فکری: بابت بازی مشکوک تیمم از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم/ زورمان به مسائل پشت پرده فوتبال نرسید!

فکری: بابت بازی مشکوک تیمم از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم/ زورمان به مسائل پشت پرده فوتبال نرسید!

فکری: بابت بازی مشکوک تیمم از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم/ زورمان به مسائل پشت پرده فوتبال نرسید! محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عملکرد تیمش مقابل ذوب‌آهن را مشکوک می‌داند و از کمیته اخلاق خواست به این مسئله ورود کند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود فکری پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: من قبل از شروع صحبت‌هایم، باید چندین بار از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی کنم، بابت بازی مشکوک تیمم. بازی‌ای که مطمئناً چیزهایی در نیمه اول داشت تا باعث شد گل‌هایی دریافت کنیم که هیچ تیمی یا هیچ بازیکنی در مهدکودک هم دریافت نمی‌کند و اینقدر به راحتی فرصت به حریف نمی‌دهند تا به گل برسد. مسابقه‌ای که می‌توانستیم مثل نیمه دوم سالم بازی کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم، اینطور نبود و در نیمه اول همه کار کردیم که حریف برنده از بازی خارج شود.
وی ادامه داد: واقعاً باید چندین بار عذرخواهی کنم، بابت مسائلی که در فوتبال ما هست و متأسفانه قدرتی یا نیرویی نیست که جلوی این اتفاقات را بگیرد، یعنی خواسته و اراده‌ای نیست تا جلوی این اتفاقات را بگیرد. درباره نیمه اول اصلاً نمی‌توانیم صحبت کنیم، ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی برگشت و خوب بازی کردیم. با توجه به اینکه بچه‌های ما می‌خواستند در نیمه دوم بازی را تغییر دهند، خوشبختانه موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و دو گل را جبران کردیم و از طرف دیگر هم موقعیت‌های دیگر هم خلق کردیم و می‌توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم، ولی متأسفانه زورمان به همان مسائل پشت پرده فوتبال نرسید.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: من نمی‌توانم قبول کنم که بازیکنانم اینقدر راحت اجازه دهند که گل بخوریم و موقعیت به حریف بدهیم. صحبت دیگری ندارم. فقط من از فوتبال پاک و مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله دیگر فوتبالی این چنین در کشورمان نبینیم.
لیگ برتر فوتبال| نساجی با شکست پدیده به بقا امیدوارتر شد/ حسینی تیم سابقش را شکست دادفکری راجع به اینکه مسائل پشت پرده فوتبال به داخل زمین هم کشیده شده است و اینکه آیا شخصی را در این باره متهم می‌کند، خاطرنشان کرد: من کسی را متهم نمی‌کنم. به هر حال فیلم بازی هست و همه کارشناسان می‌توانند ببینند و نظر بدهند. ما اگر در این شرایط آب و هوایی می..

