جنگ لفظی امارات و ترکیه بالا گرفت / ترکیه: امارات پا را فراتر از گلیم خود دراز نکند

جنگ لفظی امارات و ترکیه بالا گرفت / ترکیه: امارات پا را فراتر از گلیم خود دراز نکند

جنگ لفظی امارات و ترکیه بالا گرفت / ترکیه: امارات پا را فراتر از گلیم خود دراز نکند وزارت خارجه ترکیه از امارات خواست که از اتخاذ مواضع خصمامه بر ضد این کشور دست بردارد و حد و مرز خود را رعایت کند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی ترکیه « آناتولی» حامی آکسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه گفت: بیانیه امروز وزارت خارجه و همکاری بین‌المللی امارات تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر سیاست منافقانه کشوری است که تمامی اشکال حمایت را به کودتاچیان (نیروهای ژنرال حفتر در لیبی ) ارائه می‌دهد.
وی تاکید کرد که ترکیه پیوسته به وحدت سیاسی کشورهای عربی و وحدت اراضی این کشورها احترام قایل است.
وزارت خارجه و همکاری بین‌المللی امارات روز پنجشنبه با تأکید بر موضع خود مبنی بر حمایت از راه‌ حل سیاسی از طریق کنفرانس برلین، از «دخالت ترکیه در امور کشورهای عربی» بویژه لیبی ابراز نگرانی کرده بود.
نقش خرابکارانه امارات در لیبی؛ حفتر سردمدار جنگ در پروژه مورد حمایت ابوظبی و شرکامصاحبه|کارشناس آفریقا : لغو توافقنامه «صخیرات» تغییری در تحولات لیبی ایجاد نمی‌کند/ چراغ سبز ابوظبی و پاریس به حفترمصاحبه|تاکتیکی‌بودن عملیات نیروهای دولت الوفاق/ غرب به‌دنبال خسته‌کردن و تسلیم مردم لیبی استگزارش|چرایی شکست‌های سنگین حفتر و سکوت حامیان؛ دگرگونی معادلات و نقشه میدانی در غرب لیبیسخنگوی وزارت خارجه ترکیه تاکید کرد: بر اساس این منطق ترکیه در کنار مشروعیت لیبی است و از تلاش‌ها برای یک راه حل سیاسی در این کشور حمایت می‌کند و ترکیه به موضع اصولی خود در این زمینه ادامه می‌دهد.
وی اتهامات امارات علیه این کشور مبنی بر دخالت آنکارا در لیبی را بی اساس دانست و آن را ناشی از تلاش‌های امارات برای سرپوش گذاشتن بر «فعالیت ویرانگر» آن در کشورهای منطقه ارزیابی کرد.
وی تصریح کرد که امارات سالهاست که با سلاح و تجهیزات نظامی و نیز اجیر کردن مزدور به کودتاچیان در لیبی (حمایت امارات از نیروهای حفتر در جنگ لیبی ) کمک می‌کند.
این مقام ترکیه با اشاره به دخالت‌های امارات در یمن، سوریه و کشورهای شاخ آفریقا گفت: جامعه بین الملل از اقدامات امارات برای بی‌ثباتی و ناامنی در کل منطقه که صلح بین‌الملل را هدف قرار داده، آگاه است و دخالت این کشور تنها به لیبی ختم نمی‌شود بلکه در کشورهای یمن، سوریه ..

یمن| پاسخ دردناک در انتظار ائتلاف سعودی/ عربستان طی یک هفته 200 بار مناطق مختلف را بمباران کرد

یمن| پاسخ دردناک در انتظار ائتلاف سعودی/ عربستان طی یک هفته 200 بار مناطق مختلف را بمباران کرد

یمن| پاسخ دردناک در انتظار ائتلاف سعودی/ عربستان طی یک هفته ۲۰۰ بار مناطق مختلف را بمباران کرد سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام آمار تجاوزات یک هفته اخیر ائتلاف سعودی اماراتی هشدار داد تشدید تجاوزگری دشمن با پاسخ مناسب و دردناک روبه‌رو خواهد شد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت طی هفته گذشته، جنگنده‌های ائتلاف سعودی اماراتی، 200 بار استانهای مختلف یمن را بمباران کردند.
وی تأکید کرد تشدید تجاوزات زمینی و هوایی دشمن که همچنان ادامه دارد با پاسخ مناسب و دردناک روبه‌رو خواهد شد.
انتهای پیام/+

