سرگردانی سهامداران عدالت در سامانه سجام؛ ثبت نامی که ضروری نیست

سرگردانی سهامداران عدالت در سامانه سجام؛ ثبت نامی که ضروری نیست

سرگردانی سهامداران عدالت در سامانه سجام؛ ثبت نامی که ضروری نیست گروه استانها- ثبت نام سهام‌دارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند در سامانه سجام کلاف سردرگمی شده که این روزها مردم لرستان را در بلاتکلیفی قرار داده است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سهام عدالت با هدف مستقل کردن خانواده‌های نیازمند، سرعت بخشیدن به روند خصوصی‌ سازی، به کارگیری روش‌هایی سالم و شفاف جهت واگذاری سهام شرکت‌‌ها، کوچک کردن دولت و افزایش تصدی‌ گری مردم و همچنیت توزیع عادلانه ثروت و درآمد در کشور اجرا شد اما آزادسازی سهام عدالت از جمله مسائلی بود که طی سال‌های اخیر مورد بحث بسیاری از مسئولان بودکه در نهایت به درخواست رئیس جمهور مقام معظم اردیبهشت ماه امسال با صدور ابلاغیه‌‌ای با آزاد سازی سهام عدالت از طریق دو روش مستقیم و غیرمستقیم جهت در اختیار دادن فرصت تصمیم‌ گیری به مشمولان این سهام موافقت کردند.
این آزاد سازی می‌تواست فرصتی فراهم کند که اقشار متوسط و کم درآمد در این شرایط اقتصادی نفسی بکشند اما متاسفانه با فاجعه مدیریتی از طرف دولت و سازمان خصوصی سازی روبرو شد و در واقع می‌توان گفت عملا آزادسازی در کار نیست چرا که آزادسازی به معنای این است که فرد بتواند با اختیار و به قیمت دلخواه، سهم یا کالای خود را بفروشد اما در نحوه آزادسازی سهام عدالت عملا بسیاری از اختیارات و حقوق مالکیت از افراد سلب شده و همچنین تاخیر قابل توجه در واریز پول حاصل از فروش سهام افرادی که روش مستقیم را انتخاب کردند، نبود زیر ساخت‌های الکترونیکی لازم ، عدم پاسخگویی به رفع مشکلات سهامداران سبب شده که آزاد سازی سهام عدالت با انتقادات زیادی مواجه شود.
اما این روزها در استان لرستان علاوه بر مشکلات مذکور ثبت نام یا عدم ثبت نام سهام داران در سامانه سجام مدتی است که به مکالمه‌های روزانه مردم تبدیل و کلاف سردرگمی شده که این روزها مردم استان را در بلاتکلیفی قرار داده است.
ثبت نام سهامداران در سامانه سجام اجباری نیست
حسین امینی خواه رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با ثبت نام سجام افرادی که دارای سهام عدالت هستند و روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌‌اند اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان استان جهت ثبت نام سجام افرادی که دارای سهام عدالت هستند..

تعیین دستمزد کارگران ـ 6|دستمزد کارگران یک سوم خط فقر هم نیست/ شورای عالی کار با کارگران چه کرد؟

تعیین دستمزد کارگران ـ 6|دستمزد کارگران یک سوم خط فقر هم نیست/ شورای عالی کار با کارگران چه کرد؟