حجت‌الاسلام مصدق به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد

حجت‌الاسلام مصدق به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد

حجت‌الاسلام مصدق به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد غلامحسین اسماعیلی گفت: حجت‌الاسلام مصدق رئیس فعلی دیوان عدالت اداری به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز (سه‌شنبه 22 تیرماه) با خبرنگاران گفت: دوره جدید از سوی رئیس جدید قوه قضائیه دوره «تحول و تعالی» نام‌گذاری شده است.
اسماعیلی تأکید کرد: در این دوره، پیگیری مستمر برنامه‌ها و اجرای آن در برنامه زمانی مشخص مورد تأکید است و در اولین بخش که اجرا شد رئیس جدید قوه اعلام کردند به زودی معاون اول جدید قوه قضائیه انتخاب خواهد شد و بعد از جلسه و در نشست تخصصی، حجت‌الاسلام محمد مصدق که همزمان رئیس دیوان عدالت اداری و سرپرست معاونت حقوقی قوه قضائیه بود به عنوان معاون اول قوه قضائیه انتخاب شد.
وی ادامه داد: بدنه قوه قضائیه برای انجام مأموریت‌های قوه قضائیه در دوره جدید و نیل به اهداف و برنامه‌های مندرج در ابلاغ انتصاب ریاست قوه، تمام تلاش و توان خویش را به کار خواهند گرفت تا این دوره از دوره‌های موفق قوه قضائیه باشد. از ریاست قبلی قوه، آیت‌الله رئیسی، که دوره کوتاه مدت اما توأم با افتخار را در قوه بنا کرد به گونه‌ای که هم رضایت مقام معظم رهبری را به همراه داشت و موجب افزایش امید و اعتماد به قوه بین مردم شد کمال تشکر را دارم و بسیار خرسندم که رئیس وقت قوه قضائیه علاوه بر مسئولیت‌هایی که داشت مورد اعتماد مردم قرار گرفت و به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم برگزیده شد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: با این دو انتخاب در دولت آینده شاهد تعامل و همکاری حداکثری بین قوه قضائیه و دولت بلکه قوای سه‌گانه کشور خواهیم بود و این تعامل آثار و برکات مثبتی برای مردم و جامعه ما به همراه خواهد داشت.
اسماعیلی ادامه داد: دوره جدید قوه قضائیه از ناحیه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به عنوان دوره «تحول و تعالی» نام‌گذاری شده است. در این دوره همان سند تحول قضائی که با پشتوانه علمی و پژوهشی توسط نخبگان تهیه شده بود و با تأیید رهبری معظم انقلاب و استقبال همکاران ما مواجه شده است، مبنای کار خواهد بود. در دوره جدید قرار ما استمرار اجرای سند تحول و البته توسعه و تسریع در اجرای مفاد این سند خواهد بود. اصلاح و ارتقا و روزآمدی این سند نیز مدنظر قرار خواهد گرف..

واحدهای رهایی گروگان و چک و خنثی سازی بمب یگان ویژه فاتحین

واحدهای رهایی گروگان و چک و خنثی سازی بمب یگان ویژه فاتحین

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با حضور در یگان ویژه فاتحین از بخشهای مختلف این یگان بازدید و از نزدیک در جریان میزان آمادگی آن قرار گرفت.در این بازدید سردار حسن زاده از گردان هوایی، واحدهای رهایی گروگان و چک و خنثی سازی بمب یگان ویژه فاتحین بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این یگان در حوزه آموزش ، آمادگی تجهیزاتی و همچنین بروزرسانی تسلیحات مورد نیاز بر اساس ماموریت های یگان فاتحین قرار گرفت.

جاری شدن آب در زاینده رود

جاری شدن آب در زاینده رود

پس از حدود 10 ماه انتظار ، خروجی سد زاینده رود افزایش یافت و آب روز یکشنبه در بستر خشک این رود خانه در شهر اصفهان جاری شد. به گفته سرپرست معاونت حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای اصفهان، زمان جاری سازی آب در رودخانه در فواصل مکانی مورد اشاره 10 روز است.

پنتاگون: حمله به مواضع ما در عراق و سوریه تهدیدی جدی است

پنتاگون: حمله به مواضع ما در عراق و سوریه تهدیدی جدی است

پنتاگون: حمله به مواضع ما در عراق و سوریه تهدیدی جدی است سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در واکنش به هدف قرارگرفتن مواضع این کشور در عراق و سوریه اظهار داشت که پنتاگون حملات گسترده به نظامیان آمریکایی در سوریه و عراق را «تهدیدی جدی» می‌داند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا دیروز در یک نشست خبری به حمله راکتی و پهپاد اخیر به پایگاه نظامی خود در محوطه فرودگاه اربیل و همچنین پایگاه سوم نظامی توحید در سفارتخانه این کشور در منطقه سبز بغداد واکنش نشان داد.
سخنگوی پنتاگون گفت که ایالات متحده عمیقاً نگران حملاتی که طی روزهای اخیر علیه نظامیانش صورت گرفته، است.
جان کربی تصریح کرد: آنها از سلاح‌های مرگبار استفاده می‌کنند و این یک تهدید جدی و خطرناک است.
بامداد پنجشنبه، پایگاه سوم نظامی توحید در سفارت آمریکا در بغداد هدف حملات راکتی و پهپادی قرار گرفت.
روز قبل‌تر هم یک پایگاه نظامی «الحریر» آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل، هدف حملات پهپادی و راکتی قرار گرفت.
انتهای پیام/+

