افزایش کارمزد خدمات بانکی از فردا+ جدول

افزایش کارمزد خدمات بانکی از فردا+ جدول

افزایش کارمزد خدمات بانکی از فردا+ جدول با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شبکه بانکی، کارمزد خدمات بانکی از فردا اول آذرماه افزایش خواهد یافت. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق بخشنامه بانک مرکزی از فردا (شنبه اول آذرماه) کارمزد خدمات بانکی از جمله کارت به کارت افزایش خواهد یافت ضمن اینکه انتقال وجه از طریق پایا و ساتنا که قبلاً رایگان بود نیز مشمول کارمزد می‌شوند.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
بر همین اساس کارمزد کارت به کارت به‌ازای انتقال هر یک‌میلیون تومان از 500 به 600 تومان افزایش خواهد یافت و در صورت افزایش هر یک‌میلیون تومان در فرایند کارت به کارت معادل 240 تومان به این هزینه اضافه می‌شود.
نکته مهم در بخشنامه بانک مرکزی اعمال کارمزد برای خدمات پایا و ساتنا است، کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی پایا 1صدم درصد مبلغ تراکنش، از 200 تومان تا 2500 تومان در پرداخت‌های انفرادی و 100 تومان به‌ازای هر تراکنش در پرداخت‌های گروهی است.
کارمزد انتقال وجه بین‌بانکی ساتنا نیز 2صدم درصد مبلغ تراکنش تا سقف 25 هزار تومان کارمزد تعیین شده است.
هرچند برای افتتاح حساب و صدور دفترچه سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز کارمزدی تعیین نشده است اما هزینه افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت متمرکز 5هزار تومان و صدور هر جلد دفترچه صرفاً برای حساب‌های کوتاه‌مدت نیز 4800 تومان خواهد بود.
همچنین هزینه ارسال پیامک برای اطلاع‌رسانی با گرفتن رضایت مشتری معادل 30 تومان به‌اضافه هزینه پیامک و حق اشتراک سالیانه خواهد بود.
ضمن اینکه هزینه صدور دسته‌چک به‌ازای هر برگ چک 2هزار ریال به‌همراه هزینه تمبر چک خواهد بود؛ کارمزد رفع سوءاثر برای هر برگ چک 12هزار تومان تعیین شده است.
برای مشاهده جزئیات تغییرات کارمزد خدمات بانکی اینجا کلیک کنید.
صدور کارت مغناطیسی هوشمند در شعب بانکی با کارمزد 6هزارتومانی همراه خواهد بود ضمن اینکه کارمزد صدور رمز جدید برای انواع کارت‌های بانکی (نقدی، اعتباری و هدیه) در شعبه به‌درخواست مشتری هزار تومان تعیین شده است.
همچنین کارمزد اعلام مانده کارت ــ خودپرداز/کیوسک شتابی 1200 ریال و اعلام مانده کارت و صورت‌حساب 10 گردش آخر 2400 ت..

خاطره خیراندیش از حجامت‌کردن مقام معظم رهبری/ از انفجار مسجد ابوذر تا ورود به طب سنتی

خاطره خیراندیش از حجامت‌کردن مقام معظم رهبری/ از انفجار مسجد ابوذر تا ورود به طب سنتی

