شیطنت رسانه جمهوری آذربایجان برای تخریب روابط تهران-باکو

شیطنت رسانه جمهوری آذربایجان برای تخریب روابط تهران-باکو

شیطنت رسانه جمهوری آذربایجان برای تخریب روابط تهران-باکو در مقاله‌ای که یکی از نشریات جمهوری آذربایجان منتشر کرده ادعا شده که ایران در دوره اخیر در کنار ارمنستان و علیه باکو اقدام می‌کند. – اخبار بین الملل – به گزارش تسنیم، در تاریخ 27 شهریور سایت حُریّت جمهوری آذربایجان(hurriyyet.org) مقاله ای به قلم “الویه شکوراُوا ” (Ülviyyə ŞÜKÜROVA) و با عنوان ” جنگ دوم قره باغ ” به تحلیلی دروغ درباره روابط ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان پرداخت.
در این مقاله ادعا شده که جمهوری اسلامی ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی است و در این زمینه همواره پنهان کاری می کند که در اینجا لازم است به نویسنده ضد ایرانی یادآور شد که رهبر معظم انقلاب استفاده از سلاح کشتار جمعی را حرام شرعی اعلام کرده و در این راستا تمام مسئولین جمهوری اسلامی نیز بارها اعلام کرده اند که ایران تنها به دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است.
این در حالیست که مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بارها بر عدم انحراف ایران از برنامه هسته ای صحه گذاشته اند که گزارش های رسمی آن در رسانه ها منتشر شده است. حتی برخی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اروپا و آمریکا نیز اعلام کرده اند که ایران به دنبال سلاح اتمی نبوده است.
نویسنده مقاله در بخش دیگری از ادعاهای خود ابراز می کند که روسیه از طریق ارمنستان به ایران تجهیزات نظامی ارسال می کند و ایروان نیز در قبال اخذ امتیازاتی از جمله دستیابی به دانش هسته ای اجازه ترانزیت این سلاح ها را به ایران می دهد.
همچنین در ادعایی دیگر، ارمنستان را متهم به راه اندازی نیروگاه اتمی متسامور کرده است.
ادعاهای خانم ” شکوراُوا ” به اینجا ختم نشده و ادامه می دهد که ملی گرایان ارمنی به دنبال ایجاد “ارمنستان بزرگ ” هستند که اساس ادعایی بی اساس است.
به همین دلیل از دستگاه دیپلماسی ایران و نهادهای نظارتی مطبوعاتی جمهوری آذربایجان انتظار می رود نسبت به این مسئله واکنش شایسته نشان دهند تا دیگر شخص یا رسانه ای به این شکل در تخریب روابط مثبت دو کشور شیطنت نکند و از آنان بازخواست کند که به چه دلیل این توهمات را منتشر کرده اند؟
جمهوری اسلامی ایران در جنگ قره باغ (که بنابر اذعان مقامات آذری به شکل کاملاً مشکوکی به اشغال ارمنی ها درآمد) اقدامات فراوانی از جمله ارسال تجهیزات و مستشار نظامی کرد و بارها در اث..

