تنش میان سرمربی و مدیر آنتورپ بر سر بیرانوند/ اخراج لکو قوت گرفت

تنش میان سرمربی و مدیر آنتورپ بر سر بیرانوند/ اخراج لکو قوت گرفت

تنش میان سرمربی و مدیر آنتورپ بر سر بیرانوند/ اخراج لکو قوت گرفت سرمربی کروات و مدیر تیم فوتبال آنتورپ بلژیک به‌خاطر علیرضا بیرانوند دچار تنش جدی شدند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فوتبال 24 بلژیک، آنتورپ در بازی خانگی برابر وارخم پایین‌جدولی شکست خورد و در رده نهم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک جای گرفت. در شرایط کنونی فشارها روی ایوان لکو، سرمربی آنتورپ افزایش یافته است. پیش از این تنش‌های جدی میان لکو و لوسیانو اونوفریو (مدیر ورزشی آنتورپ) به‌دلیل تغییر دروازه‌بان این تیم به‌وجود آمده بود. اونوفریو خواهان این بود که سرمربی آنتورپ؛ بوتز دروازه‌بان فرانسوی را کنار بگذارد و بیرانوند درون دروازه این تیم قرار بگیرد.
ایوان لکو پس از شکست اخیر خانگی آنتورپ برابر تیم صدرنشین کلوب بروژ از عملکرد بیرانوند انتقاد کرد و انتخاب این دروازه‌بان را اشتباه خود دانست. آنتورپ در بازی برابر وارخم دوباره بوتز را درون دروازه‌اش داشت اما با شکست دیگری مواجه شد.
هواداران آنتورپ انتقادهای زیادی به این شرایط دارند و فشارها روی سرمربی کروات افزایش یافته است و با این شرایط خروج احتمالی ایوان لکو از تیم جاه‌طلب آنتورپ بعید به‌نظر نمی‌رسد. سران این باشگاه در حال فکر کردن روی این موضوع (اخراج سرمربی خود) هستند.
انتقاد 2 پیشکسوت فوتبال بلژیک از صحبت‌های سرمربی آنتورپ درباره بیرانوندجدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/+

جزئیات طرح جدید مجلس برای بازنشستگی پیش از موعد کارمندان دولت

جزئیات طرح جدید مجلس برای بازنشستگی پیش از موعد کارمندان دولت

جزئیات طرح جدید مجلس برای بازنشستگی پیش از موعد کارمندان دولت تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی، شرایط جدیدی را برای بازنشستگی پیش از موعد کارمندان دولت تعیین کردند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی، شرایط جدیدی برای بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت و دستگاه‌‌های اجرایی تعیین کردند.
قدردانی کانون‌های بازنشستگی صنعت فولاد و معدن ایران از وزیر رفاه برای همسان‌سازیاحتمال حذف “حداقل سن بازنشستگی تأمین اجتماعی”سرمایه‌گذاری 70 درصدی صندوق بازنشستگی کشوری در یک پروژه 54 ساله!متن کامل طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به امضای بیش از 35 تن از نمایندگان رسیده، به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
احتراما طرح ذیل که به امضای 39 تن از نمایندگان رسیده است، جهت طی مراحل قانونی تقدیم می‌شود:
مقدمه(دلایل توجیهی):
با عنایت به عدم پیش‌بینی شرایط بازنشستگی پیش از موعد در قوانین و مقررات حاکم و تقاضاهای زیاد از سوی برخی کارکنان دولت و به منظور کمک به بازار کار و اشتغال جوانان و کاهش هزینه‌های جاری دستگاه‌ها، پیشنهاد ذیل برای ایجاد زمینه بازنشستگی پیش از موعد کارکنان در طول اجرای قانون بودجه سال 99 تقدیم می‌گردد.
عنوان طرح:
بازنشستگی پیش از موعد
ماده‌واحده- کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، می‌توانند با رعایت شرایط ذیل نسبت به بازنشستگی کارمندان خود اقدام نمایند و صندوق‌های بازنشستگی ذیربط مکلف به اجرای آن هستند.
1-حداقل 25 سال سابقه پرداخت حق بیمه برای کارمندان مرد
2- حداقل 20 سال سابقه پرداخت حق بیمه برای کارمندان زن
3- رعایت شرط سنی الزامی نیست
4- بازنشستگی طبق شرایط مذکور، بدون سنوات ارفاقی و با پرداخت حقوق بازنشستگی براساس سوابق پرداخت حق بیمه است.
5- ارائه درخواست از سوی کارمند و موافقت بالاترین مقام اجرایی دستگاه الزامی است.
همچنین اسامی نمایندگان امضاکننده این طرح به شرح زیر است:
مهدی عیسی‌زاده
محمد باقری
مهدی شریفیان
سیدجواد حسینی‌کیا
ذبیح‌الله اعظمی
صدیف بدری
علی جدی
احمد محرم‌زاده
علی رضایی
حسنی حاتمی
حسینعلی شهریاری
محمدصالح جوکار
جلیل مختار
قاسم ساعدی
سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی
شیوا قاسمی‌پور
رضا حاجی‌پور
عبدالعلی رحیمی‌مظفری
سی..

