لاریجانی در ساری: حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود / قهر ‌با انتخابات معنی ندارد

لاریجانی در ساری: حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود / قهر ‌با انتخابات معنی ندارد

لاریجانی در ساری: حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود / قهر ‌با انتخابات معنی ندارد گروه استان‌ها – مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود، گفت: قهر ‌با انتخابات معنی ندارد – اخبار استانها – ‌به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رهبر انقلاب در نخستین ساعت آغاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق انداخت.
وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله سازو کار کشوربرای انتخابات سطح استان منظم و از 7 صبح انجام‌شد و هیات اجرایی ناظران نمایندگان و تعداد صندوق‌ها خوب و مناسب مستقر شدند.
لاریجانی با اشاره به برگزاری سالم انتخابات افزود: تمهیدات خوبی اندیشیده شد تا انتخابات خوب و سالم برگزار شود که از مسئولان اجرایی تقدیر می‌کنیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به چرایی حضور خود در استان مازندران برای شرکت در انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: متعلق به مازندران هستم.
لاریجانی افزود: ارزیابی بنده از حضور مردم در انتخابات بسیار پرشور خواهد بود و با تاکیدات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات داخلی، ایجاد عدالت مشارکت سیاسی و صحنه انتخابات و سیاسی توجه شود.
میزان مشارکت تهرانی‌ها در دو ساعت آغازین انتخابات 1400وی افزود: خدمات حکومت و رسانه ها می‌توانند امیدوار کننده بوده و میزان مشارکت مردم را در عرصه انتخابات افزایش دهند.
مشاور رهبر انقلاب ادامه داد: مصالح کشور مربوط به خودمان است پس قهر کردن با خودمان معنی ندارد.
لاریجانی با اشاره به اینکه با هیچ کاندیدایی دیدار انتخاباتی نداشته است، خاطر نشان کرد: نگاه من در مسائل کشور ایجابی است و برحسب وظیفه در صورتی که مسئولان نگاه مثبت داشته باشند نظراتمان را به دولت سیزدهم انتقال می‌دهیم.
میزان مشارکت اصفهانی‌ها در انتخابات تا ساعت 12 ظهر به گزارش تسنیم علی لاریجانی مشاور رهبر انقلاب که در ساعات ابتدایی امروز صبح رأی خود را به صندوق انداخته بود، در توئیتی نوشت: ‏برخی مشکلات در کشور مثل بیماریست.بیماری را باید علاج کرد نه اینکه مایوس شد و قهر کرد.

انتهای پیام/686/ش

سعید محمد: ‌‌خسارت‌بارترین قرارداد تاریخ ایران در این 8 سال منعقد شد/ به‌جای ‌پاسخگویی ‌"طلبکارند"/ "رئیسی" قطار انقلاب را به ریل اصلی بازمی‌‌گردا‌ند

سعید محمد: ‌‌خسارت‌بارترین قرارداد تاریخ ایران در این 8 سال منعقد شد/ به‌جای ‌پاسخگویی ‌"طلبکارند"/ "رئیسی" قطار انقلاب را به ریل اصلی بازمی‌‌گردا‌ند