وقوع انفجار مهیب در دبی

وقوع انفجار مهیب در دبی

وقوع انفجار مهیب در دبی منابع خبری از وقوع انفجار مهیب در بندری در شهر دبی امارات خبر دادند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پنجشنبه شب انفجار مهیبی در شهر دبی امارات متحده عربی به وقوع پیوست.
کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری بندر «جبل‌علی» دبی را محل وقوع این انفجار اعلام کرده‌اند. گزارشات اولیه از انفجار یک نفتکش حکایت دارد.
این انفجار یک روز پس از درگیری سعودی-اماراتی بر سر میزان و زمان‌بندی تولید نفت به وقوع پیوست.
رسانه‌های اماراتی می‌گویند که این انفجار در جنوب دبی و در نزدیکی مخازن سوخت رخ داده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که وقوع انفجار در بندر جبل‌علی، بسیاری از منازل اطراف محل وقوع انفجار را به لرزه درآورد.
خبرگزاری رویترز گزارش داد که تیم آتش نشانی مشغول اطفای حریق نفتکش در بندر جبل علی دبی هستند.
منابع اماراتی اعلام کردند که حادثه انفجار هیچ گونه تلفات جانی نداشت.
واکنش مقامات امارات به انفجار مهیب دبیانتهای پیام

ابراز نگرانی آمریکا از گام هسته‌ای جدید ایران

ابراز نگرانی آمریکا از گام هسته‌ای جدید ایران

ابراز نگرانی آمریکا از گام هسته‌ای جدید ایران سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه ایران قصد دارد تولید فلز اورانیوم با غنای ۲۰ درصد را برای تأمین سوخت رآکتور تهران آغاز کند، این اقدام ایران را «نگران‌کننده» و «تأسف‌آور» خواند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا سه‌شنبه شب به وقت تهران در یک نشست خبری از اینکه ایران [به گفته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی] در حال آغاز روند تولید فلز اورانیوم با غنای 20 درصد به عنوان بخشی از فرآیند تأمین سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران است، ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره گام هسته‌ای جدید ایران که رسانه‌های غربی بخش‌هایی از آن را منتشر کرده‌اند، اظهار داشت: «تا جایی که من می‌دانم، این گزارش تا زمانی که شورای حکام آژانس بین‌المللی اقدام به انتشار آن کند، محدود خواهد ماند. ولی ما شاهد این هستیم که برخی رسانه‌ها مطالبی را درباره این سند ارائه کرده‌اند. اینکه ایران تصمیم گرفته است که عدم پایبندی خود به تعهداتش در برجام را تشدید کند، مسئله‌ای نگران‌کننده است.»
وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس مقامات غربی مبنی بر تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای، اقدام هسته‌ای جدید ایران را اقدامی مؤثر در راستای دستیابی به سلاح هسته‌ای توصیف کرد و آن را گامی «تأسف‌آور» خواند.
طرف‌های غربی در حالی از گام‌های هسته‌ای ایران انتقاد می‌کنند و این گام‌های را نقض آشکار برجام برمی‌شمارند که ایران در واکنش به خروج آمریکا از برجام در سال 2018 و کوتاهی طرف‌های اروپایی در عمل به وعده‌ها و تعهداتشان در قبال ایران و برجام و همچنین پافشاری دولت بایدن بر ادامه سیاست شکست‌خورده موسوم به فشار حداکثری، این گام‌های هسته‌ای را اجرا کرده و در عین حال همواره تأکید کرده است که آمادگی دارد در صورت رفع کامل و راستی‌آزمایی شده تحریم‌های آمریکا و پایبندی کامل طرف‌های اروپایی به تعهداتشان ذیل برجام، اجرای کامل تعهدات هسته‌ای خود را از سر گیرد.
شامگاه سه‌شنبه 15 تیرماه رسانه‌های غربی گزارش دادند که ایران رسماً آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از تصمیم خود مبنی بر استفاده از اورانیوم 20 درصدی تولید داخل برای..