خاطره خیراندیش از حجامت‌کردن مقام معظم رهبری/ از انفجار مسجد ابوذر تا ورود به طب سنتی استاد “حسین خیراندیش” مسئول آموزش حزب جمهوری اسلامی در دهه ۶۰، از خاطرات خود در طول ۴۰ سال گذشته از جمله خاطره حجامت‌کردن مقام معظم رهبری می‌گوید… – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ چهارمین قسمت از فصل چهارم برنامه اینترنتی «رودررو» با حضور دکتر حسین خیراندیش متخصص طب سنتی و مسئول آموزش حزب جمهوری اسلامی در دهه 60 منتشر شد.
در ابتدای این برنامه، حسین خیراندیش در پاسخ به پرسشی درمورد نحوه ورودش به عرصه سیاست و آشنایی با شهید بهشتی اظهار کرد: من از سال‌های 54 و 55 با جریان انقلاب آشنا شدم؛ چون در قم تحصیل می‌‌کردم با انقلاب آشنا شدم و برای نخستین بار عکس امام خمینی را که یک عکس سه در چهار بود به دست آوردیم و لای کتاب‌هایمان قایم می‌کردیم که کسی نبیند.
خیراندیش با بیان اینکه “من شهید بهشتی را در قم می‌دیدم اما نمی‌‌دانستم که ایشان شهید بهشتی هستند”، گفت: دبیرستان من با دبیرستان دین و دانش که محل کار ایشان بود نزدیک بود و من همیشه از جلوی حرم رد می‌‌شدم و ایشان را می‌‌دیدم و سلام می‌کردم ولی نمی‌دانستم که ایشان آقای بهشتی است.
وی ضمن ابراز اینکه “پس از پیروزی انقلاب به دفتر حزب جمهوری اسلامی در جوادیه آمدم و در آنجا هم عضو حزب شدم”، گفت: از طریق جناب آقای بشیر عبدی معاون منطقه 7 حزب جمهوری در تهران و بعد مسئول منطقه 7 و بعد مسئول آموزش استان تهران حزب شدم و پس از انحلال حزب نیز به اداره‌کل انجمن‌های اسلامی نخست وزیری منتقل شدم.
عضو سابق حزب جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه ساماندهی اصلی نظام توسط حزب جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، تصریح کرد: بعد از سامان گرفتن نظام، هدایت سیاسی به‌عهده حزب شد و نهادها هرکدام سامان یافتند و به‌سوی خودشان رفتند.
دعوت از شهید بهشتی برای نقد لیبرالیسم
خیراندیش با یادآوری اینکه نخستین اتفاق مهم بعد از انقلاب، انتخابات اول مجلس بود، خاطرنشان کرد: تلاش‌‌های فراوانی به‌خصوص در جنوب تهران داشتیم چون جنوب شهر حاوی جمعیت متراکم و زیادی بود و وقتی صندوق رأی به مناطق شمالی می‌رفت اصلاً نمی‌دانستند انتخابات است.
عضو سابق حزب جمهوری اسلامی با بیان اینکه منافقین بین کارگران و مساجد نفوذ داشتند، گفت: روحانیون طرفدار خلق مسلمان در مساجد م..

آلکنو: تصمیم خود را در مورد ایران گرفته‌ام

آلکنو: تصمیم خود را در مورد ایران گرفته‌ام

آلکنو: تصمیم خود را در مورد ایران گرفته‌ام گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: تقریبا تصمیم خود را در مورد ایران گرفته‌ام ولی هنوز قراردادی امضا نشده است. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در پایان نشست هفته گذشته خود، برای عقد قرارداد با ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم ملی روسیه، موافقت خود را اعلام کرد تا عملاً هدایت تیم ملی ایران در رویدادهای سال 2021 به این مربی سپرده شود.
آخرین وضعیت مربی نامدار روس برای حضور در تیم ملی والیبال/ آلکنو: اطلاعات جدیدی درباره ایران ندارمولادیمیر آلکنو در مورد توافق نهایی با فدراسیون والیبال ایران گفت: الکسی وربوف (بازیکن و مربی پیشین تیم والیبال زنیت کازان) به من گفت که دوباره او را غافلگیر کرده‌ام. منظور او قبول هدایت تیم ملی ایران بود.
آلکنو ادامه داد: من به الکسی پاسخ دادم که حضور در چهارمین المپیک،‌ مرا به هیجان آورده است. تقریبا تصمیم خود را در مورد ایران گرفته‌ام ولی هنوز قراردادی امضا نشده است.
وی تصریح کرد: من و فدراسیون والیبال ایران در مورد برخی مسائل دیگر، گفت‌وگو خواهیم کرد و من تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

عراق|الخزعلی: پایان آتش‌بس با آمریکا / سلاح خود را تنها در صورت تحقق دو هدف زمین می‌گذاریم

عراق|الخزعلی: پایان آتش‌بس با آمریکا / سلاح خود را تنها در صورت تحقق دو هدف زمین می‌گذاریم