سعید محمد: ‌‌خسارت‌بارترین قرارداد تاریخ ایران در این ۸ سال منعقد شد/ به‌جای ‌پاسخگویی ‌”طلبکارند”/ “رئیسی” قطار انقلاب را به ریل اصلی بازمی‌‌گردا‌ند گروه استان‌ها ـ فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز چهره مردم پر از غم شده است که جامعه غم‌زده ما نیاز به یک فرج فوری دارد، حاکمیت نیازمند خانه‌تکانی است چراکه مردم باید به جایگاه خود برگردند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سعید محمد ‌در اجتماع حامیان آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسجد سید اصفهان اظهار داشت: ریشه مشکلات کشور در تفکر و نوع حکمرانی در کشور است.
وی بیان کرد: تفکر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مردمی بود و این تفکر ناب برگرفته از ارزش‌های اسلامی است اما وقتی حکمرانان کشور به‌جای حکمرانی اسلامی تفکر غرب‌زده و لیبرال را جایگزین می‌کنند کشور به تفکرات منفعت‌طلبی، رانتخواری، عدم کنترل و… تبدیل می‌شود که مورد نارضایتی مردم قرار می‌گیرد.
فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: در کشورمان شاهد پدیده آقازاده‌ها هستیم اما باید دانست که ژن خوب ملت، شهید حججی‌ها هستند نه کسانی که همه در خارج از کشور زندگی می‌کنند و پدرانشان نیز به‌دنبال دریافت گرین کارت برای پیوستن به آنان هستند.
وی با ابراز اینکه مدیران به دو دسته انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: مدیری که مردمی باشد، مشکلات مردم را درک کند و برای رفع آنان قدم بردارد انقلابی است اما مدیری که کاری به مردم نداشته باشد و فرصت‌ها را برای اطرافیان خود توزیع می‌کند غیرانقلابی محسوب می‌شود که ما آنان را خائن تلقی می‌کنیم.
محمد افزود: امروز دولت سیزدهم روبه‌روی کوهی از موانع و مشکلات قرار گرفته است درصورتی که سال‌هاست مقام معظم رهبری به رفع موانع تأکید می‌کنند اما نه‌تنها دولتمردان این موانع را رفع نمی‌کنند بلکه با مقررات جدید قفل بر تولید می‌زنند که باعث بیکار‌تر شدن جوانان می‌شوند.
وی در ادامه گفت: شاید 30درصد مشکلات کشور برگرفته از تحریم‌ها باشد اما 70درصد باقی‌مانده ناشی از عدم مدیریت صحیح است.
فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: دولتمردان مردم را تشویق به سرمایه‌گذاری در بورس کردند درحالی که دولت در روز روشن دست در جیب مردم کرد و از این روش کسری خود را پوشش داد که اکنون به این روش افتخار..

وزیر بهداشت: توزیع واکسن‌های ایرانی کرونا آغاز شد/ ازسرگیری ورود واکسن خارجی

وزیر بهداشت: توزیع واکسن‌های ایرانی کرونا آغاز شد/ ازسرگیری ورود واکسن خارجی

وزیر بهداشت: توزیع واکسن‌های ایرانی کرونا آغاز شد/ ازسرگیری ورود واکسن خارجی گروه استان‌ها ـ وزیر بهداشت با اعلام “اولین واکسن تولید داخل از امروز توزیع می‌شود”، گفت: تا پایان تابستان به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن در جهان تبدیل می‌شویم. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، سعید نمکی صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان ثامن شهرستان آران و بیدگل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما برای افتتاح دو پروژه مهم که سال‌ها معوق مانده بود تلاش کردیم و خوشبختانه با سرعت بخشیدن به آن به ثمر رسید.
وی با بیان اینکه “بعد از شیوع ویروس کرونا این پروژه نخستین پروژه‌ای بود که به‌صورت حضوری در آن شرکت کردم”، افزود: این موضوع به‌دلیل مشکلات ناشی از کرونا بود و حضور در این پروژه نیز به‌دلیل احترام ویژه به مردم خطه شهیدپرور آران و بیدگل است.
نتایج مطالعه بالینی “واکسن فخرا” منتشر می‌شود/امکان تولید 1.5 میلیون دوز واکسن از تابستانتزریق دوز دوم واکسن کرونا در کاشان به کجا رسید؟3میلیون دز واکسن توسط بخش خصوصی وارد کشور می‌شودوزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ابراز اینکه بر اساس برخی بدعهدی‌ها ورود واکسن به کشور با مشکلاتی مواجه شد، اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته ورود واکسن به کشور از سر گرفته شد و از این هفته مشکلی برای تزریق نداریم.
وی با تصریح به اینکه “با پیگیری‌های یک‌ساله راه 20ساله را در سال‌های اخیر پیمودیم”، گفت: اولین واکسن‌های تولید داخلی از امروز توزیع می‌شود و هفته بعدی دومین گروه مجوز می‌گیرند و تا پایان تابستان به یکی از تولیدکنندگان بزرگ واکسن در جهان تبدیل می‌شویم.
انتهای پیام/801+

زاکانی: کاندیداهای جبهه انقلاب ‌باید به همگرایی روی آورند / اجازه تکرار سال 92 را نمی‌دهیم / دوره "مفت‌خورها" تمام شده است‌

زاکانی: کاندیداهای جبهه انقلاب ‌باید به همگرایی روی آورند / اجازه تکرار سال 92 را نمی‌دهیم / دوره "مفت‌خورها" تمام شده است‌

