بورس حباب ندارد / مدیران حساسیتی به سود سهامداران خرد ندارند
رئیس سازمان بورس گفت: قیمت دارایی ها نسبت به تورم انتظاری و انتظارات فعالان اقتصادی از آینده شکل می گیرد از این رو استفاده از لفظ حباب برای بورس درست نیست.
رئیس سازمان بورس گفت: قیمت دارایی ها نسبت به تورم انتظاری و انتظارات فعالان اقتصادی از آینده شکل می گیرد از این رو استفاده از لفظ حباب برای بورس درست نیست.مقاله اصلی
برچسب ها :اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت ، اقتصادی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0