ساختار رژیم صهیونیستی زیر ضربات هکرها؛ جزئیات حمله جدید سایبری فاش شد

ساختار رژیم صهیونیستی زیر ضربات هکرها؛ جزئیات حمله جدید سایبری فاش شد

ساختار رژیم صهیونیستی زیر ضربات هکرها؛ جزئیات حمله جدید سایبری فاش شد یک رسانه صهیونیست فاش کرد بعد از حمله بزرگ سایبری به شرکت بیمه شیربیت و تخلیه تمام اطلاعات سرورهای آن ، اطلاعات موجود در سرورهای بیمارستان‌ها هم در معرض تهاجم مشابهی قرار گرفته است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از رئیس شبکه سایبری این رژیم خبر داد چند مورد حمله سایبری به برخی از سرورها از جمله سرورهای بیمارستان ها انجام شده است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
وی در عین حال اعتراف کرد هکرها با وجود آن که به سرورهای مراکز پزشکی دسترسی پیدا کردند اما زیان های چندانی بعد از رخنه به آن وارد نکردند.
به اعتراف این مسئول صهیونیست در سایه افزایش به کارگیری فضای مجازی در فعالیت های روزانه که به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا به وجود آمده ، میزان حملات سایبری هم افزایش پیدا کرده است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
وی در پاسخ به پرسش این شبکه عبری زبان درباره عامل یا عاملان حملات سایبری ضمن اعلام بی اطلاعی ادعا کرد در شرایط فعلی بسیاری از جوانان مجبور به خانه نشینی و تحصیل از داخل خانه هستند اگر فقط تعداد معدودی از آنها در سرتاسر جهان وقت فراغت خود را به هک کردن سایت های مختلف اختصاص دهند ما با حجم عظیمی از تلاش ها برای دسترسی غیر قانونی مواجه خواهیم شد.
شکست بزرگ سایبری رژیم صهیونیستی؛ مشخصات تمام پرسنل ارتش و کارمندان به حراج گذاشته شدگفتنی است کارشناسان امور رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله سایبری به شرکت بیمه شیربیت اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به اطلاعاتی دال بر انجام چند تهاجم موفقیت آمیز سایبری دیگر هم علیه چند مرکز داده ای اش رسیده است، اما تلاش می کند برای عدم ملتهب کردن جو مسائل را به تدریج در اختیار افکار عمومی قرار بدهد.
انتهای پیام/

اسکورت هواپیماهای نظامی آمریکا و فرانسه توسط جنگنده روسی

اسکورت هواپیماهای نظامی آمریکا و فرانسه توسط جنگنده روسی

اسکورت هواپیماهای نظامی آمریکا و فرانسه توسط جنگنده روسی طبق اطلاعات مرکز ملی مدیریت دفاع روسیه، یک جنگنده سوخو-۳۰ روسی روز دوشنبه مجبور شد برای رهگیری و دور کردن هواپیماهای شناسایی آمریکایی و فرانسوی در آسمان دریای سیاه به هوا بلند شود. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، مرکز ملی مدیریت دفاع فدراسیون روسیه (بخشی از وزارت دفاع این کشور) اعلام کرد که روز دوشنبه یک فروند جنگنده سوخو-30 روسی برای “رهگیری” هواپیماهای شناسایی آمریکایی و فرانسوی بر فراز آب‌های دریای سیاه به هوا برخاست.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
طبق اطلاعات این مرکز، در تاریخ 7 دسامبر (17 آذر ماه)، مرکز کنترل فضای هوایی روسیه، اهداف هوایی را بر فراز آبهای بین المللی دریای سیاه شناسایی کرد که در حال نزدیک شدن به مرزهای ملی روسیه بوند. برای شناسایی آنها و جلوگیری از نقض حریم هوایی کشور ، یک جنگنده سوخو-30 30 از نیروهای وظیفه دفاع هوایی و پدافند هوایی منطقه نظامی جنوب روسیه به هوا برخاست.
این مرکز یادآور شد: «خدمه این جنگنده روسی اهداف هوایی بیگانه را به عنوان هواپیمای شناسایی راهبردی از نوع “RC-135″، هواپیمای سوخت رسان نیروی هوایی آمریکا از نوع “KS-135” و یک فروند هواپیمای شناسایی نیروی هوایی فرانسه از نوع “C 160G” شناسایی و آنها را در آسمان دریای سیاه اسکورت کرد تا از حریم هوایی روسیه دور شوند. جنگنده روسی سپس به سلامت به پایگاه خود بازگشت.»
این مرکز تأکید کرد که در این حادثه هیچگونه نقض مرزهای ملی فدراسیون روسیه صورت نگرفت و پرواز جنگنده روسی هم کاملاً مطابق با قوانین بین المللی در استفاده از حریم هوایی انجام گرفت.
در اواخر ماه نوامبر نیز یک فروند جنگنده سوخو-27 روسی مجبور شده بود برای رهگیری هواپیمای شناسایی RC-135متعلق به نیروی هوایی آمریکا بر فراز دریای سیاه به هوا بلند شود.
رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکایی توسط جنگنده روسیه در دریای سیاهناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت ناوشکن آمریکایی را زیر نظر داردابراز نگرانی روسیه از افزایش فعالیت‌های نظامی ناتو در دریای سیاهانتهای پیام/