تعیین دستمزد کارگران ـ ۶|دستمزد کارگران یک سوم خط فقر هم نیست/ شورای عالی کار با کارگران چه کرد؟ گروه استان‌ها- رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان گفت: متأسفانه حقوق کارگران در این شرایط کنونی و بودجه ۱۴۰۰ تنها بخور و نمیر است تا زنده بماند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، تحقق عدالت اجتماعی در لایحه بودجه یکی از ضروریات است که در این راستا یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری وضعیت دستمزد و حقوق آنان است.
به‌منظور وضعیت دستمزد کارگران در لایحه بودجه 1400 در گفت‌وگویی با رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان این مهم مورد بررسی قرار گرفته است.
سیدشاکر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه متأسفانه دستمزد کارگران بسیار پایین است، اظهار داشت: در لایحه بودجه همه شاخص‌ها و جنبه‌ها برای حقوق کارگران در نظر گرفته نمی‌شود و شاخص‌ها بر اساس شرایط کارگاه‌ها و کارفرماها مورد توجه قرار می‌گیرد و دیگر آیتم‌ها از جمله شرایط مسکن، تسهیلات رفاهی و دیگر موارد در سبدهای هزینه‌ای کارگران در نظر گرفته نمی‌شود که باید شورای عالی کار این خواسته به‌حق جامعه کارگری را مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه دستمزد کنونی کاگران یک سوم خط فقر هم نیست، گفت: در کلانشرها حداقل حقوق و سبد معیشتی ماهانه کارگران باید 8.5 میلیون تومان باشد که اکنون حداقل دستمزد 2 میلیون و 100 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان است!
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان بیان کرد: براساس برآوردهای انجام شده حداقل حقوق و سبد معیشتی ماهانه کارگران در کردستان 7 میلیون تومان در نظر گرفته شده که این وضعیت در استانی محروم همچون کردستان نسبت به سایر کلانشرها که باید 8.5 میلیون تومان بوده، هم جای سؤال دارد.
وی با یادآوری اینکه هرساله شورای عالی کار در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای افزایش حقوق کارگران اقدام می‌کند، ادامه داد: کارگران در استان کردستان در خوشبینانه‌ترین حالت دو میلیون و 200 هزار تومان تا دو میلیون و 300 هزار تومان گرفته که به عبارتی دیگر دو برابر زیر خط فقر بوده و دستمزد واقعی نمی‌گیرند.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه کارگران باید در این اوضاع نامناسب اقتصادی، تورم و گرانی دستمزد واقعی بگیرند تا بتوانند هزینه‌های زندگی خود را تأمین کنند؛ اذع..

وضعیت استان قم زرد کرونایی شد/حذف محدودیت ترددهای بین‌شهری و شبانه

وضعیت استان قم زرد کرونایی شد/حذف محدودیت ترددهای بین‌شهری و شبانه

وضعیت استان قم زرد کرونایی شد/حذف محدودیت ترددهای بین‌شهری و شبانه گروه استان‌ها ـ معاون استاندار قم با اشاره به ورود استان به وضعیت زرد کرونایی گفت: ترددهای بین‌شهری و ممنوعیت‌های ترددهای شبانه با توجه به ورود به وضعیت زرد کرونایی حذف می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان‌پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به ورود استان به وضعیت زرد کرونایی اظهار داشت: از فردا با مطلوب شدن شرایط استان شاهد ورود به وضعیت نارنجی هستیم که این شرایط با همکاری هم استانی‌ها و همشهریان به‌دست‌آمده است.
وی با بیان اینکه مردم در محدودیت‌های گذشته همکاری مناسب و همراهی مؤثری داشتند، ابراز کرد: از ماه‌های قبل فوتی‌های استان بیش از 10 نفر بود که الحمدالله امروز به زیر 2 و 3 نفر رسیده است که نشان از کاهش‌های موارد فوتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با تأکید بر اینکه از فردا تنها گروه چهار دارای محدودیت هستند، تصریح کرد: این محدودیت‌ها شامل پارک‌ها، سالن‌های ورزشی، استخرها، مدارس، مؤسسات آموزشی، حوزه‌های علمیه، مؤسسات آموزش عالی، مراکز دینی و مذهبی و نماز جمعه می‌شود و مابقی مشاغل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک مجاز به فعالیت هستند.
وی ترددهای بین‌شهری و درون‌شهری را موردتوجه قرار داد و افزود: ترددهای بین‌شهری و ممنوعیت‌های ترددهای شبانه با توجه به ورود به وضعیت زرد کرونایی حذف خواهد شد ولی موضوع به این معنی نبوده که شهروندان و هم استانی‌های تصور کنند شرایط به حدی رسیده که نیاز به رعایت نکات بهداشتی نیست.
سلیمان‌پور با درخواست از مردم برای رعایت مستمر شیوه‌نامه‌های بهداشتی یادآور شد: مردم تا جایی که امکان داشته در منزل بمانند و در مراجعه به اماکن عمومی دستورالعمل‌های لازم را رعایت کنند تا وضعیت همچنان رو به مطلوبیت باشد.
11 شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت13 شهر آذربایجان‌غربی به وضعیت زرد کرونایی درآمد/هیچ شهری قرمز نیست90 درصد شهرستان‌های ایلام در وضعیت زرد قرار داردوی اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم دیگر برای دریافت برگه تردد به استانداری مراجعه نکنند چراکه که استان قم دیگر مشمول این ممنوعیت‌ها نبوده و ترددهای بین‌شهری و شبانه حذف‌شده است.
انتهای پیام/450/ی