زاکانی: کاندیداهای جبهه انقلاب ‌باید به همگرایی روی آورند / اجازه تکرار سال ۹۲ را نمی‌دهیم / دوره “مفت‌خورها” تمام شده است‌ گروه استان‌ها – نامرد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به برخی مسئولان اگر آقا بگوئیم بدشان می‌آید، گفت: دوره بخور در رو مفت‌خورها تمام شده است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، علیرضا زاکانی شامگاه دوشنبه در جمع مردم دارالمومنین کاشان ضمن اشاره به ویژگی‌های مردم این خطه و ویژگی‌های منحصر به فرد کاشان اظهار داشت: کاشان جزء اولین پایگاه‌ها است که با افتخار مذهب تشیع را پذیرفت.
وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) افزود: افتخار ما آن است که شیعه علی بن ابی طالب(ع) هستیم و به این موضوع نیز می‌بالیم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات به تعبیر رهبر شب قدر ملت است، ابراز داشت: با یک انتخاب درست می‌توان راه را هموار کرد و پرونده تزویر و دروغ، تنبلی، لرزیدن پای برخی مسئولان در مقابل دشمنان، اشرافی‌گری، فساد و تبعیض در جامعه اسلامی بسته می‌شود.
وی با بیان اینکه ما در آستانه یک تغییر بزرگ هستیم، گفت: تجربه 42 ساله نشان می‌دهد دو تفکر در انتخابات صف‌آرایی می‌کند؛ اول آنکه حل مشکل را به دست ارتباط با بیگانگان می‌داند و بر همین اساس در مقابل دشمن کوتاه می‌آید و دشمن گردن کش در مقابل مطالبه جز کرنش اقدامی ندیدیم و جز تمسک به ریسمان پوسیده دشمن راه حلی ندارند.
زاکانی با بیان اینکه باید این انقلاب بر باورهای خود استوار باشد، تصریح کرد: این دسته افراد راه حلی به جز مشارکت در نظم موجود ندارند و بیان رئیس جمهور این موضوع را ذکر می‌کند در حالی که در برابر داخلی چیزی جز اشرافی‌گری و خودبرتربینی از آنان مورد دیگری مشاهده نشده است و با این ویژگی کشور را در مسیر سقوط قرار دادند و راهی به جز تسلیم در برابر بیگانگان راه حل دیگری اندیشیده نشده است.
وی با بیان اینکه وقتی از آنان مطالبه می‌کنیم مدعی می‌کنند دلار به 60هزار تومان و دیوارکشی می‌شود و برای جوانان نیز برنامه ندارند، تاکید کرد: آن‌ها از کارنامه 42 ساله خود فرار می‌کنند و در برابر سوال از آنان مبنی بر موضع آنان در هنگام سختی مردم پوزخند می‌زنند در حالی که زندگی سرسام آور داشت.
حضور حداکثری در انتخابات اقت..

رونمایی از جدیدترین دستاورد متخصصان دفاعی وزارت دفاع/ الحاق ناوشکن تمام‌ایرانی دنا به ناوگان نیروی دریایی ارتش ‌

رونمایی از جدیدترین دستاورد متخصصان دفاعی وزارت دفاع/ الحاق ناوشکن تمام‌ایرانی دنا به ناوگان نیروی دریایی ارتش ‌