قانون پرداخت یارانه جدید معیشتی ناقص اجرا شد/پول یارانه 2 ماه دیگر کجا رفت؟

قانون پرداخت یارانه جدید معیشتی ناقص اجرا شد/پول یارانه 2 ماه دیگر کجا رفت؟

قانون پرداخت یارانه جدید معیشتی ناقص اجرا شد/پول یارانه ۲ ماه دیگر کجا رفت؟ یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقفد است که قانون پرداخت یارانه کمک‌معیشتی ۱۲۰ هزار تومانی ناقص اجرا شده و دولت باید تکلیف پرداخت یارانه ۶۰ هزار تومانی را نیز مشخص کند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی و به دنبال تفاهم‌ درباره حمایت از معیشت اقشار کم‌درآمد که در شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا کسب درآمد آنها مختل شده، مقرر شده به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هر نفر ماهیانه 120 هزار تومان پرداخت شود.
بر همین اساس، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم معتقد است که دولت، مصوبه قانونی مجلس برای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی را به طور کامل اجرا نکرده است.
وی در تشریح جزئیاتی از نحوه اجرای قانون پرداخت یارانه 120 هزار تومانی از سوی دولت، اظهار کرد: طبق آنچه که دولت اجرا کرده، پرداخت یارانه 120 هزار تومان به هر نفر جهت جبران خسارت‌های ناشی از کرونا، به صورت ماهیانه، با مصوبه مجلس مطابقت دارد، اما طبق قانون به 30 میلیون نفر نیز باید ماهانه 60 هزار تومان پرداخت کنند که در اطلاعیه ستاد کرونا برای پرداخت کمک‌معیشت جبران خسارت‌های کرونایی، این موضوع ذکر نشده است.
ابهام در جزئیات یارانه جدید کمک معیشتی؛ نظر مجلس و دولت تلفیق شد؟آخرین وضعیت دریافت‌کنندگان یارانه کمک معیشتی جدید اعلام شدزمان واریز سرانه 100هزارتومانی کمک معیشتی اعلام شدنماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: باید مشخص شود که اعتبارات در نظر گرفته شده برای تعداد 30 میلیون نفر از جمعیت کشور که قرار شده ماهانه 60 هزار تومان دریافت کنند، در کجا هزینه شده است؟
میرتاج‌الدینی با بیان اینکه با این احتساب نیمی از مصوبه مجلس عملیاتی شده است، اما نیمی دیگر آن اجرا نشده است، گفت: باید دولت تلاش کند مصوبه مجلس را به طور کامل عملیاتی کند، به طوری که مابقی اقشار کم‌درآمد را نیز که مجلس مقرر کرده بود، یارانه 60 هزار تومانی را دریافت کنند.
وی تصریح کرد: طبق مصوبه مجلس، دولت برای پرداخت یارانه جبران خسارت‌های ناشی از کرونا به 30 میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد..

محدودیت‌های ویژه شب یلدا در اصفهان اعلام شد

محدودیت‌های ویژه شب یلدا در اصفهان اعلام شد

محدودیت‌های ویژه شب یلدا در اصفهان اعلام شد گروه استان‌ها ــ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از محدودیت‌های ویژه در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: ساعت منع تردد در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح در نظر گرفته شده و اصناف در ساعت ۱۸ باید فعالیت خود را به پایان برسانند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الله غلامی شامگاه پنج‌شنبه در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به جزئیات محدودیت‌های جدید اظهار داشت: همه محدودیت‌های که قبلاً داشتیم ادامه خواهد یافت، اما برای روزهای شنبه و یکشنبه محدودیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
وی افزود: اعمال این محدودیت‌ها به منظور کاهش دورهمی‌های یلدایی و تردد در خیابان‌ها و فروشگاه‌ها برای قطع زنجیره انتقال کرونا ابلاغ شد.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه ساعت منع تردد در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش می‌یابد، گفت: در این دو روز ساعت منع تردد از ساعت 20 تا 4 صبح در نظر گرفته شده و شهروندان نباید بعد از ساعت 20 در شهر تردد کنند.
مصوبات یلدایی ستاد ملی مبارزه با کرونا| تعطیلی اصناف از ساعت 18، ممنوعیت تردد از ساعت 20 انتقاد پلیس از ایجاد معضلات ترافیکی به دلیل ساعت فعلی آغاز محدودیت‌های ترددی دورهمی‌های شب یلدا بار روی دوش پرستاران را سنگین‌تر می‌کند وی ادامه داد: محدودیت دیگر مربوط به اتمام زمان اصناف از ساعت 18 است و در این راستا مشاغل تمامی شهرستان‌های استان به غیر از مشاغل گروه یک، همه واحدها از ساعت 18 تعطیل خواهند شد و خدمات ارائه نخواهند کرد.
غلامی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید به این دو مصوبه توجه کامل داشته باشند تا بتوانیم با کاهش ترددها و تجمعات، بحران اپیدمی کرونا را پشت سر بگذاریم و با این شیب نزولی به سمت تغییر رنگ نارنجی به زرد و سپس سفید باشیم.
انتهای پیام/166/س