سردار حجازی: آمریکا 2 سیلی دیگر خواهد خورد/ انتقام سخت سرجای خود باقی می‌ماند/ راه پرصلابت حاج قاسم را ادامه می‌دهیم

سردار حجازی: آمریکا 2 سیلی دیگر خواهد خورد/ انتقام سخت سرجای خود باقی می‌ماند/ راه پرصلابت حاج قاسم را ادامه می‌دهیم

سردار حجازی: آمریکا ۲ سیلی دیگر خواهد خورد/ انتقام سخت سرجای خود باقی می‌ماند/ راه پرصلابت حاج قاسم را ادامه می‌دهیم گروه استان‌ها ــ جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: انتقام سخت سرجای خود باقی می‌ماند یعنی باید از کسانی‌که امر و اقدام کردند انتقام گرفته شود اما زمان و نحوه انتقام به شرایط بستگی دارد. – اخبار استانها – به‌گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سردار سیدمحمد حجازی در جمع خبرنگاران شهادت سردار سلیمانی را قابل انتظار دانست و اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی گرچه خیلی تلخ بود اما موردانتظار بود و من بارها نور عجیبی را بخصوص قبل از شهادتش در چهره ایشان می‌دیدم و دو روز قبل از شهادت که ایشان را ملاقات کردم کاملا مشخص بود که وضع کاملا متفاوتی بوده و خود سردار هم کاملا آمادگی شهادت را داشت و گویی منتظر یک حادثه بود و حالی که از خبر شنیدن سردار سلیمانی به هرکسی از جمله من دست داد این بود که واقعا رسالت و مسئولیتی که سردار سلیمانی برعهده داشت چگونه باید استمرار پیدا کرده و چه کسی باید این مسیر را ادامه دهد.
وی ادامه داد: بیشتر از دغدغه شهادت ایشان، برای رسالت ایشان پس از شهادتشان نگرانی داشتیم که وقتی مقام معظم رهبری در پیام حکم سردار قاآنی فرمودند تمام کسانی‌که با سردار سلیمانی در نیروی قدس کار می‌کردند در آنجا بمانند و با سردار قاآنی کار کنند، قدری آرامش یافتیم که این مسیر ادامه پیدا می‌کند که به لطف خدا تاکنون پرچمی که توسط سردار سلیمانی برافراشته شده و او بر دوش گرفته بود، به زمین نیفتاده و انشاالله این مسیر توسط جوانان عزیز کشور و پویندگان این راه پرصلابت ادامه خواهد یافت.
جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران دررابطه با حکمرانی سردار دل‌ها در دل مردم منطقه بیان کرد: انصافا شهید سلیمانی یک پدیده عجیب است که نه‌تنها در دل مردم ایران بلکه در دل مردم منطقه یعنی کشورهایی همچون عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و سایر آن‌ها جای دارد و این‌ها کمتر از مردم ایران در سوگ شهید سلیمانی اشک نریختند حتی در هندوستان، جایی که سردار سلیمانی حتی یکبار هم به آن وارد نشده بود مراسمات متعدد و ابراز علاقه و عشق به سردار صورت گرفت.
وی افزود: قطعا عملکرد ایشان در سپاه قدس سبب تاثیرگذاری او شده و مردم ازطرفی وحشی‌گری‌های داعش و امثال آن‌را می‌دیدند و ازطرفی مجاهدت‌های سردار سلیمانی برای سرکوب این..