نامه ایران به سازمان ملل در واکنش به ادعای آمریکا

نامه ایران به سازمان ملل در واکنش به ادعای آمریکا

نامه ایران به سازمان ملل در واکنش به ادعای آمریکا سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت این سازمان تاکید کرد ادعای آمریکا برای بازگردانده شدن تحریم‌های لغو شده قطعنامه ۲۲۳۱، فاقد اثر حقوقی، باطل و بی‌اثر است. – اخبار بین الملل – به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید تخت روانچی شامگاه شنبه در این نامه یادآور شد: در واکنش به اقدام آمریکا، نه تنها هیچ یک از اعضای شورای امنیت، صلاحیت آن کشور برای فعال کردن روند بازگشت تحریم‌های گذشته را نپذیرفتند، بلکه از طریق نامه‌های انفرادی یا مشترک به رئیس شورای امنیت، 13 عضو این نهاد، اعتبار حقوقی و مقبولیت نامه آمریکا را قاطعانه رد کردند.
وی به نظرات مشابهی که توسط اکثریت قاطع اعضای شورای امنیت در نشست 4 شهریور آن شورا، اشاره کرد و ادامه داد: طی آن جلسه، رئیس شورای امنیت نیز در پاسخ به سوالات اعضا اعلام کرد «طبق مشورت‌هایی که با اعضای شورا داشته و نامه هایی که از تعداد زیادی از آنها دریافت کرده‌ام، برای من کاملا روشن است که یک عضو موضع خاصی در این زمینه دارد و بقیه اعضا مخالف آن هستند و بنابراین، از نظر من، هیچ اجماعی در شورا وجود ندارد و رئیس شورا نیز نمی‌تواند اقدام دیگری انجام دهد.»
نماینده دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد: اعضای شورای امنیت با استناد به قطعنامه 2231 که طبق آن، فقط اعضای برجام حق آغاز روند بازگرداندن تحریم‌های گذشته شورای امنیت را دارند، اعلام کرده‌اند چون آمریکا دیگر عضو برجام نیست، بنابراین هیچ حقی برای توسل به روند مزبور ندارد و نامه‌اش نیز فاقد هرگونه اثر حقوقی در حال یا آینده است.
تخت‌روانچی به نامه 30 مرداد نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی و هماهنگ کننده برجام نیز اشاره کرد که در آن اعلام شده است «همانطور که مکرر خاطر نشان کرده‌ام، آمریکا به صورت یکجانبه از برجام خارج شده و متعاقب آن در هیچ یک از فعالیت‌های آن نیز شرکت نکرده است؛ بنابراین نمی‌تواند یک دولت عضو برجام قلمداد شده و برای بازگرداندن احتمالی تحریم‌های شورای امنیت اقدام کند.»
وی به بخشی از مفاد بیانیه نشست 11 شهریور کمیسیون مشترک برجام نیز اشاره و اعلام کرد طی آن، اعضای باقیمانده برجام بار دیگر تصریح کرده‌اند آمریکا یک دولت عضو برجام نیست و نمی‌تواند روند بازگرداندن تحریم‌های گذشته ..

آمریکا مدعی فعال شدن مکانیسم ماشه شد

آمریکا مدعی فعال شدن مکانیسم ماشه شد

آمریکا مدعی فعال شدن مکانیسم ماشه شد دولت آمریکا مدعی شد که در اقدامی یکجانبه مکانیزم ماشه و بازگشت خودکار همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را فعال کرده است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دولت ایالات متحده آمریکا بامداد یکشنبه به وقت تهران در اقدامی یکجانبه و با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را فعال کرد.
در همین حال، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد که تقریبا تمام تحریم‌های سازمان ملل از جمله تحریم های تسلیحاتی علیه ایران از سر گرفته شده است.
وی افزود: این مکانیزم علاوه بر محدودیت تسلیحاتی، شامل محدودیت‌هایی مانند تعامل با ایران در فعالیت‌های مرتبط با غنی‌سازی و بازفرآوری، ممنوعیت ساخت و آزمایش موشک بالستیک و انتقال فناوری‌های مرتبط با هسته‌ای و موشکی به ایران می‌شود.
پامپئو افزود: بازگشت همه تحریم‌های سازمان ملل شامل تمدید دائمی تحریم تسلیحاتی علیه ایران است و از همه کشورهای عضو سازمان ملل می‌خواهیم که به تعهدات خود در اجرای تحریم‌ها پایبند باشند.
وزیر خارجه ایالات متحده در ادامه بیانیه خود آورده که شکست سازمان ملل در اجرای تحریم‌ها علیه ایران، پیامدهای ناگواری برای همگان به همراه خواهد داشت.
وی در ادامه مدعی شد: همه تحریم‌ها علیه ایران به دلیل آنچه که شکست ایران در پایبندی به توافق برجام خوانده، بازگشته است. تحریم‌ها متعاقب فرایند اسنپ‌بک ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، بازگشته‌اند.
وزیر خارجه آمریکا در ادعایی مضحک گفت: جهان خوش شانس بوده که آمریکا تصمیمی مسئولانه برای جلوگیری ایران از خرید همه نوع سلاح متعارف اتخاذ کرده است.
پامپئو افزود: با بازگشت تحریم‌های سازمان ملل، ایران اکنون باید به توقف غنی سازی اورانیوم و فعالیت‌های مربوط به بازفرآوری و آب سنگین پایبند باشد.
وی تاکید کرد که طی روزهای آینده تصمیمات جدیدی برای اعمال تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران و مجازات ناقضان آن گرفته خواهد شد.
وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت که کارزار فشار حداکثری واشنگتن علیه ایران جهت مهار تهدیدات و توقف آشوب‌ و تا زمان امضای یک توافق جامع با تهران ادامه خواهد داشت.
ادعای پامپئو درباره فعال شدن مکانیزم ماشه در حالی مطرح می‌شود که سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان روز گ..

