تاریخ انتشار : یکشنبه 26 جولای 2020 - 22:20
کد خبر : 3618

سهمیه دارویی استان بوشهر متناسب با جمعیت آن نیست

سهمیه دارویی استان بوشهر متناسب با جمعیت آن نیست

سهمیه دارویی استان بوشهر متناسب با جمعیت آن نیست بوشهر – معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سهمیه دارویی استان بوشهر متناسب با جمعیت آن نیست.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر یحیی رضایی یکشنبه‌شب در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای تأمین داروهای مورد نیاز در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و پیگیری ویژه‌ای در این راستا داریم.
وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر حدود ۱.۵ درصد از جمعیت کل کشور را در خود جای داده است و جمعیت شناوری هم در استان شاغل هستند ولی سهم دارویی استان یک درصد از کل کشور است.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سهمیه دارویی استان بوشهر متناسب با جمعیت آن نیست ولی با پیگیری‌هایی که داشته‌ایم، توانستیم نیازهای استان را تأمین کنیم.
وی با اشاره به اینکه مرز آبی برای استان بوشهر هم یک فرصت و هم یک تهدید است، ادامه داد: ورود برخی از کالاها به صورت قاچاق مشکلاتی را ایجاد می‌کند.
رضایی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود که اگر دولت سهمیه‌ای را برای ورود کالاها می‌دهد این کالاها سلامت محور نباشند تا شاهد بروز مشکلات بهداش..

سهمیه دارویی استان بوشهر متناسب با جمعیت آن نیست

بوشهر – معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سهمیه دارویی استان بوشهر متناسب با جمعیت آن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر یحیی رضایی یکشنبه‌شب در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای تأمین داروهای مورد نیاز در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و پیگیری ویژه‌ای در این راستا داریم.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر حدود ۱.۵ درصد از جمعیت کل کشور را در خود جای داده است و جمعیت شناوری هم در استان شاغل هستند ولی سهم دارویی استان یک درصد از کل کشور است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سهمیه دارویی استان بوشهر متناسب با جمعیت آن نیست ولی با پیگیری‌هایی که داشته‌ایم، توانستیم نیازهای استان را تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه مرز آبی برای استان بوشهر هم یک فرصت و هم یک تهدید است، ادامه داد: ورود برخی از کالاها به صورت قاچاق مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

رضایی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود که اگر دولت سهمیه‌ای را برای ورود کالاها می‌دهد این کالاها سلامت محور نباشند تا شاهد بروز مشکلات بهداشتی نباشیم.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.