عراق|الخزعلی: پایان آتش‌بس با آمریکا / سلاح خود را تنها در صورت تحقق دو هدف زمین می‌گذاریم رهبر جنبش عصائب اهل الحق عراق با تاکید بر پایان آتش بس با آمریکا علت آن را محقق نشدن دو هدف اساسی دانست که یکی از آنها عدم سیطره عراق بر حریم هوایی خود است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، قیس الخزعلی تاکید کرد جنایاتی که نظامیان آمریکایی مرتکب می شوند، باید بر اساس قوانین عراق مورد بازخواست قرار گیرند.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
بر اساس گزارش المعلومه و بغداد الیوم، وی تصریح کرد قانون اساسی عراق اجازه احداث هیچ پایگاه نظامی را بدون موافقت پارلمان نمی دهد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
الخزعلی افزود گروههای مقاومت به خاطر یک هدف سلاح در اختیار دارند و هنگامی که این هدف از بین برود، سلاح هم کنار گذاشته می شود.
وی افزود تهدیدهای طرف آمریکایی درباره انتقال سفارت دقیق نبود، بلکه در راستای جنگ روانی و با هدف فشار مطرح شد.
عراق|انفجارهای مهیب در منطقه الخضراء/ حمله راکتی به نزدیک سفارت آمریکا در بغدادالخزعلی در ادامه گفت آتش بسی که گروههای مقاومت اعلام کردند و هدف قرار دادن آمریکایی ها را متوقف کرده بودند، پایان یافته است.
وی افزود هینین پلاسخارت نماینده سازمان ملل در عراق هیچ نقشی در موضوع آتش بس با آمریکایی ها ندارد، دو شرط برای آتش بس محقق نشده است، اولین شرط، تسلط عراق بر حریم هوایی اش و دومین شرط، جدول بندی خروج نظامیان آمریکایی است که این دو شرط محقق نشده است.
الخزعلی گفت هادی العامری(رئیس ائتلاف الفتح) شخص محوری در موضوع آتش بس است.
وی همچنین درباره ترکیه هشدار داد تهدید نظامی آتی ترکیه شدیدتر و خطرناک تر از تهدید نظامی آمریکاست.
انتهای پیام/

عذرخواهی استاندار هرمزگان درپی تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار/ "این موضوع فوراً باید رسیدگی شود"

عذرخواهی استاندار هرمزگان درپی تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار/ "این موضوع فوراً باید رسیدگی شود"

عذرخواهی استاندار هرمزگان درپی تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار/ “این موضوع فوراً باید رسیدگی شود” گروه استان‌ها ــ در پی بروز رفتار غیرانسانی چندنفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری بندرعباس در هنگام تخریب یک منزل متعلق به زن سرپرست خانوار، استاندار هرمزگان ضمن عذرخواهی از مردم استان دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کرد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ فریدون همتی استاندار هرمزگان که امروز برای سرکشی به وضعیت راه‌های شرق هرمزگان و بازدید از پروژه نفتی عظیم ملی در جاسک و سیریک به‌سر می‌برد، ساعتی قبل با اطلاع از اتفاق رخ‌داده در تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس توسط عوامل شهرداری و یگان حفاظت اراضی مسکن، ضمن تماس تلفنی فوری با شهردار بندرعباس، با انتقاد از این اقدام، نسبت به برخورد جدی با عاملان این تصمیم نادرست و غیراصولی تأکید کرد.
استاندار هرمزگان: زیرساخت‌های حمل و نقل هرمزگان در حال توسعه است استاندار هرمزگان: پیگیر تسطیح زمین 2500 هکتاری الحاقی به منطقه ویژه خلیج فارس هستیم استاندار هرمزگان: روند ترخیص کالاها و مواد اولیه باید تسهیل شود وی همچنین عنوان داشت: این اقدام افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و در حالی که می‌شد با برخورد و روش مناسب قانون را درست و صحیح اجرا کرد؛ متاسفانه اوج بی‌تدبیری در این زمینه صورت گرفته و باید عاملان این تصمیم مورد پیگرد قرار گیرند.
استاندار هرمزگان گفت: هرچند اقدام غیرقانونی در تصرف اراضی ملی نباید صورت گیرد، اما نوع رفتار این چند مامور شهرداری و بی‌دقتی و بی‌تدبیری در این زمینه کاملا مشهود بوده و چهره کارکنان شهرداری را خدشه‌دار کرده اند که بنده به‌جای عاملان این اتفاق از این خانواده و مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم.
همچنین شهرداری بندرعباس با دستور استاندار ملزم شده تا ضمن دلجویی از این بانوی آبرومند و کودکان آنان، به شکل مقتضی این عمل نادرست را جبران کند و کمیته امداد نیز مشکل مسکن این زن و فرزندانش پیگیری و رفع کند.
انتهای پیام/864/س

