واشنگتن: درباره دور بعدی مذاکرات وین نه خوشبین هستیم و نه بدبین

واشنگتن: درباره دور بعدی مذاکرات وین نه خوشبین هستیم و نه بدبین

واشنگتن: درباره دور بعدی مذاکرات وین نه خوشبین هستیم و نه بدبین سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره اینکه آیا دور بعدی مذاکرات احیای برجام در وین دور پایانی مذاکرات خواهد بود و نتیجه موردنظر حاصل خواهد شد، اعلام کرد که دولت متبوعش به‌صورت احساسی اقدام به پیش‌بینی خوشبینانه یا بدبینانه در این زمینه نمی‌کند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که دولت متبوعش درباره احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام در دور بعدی این مذاکرات که هفته آینده در وین برگزار می‌شود، نه خوشبین است و نه بدبین و صرفاً با هوشیاری اهداف خود را در مذاکرات دنبال می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا دور بعد مذاکرات وین برای احیای برجام دور پایانی مذاکرات خواهد بود، اظهار داشت: «ما در این مدت تلاش کرده‌ایم که احساسات را کنار بگذاریم، ما در این مورد نه خوشبین هستیم و نه بدبین. »
وی افزود: «ما درباره اهداف و منافع خود هوشیار هستیم. هدف ما این است که ایران بار دیگر تحت سختگیرانه‌ترین رژیم نظارتی که قبل از برجام سابقه نداشته است، قرار گیرد.»
ند پرایس در خصوص تفاوت مذاکرات کنونی با مذاکراتی که منجر به توافق هسته‌ای موسوم به برجام در سال 2015 شد، توضیح داد: «تفاوت این مذاکرات با مذاکرات سال 2015 این است که ما اکنون یک متن در اختیار داریم. این متن که همان برجام است به ما و ایرانی‌ها می‌گوید که به‌طور کلی چه‌کارهایی باید انجام دهیم.»
وی ادامه داد: «البته وجود این متن بدین معنا نیست که ما پاسخ همه سؤالات را داریم. تاکنون 5 دور مذاکره غیرمستقیم درباره این بوده است که ایران باید چه اقداماتی برای بازگشت به تعهداتش انجام دهد و ما باید چه تحریم‌هایی را برای بازگشت به برجام برداریم. هیچ‌یک از این موارد سیاه و سفید نیستند و همین مسئله باعث شده است که مذاکرات به‌نوعی چالشی باشد.»
عراقچی: دور آینده مذاکرات می‌تواند دور پایانی باشد/ اعضای برجام و آمریکایی‌ها باید تصمیمات سخت خودشان را بگیرندریابکوف: تماس بین وزرای خارجه کشورهای عضو برجام هنوز برنامه‌ریزی نشده استاولیانوف: به زمان بیشتری برای توافق نهایی درباره برجام نیاز داریماتحادیه اروپا: معتقدیم مذاکرات وین در..

سرمربی هنگ‌کنگ: به پیروزی مقابل ایران خوش‌بین بودیم، اما آنها خطرناک بودند/ نمی‌خواهیم بازنده باشیم

سرمربی هنگ‌کنگ: به پیروزی مقابل ایران خوش‌بین بودیم، اما آنها خطرناک بودند/ نمی‌خواهیم بازنده باشیم