درخواست 6 سناتور آمریکایی برای تحریم کل بخش مالی ایران

درخواست 6 سناتور آمریکایی برای تحریم کل بخش مالی ایران

درخواست ۶ سناتور آمریکایی برای تحریم کل بخش مالی ایران تعدادی از سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور خواستار تحریم کل بخش مالی ایران شدند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تاس، شش نفر از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا از ترامپ درخواست کردند همه بخش مالی ایران را تحریم کند.
«مارکو روبیو»، «تام کاتن»، «جان کورنین»، «تد کروز»، «ریک اسکات» و «تام تیلیس» شش سناتوری هستند که نامه درخواست تحریم بخش مالی ایران را امضا کردند.
سناتورهای نامبرده تأکید کردند، هنوز چهارده بانک ایرانی آزاد و به شبکه سوئیفت وصل‌اند که باید در لیست تحریم‌‎های آمریکا قرار بگیرند.
شش سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در نامه خود به ترامپ عنوان کردند که باید دسترسی ایران به نظام مالی جهانی به‌طور کامل قطع شود.
انتهای پیام/+

تروئیکای اروپا: تعلیق تحریم‌های ایران بعد از 20 سپتامبر ادامه خواهد یافت/ هرگونه اقدام برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اثر قانونی ندارد

تروئیکای اروپا: تعلیق تحریم‌های ایران بعد از 20 سپتامبر ادامه خواهد یافت/ هرگونه اقدام برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اثر قانونی ندارد

تروئیکای اروپا: تعلیق تحریم‌های ایران بعد از ۲۰ سپتامبر ادامه خواهد یافت/ هرگونه اقدام برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اثر قانونی ندارد سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل عنوان کردند که طبق توافق برجام، تعلیق تحریم‌های ایران بعد از تاریخ ۲۰ سپتامبر ادامه خواهد یافت و هرگونه اقدام برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اثر قانونی نخواهد داشت. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تروئیکای اروپایی در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که به‌موجب توافق هسته‌ای با ایران، تعلیق تحریم‌های این کشور بعد از تاریخ 20 سپتامبر ادامه خواهد یافت.
کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس در پیام خود به شورای امنیت عنوان کردند که به توافق هسته‌ای با ایران (برجام) پایبند هستند و هرگونه اقدام برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران تأثیر قانونی نخواهد داشت.
در بخشی از این نامه آمده است: «هر گونه اقدام با هدف بازگرداندن قطعنامه‌های 1696 (مصوب 2006)، 1737 (مصوب 2006)، 1747 (مصوب 2007)، 1803 (مصوب 2008)، ،1845 (مصوب 2008) و 1929 (مصوب 2010) فاقد تأثیر قانونی خواهند بود».
«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد اخیراً درباره ادعای آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران گفته است که سازمان ملل درباره برجام بر اساس نظر شورای امنیت عمل می‌کند.
کارشناسان می‌گویند که اگر آمریکا با تفاسیر یکجانبه و زورگویانه به‌دنبال اعلام بازگشت تحریم‌ها علیه ایران از نیمه‌شب 20 سپتامبر (30 شهریور) باشد، جدال‌ها در این خصوص ممکن است به مرحله تشکیل کمیته‌های ناظر بر اجرای تحریم‌ها منتقل شود.
از سوی دیگر، یک مقام سازمان ملل متحد آمریکا گفته است که شاید آمریکا با ارسال نامه‌ای به رئیس‌ شورای امنیت، خواستار تشکیل کمیته ناظر بر اجرای تحریم‌ها و هیئت کارشناسان شود، اما شورای امنیت درخواست آمریکا برای ایجاد کمیته ناظر بر اجرای تحریم‌های ایران را نخواهد پذیرفت.
این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگوی کوتاه با پایگاه خبری «دیپلماتیک» اظهار داشت: «هیچ‌کدام از این اتفاقات رخ نخواهد داد، چون هیچ اجماعی در داخل شورای امنیت وجود ندارد».
به‌نوشته رویترز، ترامپ پس از ناکامی‌های متعدد در شورای امنیت و اقدام علیه ایران، قصد دارد فرمانی..