استفاده مجری شبکه جمهوری آذربایجان از جمله شهید مطهری در معرفی مقام شهید+ فیلم

استفاده مجری شبکه جمهوری آذربایجان از جمله شهید مطهری در معرفی مقام شهید+ فیلم

استفاده مجری شبکه جمهوری آذربایجان از جمله شهید مطهری در معرفی مقام شهید+ فیلم مجری شبکه جمهوری آذربایجان برای اعلام خبر مربوط به جان‌باختن یک نیروی این کشور در جنگ قره‌باغ از جملات شهید مطهری استفاده کرد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجری شبکه ATV جمهوری آذربایجان برای اعلام خبر جان‌باختن یکی از نیروهای این کشور در جنگ قره‌باغ از جملات شهید مطهری استفاده کرد که گفته است: هر شهید شمعی است که باعث روشنایی می‌شود.

بنا بر آمار رسمی منتشر‌شده از سوی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در جنگ قره‌باغ 2780 نفر از نیروهای این کشور در این جنگ جان خود را از دست دادند.
جنگ 44 روزه قره‌باغ به بازپس‌گیری مناطق اشغال‌شده طی 28 سال گذشته از دست ارمنستان منجر و منطقه خان‌کندی با استفاده از کریدور لاچین به ارمنستان متصل شد.
انتهای پیام/

وزیر دفاع آمریکا در دولت بایدن انتخاب شد

وزیر دفاع آمریکا در دولت بایدن انتخاب شد

وزیر دفاع آمریکا در دولت بایدن انتخاب شد رئیس جمهور احتمالی ایالات متحده یک ژنرال بازنشسته سیاه پوست را به عنوان وزیر دفاع این کشور انتخاب کرد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پولیتیکو، «جو بایدن» که رسانه‌ها وی را برنده انتخابات جنجالی آمریکا می‌دانند، «لوید آستین» را برای ریاست پنتاگون برگزید.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
آستین ژنرال بازنشسته نیروی زمینی آمریکا است که پبشتر فرماندهی ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به «سنتکام» را برعهده داشت.
این ژنرال سیاه پوست پیش از تصدی فرماندهی سنتکام، به عنوان معاون ستاد نیروی زمینی ایالات متحده فعالیت می‌کرد.
در صورت تأیید نهایی لوید آستین به عنوان وزیر دفاع آمریکا، وی اولین ژنرال سیاه پوستی خواهد بود که این سمت را بر عهده خواهد گرفت.
انتهای پیام

واکنش حزب‌الله به ادعای وزیر اسبق لبنانی درباره سخنان سید حسن نصرالله

واکنش حزب‌الله به ادعای وزیر اسبق لبنانی درباره سخنان سید حسن نصرالله

واکنش حزب‌الله به ادعای وزیر اسبق لبنانی درباره سخنان سید حسن نصرالله حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به ادعای «احمد فتفت» وزیر اسبق لبنانی درباره سخنان سید حسن نصرالله واکنش نشان داد و آن را بی پایه و اساس خواند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، مرکز رسانه‌ای حزب الله لبنان با انتشار اطلاعیه‌ای به ادعای احمد فتفت وزیر اسبق لبنانی در مصاحبه با روزنامه «نداء الوطن»، واکنش نشان داد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
فتفت در گفت‌وگو با روزنامه «نداء الوطن» به دروغ عنوان کرد، سید حسن نصرالله به وی گفته که حزب الله دستگاه امنیتی و اطلاعاتی در اختیار دارد که از طریق آن به همه مسایل مربوط به تحولات لبنان واقف است.
مرکز اطلاع رسانی حزب الله با انتشار اطلاعیه‌ای این ادعای فتفت را تکذیب کرد و گفت: سید حسن نصرالله هرگز چنین سخنانی را بیان نکرده و اظهارت وزیر اسبق لبنانی کاملا دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.
انتهای پیام