سرمربی هنگ‌کنگ: به پیروزی مقابل ایران خوش‌بین بودیم، اما آنها خطرناک بودند/ نمی‌خواهیم بازنده باشیم میکسو پاتلاینن سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ می‌گوید که تیمش به پیروزی مقابل ایران خوش‌بین بوده است، اما در نهایت تن به شکست داده‌اند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میکسو پاتلاینن سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ درباره دیدار تیمش مقابل ایران گفت: بازی سختی بود. تیم ایران تیم باکیفیتی است و نمایش خوبی را از خود به جای گذاشت. این تیم بسیار خطرناک ظاهر شد. ما خوش‌بین بودیم که پیروز شویم. می‌خواستیم تلاش‌های تیم ایران را خنثی کنیم، اما سه گل دریافت کردیم. سعی کردیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم، اما تیم ایران گل‌های بیشتری زد و ما نتوانستیم پیروز شویم.
وی در پاسخ به وضعیت زمین چمن گفت: چمن زمین قدری بلند بود و توپ جلو نمی‌رفت. بازیکنان مشکل داشتند. توپ و زمین مسابقه سفت بود، اما تیم ایران بسیار عالی ظاهر شد و از بازیکنان و مربی خوبی بهره می‌برد. این تیم از نظر تکنیک خوب و بسیار سرعتی است و برای هر تیمی می‌تواند مشکل ایجاد کند.
سرمربی تیم هنگ‌کنگ خاطرنشان کرد: تیم ایران را آنالیز کرده بودیم، اما نیمه اول از زاویه بسته گل دریافت کردیم. آنها در محوطه جریمه خوب ظاهر شدند و به گل رسیدند. این تیم بسیار عالی است و ما را تحت فشار قرار داد و باید گفت بسیار شایسته هستند.
پاتلاینن گفت: ما در بازی‌های آتی قصد باخت نداریم و نمی‌خواهیم بازنده باشیم. همیشه بازی می‌کنیم که بازنده نباشیم و این به ما فرصت می‌دهد که بهترین عملکرد را داشته باشیم.
اسکوچیچ: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم، گلی بود که از هنگ‌کنگ خوردیم/ به قدرت‌مان ایمان داریمانتهای پیام/

فیفا: ایران حداقل برای یکی دو ساعت به مقام دوم جدول گروه C رسید!/ AFC: تیم ملی بُردی حیاتی به دست آورد

فیفا: ایران حداقل برای یکی دو ساعت به مقام دوم جدول گروه C رسید!/ AFC: تیم ملی بُردی حیاتی به دست آورد

فیفا: ایران حداقل برای یکی دو ساعت به مقام دوم جدول گروه C رسید!/ AFC: تیم ملی بُردی حیاتی به دست آورد سایت فیفا نوشت که ایران حداقل برای یکی دو ساعت توانست به جایگاه دوم جدول گروه C مقدماتی جام جهانی قطر در قاره آسیا برسد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، صفحه جام جهانی فوتبال که زیر نظر سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اداره می‌شود، درباره برتری 3 بر یک ایران مقابل هنگ‌کنگ نوشت: ایران سه امتیاز حیاتی گرفت تا با عبور از بحرین به خاطر تفاضل گل بهتر، به مقام دوم جدول گروه C برسد (حداقل برای یکی دو ساعت!) و به عراقِ صدرنشین فشار بیاورد.
اسکوچیچ: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم، گلی بود که از هنگ‌کنگ خوردیمسایت AFC هم در گزارشی، به صحنه‌های مهم این مسابقه اشاره کرد و نوشت: ایران که پیش از وقفه ایجاد شده در مسابقات انتخابی جام جهانی دو شکست متوالی متحمل شد، در ورزشگاه شیخ علی بن‌محمد آل خلیفه بُردی حیاتی مقابل هنگ‌کنگ به دست آورد و امیدهای خود را برای صعود زنده نگه داشت. این برد، امتیازات ایران را به عدد 9 رساند و این تیم خود را نزدیک به عراق و بحرین نگه داشت. ایران به یک پیروزی تعیین‌کننده نیاز داشت و از همان ابتدا، فشاری سنگین بر دروازه‌بان هنگ‌کنگ اعمال کرد.
شاگردان دراگان اسکوچیچ از ساعت 21 روز 17 خرداد در ادامه دیدارهای گروه C مقدماتی جام جهانی قطر، به مصاف تیم ملی بحرین خواهند رفت.
انتهای پیام/