رونمایی از جدیدترین دستاورد متخصصان دفاعی وزارت دفاع/ الحاق ناوشکن تمام‌ایرانی دنا به ناوگان نیروی دریایی ارتش ‌ گروه استان‌ها ـ با فرمان ویدئو‌کنفرانسی رئیس‌جمهور و با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان استان هرمزگان، ناوشکن تمام‌ایرانی دنا به ناوگان نیروی دریایی ارتش الحاق شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیین الحاق ناوشکن بومی دنا و مین‌شکار شاهین، با دستور الحاق توسط حسن روحانی رئیس جمهور به‌صورت ویدیوکنفرانس و با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فریدون همتی استاندار هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دیگر مقامات لشکری و کشوری به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد.
با الحاق این ناوشکن بومی، جلوه‌ای دیگر از توان صنایع دفاعی در تأمین نیازهای اقتدارآفرین، توانمندی دریایی ایران و سربلندی ایران اسلامی اثبات شد.
ناوشکن دنا چهارمین ناوشکن بومی و ساخت ایران است که پس از ناوشکن‌های جماران، دماوند و سهند به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود، این ناوشکن دارای 95 متر طول و 11 متر عرض است.
دنا نسبت به سایر ناوشکن‌های ساخت داخل پیشرفته‌تر و بِروزتر است، این ناوشکن با تجهیزات و ادوات نصب‌شده قادر به تشخیص و انجام عملیات در مواجهه با هر‌گونه تهدید در شعاع 200کیلومتری است.
در این ناوشکن انواع تجهیزات جنگ الکترونیک، موشک سطحی و سطح به هوا، پرتابگر اژدر، سامانه سونار و چندین ویژگی خاص به‌کار رفته است تا از دنا یک ناوشکن رزمی عملیاتی تمام‌عیار بسازد.
فردا؛ الحاق دو ناوشکن «دنا» و «شاهین» به نیروی دریایی ارتشدریادار رستگاری: کشورهای خارجی در ساخت ناوشکن جماران کارشکنی کردندورود یک ناوشکن آمریکایی به دریای سیاهانتهای پیام/864/ش+

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: FATF فریبی بیش نیست / ‌‌"ظریف، زنگنه و همتی" ‌کاهش تحریم‌ها بعد از تصویب FATF را تضمین ندادند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: FATF فریبی بیش نیست / ‌‌"ظریف، زنگنه و همتی" ‌کاهش تحریم‌ها بعد از تصویب FATF را تضمین ندادند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: FATF فریبی بیش نیست / ‌‌”ظریف، زنگنه و همتی” ‌کاهش تحریم‌ها بعد از تصویب FATF را تضمین ندادند گروه استان‌ها ـ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه FATF فریبی بیش نیست، گفت:‌ در جلساتی که ساعت‌ها با ظریف، زنگنه و همتی داشتیم بارها از آن‌ها خواسته شد تضمین کنند که بعد از تصویب FATF تحریم‌ها افزوده نمی‌شود اما قبول نکردند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در همایش مردمی “مشارکت حداکثری” در رشت اظهار داشت: شرایط انتخابات امروز سخت است و باید دست در دست یکدیگر بدهیم تا این حماسه ملی آن گونه که شایسته ایران اسلامی است برگزار شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن روی 3 نکته تمرکز کرده است خاطرنشان کرد: نکته نخست عدم حضور مردم در انتخابات پیش رو است و نکته دوم اینکه خروجی انتخابات فردی باشد که عقایدش از انقلاب اسلامی دور باشد و آخرین نکته اینکه به مردم القا کنند که نظام اسلامی کارآمد نیست.
ذوالنوز به مشکلات موجود در کشور که حجم عظیمی از آن‌ها از بی‌کفایتی دولت تدبیر و امید است اشاره کرد و افزود: حجم زیادی از مشکلات جنگ تحمیلی که ضرری 18 میلیاردی به کشور ما وارد کرد با تدابیر رهبر انقلاب جبران شد همچنین تحریم‌ها چندین سال است که در کشور وجود دارد اما دولت روحانی می‌خواهد بی‌تدبیری خود را پشت تحریم‌ها پنهان کند‌.
اعلام آمادگی مردم گیلان برای حضور در انتخابات به نیابت از حاج قاسم / «به نیابت از حاج قاسم رأی می‌دهم» + فیلمنماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: “مشارکت حداکثری” تکلیف استرئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان: رئیسی شجاعت مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی و جرأت اقدام دارد‌نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مشکلات کشور ما از سوء‌مدیریت و ضعف مدیریت ناشی می‌شود چرا که انقلاب اسلامی می‌خواهد فرمان نظام به سمت داخل باشد اما آنان با در نظر گرفتن منافع خود فرمان انقلاب را به سمت غرب سوق می‌دهند و امروز در کشور ما دلیل بسیاری از مشکلات “عدم دانش در تصمیم‌گیری‌ها” است.
وی با بیان اینکه کسانی که در جبهه دشمنان انقلاب حضور دارند، دائماً به مردم دروغ می‌گویند عنوان کرد: نباید با دروغ اذهان عمومی را به چالش کشید و همچنین مردم ب..