شکست بزرگ سایبری رژیم صهیونیستی؛ مشخصات تمام پرسنل ارتش و کارمندان به حراج گذاشته شد

شکست بزرگ سایبری رژیم صهیونیستی؛ مشخصات تمام پرسنل ارتش و کارمندان به حراج گذاشته شد

شکست بزرگ سایبری رژیم صهیونیستی؛ مشخصات تمام پرسنل ارتش و کارمندان به حراج گذاشته شد با پافشاری رژیم صهیونیستی بر عدم پرداخت مبلغ مورد درخواست هکرها ، مجموعه هکری black shadow اعلام کرد تمام اوراق هویت و مشخصات مشتریان شرکت بیمه شیربیت را به بالاترین قیمت به حراج می‌گذارد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی کالکاسیت هم در گزارشی خبر داد بعد از شکست تلاش متخصصین در بازگرداندن اطلاعات و اعلام مجموعه هکرها به آغاز فروش اسناد و اطلاعات تخلیه شده از سرورهای شرکت شیربیت ، واحد اطلاعات سایبری سرویس امنیت اسرائیل کار بازجویی از کارمندان آن را آغاز کرد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
به نوشته این روزنامه عبری زبان واحد 433 پلیس اسرائیل با فراخوانی کارمندان شرکت شیربیت،کار بازجویی از آنها را برای مشخص کردن نحوه دسترسی هکرها به سرورها و تخلیه این اطلاعات بدون آن که کسی متوجه این رخنه شود ،آغاز کرده اند.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
در این حال این گروه از هکرها اعلام کردند آمادگی فروش اطلاعات به دست آمده را به هر خریداری داشته و راه های ارتباطی خود را هم در کانال تلگرامی خود منتشر کردند.
جنگ روانی هکرها علیه ساختار پرادعای اسرائیل؛ استیصال سرویس‌های سایبری برای حل معمای نفوذاین گروه در این کانال نمونه هایی از اسناد هویتی و نیز خصوصی مشتریان شیربیت از جمله رونوشتی از اوراق هویتی ، تصویر کارت های اعتباری ، اسناد پزشکی و اسناد مربوط به خودروهای آنها را منتشر کرد.
به نوشته این رسانه ها، با وجود آن که سرویس امنیت عمومی اسرائیل(شاباک) با تمام توان برای یافتن سرنخی از هویت هکرها وارد عمل شده اما تا کنون اطلاعات چندانی به دست نیاورده است.
چند پایگاه اطلاع رسانی هم جسته و گریخته خبر دادند ، نگرانی بزرگ مسئولین امنیتی آن است که این باج گیری دامنه دار بوده و بعد از پایان پرونده شیربیت هکرها از تخلیه داده های چند مرکز و شرکت دیگر هم سخن بگویند زیرا نشانه هایی از این مسئله هم مشاهده شده اما مسئولین حاضر به افشای آن نیستند.
در این بین یک پایگاه نزدیک به سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم با انتقاد شدید از به وجود آمدن این مشکل تاکید ..