واکنش توئیتری ظریف به محرومیت ایران از حق رأی در مجمع عمومی سازمان ملل

واکنش توئیتری ظریف به محرومیت ایران از حق رأی در مجمع عمومی سازمان ملل

واکنش توئیتری ظریف به محرومیت ایران از حق رأی در مجمع عمومی سازمان ملل وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم دبیرکل سازمان ملل متحد برای تعلیق حق رأی ایران در مجمع عمومی به‌دلیل پرداخت‌نکردن حق عضویت، اعلام کرد که سازمان ملل می‌تواند مبلغ حق عضویت ایران را از پول‌هایی که آمریکا از ایران به سرقت برده است، برداشت کند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در پیامی توئیتری به تصمیم سازمان ملل متحد برای تعلیق حق رأی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به‌دلیل پرداخت نکردن حق عضویت واکنش نشان داد.
ظریف در توئیتر نوشت: در جهان «حقایق وارونه»، سازمان ملل ایران را به‌دلیل دیرکرد پرداخت، از حق رأی در مجمع عمومی محروم می‌سازد. آنچه در نظر نگرفته‌اند: تروریسم اقتصادی ایالات متحده از اینکه ایران پول خرید مواد غذایی را بدهد ممانعت کرده است، چه برسد به معوقات سازمان ملل.
وی با اشاره به نامه خود به دبیرکل سازمان ملل متحد افزود: ضمناً سازمان ملل می‌تواند حق السهم را از 110 میلیون دلاری که ایالات متحده در راهزنی اخیرش به سرقت برده، بگیرد.
خطیب‌زاده: حق عضویت ایران در سازمان ملل از منابع مالی ایران در‌ کره‌‌جنوبی پرداخت می‌شودانتهای پیام/.+

زورگیری خونین از یک عکاس خبری در تهران/ 21 ضربه چاقو زدند، لنز و لپ‌تاپ و دوربین را بردند

زورگیری خونین از یک عکاس خبری در تهران/ 21 ضربه چاقو زدند، لنز و لپ‌تاپ و دوربین را بردند

زورگیری خونین از یک عکاس خبری در تهران/ ۲۱ ضربه چاقو زدند، لنز و لپ‌تاپ و دوربین را بردند زورگیران پس از وارد کردن ۲۱ ضربه چاقو به یک عکاس خبری، لوازم همراه وی از جمله دوربین عکاسی، لنز عکاسی و لپ‌تاپ را به سرقت بردند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد دلکش؛ عکاس خبری، بامداد امروز (13 خرداد) توسط زورگیران مورد حمله خونین قرار گرفته و با 21 ضربه چاقو مجروح شد.
با توجه به وجود محدودیتهای تردد و عدم امکان سفر با خودروی شخصی، این عکاس خبری، اواخر شب گذشته، به منظور حضور در یک برنامه در استان مازندران، به پایانه آزادی رفته و آنجا سوار بر یک خودروی شخصی شده بود.
در خودروی مذکور علاوه بر راننده، دو سرنشین دیگر نیز حضور داشتند همچنین فردی دیگر نیز پس از سوار شدن این عکاس خبری، سوار بر این خودرو شده و به این ترتیب خودروی مذکور با پنج سرنشین راهی مازندران شد.
طبق روال مسیر حرکتی برخی رانندگان این مسیر، خودروها از مسیر بزرگراه آزادگان به سمت شرق تهران رفته و از آنجا به سمت مازندران تغییر مسیر می‌دهند. راننده این خودرو نیز در بزرگراه آزادگان به سمت جاده احمد آباد مستوفی تغییر مسیر داد و لحظاتی بعد سه نفر از سرنشینان با سلاح سرد اقدام به زورگیری از دو سرنشین دیگر خودرو کردند؛ در آنجا مشخص شد سه نفر زورگیر بوده و قصد زورگیری از محمد دلکش و دیگر مسافر خودرو را دارند.
در ادامه دیگر مسافر خودرو پس از اینکه دو ضربه چاقو به وی اصابت کرد، موفق به فرار از چنگ زورگیران شد اما زورگیران با 21 ضربه چاقو محمد دلکش را هدف قرار داده و پس از زورگیری موفق شدند، دو کوله‌پشتی همراه وی شامل دوربین عکاسی، لنز، لپ‌تاپ، وجه نقد و سایر مدارک وی را به سرقت ببرند.
در نهایت زورگیران جسم نیمه‌جان دلکش را به پایین از خودرو پرتاب کرده و متواری شدند.
با توجه به اینکه در محل حادثه رفت‌وآمد کمی صورت می‌گرفت، به گفته این عکاس، ابتدا حدود ساعت 6 بامداد یک سگ دامداری متوجه او شده و صاحبش را مطلع کرده و همچنین یک خانواده با خودرویشان در حال عبور از محل بودند که با وضعیت خونین محمد دلکش مواجه شده و با اورژانس تماس گرفتند در ادامه نیز وی به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال یافت.
هر دو مجروحان این زورگیری خشن در یک بیمارستان بستری هستند؛ محمد دلکش از نقاط مختلف بدن از جمله کلیه د..

