیب برساند.

با رعایت این نکات، می‌توانید از پتو شور به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و عمر مفید آن را افزایش دهید.

خرید پتوشوی از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مولایی در شیراز

با خرید پتو شور در شیراز دیگر آسیبی به ماشین لباسشویی خود نخواهید زد. شما میتوانید برای خرید پتوشوی به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مولایی در شیراز مراجعه کنید. بازرگانی مولایی انواع برند پتو شور را برای شما فراهم کرده است که شما بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید پتوشو در شیراز اقدام نمایید.

با خرید پتو شو از فروشگاه لوازم خانگی مولایی علاوه برضمانت اصالت و سلامت کالا، در سریع ترین زمان ممکن کالا را تحویل خواهید گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.