فرمانده سنتکام: هدف ایران این است که ما را از عراق بیرون کند/ فشار حداکثری جنبه نظامی ندارد

فرمانده سنتکام: هدف ایران این است که ما را از عراق بیرون کند/ فشار حداکثری جنبه نظامی ندارد

فرمانده سنتکام: هدف ایران این است که ما را از عراق بیرون کند/ فشار حداکثری جنبه نظامی ندارد فرمانده ستاد نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) با اعلام اینکه ایران به‌دنبال بیرون کردن نظامیان آمریکایی از عراق است، مدعی شد که دولت عراق خواستار ادامه همکاری با آمریکا و ائتلاف بین‌المللی به‌اصطلاح ضدداعش است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ژنرال «کنت فرانک مک‌کنزی» فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) روز پنج‌شنبه در نشست مجازی سیاست‌گذاران عربی ــ‌آمریکایی مدعی شد که دولت عراق علی‌رغم تلاش‌های ایران برای بیرون کردن نیروهای آمریکایی از عراق خواستار ادامه همکاری نظامی با آمریکا و ائتلاف به‌اصطلاح ضدداعش است.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
این فرمانده ارشد آمریکایی در خصوص اقدامات ایران علیه آمریکا در منطقه گفت: «شاید بتوان گفت که مهم‌ترین هدف ایران این است که ایالات متحده را از عراق بیرون کند اما دولت عراق نشان داده است که با توجه به تهدید داعش، می‌خواهد شراکت خود با ایالات متحده و نیروهای ائتلاف را حفظ کند.»
وی در ادامه با متهم کردن ایران به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه، گفت: «حضور ما در منطقه یک پیام واضح و یک سیگنال مشخص را درباره توانمندی‌های ما و مهم‌تر از آن درباره اراده ما برای دفاع از شرکایمان و منافع ملی ایالات متحده ارسال می‌کند.»
مک‌کنزی که پیش از این نیز علی‌رغم سیاست‌های خصمانه کشورش علیه ایران ادعا کرده بود که آمریکا به‌دنبال دامن زدن به تنش‌ با ایران نیست، در صحبت‌های امروز خود نیز بار دیگر تأکید کرد که سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران شامل مؤلفه‌های نظامی نیست و فقط ابعاد سیاسی و اقتصادی را در بر می‌گیرد.
عراق|واکنش الفتح به سخنان ژنرال «مک‌کنزی»؛ «رؤیای بقای آمریکایی‌ها هرگز محقق نخواهد شد»‌رئیس سازمان پدافند غیرعامل: آمریکایی‌ها ‌از تبعات رویارویی نظامی با ایران نگرانند / ‌دشمنان به حملات سایبری روی آورده‌اندانتهای پیام/.+

حاشیه دیدار نساجی – تراکتور| واکنش منصوریان به فحاشی تعدادی تماشاگر به داور و تراکتوری‌ها

حاشیه دیدار نساجی – تراکتور| واکنش منصوریان به فحاشی تعدادی تماشاگر به داور و تراکتوری‌ها

حاشیه دیدار نساجی – تراکتور| واکنش منصوریان به فحاشی تعدادی تماشاگر به داور و تراکتوری‌ها تعدادی هوادار در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حاضر شدند و به تراکتوری‌ها و تیم داوری مسابقه فحاشی کردند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز از ساعت 16:10 امروز (پنجشنبه)، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
در حالی که هیچ تماشاگری به دلیل رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی نمی‌تواند در ورزشگاه‌ها حاضر شود، حدود 20 نفر از هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی حضور یافتند و از الفاظ بدی علیه بازیکنان و مربیان تراکتور و داور مسابقه استفاده کردند.
منصوریان: وقفه لیگ کمک زیادی به ما کردهمین اتفاق باعث شد علیرضا منصوریان در دقیقه 58 به فحاشی‌های این افراد واکنش نشان دهد و عوامل برگزاری بازی از این تماشاگران خواستند که سر و صدا نکنند.
انتهای پیام/