برکناری کارمند پست هرمزگان در پی انتشار یک کلیپ خارج از عرف/مدیرکل پست عذرخواهی کرد

برکناری کارمند پست هرمزگان در پی انتشار یک کلیپ خارج از عرف/مدیرکل پست عذرخواهی کرد

برکناری کارمند پست هرمزگان در پی انتشار یک کلیپ خارج از عرف/مدیرکل پست عذرخواهی کرد گروه استان‌ها ـ مدیرکل پست هرمزگان، به دلیل انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه در ساختمان اداری این اداره کل عذرخواهی کرد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عبدالله عبدلی مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه گفت: امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.
امروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می هد یکی از مسئولان پست هرمزگان براى کارمندان در حال اجرای حرکات موزون و رقص است.
انتهای پیام/ش

گزارش تسنیم از وضعیت شیوع کرونا در 27 استان ایران/ محدودیت‌هایی که روند را نزولی کرد/ وضعیت همچنان "شکننده"

گزارش تسنیم از وضعیت شیوع کرونا در 27 استان ایران/ محدودیت‌هایی که روند را نزولی کرد/ وضعیت همچنان "شکننده"

گزارش تسنیم از وضعیت شیوع کرونا در ۲۷ استان ایران/ محدودیت‌هایی که روند را نزولی کرد/ وضعیت همچنان “شکننده” گروه استان‌ها ـ با تشدید روند همه‌گیری کرونا در کشور سبب شد تا مسئولان برای جلوگیری از ایجاد بحران محدودیت‌های جدیدی را اجرایی کنند که این روند توانست در بسیاری از بخش‌های کشور اوضاع را نزولی کند با این حال وضعیت همچنان شکننده است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم گروه استان‌ها، روند شیوع بیماری کرونا در سراسر ایران با شروع فصل پاییز وارد مرحله‌ای نگران‌کننده شد تاجایی که مسئولان اعلام کردند به این ترتیب وارد موج سوم همه‌گیری شدیم و درصورت بی‌توجهی به این روند شرایط بحرانی شده و احتمالاً خسارات نگران‌کننده‌ای ایجاد خواهد شد.
در این رابطه ستاد ملی کرونا در جلسه‌ای با توجه به عدم همراهی مناسب هموطنان در سراسر کشور تصویب کرد برای جلوگیری از بحرانی‌شدن موج سوم بهترین راهکار اعمال محدودیت‌های سخت‌تر نسبت به گذشته است و به این ترتیب منع تردد شبانه، فعالیت محدود گروه‌های شغلی، حضور 50 درصدی کارکنان در ادارات و البته منع تردد خودروها با پلاک غیربومی در استان‌های کشورمان از نیمه دوم آذرماه سال جاری اجرایی شد.
اجرایی شدن این محدودیت‌ها بدون‌تردید در تجدید قوای کادر درمانی و البته شکستن چرخه انتقال مفید واقع شد و نگاه آماری به روند کاهشی تعداد بیماران بستری شده و البته بهبود یافته کمک شایانی کرد و در نهایت تغییر رنگ مناطق مختلف شاهد مثالی غیرقابل انکار در این مورد است.
در ادامه جداول هفتگی از تاریخ 99.9.19 تا 99.9.30 مربوط به 27 استان‌های کشور با استفاده از داده‌های رسمی دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استانی آمده که کاملاً مشخص کرده کدام مناطق همراهی مردم برای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی نتیجه مثبت داشته و در آینده شرایط بهبود خواهد یافت با این حال باید توجه داشت که این وضعیت شکننده بوده و باید مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
آذربایجان شرقی
با آغاز فصل سرما در استان و همچنین روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا محدودیت‌های ویژه‌ای در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان شرقی آغاز شد.براساس این محدودیت‌ها مسئولان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که در واقع موج سوم همه‌گیری کرونا مدیریت شده و فرصتی برای بازیابی توان کادر درمان نیز ایجاد شود. بر این اساس در..