عراق|عامل لجستیک تکفیری‌ها به دام اطلاعات حشد شعبی افتاد/ کشف تونل مخفی داعش

عراق|عامل لجستیک تکفیری‌ها به دام اطلاعات حشد شعبی افتاد/ کشف تونل مخفی داعش

عراق|عامل لجستیک تکفیری‌ها به دام اطلاعات حشد شعبی افتاد/ کشف تونل مخفی داعش ناکام‌گذاشتن حمله داعش به شمال‌شرق دیالی، کشف تونل ۴متری متعلق به تکفیری‌ها در کوههای «مکحول»، هلاکت ۶ داعشی در کرکوک و بازداشت دو سرکرده خطرناک داعش در نینوا از مهمترین اخبار امنیتی عراق است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از عین العراق، «محمد التمیمی» از فرماندهان حشد شعبی عراق از دفع یورش داعش به شمال شرق دیالی خبر داد و گفت: نیروهای تیپ «ائمه البقیع» مستقر در بوستان‌های «نوفل» در 45کیلومتری شمال شرق «بعقوبه» پس از رصد تحرکات داعش و درگیری با آنها با سلاح‌های سبک و متوسط، حمله آنها را دفع کردند.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
وی افزود: داعشی‌ها به‌سبب حجم آتش سنگین و محاصره آنها به داخل بوستانها گریختند. نیروهای تیپ ائمه البقیع حشد شعبی در کمین تروریست‌ها هستند.
هشدار درباره سیطره داعش بر جاده بغداد ــ موصل
یک مسئول دولتی در صلاح‌الدین درباره سیطره داعش بر جاده بغداد به موصل که جاده‌ای راهبردی است، هشدار داد و به حضور تکفیری‌ها در مناطق حدفاصل صلاح‌الدین و نینوا اشاره کرد.
«حاتم طلک الشمری» مدیر ناحیه «تلول الباج الشمالی» در «الشرقاط» در استان صلاح‌الدین گفت: ناحیه «تلول الباج الشمالی» در شمال شهر الشرقاط و اطراف شهر «بیجی» در صلاح‌الدین منطقه خطرناکی است و به‌سبب تحرکات گسترده داعش و نبود نیروهای امنیتی در مناطق «الجزیره» و «الثرثار» حدفاصل نینوا، الانبار و صلاح‌الدین در معرض فروپاشی است و کانون داعشی به‌شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: «تلول الباج» به خط تماس با مناطق «الثرثار» واقع در 17کیلومتری شمال این ناحیه و منطقه «الجزیره» تبدیل شده است. به‌دنبال عملیات قتل و ربودن افراد از سوی داعشی‌ها شاهد کوچ روستاییان منطقه هستیم. باید حضور امنیتی قوی در این منطقه باشد تا خطر داعش دفع شود و تحرکات آن میان «الثرثار»، «الجزیره» و «تلول الباج» متوقف شود. باید از کشاورزان و غیرنظامیان حمایت شود و برق منطقه همیشه وصل باشد تا داعش شبانه دست به یورش نزند.
آمادگی پلیس الانبار برای تحویل‌گرفتن پرونده امنیتی از ارتش
«جمال الجمیلی..

عربستان| حادثه در بندر «ملک عبدالعزیز»

عربستان| حادثه در بندر «ملک عبدالعزیز»

عربستان| حادثه در بندر «ملک عبدالعزیز» منابع گزارش دادند که یک کشتی سعودی با کشتی تانزانیایی در یکی از بنادر عربستان برخورد کرده است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الخلیج الجدید، اداره بنادر عربستان عصر یکشنبه اعلام کرد که یک کشتی سعودی با کشتی تانزانیایی که در بخش حمل و نقل کالا فعالیت داشتند، برخورد کرده است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
اداره مذکور در توئیتر خود اعلام کرد که که این حادثه در ورودی بندر تجاری «ملک عبدالعزیز» در دمام رخ داده و تلفات جانی نداشته است.
عربستان| اصلاح نقص فنی ایستگاه توزیع نفت آرامکو پس از ضربه بزرگ انصاراللهاداره بنادر سعودی خاطرنشان کرد که علت این حادثه در حال بررسی است و کمیته تحقیقات، کار خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام/