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 1400/03/13| آرامش نسبی در بازار ارز/ طلا ارزان شد

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 1400/03/13| آرامش نسبی در بازار ارز/ طلا ارزان شد

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۳| آرامش نسبی در بازار ارز/ طلا ارزان شد هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۷۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان است. – اخبار بازار – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 76 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 900 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 730 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 600 هزار تومان است.
در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 950 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 850 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 76 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 436 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 665 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
* قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.
قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزادبه گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 23 هزار و 900 تومان، قیمت یورو 29 هزار و 100 تومان و درهم امارات 6 هزار و 570 تومان اعلام شده است.
نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز 26 هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و … باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.
به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و … قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال 23-22 هزار تومان جا خوش می کند.
به گزارش تسنیم،‌ در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار 23 هزار و 338 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 22 هزار و 876 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 28 هزار و 498 ت..

اطلاعیه جدید بنزینی: مردم آرامش خود را حفظ کنند/ شرایط توزیع بنزین عادی است

اطلاعیه جدید بنزینی: مردم آرامش خود را حفظ کنند/ شرایط توزیع بنزین عادی است

اطلاعیه جدید بنزینی: مردم آرامش خود را حفظ کنند/ شرایط توزیع بنزین عادی است شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص تأمین و توزیع بنزین تهران اطلاعیه ای صادر کرد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به دنبال ایجاد حادثه شب گذشته در پالایشگاه تهران و برداشت اشتباه برخی از مردم از احتمال وقوع اختلال در تأمین بنزین و هجوم برخی از شهروندان تهرانی به جایگاه‌های عرضه بنزین در ساعات پایانی دیشب و ساعات ابتدایی امروز، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: “به اطلاع هموطنان در استان تهران می‌رساند، بروز حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران هیچ خللی در تامین و توزیع سوخت در استان ایجاد نکرده و توزیع سوخت در سراسر استان بدون هیچ‌گونه مشکلی و به روال عادی در حال انجام است.
بنابراین از هموطنان تقاضا می‌شود بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت‌گیری و از ایجاد صف و ازدحام در جایگاه‌ها جدا خودداری کنند.”
انتهای پیام/

سعید محمد: به عنوان مجری ابرپروژه‌ها ‌ساخت 4 میلیون مسکن ‌را کاملا عملی می‌دانم / ‌باید همه پشت سر رئیسی قرار گیریم / ‌دولت 8 سال با فریب به مردم آدرس غلط داد

سعید محمد: به عنوان مجری ابرپروژه‌ها ‌ساخت 4 میلیون مسکن ‌را کاملا عملی می‌دانم / ‌باید همه پشت سر رئیسی قرار گیریم / ‌دولت 8 سال با فریب به مردم آدرس غلط داد