افتخاری دیگر از متخصصان سپاه در اوج تحریم‌ها/ نفتکش غول‌پیکر "افراماکس" در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ساخته شد+ تصاویر

افتخاری دیگر از متخصصان سپاه در اوج تحریم‌ها/ نفتکش غول‌پیکر "افراماکس" در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ساخته شد+ تصاویر

افتخاری دیگر از متخصصان سپاه در اوج تحریم‌ها/ نفتکش غول‌پیکر “افراماکس” در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ساخته شد+ تصاویر گروه استان‌ها ــ در سال جهش تولید، کشتی نفتکش غول پیکر “افراماکس” با ظرفیت ۱۱۳هزار تن و وزن ۲۲.۵هزار تن ساخت متخصصان ایرانی در شرکت صنایع دریایی صدرای بوشهر با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به آب‌اندازی شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نفتکش 113 هزار تنی افراماکس در شرکت صدرا در سال جهش تولید که با توان متخصصان داخلی تحت استانداردهای بین‌المللی در مدت 2 سال ساخته شده است در آب‌های خلیج فارس بوشهر به آب‌اندازی شد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بعدازظهر امروز در آیین آب‌اندازی کشتی نفتکش غول‌پیکر افراماکس با ظرفیت 113 هزار تن در خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: این شناور دارای وزنی معادل 22 هزار و 500 تن قادر است 113 هزار تن محموله معادل 750 هزار بشکه نفت را بارگیری و حمل کند.
سردار سعید محمد با بیان اینکه “این کشتی با توان متخصصان داخلی طراحی، ساخته، تجهیز و به آب‌اندازی شده است” گفت: دومین کشتی نفتکش افراماکس در شرکت صدرا ساخته شده است.
وی با بیان اینکه “کشتی نفتکش غول‌پیکر افراماکس پس از نصب بخش مسکونی و انجام تست‌های دریایی و قبل از پایان سال آماده تحویل می‌شود” تصریح کرد: پیشرفت کنونی کشتی نفتکش غول‌پیکر افراماکس بالای 93 درصد است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) طول این نفتکش غول‌پیکر را 250، عرض 44 و ارتفاع 21 متر دانست و بیان کرد: آبخور این نفتکش 14.8 دهم متر با سرعت 15 گره دریایی است.
سردار محمد، ارزآوری حدود 60 میلیون یورو را از دیگر ویژگی این کشتی دانست و افزود: تاکنون در شرکت صدرا 2 کشتی نفتکش غول‌پیکر افراماکس با ارزآوری 120 میلیون یورو ساخته شده است.
وی با بیان اینکه “ساخت کشتی یادشده زیر نظر مؤسسه ایرانیان است” گفت: ساخت کشتی نفتکش غول‌پیکر افراماکس حدود 2 سال به‌طول انجامیده است و اشتغال‌زایی آن حدود 500 نفر به‌صورت مستقیم و یک‌هزار و 500 نفر به‌طور غیرمستقیم است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با ابراز اینکه “تمامی مراحل طراحی، ساخت و تأمین تجهیزات توسط متخصصان داخلی انجام شده است” خاطرنشان کرد: ساخت این کشتی در راستای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با استفاده از توان ..

دانش‌آموزان شین‌آبادی پس از اخذ لیسانس در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

دانش‌آموزان شین‌آبادی پس از اخذ لیسانس در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

دانش‌آموزان شین‌آبادی پس از اخذ لیسانس در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند گروه استان‌ها-نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آبادی پس از اخذ مدرک لیسانس در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند. – اخبار استانها – کمال حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درارومیه، اظهار داشت: با توجه به مکاتبه اخیر با وزیر آموزش و پرورش، به دستور وی، دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آبادی پس از اخذ مدرک لیسانس در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات فرهنگیان و قول مساعد وزیر آموزش و پروش برای حل مشکلات تصریح کرد: در این رابطه به وزیر برای قرار گرفتن نیروهای نهضتی یک دوره ای در فرایند تبدیل وضعیت از حق التدریسی به پیمانی و نیز ایجاد فرصت به کسانی که مشمول قانون هستند اما در موعد مقرر مراجعه و تشکیل پرونده نداده‌اند، تاکید شد.
جزئیات جدید درمان بچه‌های شین آباد/دانش‌آموزانی که 185 بار جراحی شدندوزیر بهداشت با دانش آموزان مدرسه شین آباد دیدار کرداعتراض دانش آموزان شین آبادی به مستمری 600 هزار تومانینماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در مکاتبه با وزیر، موضوعاتی مانند امکان ادامه فعالیت‌های سواد آموزی به ویژه سطوح بالاتر در بستر سامانه شاد، دستور به کارگیری نیروهای خدماتی و سرایداری در مدارس و ادارات آموزش و پرورش و اجازه به کارگیری و تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی نهضت پیش دبستانی برون‌سپاری که شامل قانون بوده اما به دلایل مختلف از جمله عدم منظور کردن کلاس درسی برای آنان تاکنون جذب نشده‌ و پیش‌نوبت هستند، مطرح و وزیر آموزش و پرورش قول مساعد داد.
وی با اشاره به لزوم اجازه آزمون مجدد به معلمینی که در آزمون قبول نشده‌اند تصریح کرد: از سوی دیگر باید از ستاد ملی کرونا مجوز کسب برای فعالیت مدارس روستاهای کم جمعیت و چند پایه که اکثراً محروم هستند انجام شود.
حسین‌پور با تاکید بر اختصاص منابع بسته حمایتی که متأسفانه تاکنون در تعدادی از شهرستان‌ها آغاز به کار کرده‌اند بیان کرد: همچنین باید در اجرای قانون حذف محدودیت اعمال مدارک فرهنگیان و همچنین اجرای کامل قانون رتبه بندی تسریع شود.
انتهای پیام/7548/ش