رسوایی جدید ارتش رژیم اسرائیل؛ یک پایگاه دیگر هم پوشالی از آب در آمد+عکس

رسوایی جدید ارتش رژیم اسرائیل؛ یک پایگاه دیگر هم پوشالی از آب در آمد+عکس

رسوایی جدید ارتش رژیم اسرائیل؛ یک پایگاه دیگر هم پوشالی از آب در آمد+عکس گزارش میدانی یک خبرنگار صهیونیست نشان می‌دهد ، وحشت نظامیان رژیم اشغالگر از نیروهای مقاومت مختص شمال فلسطین اشغالی و حزب الله لبنان نیست، بلکه در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز کالبدی تو خالی از یک ساختار نظامی هستند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،یانت پایگاه اینترنتی وابسته به روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی میدانی از یکی از پایگاه های رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه نشان داد در یکی از پایگاه های نظامی هیچ کس حتی نگهبان هم حضور نداشته در حالی که اسناد بسیار حساس و طبقه بندی شده از کروکی محل فرود بالگردها ، یک ابزار بسیار حساس امنیتی و مقادیری سلاح هم در آنجا در دسترس بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
در این گزارش درباره این رسوایی آمده است : یکی از یگان های ارتش اسرائیل پایگاه خود را در مرز با نوار غزه تخلیه کرده اما ادوات نظامی و اسناد محرمانه خود را در آنجا رها کرده است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
به نوشته این پایگاه ، حضور میدانی آنها یک ماه پیش در نزدیکی فنس های حائل بین نوار غزه و مناطق(اشغالی) دیگر صورت گرفت و ما با این منطقه کاملا عاری از حضور نظامی اسرائیلی روبرو شدیم در حالی که ارتش موظف است تمام طول مرز را پوشش دهد.
تعرض جنسی در ارتش اسرائیل بیداد می‌کند/ وقتی رسانه‌های عبری از قله کوه یخی پرده برمی‌دارندخبرنگار این پایگاه تاکید کرد من به همه جای پایگاه سر زدم ،کاروان ها و مراکز استحمام نظامیان را خالی دیدم، اما در گوشه کنار یک دستگاه حساس را یافتم که از آن برای رصد شلیک موشک ها استفاده می کنند.
بر روی یکی از درب ها دستورالعمل اقداماتی که پیش از ترک محل باید انجام داد را خواند، اما ظاهرا هیچ کس به آن عمل نکرده بود ، نه تنها تمام تجهیزات اداری بلکه بدتر از آن پرونده نحوه عملکرد یگان در نوار غزه به ویژه در مرکز آن هم در آن جا به جای گذارده شده بود.
این پرونده محرمانه متعلق به ماه گذشته است و در آن دستورالعمل مربوط به گشودن آتش و سناریوهای متنوع مقابله با رخنه و عبور از مرز و نیز ساز و کارهای تقابل با گروگانگیری درج شده است.
به..

مهران مدیری خودش را به شب یلدا رساند + فیلم

مهران مدیری خودش را به شب یلدا رساند + فیلم

مهران مدیری خودش را به شب یلدا رساند + فیلم مهران مدیری در حالی خودش را به آنتنِ شب یلدای تلویزیون رساند که پیگیری‌های تسنیم نشان می‌داد که او و همکارانش این روزها ضبطِ “دورهمی” را از سر گرفته‌اند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش در گفت‌وگو با یکی از عوامل برنامه “دورهمی” متوجه شروعِ دوباره ضبط این برنامه تلویزیونی شدیم که شواهد و قرائن نشان می‌داد امکان بازگشت در شبِ یلدا وجود داشته باشد. اما کنداکتور سیما برای شب یلدا، نشان می‌داد که احتمال دارد این بازگشت به تأخیر بیفتد.
اما لحظاتی پیش روابط عمومی سیما اعلام کرد که مهران مدیری امسال هم در شبِ یلدا، “دورهمی” خواهد داشت. در این گزارش آمده است: مهران مدیری در شب یلدای امسال هم مانند سال‌های گذشته با برنامه دیدنی و شاد “دورهمی” به خانه‌های ما قدم می‌گذارد.

