ترامپ خواستار سرکوب اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا شد
ترامپ خواستار سرکوب اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا شد رئیس جمهور آمریکا از شهرداران و فرمانداران این کشور خواست اعتراضات علیه نژادپرستی در این کشور را سرکوب کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور آمریکا از شهرداران و فرمانداران این کشور خواست اعتراضات علیه نژادپرستی در این کشور را سرکوب کنند.
دونالد ترامپ بامداد دوشنبه در پیامی توییتری نوشت: شهرداران و فرمانداران دموکرات مستحکم باشید. این افراد اغتشاشگر هستند. هم اینک گارد ملی ما را فرابخوانید. دنیا در حال مشاهده و خندیدن به شما و جو [بایدن] خوابآلود است. آیا این چیزی است که آمریکا خواهان آن است؟ نه!!!
«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا پیش از این هم در رشته توئیتی از معترضان به نژادپرستی به شدت انتقاد کرد.
دونالد ترامپ در این ارتباط خطاب به «گارد ملی آمریکا» گفت: به خاطر کار بزرگ و فوری که پس از ورود به میناپولیس و مینهسوتا در شب گذشته انجام دادید، تبریک میگویم.
ترامپ همچنین با حمله به جنبش چپ ضد نژاد پرستی موسوم به آنتیفا این جنبش را مسئول اعتراضات عنوان کرده و گفته است اگر این جنبش در همان شب اول توسط شهردار جمع میشد، مشک..