نخست‌وزیر روسیه به کرونا مبتلا شد

نخست‌وزیر روسیه به کرونا مبتلا شد

نخست‌وزیر روسیه به کرونا مبتلا شد منابع روسی دقایقی پیش از مثبت اعلام‌شدن نتیجه آزمایش کرونای نخست‌وزیر این کشور خبر دادند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری روسی ریانووستی پنج‌شنبه‌ شب گزارش داد که نتیجه آزمایش کرونای «میخائیل میشوستین» نخست‌وزیر روسیه مثبت اعلام شده است.
نخست‌وزیر روسیه طی یک نشست ویدیویی با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور، مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای خود را به اطلاع وی رسانده است.
در پیام ویدیویی میخائیل میشوستین به ولادیمر پوتین که در رسانه‌های روسی نیز منتشر شده، آمده است: «جناب آقای ولادیمیر ولادیمیروویچ [پوتین] اکنون معلوم شده است که نتیجه آزمایشی که من برای تشخیص احتمال ابتلا به ویروس کرونا داده بودم، مثبت است. به همین دلیل طبق دستور پزشکان من باید مقررات قرنطینه خانگی را رعایت کنم تا همکارانم از بیماری در امان بمانند.»
نخست‌وزیر روسیه همچنین «آندره ریموویچ بلوسوف» معاون اول خود را به‌عنوان نخست‌وزیر موقت به ولادیمیر پوتین پیشنهاد کرده است که این پیشنهاد مورد موافقت ولادیمیر پوتین قرار گرفته و آندره ریموویچ بلوسوف تا زمان بهبودی کامل میخائیل میشوستین، به‌عنوان نخست‌وزیر موقت روسیه فعالیت خواهد کرد.
انتهای پیام/

واکنش انصارالله به اقدام خصمانه آلمان علیه حزب‌الله لبنان

واکنش انصارالله به اقدام خصمانه آلمان علیه حزب‌الله لبنان

واکنش انصارالله به اقدام خصمانه آلمان علیه حزب‌الله لبنان جنبش انصارالله یمن اقدام خصمانه آلمان علیه جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان را محکوم کرد و آن را همگام با اهداف و خواسته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله اقدام دولت آلمان علیه حزب‌الله لبنان و قرار دادن آن در فهرست به‌اصطلاح تروریستی خود را محکوم کرد.
انصارالله تصریح کرد این تصمیم آلمان همراهی و همسویی آشکار با تمایلات آمریکایی و صهیونیستی و خدمت به پروژه شیطانی و ویرانگر آنها در منطقه است.
این جنبش خاطرنشان کرد تصمیم آلمان برآورده‌کننده خواسته‌های آمریکایی و اسرائیلی در عادی‌سازی روابط با صهیونیستها و ایستادن در برابر ملتهای آزادی است که مخالف سلطه‌طلبی استکبار جهانی هستند.
انتهای پیام/+

افشای پروژه بسیار خطرناک آمریکا در عراق/ تلاش برای وارد کردن سامانه «گنبد آهنین»

افشای پروژه بسیار خطرناک آمریکا در عراق/ تلاش برای وارد کردن سامانه «گنبد آهنین»

افشای پروژه بسیار خطرناک آمریکا در عراق/ تلاش برای وارد کردن سامانه «گنبد آهنین» سخنگوی یک جنبش عراقی از تلاش آمریکا برای وارد کردن سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به عراق پرده برداشت. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های عراق، عادل الکرعاوی سخنگوی جنبش انصار الله الاوفیاء تصریح کرد: نظامیان آمریکایی مستقر در عراق از نظر دولت و ملت عراق عنصر نامطلوب هستند، اما آمریکا مخالف اجرای مصوبه پارلمان است که بر اخراج آنها از عراق تاکید کرده است.
وی افزود آمریکا در تلاش است تا سامانه اسرائیلی گنبد آهنین را وارد عراق کند. درحالی که این سامانه در مقابله با موشک های حزب الله لبنان ناکارامد بوده است، در هر حال وارد کردن آن به عراق به معنای شروع یک پروژه بسیار خطرناک است.
الکرعاوی اظهار داشت استقرار سامانه پاتریوت، وارد کردن سامانه گنبد آهنین اسرائیل و افزایش تعداد نیروهای ویژهآمریکایی در عراق، به معنای آغاز نبردی جدید است که واشنگتن تلاش می کند آن را در عراق به راه بیندازد تا اوضاع را به خانه اول بازگرداند.
انتهای پیام/