سخنگوی کاخ سفید تلویحاً به شکست ترامپ اذعان کرد

سخنگوی کاخ سفید تلویحاً به شکست ترامپ اذعان کرد

سخنگوی کاخ سفید تلویحاً به شکست ترامپ اذعان کرد سخنگوی کاخ سفید به‌طور تلویحی تصدیق کرد که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شکست خورده است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به‌خلاف دونالد ترامپ، دبیر مطبوعاتی و سخنگوی کاخ سفید، کیلی مک‌انانی روز یکشنبه اذعان کرد که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شکست خورده است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
مک‌انانی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری «فاکس نیوز»، در مورد دور دوم انتخابات سنا در ایالت جورجیا در ماه ژانویه که مشخص می‌کند کدام حزب کنترل سنا را به دست خواهد گرفت، گفتگو کرد.
وی گفت: «حدس بزنید درصورتی که این دو کرسی سنا را از دست بدهیم چه‌کسی رأی تصمیم‌گیرنده برای این کشور را به صندوق خواهد انداخت؟ کامالا هریس.»
ترامپ با وجود از دست دادن رأی مجمع گزینندگان با نتیجه 306 بر 232 و عقب افتادن در شمار آرای مردمی با اختلاف بیش از 7 میلیون رأی از پذیرفتن شکست توسط جو بایدن امتناع می‌کند.
ترامپ تنها نیست بلکه به‌گفته «واشنگتن پست» فقط 27 نفر از 249 نماینده جمهوری‌خواه در کنگره پیروزی بایدن را تصدیق کرده‌اند.
اما رئیس جمهور دموکرات‌ها در صورت اعلام رأی نهایی کالج الکترال در 20 ژانویه در واشنگتن مراسم تحلیف خود را برگزار خواهد کرد و هریس سناتور ایالت کالیفرنیا، معاون رئیس جمهور می‌شود.
ترامپ برای لغو نتایج در چند ایالت‌، که اکثریت قریب به اتفاق آنها را از دست داده است، پرونده‌های قضایی تشکیل داده است.
در جورجیا ترامپ همچنان از فرماندار برایان کمپ می‌خواهد که جلسه‌ای ویژه را در مجمع ایالتی برای رد کردن پیروزی بایدن برگزار کند.
ستاد انتخاباتی و چند تن از مقامات جمهوری‌خواه از انجام این کار خودداری کرده‌اند.
مک‌انانی در فاکس نیوز، در مورد پرونده‌های قضایی مبارزات انتخاباتی ترامپ در چند ایالت‌ از جمله جورجیا بحث و گفتگو کرد اما او بیشتر به‌روی دور دوم انتخابات سنا در جورجیا تأکید داشت.
اگر دموکرات‌ها در 5 ژانویه نماینده‌های جمهوری‌خواه حاضر در سنا را شکست دهند، سنا بین نمایندگان دو حزب به‌صورت 50ــ50 تقسیم می‌شود، بنابراین رأی هریس جای پای دموکرات‌ها ..

عصبانیت شاهزاده سعودی از اظهارات وزیر خارجه عمان درباره قطر و ایران

عصبانیت شاهزاده سعودی از اظهارات وزیر خارجه عمان درباره قطر و ایران

عصبانیت شاهزاده سعودی از اظهارات وزیر خارجه عمان درباره قطر و ایران شاهزاده جنجالی سعودی و رئیس سابق سازمان اطلاعات این رژیم به اظهارات وزیر خارجه عمان در نشست موسوم به گفتگوی منامه واکنش نشان داد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بدر بن حمد بن حمود البوسعیدی وزیر خارجه عمان در سخنانی به کنایه که مشخص بود تحریم کنندگان قطر و در راس آنها عربستان و امارات را هدف قرار داده، گفت کلمه تحریم در قاموس کشورش وجود ندارد که این اظهارنظر واکنش ترکی الفیصل رئیس اسبق سازمان اطلاعات سعودی را به دنبال داشت.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
بر اساس گزارش شبکه روسیاالیوم، وزیر خارجه عمان گفت واژگانی همچون کنار گذاشتن، مخالفت و تحریم در قاموس سلطان نشین عمان وجود ندارد. وی افزود امیدوار است که ایالات متحده آمریکا با مراسم تحلیف جو بایدن به عنوان رئیس جمهور این کشور به آنچه آن را بزرگترین موفقیت آمریکا در منطقه خواند و اشاره وی به توافق هسته ای با ایران بود، برگردد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
ترکی الفیصل شاهزاده سعودی پس از سخنان وزیر خارجه عمان به روی سکو رفت و در پاسخ به اظهارات کنایه آمیز البوسعیدی و اشاره غیر مستقیم به قطر گفت اینکه قاموس دیپلماسی عمان دربرگیرنده واژه تحریم نیست بیانگر ماهیت بی نظیر عمان است و هدفی برای همسایگان از طریق برهم زدن امنیت سلطان نشین و ملت آن نبوده است.
عربستان|بن فرحان: در هر توافق هسته‌ای باید با ما هم رایزنی شود!وی در ادامه به قطر حمله کرد و گفت تلاشهای این همسایگان برهم زننده ثبات، پادشاهی سعودی، امارات و مصر را هدف قرار داده و امیدواریم که قطر همانطوری با ما رفتار کند که عمان رفتار می کند.
وی با ابراز نارضایتی از اظهارات وزیر خارجه عمان گفت عبارت عدم دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر در قاموسهای تمام کشورها در صورت بازگشت به توافق هسته ای ایران اضافه شود.
انتهای پیام/