گاندوهای بلوچستان در حالت تهاجمی قرار گرفتند+ فیلم

گاندوهای بلوچستان در حالت تهاجمی قرار گرفتند+ فیلم

گاندوهای بلوچستان در حالت تهاجمی قرار گرفتند+ فیلم گروه استان‌ها ــ گاندوهای بلوچستان در فصل تخم‌ریزی در حالت تهاجمی قرار می‌گیرند و عدم حفاظت کامل از آنها در این فصل کنار تنش آبی روستاها، زنگ خطر تکرار حوادث تلخ سال‌های گذشته را به صدا درآورده است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از سواحل مکران، این ایام فصل زاد و ولد گاندوها است؛ تمساح‌‌های پوزه‌کوتاه ایرانی که در جنوب سیستان و بلوچستان زیست می‌کنند. سازمان محیط زیست هشدار داده است گاندوها هرچند ذاتاً خجالتی‌ و گوشه‌گیر هستند، اما در فصل زاد و ولد و تخم‌ریزی برای دفاع از تخم‌های خود در حالت تهاجمی قرار می‌گیرند و احتمال تکرار حواث تلخ‌ سال‌های گذشته وجود دارد.
محافظت کامل از گاندوها توسط محیط زیست انجام نمی‌شود و گاندوهای سرگردان در پی تنش آبی بعضاً به محل “هوتگ‌ها” در اطراف روستاها می‌روند و این امر حوادثی مانند حمله گاندو به “حوا رئیسی، ذکریا چرخ و امیرحمزه” را که هر سه در سال‌های گذشته کنار هوتگ‌ها و هنگام بازی کردن اتفاق افتاده است، در پی دارد.
“تمساح” واهی تهران یا “گاندوی” واقعی بلوچستان/ مردمانی که سال‌هاست منابع‌ آبی‌شان را با تمساح سهیم می‌شوند + فیلم‌ یک سال گذشته 3 کودک در هوتگ روستای “شیخان کرگ” غرق شدند + جزئیات احیای «بندها» راه نجات محروم‌ترین نقطه ایران/ 100هزار نفر از مردم بلوچستان در معرض خشکسالی و مهاجرت+ فیلم شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفته است 15 مجتمع آبرسانی را در دست اجرا دارد و در یک سال گذشته 300 روستا را آبرسانی کرده است؛ با این حال همچنان به 250 هزار نفر به روش سقایی آب می‌رساند و امسال تابستان تنش آبی فراگیری را تجربه می‌کند و احتمال افزایش روستاهای بی‌آب وجود دارد.شرکت آب منطقه‎‌ای سیستان و بلوچستان هم که مدیریت سدها و منابع آبی این استان را عهده‌دار است هشدار داده است تابستان امسال سیستان و بلوچستان تنش آبی فراگیری را تجربه می‌کند چرا که ذخیره سدها نصف شده است.

انتهای پیام/395/ت+/ر

ابربدهکار بانکی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد

ابربدهکار بانکی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد

ابربدهکار بانکی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد گروه استان‌ها ــ با تلاش سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) یکی از ابربدهکاران بانکی در استان مازندران شناسایی و دستگیر شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران؛ در سال های اخیر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی یک مطالبه عمومی بوده و سپاه پاسداران به عنوان ضابط قضائی در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه وارد میدان عمل می‌شود.
با توجه به ماموریت‌های سپاه در برخورد با مفاسد اقتصادی و نیز هشدار فرمانده سپاه کربلا که “در برخورد با مفسدان و مخلان اقتصادی با کسی تعارف نداریم” با راه اندازی قرارگاه 17ربیع در استان مازندران، هیچ مفسد اقتصادی حاشیه امنی نخواهد داشت.
سرپل گروهک سلطنت‌طلب در مازندران دستگیر شد 7000 لیتر گازوئیل قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در لامرد کشف شد برپایه این گزارش با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از ابر بدهکاران بانکی استان مازندران در تور اطلاعاتی سپاه کربلا افتاد.
گفتنی است؛ نامبرده که 2500میلیارد ریال به شبکه بانکی از سالیان گذشته بدهکار بوده است، با نفوذ در دستگاه‌های متولی از بازپرداخت آن اجتناب می‌کرد که پس از یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. این ابربدهکار بانکی متهم به اخلال در بازار نهاده دامی و جوجه یک روزه از طریق گرانفروشی هم است.
انتهای پیام/س