ناو هواپیمابر آمریکایی وارد خلیج فارس شد

ناو هواپیمابر آمریکایی وارد خلیج فارس شد

ناو هواپیمابر آمریکایی وارد خلیج فارس شد نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناو هواپیمابر «یو‌اس‌اس نیمیتز» و ناوگروه همراهش امروز با عبور از تنگه هرمز وارد خلیج فارس شده‌اند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که مقر فرماندهی آن در بحرین قرار دارد، روز جمعه در پیامی از ورود ناو هواپیمابر یو‌اس‌اس نیمیتز و ناوگروه همراهش به خلیج فارس خبر داد.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا طی پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره ورود ناو هواپیمابر نیمتیز به خلیج فارس اعلام کرد: «ناو هواپیمابر یواس‌اس نیمیتز، ناو موشک‌انداز یو‌اس‌اس پرینستون، ناو موشک‌انداز یو‌اس‌اس فیلیپین سی و ناوشکن یو‌اس‌اس استریت روز 18 سپتامبر [28 شهریور] مطابق برنامه‌ریزی قبلی از تنگه هرمز عبور کرده و وارد خلیج [فارس] شده‌اند.»
انتهای پیام/.+

چین وارد شدن تلفات سنگین به نیروهای خود در نبرد با هند را رد کرد

چین وارد شدن تلفات سنگین به نیروهای خود در نبرد با هند را رد کرد

چین وارد شدن تلفات سنگین به نیروهای خود در نبرد با هند را رد کرد مسئولین پکن ضمن واکنش به ادعای وزیر دفاع کشور هند اعلام کردند: تعداد کشته های هند در نبرد با چین بسیار بیشتر بود. – اخبار بین الملل – به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اندیا تودی، «هو جین» سخنگوی دولت چین ضمن واکنش به توئیت «راجینات سینگ» وزیر دفاع هند آن را یک خبر جعلی توصیف کرد.
وی تصریح کرد: ادعای وزیر دفاع هند در مورد وارد شدن خسارت های سنگین به چین در نبرد گالوان صحت ندارد و ما آن را رد می کنیم.
طبق اعلام هو جین هند در نبرد 15 جون حداقل 20 سرباز و نظامی خود را از دست داد ولی هیچ کدام از نظامیان چینی توسط هند کشته نشدند.
طبق اعلام سخنگوی دولت چین خسارت های وارد شده به پکن در این نبرد بسیار کمتر از هند بود و مسئولین هندی برای فرار از واقعیت به انتشار اخبار جعلی روی آورده اند.
همچنین هوجین تاکید کرد: هیچ کدام از نظامیان چینی توسط هند دستگیر نشده اند ولی در مقابل تعداد قبال توجهی از نظامیان هندی توسط چین دستگیر و سپس آزاد شدند.
با این حال چین هنوز هیچ مطلبی در مورد تلفات احتمالی خود در این نبرد منتشر نکرده و صرفا به کلی گویی هایی که در آن ادعا می شود چینی ها متحمل خسارت نشده اند اکتفا کرده است.
چین و هند در نزدیک منطقه مرزی لداخ با چالش های جدی مرزی مواجه هستند و طی 60 سال اخیر چندین جنگ بزرگ را نیز تجربه کرده اند.
ابراز نگرانی شدید هند و چین از فعالیت‌های یکدیگر در مرز لداخافزایش مجدد تنش میان هند و چین در مرز لداخپای تانک‌های روسی هم به مرز لداخ باز شد/ مذاکرات هند و چین همچنان ادامه داردانتهای پیام/.

وقوع انفجار مهیب در داخل یک موسسه آمریکایی در نجف اشرف

وقوع انفجار مهیب در داخل یک موسسه آمریکایی در نجف اشرف

وقوع انفجار مهیب در داخل یک موسسه آمریکایی در نجف اشرف منابع خبری از وقوع انفجار میهب در داخل یک موسسه آمریکایی در مرکز شهر نجف اشرف خبر دادند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی «آسیا تی وی»، بامداد پنجشنبه انفجار مهیبی مرکز شهر نجف اشرف را لرزاند.
منابع خبری عراق گزارش دادند که این انفجار در داخل یک موسسه آمریکایی در شهرک «الغدیر» واقع در مرکز شهر نجف به وقوع پیوست.
«علی تویج» مدیر مرکز اطلاع رسانی خدمات شهری نجف اشرف گفته که این انفجار در داخل یک موسسه آمریکایی آموزش زبان انگلیسی در شهرک الغدیر رخ داد.
وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، تصریح کرد: هنوز مشخص نشده که این حادثه بر اثر انفجار بمب رخ داده یا مواد منفجره دست ساز.
انتهای پیام