آژانس اتمی: ایران قصد دارد از اورانیوم 20 درصدی تولید داخل برای تأمین سوخت رآکتور تهران استفاده کند

آژانس اتمی: ایران قصد دارد از اورانیوم 20 درصدی تولید داخل برای تأمین سوخت رآکتور تهران استفاده کند

آژانس اتمی: ایران قصد دارد از اورانیوم ۲۰ درصدی تولید داخل برای تأمین سوخت رآکتور تهران استفاده کند رسانه‌های غربی به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش دادند که ایران تصمیم دارد از اورانیوم ۲۰ درصدی تولید شده در مراکز هسته‌ای خود برای تأمین سوخت مورد نیاز رأکتور تحقیقاتی تهران استفاده کند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌های غربی از جمله رویترز و وال‌استریت ژورنال روز سه‌شنبه به نقل از منابع خبری خود اعلام کردند که رافائل ماریانو گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز طی گزارشی به شورای حکام آژانس اطلاع داده است که ایران می‌خواهد با استفاده از اورانیوم 20 درصدی تولید داخل اقدام به تأمین سوخت مورد نیاز رآکتور تحقیقاتی تهران کند.
لارنس نورمن خبرنگار وال‌استریت ژورنال در اروپا، طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت: «ایران به آژانس اطلاع داده است که اورانیوم غنی‌شده تا سطح 20 درصد به آزمایشگاه تحقیق و توسعه کارخانه تولید سوخته هسته‌ای اصفهان منتقل و در آنجا تبدیل به UF4 و سپس اورانیوم فلزی با غنای 20 درصد می‌شود و سپس برای تولید سوخت مورد نیاز رأکتور تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد.»
آژانس اتمی: ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به 16برابر سقف تعیین‌شده در برجام رسیده استآژانس: سطح غنی‌سازی اورانیوم در تأسیسات نطنز به 63درصد رسیده استاولین محصول اورانیوم با غنای 60درصد تولید شدبلینکن اعلام افزایش غنی‌سازی اورانیوم ایران را «تحریک‌آمیز» خواندواکنش فرانسه به اعلام آغاز افزایش غنی‌سازی اورانیوم ایرانکمالوندی: ذخایر اورانیوم 20 درصدی ایران به 55 کیلوگرم رسیدانتهای پیام/

پاسخ سخنگوی دولت به سؤال تسنیم درباره وضعیت بازار، برق و کرونا: سؤال شما حرفه‌ای نیست!

پاسخ سخنگوی دولت به سؤال تسنیم درباره وضعیت بازار، برق و کرونا: سؤال شما حرفه‌ای نیست!

پاسخ سخنگوی دولت به سؤال تسنیم درباره وضعیت بازار، برق و کرونا: سؤال شما حرفه‌ای نیست! سخنگوی دولت، سؤال خبرنگار تسنیم درباره وضعیت سیستان و بلوچستان و قطعی برق و وضعیت آشفته هورالعظیم را بیانیه سیاسی خواند. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست خبری علی ربیعی سخنگوی دولت مطابق هفته‌های اخیر امروز نیز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
خبرنگار خبرگزاری تسنیم سؤال خود را از سخنگوی دولت که بیشتر پیگیری دغدغه‌های مردم بود این‌گونه مطرح کرد:‌ «آقای دکتر ربیعی سلام وقت شما بخیر، خوشحالیم که شما را در سلامتی کامل می‌بینیم، شاید شما این گزاره‌ای که در سؤال مطرح می‌شود را قبول نداشته باشید اما ممنون می‌شویم اگر اجازه دهید موضوع را تا پایان مطرح کنم.
آقای دکتر ربیعی مردم و افکار عمومی معتقد هستند که دولت در مدت زمان باقی مانده کشور را رها کرده است؛ شما وضعیت سیستان و بلوچستان رو ببینید. مردم چگونه گرفتار شدند و سلامتی‌ و بقایشان در خطر است. بعد از گذشت سه هفته تازه مسئولان وزارت بهداشت یادشان افتاده که بروند و ارزیابی کنند. وزیر بهداشت شما هم می‌گوید اینها بلواست و اوضاع در سیستان و بلوچستان خوب است. استاندار دولت هم تمام هم و غمش این است که در کادر دوربین صداوسیما قرار می‌‌گیرد یا نه!؟ شما وضعیت اهواز را ببینید. هورالعظیم را ببینید. شما وضعیت بازار را ببینید آقای دکتر. دلار را ببینید. بازار خودرو که همچنان در قیمت رکوردشکنی می‌کند! آقای ربیعی در جریان قطعی‌های مکرر برق هستید؟ قطعاً، اما وزیر نیروی دولت کجاست؟ اصلاً ایران هستند؟ جدول خاموشی منتشر شده اما خلاف آن عمل کردید به نظرم این کار تمسخر همه مردم بود. آقای دکتر قطعاً تحریم و کرونا در وضعیت موجود بی‌تأثیر نبوده اما سهم سوء مدیریت چقدر است؟ دولت برای کنترل بازار برای یک ماه باقی‌مانده چه برنامه‌ای خواهد داشت؟»
به گزارش تسنیم علی ربیعی در پاسخ به این سؤال، با بیان اینکه این سؤال نبود و بیشتر بیانیه سیاسی بوده و حرفه‌ای نیست گفت: آنچه مطرح کردید، بیش از آنکه سؤال از سخنگوی دولت باشد، مشابه بیانیه‌های سیاسی است. ‌برای همین به نظر می‌رسد کار رسانه‌ای را به کار جناحی تقلیل داده‌اید که این به نظرم خوب نیست و به دور از اصول حرفه‌ای است.
ربیعی: شاهد پیشرفت در مذاکرات بین ایران و عربستان هستیم/توضیح درباره تعمیر ساختمان انر..