مهلت ثبت‌نام در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت تمدید شد گروه استان‌ها- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام سهامداران سهام عدالت در سامانه سجام تا نیمه دی‌ماه خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس، بابک دایی از تمدید مهلت ثبت‌نام سهامداران سهام عدالت در سامانه سجام خبر داد و اظهار داشت: سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت، برای بهره‌مندی از مزایای سهام خود تا زمان برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان که احتمالاً نیمه‌ دی‌ماه خواهد بود، فرصت دارند در سامانه سجام ثبت‌نام نمایند.
وی افزود: به منظور امکان پذیری مشارکت حداکثری سهامداران و جلوگیری از تضییع حقوق مالکان سهام با مذاکراتی که با مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور به عمل آمد، مهلت ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام تا زمان برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس که در دی‌ماه سال جاری (احتمالاً نیمه دی ماه) برگزار می‌شود، تمدید شد.
اجباری بودن ثبت‌نام‌ غیرمستقیم‌ سهام عدالت در سامانه سجام/ واریز سود بدون دریافت کد بورسی مقدور نیستغیرمستقیمی‌های سهام عدالت به سامانه سجام مراجعه کنندتوزیع 1400 میلیارد تومان سود سهام از طریق سجام در نیمه نخست سالدایی از کلیه سهامداران عزیز استان فارس درخواست کرد در فرصت ایجاد شده، تلاش کنند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترجیحاً به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت خانگی با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خاطرنشان کرد: کسانی که برای ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام نکنند هرچند کماکان مالک دارایی سهام عدالت خود هستند اما امکان معامله سهام (خرید و فروش سهام)، دریافت سود سالانه، شرکت در مجامع الکترونیک شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان و غیره را نخواهند داشت.
وی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری سهامداران سهام عدالت غیرمستقیم فارس و با برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در دی‌ماه‌، هیئت مدیره جدید شرکت را انتخاب کرد.
انتهای پیام/422/ح

سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان به همرزمان شهیدش پیوست

سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان به همرزمان شهیدش پیوست

سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان به همرزمان شهیدش پیوست گروه استان‌ها ــ سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان به همرزمان شهیدش پیوست. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.
سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به درگذشت سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: وی سال‌ها فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان را به‌عهده داشت که شامگاه گذشته 29 آذرماه در تهران دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
سردار غلامعلی ابوحمزه که بیست و هشتم تیرماه 96 به‌عنوان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان جانشین سردار نوری فرمانده اسبق سپاه ثارالله استان کرمان شد پیش از این فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی و فرماندهی بسیج استان کرمان را در کارنامه خود دارد.
سردار غلامعلی ابوحمزه 15 اسفند 98 با انتصاب سردار حسین معروفی به فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان به‌عنوان مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین انتخاب شد.
جانباز 70درصد شهمیرزادی به جمع یاران شهیدش پیوست
جانباز اردبیلی دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست
جانباز 70درصد تکاور ارتش به یاران شهیدش پیوستانتهای پیام/511/ی+