تیر خلاص گوترش به توهم آمریکا درباره مکانیزم ماشه؛ نظر شورای امنیت شرط است

تیر خلاص گوترش به توهم آمریکا درباره مکانیزم ماشه؛ نظر شورای امنیت شرط است

تیر خلاص گوترش به توهم آمریکا درباره مکانیزم ماشه؛ نظر شورای امنیت شرط است دبیرکل سازمان ملل متحد درباره ادعای آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران، گفت: ما درباره برجام بر اساس نظر شورای امنیت عمل می‌کنیم. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آنتونیو گوترش روز چهارشنبه در نشست خبری خود که به مناسبت آغاز هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد که امسال به دلیل شیوع کرونا در جهان به ویژه آمریکا به صورت مجازی برگزار می‌شود، این مطلب را در پاسخ به این سوال مطرح کرد که آمریکا مدعی است مکانیزم ماشه را فعال کرده است، در حالیکه تقریبا همه اعضای شورای امنیت با آن مخالفت کرده‌ و همچنان در برجام باقی مانده‌اند. آیا با شورای امنیت در این باره همکاری دارید یا با مقامات آمریکا برای جلوگیری از هرج و مرج در سازمان ملل تماس داشته‌اید؟
وی تصریح کرد: موضع ما بسیار ساده و به همان صورت باقی است. این شورای امنیت به عنوان یک رکن سازمان ملل متحد است که وظیفه تفسیر قطعنامه‌های شورای امنیت را دارد.
دبیرکل سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد: از این رو، ما همانگونه عمل می‌کنیم که شورای امنیت عمل کند.
گوترش از زمان خروج یکجانبه آمریکا از برجام تا کنون همواره بر حفظ این توافق بین‌المللی که از آن به عنوان دستاورد دیپلماتیک برای رژیم منع گسترش سلاح اتمی یاد می‌کند، تاکید داشته است.
ادعای پامپئو درباره فعال شدن مکانیزم ماشه ظرف یک هفته آیندهمقام ارشد آمریکایی: شرکت‌های تسلیحاتی در صورت تجارت با ایران تحریم می‌شوندمقام ارشد آمریکایی: شرکت‌های تسلیحاتی در صورت تجارت با ایران تحریم می‌شوندمقام ارشد آمریکایی: شرکت‌های تسلیحاتی در صورت تجارت با ایران تحریم می‌شوندسخنگوی وزارت خارجه: اظهارات روان‌پریشانه پامپئو علیه ظریف از سر ناامیدی و افسردگی استپامپئو: برجام یک شکست دیپلماتیک بود/ دومینیک راب: از تلاش آمریکا برای گسترش دادن برجام به سایر حوزه‌ها حمایت می‌کنیمطعنه سخنگوی وزارت خارجه به پامپئو؛ ریاکاری پدیده‌ای کریه و زشت استاظهار نظر روز چهارشنبه دبیرکل سازمان ملل متحد در واقع نشان دهنده آن است که دبیرخانه این سازمان تصمیمی برای دایر کردن کمیته تحریم علیه ایران ندارد چرا که 13 عضو شورای امنیت به اتفاق نظر معتقدند آمریکا با خروج از برجام به مشارکت خود در این ت..

فرصت ۳۰ روزه دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون جهانی و جودو ایران

فرصت ۳۰ روزه دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون جهانی و جودو ایران

فرصت ۳۰ روزه دادگاه حکمیت ورزش به فدراسیون جهانی و جودو ایران قضات دادگاه بین المللی حکمیت ورزش در پایان رسیدگی به پرونده ایران به فدراسیون های جودو جهانی و ایران ۳۰ روز مهلت دادند تا به توافق دست پیدا کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، وکیل پرونده ایران در پایان جلسه امروز گفت: جلسه رسیدگی به شکایت فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران از فدراسیون جهانی، براساس رأیی که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو صادر کرده بود، امروز ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح آغاز شد و به مدت ۹ ساعت ادامه پیدا کرد.
وی در ادامه افزود: اساساً سیاست وکلای فدراسیون جودو ایران بر این بود که تلاش کنند هم اعتبار شهود معرفی شده از طرف فدراسیون جهانی را زیر سوال ببرند هم این موضوع مورد توجه قرار گرفت که تا چه اندازه اقدام فدراسیون جهانی جودو علیه فدراسیون ایران با مبانی و مقررات ورزشی از جمله اساسنامه فدراسیون جودو تطابق دارد،
وی ادامه داد: با این رویکرد پس از ارائه دفاعیات و ادله‌ای هم که از سوی وکلای طرف مقابل صورت گرفت، هیئت داوران در پایان جلسه پس از استماع تمامی دفاعیات اعلام کرد که ه..