دورهمی شبکه نسیم یکشنبه شب از ساعت 21:30 به روی آنتن می‌رود.
دیگر برنامه‌های ویژه شب یلدای شبکه نسیم “نسیم آوا” است که در ساعت 18 پخش می شود. “ویتامین خ” ساعت 18:30 ، برنامه “کتاب باز” ساعت 19 و مسابقه جذاب و دیدنی “شوتبال” ساعت 20 به روی آنتن می رود. “کودک شو” هم ساعت 23 پخش می‌شود.
مهران مدیری در حالیکه زودتر از “خندوانه” و حتی “عصر جدید” به آنتن برگشت در ویدئویی از مردم خواست در خانه بمانند. او گفت: این شب یلدا را در خانه بمانید به خاطر سلامتی خودتان و خانواده‌تان و دیگر مردم. ان‌شاءالله شب یلداهای بعد؛ ویژه برنامه یلدایی داریم برای شما، در خانه بمانید و از “دورهمی” ویژه لذت ببرید.
کارگردان قدیمی تلویزیون: به من گفته‌اند اسپانسر بیاور!/ سریال “حبیب‌بن مظاهر” منتظر بودجهتصویربرداری فصل دریایی سریال “سلمان فارسی” آغاز شد + عکسفصل چهارم تا ششم سریال “از سرنوشت” هم ساخته می‌شودانصراف و فرار رو به جلوی محسن تنابنده/ آیا سریال “پایتخت” در همین جا به پایان می‌رسد؟روایت جواد افشار از گمشده تلویزیون/ سریال‌ها و برنامه‌هایی که با “پژوهش” ماندگار می‌شوندانتهای پیام/

عربستان|درگیری مسلحانه در مکه مکرمه

عربستان|درگیری مسلحانه در مکه مکرمه

عربستان|درگیری مسلحانه در مکه مکرمه رسانه‌های سعودی از درگیری در مکه مکرمه خبر دادند که منجر به دستگیری چند نفر شد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی پلیس منطقه مکه مکرمه به رسانه های این کشور خبر داد ، بعد از شلیک گسترده آتش و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی نیروهای امنیتی موفق به شناسایی عامل این شلیک و فردی شدند که اقدام به تصویربرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود و آنها را بازداشت کردند.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
در این اظهار نظر که خبرگزاری عربستان هم آن را نقل کرد ، نام این افراد و دلایل این اقدام آنها اعلام نشده است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

واکنش وزارت خارجه به تصویب قطعنامه ضدایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل

واکنش وزارت خارجه به تصویب قطعنامه ضدایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل

واکنش وزارت خارجه به تصویب قطعنامه ضدایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه ضدایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل را فاقد وجاهت قانونی دانست. – اخبار بین الملل – به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل که به روال چند سال گذشته به پیشنهاد کانادا و با حمایت کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی مطرح شد، این قطعنامه را فاقد وجاهت قانونی دانست و رویکرد بانیان قطعنامه در استفاده ابزاری از نهادهای بین‌المللی برای اعمال فشار علیه ایران را تقبیح نمود.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
خطیب زاده با اشاره به سابقه بسیاری از بانیان اصلی قطعنامه در نقض فاحش و سیستماتیک حقوق انسان‌ها بخصوص از طریق مداخلات نظامی در سایر کشورها و فروش تسلیحات به رژیم های دیکتاتور و خودکامه، گفت: قطعنامه‌ای که روز گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل با رای کمتر از نیمی از کشورهای عضو سازمان ملل و عدم همراهی بیش از 110 کشور تصویب شد در واقع همان متنی است که چندی قبل در کمیته سوم مجمع عمومی با آرای مشابه تصویب شده بود و طبق رویه کاری سازمان ملل در صحن مجمع عمومی تایید گردید.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با ابراز انزجار از عمق نفاق بانیان قطعنامه که تحت تاثیر قلدرمآبی آمریکا چشمان خود را به روی تروریسم اقتصادی این کشور علیه ملت ایران بسته و به جای محکوم نمودن تحریم های غیرقانی و ضدبشری آمریکا، عملا خود را در سطح همدستان رژیم امریکا تقلیل داده‌اند، به کانادا و دیگر حامیان اصلی قطعنامه توصیه کرد رفتار مداخله جویانه و غیراخلاقی در قبال ملت‌های مستقل را متوقف نمایند.
سخنگوی وزارت خارجه تصریح نمود: چنین اقدامات غیر سازنده‌ای نه تنها کمکی به ارتقای وضعیت حقوق بشر در سطح جهانی نمی کند بلکه صرفا موجب دامن زدن به کلیشه سازی های منفی و برچسب زنی سیاسی علیه کشورهای مستقل می‌گردد.
خطیب زاده افزود: اقدام دولت کانادا و دیگر بانیان این قطعنامه که مصداق بارز سو استفاده از مفاهیم و ارزش های متعالی حقوق بشری برای پیشبرد اغراض کوته بینانه سیاسی است، محکوم و فاقد هرگونه وجاهت و اثر قانونی می‌دانیم.
خطیب زاده با اشاره به این واقعیت که این بار نیز همانند رای ..