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز 99/02/11| رشد دلار در بازار آزاد و صرافی بانک‌ها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز 99/02/11| رشد دلار در بازار آزاد و صرافی بانک‌ها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۲/۱۱| رشد دلار در بازار آزاد و صرافی بانک‌ها هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۶ هزار و ۱۸۰ تومان است. – اخبار بازار – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 6 میلیون و 500 هزار تومان و طرح قدیم 6 میلیون و 350 تومان است.
ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی 3 میلیون و 270 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 860 هزار تومان و سکه گرمی 970 هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.
قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 642 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار 854 هزار تومان و هر مثقال طلا 2 میلیون و 780 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1721 دلار معامله می‌شود.
قیمت آنلاین دلار و سکه در بازار آزادهم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار 16 هزار و 180 تومان، یورو 17 هزار و 500 تومان و درهم امارات 4 هزار و 470 تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.
صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 15 هزار و 600 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 15 هزار و 500 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 17 هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 16 هزار و 900 تومان است.
گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 50 تومان افزایش داده است.
انتهای پیام/

کرملین: روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم‌ها را مطرح نمی‌کند

کرملین: روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم‌ها را مطرح نمی‌کند

کرملین: روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم‌ها را مطرح نمی‌کند سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه تأکید کرد که این کشور هرگز مسئله کاهش تحریم‌ها را مطرح نمی‌کند و بطور کلی چنین انتظاری را نباید داشت، چرا که ارسال علائمی در این رابطه، از طرف آمریکا اصلاً دیده نمی‌شود. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، “دمیتری پسکوف” سخنگوی کاخ کرملین شب گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم‌های ضدروسی را مطرح نمی کند و ارسال علائمی هم در این رابطه از طرف آمریکایی دیده نمی‌شود.
وی در پاسخ به سئوالی در این باره که آیا روسیه انتظار کاهش تحریم‌ها از سوی آمریکا را دارد: «چنین سیگنال‌هایی از سوی ایالات متحده اصلاً وجود ندارد و طرف روسی هم سئوالی درباره کاهش تحریم‌ها مطرح نکرده و “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهوری روسیه هم هرگز در گفت‌وگوهای خود با “دونالد ترامپ” همتای آمریکایی خود در این باره هیچ صحبتی به میان نیاورده و نخواهد آورد.»
به گفته سخنگوی کرملین، بطور کلی نباید انتظار داشت که آمریکا از نظریه بازدارندگی روسیه در عرصه بین الملل صرف نظر کند.
پسکوف همچنین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای امنیت که از طریق کنفرانس ویدئویی برگزار شد، در وهله نخست مسئله گسترش ویروس کرونا در کشور و راه‌های موثر برای مبارزه با آن و همچنین دیگر موضوعات داخلی و برخی مسائل مهم بین المللی، از جمله ادامه درگیری‌های منطقه‌ای، به ویژه در لیبی را مورد بحث و بررسی قرار داد.
سخنگوی کرملین در عین حال ابراز امیدواری کرد که روسیه بزودی از دوره اوج بیماری کرونا عبور خواهد کرد، البته لغو بی موقع رژیم خود انزوایی ممکن است منجر به افزایش شیوع کرونا در کشور شود و سرعت خلاص شدن از این عفونت بستگی به انضباط شهروندان دارد. به گفته وی، کاهش اقدامات محدود کننده یک روند دشوار است که نیازمند به هماهنگی اقدامات و تصمیم گیری‌های مرحله‌ای دارد.
کرملین: اولویت کنونی برای پوتین مبارزه با کرونا استهشدار کرملین درباره ادامه بحران اقتصادی و انتقاد از اقدامات عربستاندستور پوتین برای تولید هرچه سریع‌تر واکسن و داروی کروناانتهای پیام/