ربیعی: شاهد پیشرفت در مذاکرات بین ایران و عربستان هستیم/ توضیح درباره تعمیر ساختمان انرژی اتمی در کرج

ربیعی: شاهد پیشرفت در مذاکرات بین ایران و عربستان هستیم/ توضیح درباره تعمیر ساختمان انرژی اتمی در کرج

ربیعی: شاهد پیشرفت در مذاکرات بین ایران و عربستان هستیم/ توضیح درباره تعمیر ساختمان انرژی اتمی در کرج سخنگوی دولت گفت:‌ عکس هوایی‌ای که در برخی رسانه‌ها از آسیب وارده به سایت انرژی اتمی در کرج منتشر شده، در واقع تصویری است که بعد از برداشتن سقف جهت تعمیر،‌ به صورت عکس هوایی گرفته‌اند و تفاسیر انجام گرفته در فضای رسانه‌ای دقیق نیست. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی در نشست خبری امروز خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره ارزیابی از مذاکرات ایران و عربستان گفت: مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی با اعتقاد راسخ ما در اولویت دادن به همسایگان آغاز شد. ما همچنان معتقدیم که گفتگو به ویژه بین جوامع درون امت مسلمان تنها راه شایسته برای حل و فصل اختلافات میان آنها است.
وی افزود: در گفتگوهایی که تاکنون بین دو طرف انجام شده مسائل میان دو کشور از موضعی دوستانه و با حسن نیت به بحث گذاشته شده و پیشرفت‌هایی هم حاصل شده است. ما درک می‌کنیم که در برخی موارد ممکن است اختلافات، پیچیدگی‌هایی داشته باشد که حل آنها به زمان نیاز دارد.
سخنگوی دولت اضافه کرد: ما این گفتگوها و ادامه آن تا به حداقل رساندن اختلاف نظرها را مثبت ارزیابی می‌کنیم و همواره آمادگی داریم که با تکیه بر حسن نیت متقابل و تأمین منافع و رفع نگرانی‌های دو طرف این گفتگو را با جدیت ادامه بدهیم. سیاست جمهوری اسلامی ایران سیاست مشخص تحت عنوان سیاست همسایگی و منطقه‌گرایی است. امنیت منطقه و عدم سوء استفاده از کشورها به بهانه‌های امنیتی، حضور همه کشورهای منطقه در کنار هم است.
سخنگوی دولت درباره اقدام خرابکارانه در یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی ایران واقع در اطراف کرج در روز بیست و سوم ژوئن گفت: اصل خرابکاری را تأیید می‌کنم ولی منجر به آسیب قابل توجه انسانی و تجهیزاتی نشده است.
آسیب مختصری به سقف یکی از سوله‌ها وارد شده که در حال تعویض آن هستند. عکس هوایی‌ای که در برخی رسانه‌ها از آسیب وارده به این سایت منتشر شده، در واقع تصویری است که بعد از برداشتن سقف جهت تعمیر،‌ به صورت عکس هوایی گرفته‌اند و تفاسیر انجام گرفته در فضای رسانه‌ای دقیق نیست. تا کنون همه شاهد بودند هر خرابکاری‌ای که صورت گرفت توان ایران افزایش یافت.
سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی درباره محور دیدارهای وزیران دولت دوازد..