سعید محمد: به عنوان مجری ابرپروژه‌ها ‌ساخت ۴ میلیون مسکن ‌را کاملا عملی می‌دانم / ‌باید همه پشت سر رئیسی قرار گیریم / ‌دولت ۸ سال با فریب به مردم آدرس غلط داد گروه استان‌ها – فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) انداختن سوء تدبیر و سوءمدیریت‌ها به گردن تحریم را آدرس غلط دادن به مردم دانست و گفت: اکنون مردم می‌خواهند سرنوشت خود را تغییر داده و شاخص‌های درست را انتخاب کنند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، سعید محمد در جمع هواداران آیت‌الله رئیسی در محوطه سنگ‌فرش ارک تبریز، با اشاره به تاریخ پرافتخار آذربایجان و نقش پیشتازی در وقایع تاریخی ایران، اظهار داشت: آذربایجان در فرهنگ، اقتصاد و سیاست، هم پیش رونده بوده و هم پیش برنده، لذا امروز هم باید تبریز نقش تاریخی خود را ایفا کند.
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و اشتغال استان با توجه کردن به ظرفیت‌های فراوان استان حل شدنی است، افزود: فعال کردن ظرفیت کشاورزی این استان به تنهایی می‌تواند بخش زیادی از مشکل اشتغال و تولید استان را حل کند.
فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه مشکل اصلی کشور ما تحریم نیست، تصریح کرد: مشکل کشور ما دیرعملی، بد عملی و بی عملیِ مدیرانی است که با تفکرات لیبرالی و غرب‌زده، ظرفیت‌های کشور را معطل نگه داشته‌اند.
وی با بیان اینکه اگر پول‌های کلان که در ارز 4200 تومنی به جیب آقازاده‌ها رفت به نفع مردم هزینه می‌شد، بسیاری از مشکلات این کشور حل می‌شد، خاطر نشان کرد: درصورتی که منابع و ظرفیت‌های کشور به صورت درست مدیریت می‌شد، این مشکلات نبود.
رئیسی: برای اشتغال جوانان و راه‌اندازی ظرفیت‌های تولیدی کشور برنامه داریم دبیر جبهه مردمی ‌استان اردبیل: “رئیسی” برای اردبیلی‌ها سنگ تمام گذاشت / لیست شورای شهر نهایی شد + فیلم رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در استان کرمانشاه: “رئیسی” برای خدمت بی‌منت به مردم به میدان آمد ‌/ پرچم فسادستیزی برافراشته می‌شود سعید محمد، انداختن سوء‌تدبیر و سوءمدیریت‌ها به گردن تحریم را آدرس غلط دادن به مردم دانست و گفت: اکنون مردم می‌خواهند سرنوشت خود را تغییر داده و شاخص‌های درست را انتخاب کنند.
وی مشکل حاشیه نشینی را یکی از مشکلات جدی در تبریز و کشور عنوان کرد و افزود: راهکار این مشکل، مهاجرت معکوس به روستاها و تبدیل حاشیه به محیط م..

سامانه ملی املاک و اسکان؛ از استقبال سرد مردم تا پیشنهاد تمدید 4 ماهه مهلت ثبت اطلاعات

سامانه ملی املاک و اسکان؛ از استقبال سرد مردم تا پیشنهاد تمدید 4 ماهه مهلت ثبت اطلاعات