محسن رضایی: امنیت ملی ایران تهدید شود پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار می‌دهیم / پرتاب ماهواره نور کاملاً قانونی است

محسن رضایی: امنیت ملی ایران تهدید شود پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار می‌دهیم / پرتاب ماهواره نور کاملاً قانونی است

محسن رضایی: امنیت ملی ایران تهدید شود پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار می‌دهیم / پرتاب ماهواره نور کاملاً قانونی است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما جنگی را با آمریکا آغاز نخواهیم کرد اما پایان هر رویارویی و درگیری که ممکن است واشنگتن شروع کند با ماست. – اخبار سیاسی – به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه چهارشنبه در برنامه زنده بلاحدود (بدون مرز) شبکه الجزیره به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مسائل منطقه و جهان پرداخت و گفت: ما جنگی را با آمریکا، آغاز نخواهیم کرد اما پایان هر رویارویی و درگیری که ممکن است واشنگتن شروع کند با ماست.
سرلشگر رضایی در این گفتگو در پاسخ به سؤال «جلال شهدا» مجری برنامه پیرامون حضور تحریک‌آمیز اخیر ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و احتمال رویارویی نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در ابتدا تشکر می‌کنم که امروز را برای مصاحبه با من انتخاب کردید، چون امروز روز ملی خلیج فارس است، یعنی روزی که ما ایرانی‌ها توانستیم پرتغالی‌ها را از خلیج فارس بیرون کنیم و جزیره هرمز و قشم و بندرعباس را آزاد کنیم. امیدوار هستم که طی سالهای آینده ما جشن خروج آمریکا از منطقه را هم بگیریم.
رضایی افزود: مشکلی که ما با فرماندهان آمریکایی داریم این است که وقتی تعویض می‌شوند‌ و فرماندهان جدید به منطقه می‌آیند، مخصوصاً در شمال خلیج فارس، به‌دلیل پیچیدگی‌ای که خود خلیج فارس دارد، معمولاً راه‌ها را درست انتخاب نمی‌کنند. چند سال پیش هم تعدادی از نیروهای آمریکایی با قایق به جزیره فارسی نزدیک شدند و ما آنها را دستگیر کردیم و البته بعد از چند روز آنان را آزاد کردیم. تفنگداران انگلیس هم چند سال پیش به‌سمت بندر ماهشهر آمدند. افراد تازه‌وارد راه‌ها را درست نمی‌روند. اخیراً هم همین‌طور شده بود که کشتی‌ها و قایق‌های شناسایی ما متوجه حضور ناوهای آمریکا در آبهای متعلق به ایران می‌شوند. کشتی و قایق‌های ما به آنها نزدیک می‌شوند و عبور می‌کنند. آمریکایی‌ها تصور کرده بودند که قصد درگیری داریم، در حالی که یک برخورد کاملاً طبیعی بوده که آمریکایی‌ها به‌دلیل اینکه توجیه نبودند و به منطقه شناخت نداشتند، توهماتی داشتند و بعد هم یک تهدید بی‌خودی کردند که ما هم جوابشان را دادیم و از این حادثه گذشتیم.
این اشتباهات تعجبی ندارد. اخیراً وضعیت ناوهای آم..

گزارش ویدئویی تسنیم| پیام ایران به دشمنان از روی عرشه ناوشکن جماران / پاسخ قاطع نیروهای مسلح به هرگونه چشم طمع‌ به خلیج فارس

گزارش ویدئویی تسنیم| پیام ایران به دشمنان از روی عرشه ناوشکن جماران / پاسخ قاطع نیروهای مسلح به هرگونه چشم طمع‌ به خلیج فارس

