سیاست "کاهش جمعیت" از کجا به مقامات کشورمان دیکته شد؟
سیاست “کاهش جمعیت” از کجا به مقامات کشورمان دیکته شد؟ مرحوم علامه محمدحسین حسینی طهرانی(ره) در پی اجرای سیاستهای کاهش جمعیت در دههٔ هفتاد، کتاب “کاهش جمعیت ضربهای سهمگین بر پیکر مسلمین” را تالیف کرد و به زوایای پنهان اجرای سیاست “کاهش جمعیت” در کشورمان پرداخت. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرحوم علامه محمدحسین حسینی طهرانی(ره) در پی اجرای سیاستهای کاهش جمعیت در دههٔ هفتاد، در مقطعی درس خود را تعطیل و به نگارش و تدوین کتاب “کاهش جمعیت ضربهای سهمگین بر پیکر مسلمین” پرداخت؛ او در این کتاب بحث کاهش جمعیت را نقشهٔ استعمار برای مسلمانان دانست.
وی در این کتاب در تبیین برنامه سازمانهای بینالمللی برای کاهش جمعیت کشورهای جهان سوم و نفوذ و تاثیر فرهنگ غربی در راستای کاهش “فرزندآوری” مینویسد:
“در طرحهای آمریکا برای کنترل جمعیت عنوان شده است که مدیریت سیاسی کشورهای جهان سوم از جمله کشورهای اسلامی، باید لزوم تقویت سیاستهای کاهش جمعیت در کشورهای خود را بپذیرند؛ آمریکا تلاش میکند سیاستهای خود برای کاهش جمعیت در کشورهای مذکور را از دو راه به اجرا درآورد، یکی وادار کردن مدیریت سیاسی این کشورها به پذیرش سیاست کنترل جمعیت و دیگری فعال کردن سازمانهای بینالمللی در این کشورهاست.
سازمانهای بینالمللی سیاستهای مورد نظر خود در زمینه کنترل جمعیت در کشورهای جهان سوم را به کمک مطبوعات و رادیو و تلویزیون ترویج میکنند و از طریق همین رسانهها ارزشهای اعتقادی مردم را مورد تهاجم قرار میدهند؛ مجری سیاستهای جهانی کنترل جمعیت، تحت پوشش به اصطلاح بالا بردن سطح آگاهی و فرهنگ مردم از عالمان دینی در کشورهای اسلامی به منظور توجیه دینی این سیاستهای استعماری بهره میجویند و تلاش میکنند به کمک آنها وانمود کنند که استفاده از راههای جلوگیری از بارداری با تعالیم اسلام منافاتی ندارد!
در طرحهای آمریکایی برای کاهش جمعیت در جهان سوم اقداماتی جهت وارد شدن فشار اقتصادی بر خانوادهها پیشبینی شده است که همزمان با آنها اعلام میشود که این مشکلات ناشی از افزایش فرزندان است!
این تفکر که میان باروری زن و تحصیل، مطالعه، استیفای حقوق اجتماعی همچنین سلامت جسمی و بهداشت او تباینی وجود دارد، از دستاویزهای طرفداران کنترل جمعیت است، بدون آنکه استدلال منطقی برای اثبات ..