سامانه ملی املاک و اسکان؛ از استقبال سرد مردم تا پیشنهاد تمدید ۴ ماهه مهلت ثبت اطلاعات درحالی زمان درج اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان ۶ روز دیگر به اتمام می‌رسد که معاون وزیر راه از ارائه پیشنهاد تمدید زمان ثبت اطلاعات تا پایان مهر خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درج اطلاعات سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان از 19 فروردین ماه امسال آغاز شد و قرار است چهارشنبه هفته آینده 19 خرداد به اتمام برسد. گرچه مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی و شخص معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه آمار از میزان ثبت اطلاعات در سامانه مذکور ارائه نداده، اما اظهارات گاه و بیگاه محمود محمودزاده نشان از آن داشته که مردم استقبال چندانی از این اقدام دولت نکرده‌اند.
31 فروردین ماه امسال محمودزاده با بیان “کسانیکه املاک زیادی هم دارند در خطر مالیات نیستند” به امضای قراردادهای صوری توسط برخی مالکان در بنگاه‌های املاک واکنش نشان داد و افزود: اگر کسی اعم از مالک و مستأجر به صورت غیرواقعی قراردادی را تنظیم کنند متحمل خسارت شخصی خواهد شد یعنی یک نوع خودتنظیمی در قانون لحاظ شده است.
وی ادامه داد: هر فردی در ثبت اطلاعات خود در سامانه باید محل سکونتی را برای خودش اعلام کند و طبیعی است کسی که بر اساس قانون به اسم خانوار شناسایی می شود نمی تواند دو شخصیت و دو محل اقامت داشته باشد لذا اگر کسی محل غیرواقعی را به عنوان محل اقامت خود اعلام کند محل اقامت اصلی او دچار چالش خواهدشد مگر اینکه برخی خانوارها هیچ سرپناهی نداشته باشند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که قراردادهای صوری ممکن است در هر معامله ای اتفاق بیفتد اما مهم این است که قانون ساختار محکمی داشته باشد تا این موارد را به حداقل ممکن برساند، گفت: قانون یک خودتنظیمی خاصی دارد و هر کسی که قرارداد صوری ببندد در وهله اول خودش متضرر می شود ضمن اینکه با جریمه دو برابری نیز مواجه می شود چراکه همه اطلاعات اشخاص، کدملی و کدپستی ها را در اختیار داریم.
محمودزاده با بیان اینکه ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان هیچ ضرر و زیانی برای افراد عادی جامعه ندارد گفت: کسانی که املاک زیادی هم دارند در خطر مالیات نیستند و صرفاً خانه های خالی واجد شرایط مشمول مالیات خواهندشد.
محمودزاده از افزایش اطلاع رسانی ها برای چگونگی ثبت نا..

بایدن انتخاب رئیس جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

بایدن انتخاب رئیس جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

بایدن انتخاب رئیس جدید رژیم صهیونیستی را تبریک گفت رئیس جمهور آمریکا انتخاب رئیس جدید رژیم صهیونیستی را به او تبریک گفته است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از قدرت برکنار شده است، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه به اسحاق هرتزوگ رئیس جدید رژیم صهیونیستی تبریک گفته است.
کاخ سفید: بایدن موضوع حملات سایبری را در دیدار با پوتین مطرح می‌کندبایدن: تروریسم سفیدپوستان افراطی مهلک‌ترین تهدید علیه آمریکا به شمار می‌رودبر اساس این گزارش، پارلمان اسرائیل پیش از این هرتزوگ را به عنوان رئیس جدید این رژیم انتخاب کرده است. وی قرار است از ماه جولای رسما این سمت را در اختیار بگیرد یعنی پس از پایان دوره 7 ساله ریوین ریولین.
بایدن در این بیانیه خود هیچ اشاره‌ای به نتانیاهو نکرده است، بیانیه بایدن چند ساعت پس از آن منتشر شده است که یک ائتلاف سیاسی در اسرائیل به ریولین اعلام کرده است که برای تشکیل کابینه جدیدی که جایگزین کابینه نتانیاهو شود، به توافق نهایی دست یافته است.
بایدن در این بیانیه گفت: تبریک گرم خود را به اسحاق هرتزوگ به خاطر انتخابش به عنوان یازدهمین رئیس اسرائیل اعلام می کنم.
وی افزود: هرتزوگ در دوره فعالیت‌های سیاسی اش، تعهد بی قید و شرط خود نسبت به تقویت امنیت اسرائیل، پیشبرد مذاکرات و گسترش پیوند و رابطه در جامعه جهانی یهود را نشان داده است. مطمئن هستم که در دوره ریاست هرتزوگ، همکاری و شراکت بین اسرائیل و ایالات متحده روند به رشد و عمیقی خواهد داشت.
بایدن همچنین از ریولین به خاطر سال‌ها خدمت به مردم اسرائیل تشکر کرده است.
انتهای پیام/