گزارش ویدئویی تسنیم| پیام ایران به دشمنان از روی عرشه ناوشکن جماران / پاسخ قاطع نیروهای مسلح به هرگونه چشم طمع‌ به خلیج فارس گروه استان‌ها ــ نیروهای مسلح ایران از روی ناوشکن جماران به کشورهای منطقه پیام صلح و دوستی و به دشمنان‌ و مستکبران هشدار دادند اگر چشم طمعی به خلیج فارس و جزایر ایران اسلامی داشته باشند با‌صلابت و اقتدار پاسخ دندان‌‌شکنی ‌دریافت خواهند کرد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، وقتی تقویم به 10 اردیبهشت می‌رسد نام و یاد خلیج فارس بیش از هر زمان دیگری روحمان را نوازش می‌دهد، روز ملی خلیج فارس روزی است که غیورمردان ایرانی با رهبریت امام قلی خان استعمار پرتغالی‌ها بر جنوب کشور را پایان بخشیدند.
بزرگداشت روز ملی خلیج فارس از دریچه دوربین تسنیماستاندار هرمزگان: آمریکایی‌ها آبرومندانه خلیج فارس را ترک کنند/ مردم هرمزگان به قدمت تاریخ پاسدار خلیج فارس بوده‌اندپیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارسجایگاه خاص و استراتژیک خلیج فارس به‌میزانی مهم و تعیین‌کننده است که از دوران‌های مختلف همواره مورد طمع دشمنان بوده و کشورهایی با خوی استکباری و استعماری چشم به استعمار و استفاده از این خلیج داشته و دارند.
اما تاریخ ایران همان‌طور که استکبار را بارها به خود دیده و ثبت کرده روحیه رشادت و میهن‌دوستی را نیز در خون جوانان وطن مشاهده کرده است، هر جا وطن با خطری مواجه بود، بودند از جان گذشتگانی که جز خاک وطن و حفظ منافع ایران به هیچ نیندیشیدند و با خون خود تمامیت ارضی کشور را تداوم بخشیدند.
حال با گذشت 400 سال از حماسه امام قلی خان، بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در نیروهای مسلح یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش راهبردی عرصه را بر استعمار نوین تنگ و امنیت را در فارس‌ترین خلیج دنیا تأمین کرده‌اند.
امروز نیز در هرمزگان در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس به‌روی عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی جماران روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان استانی و ارشدهای نظامی مستقر در استان هرمزگان برگزار شد.
برگزاری این مراسم به‌روی ناوشکن جماران علاوه بر صدور پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه در خلیج فارس، این پیام را به دشمنان‌ و مستکبران داد که اگر چشم طمعی به خلیج فارس و جزایر ایران اسلامی داشته باشند با صلابت و اقتدار پاسخ دندان‌‌شکنی از نیرو..

ژنرال صهیونیست: منطقه بعد از ترور ژنرال سلیمانی تغییر کرده است

ژنرال صهیونیست: منطقه بعد از ترور ژنرال سلیمانی تغییر کرده است

ژنرال صهیونیست: منطقه بعد از ترور ژنرال سلیمانی تغییر کرده است رئیس بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم همچنان به رصد تمام امور مربوط به برنامه هسته‌ای ایران از نزدیک ادامه می‌دهد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ژنرال “آهارون حیلوه” رئیس بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، عصر دیروز در گفت‌وگو با وب‌سایت عبری‌زبان “والا” مدعی شد: “اسرائیل برنامه هسته‌ای ایران را تحت نظار دارد و تمامی ظرفیت‌ها و احتمال‌ها را بررسی می‌کند تا مانع از دستیابی ایران به بمب اتمی شود.”
وی ترور سردار “قاسم سلیمانی” فرمانده نیروی قدس سپاه را یکی از دراماتیک‌ترین وقایع منطقه غرب آسیا عنوان کرد و گفت که بعد از این حادثه این منطقه کاملا تغییر کرده است.
این وب‌سایت عبری‌زبان به نقل از این ژنرال اسرائیلی گزارش داد که ایرانی‌ها باهوش و خردمند هستند ولی آنها همه را علیه کشورشان تحریک می‌کنند.
این ژنرال صهیونیستی در عین حال مدعی شد که ایران به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا، با معضلی بزرگ و بحرانی واقعی دست و پنجه نرم می‌کند.
ارتش تروریست آمریکا 1 بامداد جمعه 3 ژانویه 2020 برابر با 13 دی 1398، حمله‌ای هوایی به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد انجام داد که در نتیجه آن، سردار حاج قاسم سلیمانی و “ابومهدی المهندس” نایب رئیس هیئت الحشد الشعبی و تنی چند از همرزمان‌شان به شهادت رسیدند.
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به‌همراه ابومهدی المهندس در عراق به شهادت رسید/ حمله آمریکا به کاروان الحشد الشعبی در بغداد انتهای پیام/