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 99/09/27؛ آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه به کانال 11 میلیونی بازگشت

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 99/09/27؛ آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه به کانال 11 میلیونی بازگشت

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۹/۲۷؛ آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۳۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان است. – اخبار بازار – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 136 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 850 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 900 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 250 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 380 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 136 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 516 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 925 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
همزمان با کاهش قیمت ارزقیمت سکه نیز در بازار نسبت به روزهای قبل با کاهش همراه شده است؛ سکه دیروز در بازار در کانال 12 میلیونی قیمت خورده بود ولی امروز با کاهش قیمت در کانال 11 میلیون تومان بفروش می رسد.
این درحالی است که فعالان بازار طلا و سکه می گویند: دیگر تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه در بین مردم وجود ندارد و بازار در رکود به سر می برد. بازاری‌ها می گویند: بعد از کاهش چند میلیونی قیمت سکه دیگر تقاضایی برای خرید سکه نداریم.
افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روزهای اخیر بازهم تکرار شد ولی خیلی دوام نداشت چراکه دلار نیز از کانال 26 هزار تومان به کانال 25 هزار تومان بازگشت.
بانک مرکزی تلاش می کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضاهای ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه ای د..

نامه حاج قاسم به دخترش فاطمه؛ مرگ خونین من کجایی؟+ فیلم

نامه حاج قاسم به دخترش فاطمه؛ مرگ خونین من کجایی؟+ فیلم

نامه حاج قاسم به دخترش فاطمه؛ مرگ خونین من کجایی؟+ فیلم در نامه‌ای که سپهبد شهید قاسم سلیمانی چند ماه پیش از شهادتش برای دخترش فاطمه نوشت، آمده است: آه! مرگ خونین من! عزیز من! زیبای من! کجایی؟ – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته؛ چهارشنبه 26 آذرماه 1399 با اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام دیدار کردند. ایشان در این دیدار طی سخنانی، ویژگی‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی را توصیف کردند.
در این دیدار فاطمه سلیمانی دختر شهید قاسم سلیمانی نامه‌ای را که پدرش چند ماه قبل از شهادت برای او نگاشته بود، قرائت کرد. این نامه که دل‌نوشته سردار در ستایش مقام شهادت و اشتیاق او بر این لحظه است، دارای جملاتی تأمل‌برانگیز است. بخشی از متن نامه به‌شرح زیر است:
«فاطمه عزیزم! این چند صفحه را برای تو می‌نویسم، چون می‌دانم مقدسانه مرا دوست داری؛ نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را برایت می‌نویسم، اما احساس می‌کنم در این تنهایی و غربت عمرم نیاز دارم با کسی عقده دل باز کنم. آه! مرگ خونین من! عزیز من! زیبای من! کجایی؟
مشتاق دیدارت هستم… وقتی بوسه انفجار تو، تمام وجود مرا در خود محو می‌کند، دود می‌کند و می‌سوزاند. چقدر این لحظه را دوست دارم. آه… چقدر این منظره زیباست. چقدر این لحظه را دوست دارم. در راه عشق جان دادن خیلی زیباست…
خدایا! 30 سال برای این لحظه تلاش کردم. برای این لحظه با تمام رقبای عشق در افتاده‌ام. زخم‌ها برداشته‌ام، واسطه‌ها فرستاده‌ام. چقدر این منظره زیباست! چقدر این لحظه را دوست دارم…»

امام خامنه‌ای: انتقام از آمران و قاتلان شهید سلیمانی در هر زمان که ممکن باشد قطعی است/ چهار توصیه رهبر انقلاب به مردم و مسئولانانتهای پیام/+