فرمانده تیپ صابرین به درجه سرتیپ‌دومی نائل شد

فرمانده تیپ صابرین به درجه سرتیپ‌دومی نائل شد

فرمانده تیپ صابرین به درجه سرتیپ‌دومی نائل شد سرهنگ صادق محمودی به درجه سرتیپ‌دومی نائل شد. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم سرهنگ صادق محمودی فرمانده تیپ نیروی ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه سرتیپ‌دومی نائل شد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش تسنیم، سردار محمودی از رزمندگان تیپ 66 نیروهای ویژه هوابرد (یکی از رده‌های تحت امر قرارگاه رمضان) در دوران دفاع مقدس است که پیش از فرماندهی تیپ صابرین، معاونت عملیات قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه را عهده‌دار بود.
انتهای پیام/+

انگلیس: احتمالا ناچار می‌شویم آمریکا را در خروج نیروها از افغانستان همراهی ‌کنیم

انگلیس: احتمالا ناچار می‌شویم آمریکا را در خروج نیروها از افغانستان همراهی ‌کنیم

انگلیس: احتمالا ناچار می‌شویم آمریکا را در خروج نیروها از افغانستان همراهی ‌کنیم وزیر دفاع انگلیس گفت که کشورش احتمالاً آمریکا را در کاهش سطح نیروهای نظامی خود در افغانستان همراهی خواهد کرد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورونیوز، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که کشورش احتمالاً ایالات متحده را در کاهش سطح نیروهای نظامی خود در افغانستان همراهی خواهد کرد اما همزمان به همکاری با دولت افغانستان و آمریکا برای تامین امنیت این کشور ادامه خواهد داد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که نیروهای این کشور در عراق و افغانستان را تا 15 ژانویه سال 2021 میلادی (پیش آغاز ریاست جمهوری جو بایدن) از 4500 نفر فعلی به 2500 تن کاهش خواهد داد.
والاس در گفتگو با شبکه اسکای نیوز در خصوص ارزیابی خود از تصمیم پنتاگون گفت که آمریکایی‌ها در این مرحله به دنبال عقب‌نشینی کامل از افغانستان نیستند و انتظار ما هم همین است که کاهش نیروها در افغانستان در چند مرحله انجام شود؛ رویه‌ای که بریتانیا هم با آن موافق است.
وزیر دفاع انگلیس تصریح کرد که کشورش برای اقدام مستقل از آمریکا در افغانستان دارای محدودیت‌هایی است ولی به گفته او با افزایش بودجه‌ای که او اخیرا در مورد آن با وزارت داریی بریتانیا به توافق رسیده، اختیار عمل بیشتری به نیروهای این کشور خواهد داد.
والاس تاکید کرد که در حال حاضر اگر نیروهای ایالات متحده به طور یک جانبه از برخی از این کشورها خارج شود، ما دچار چالش می‌شویم چون که استقلال لازم را نداریم که تصمیم بگیریم اگر یک قدرت نظامی از کشوری خارج شد، ما بیشتر بمانیم.
او ابراز امیدواری کرد که تامین بودجه لازم بریتانیا بتواند ضمن افزایش استقلال رای خود، استراتژی تکمیل حضور و پوشش نظامی را با قدرت‌های بزرگ دنبال کند.
در حال حاضر حدود هزار نیروی نظامی انگلیس در افغانستان مستقر هستند.
انتهای پیام/

ادعای جدید کانادا علیه روسیه، چین و ایران

ادعای جدید کانادا علیه روسیه، چین و ایران

ادعای جدید کانادا علیه روسیه، چین و ایران مرکز امنیت ارتباطات کانادا معتقد است که روسیه، چین، ایران و کره شمالی، منشاء اصلی تهدیدها در زمینه امنیت سایبری بوده و تلاش ‌می‌کنند از فضای مجازی برای جاسوسی و آسیب رساندن به سیستم انرژی کانادا استفاده کنند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، مرکز امنیت ارتباطات کانادا در گزارشی اعلام کرد که کشورهای روسیه، چین، ایران و کره شمالی، منشاء بیشترین تهدیدات در عرصه امنیت سایبری برای این کشور هستند. آنها در تلاشند تا از فضای مجازی برای ایجاد اختلال در سیستم انرژی کانادا استفاده کنند.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
در این گزارش آمده است: «ما معتقدیم که بطور عملی برنامه‌های مورد حمایت دولت‌های چین، روسیه، ایران و کره شمالی، بزرگترین تهدیدات در عرصه سایبری برای کانادایی‌ها و سازمان‌های دولتی در این کشور هستند.»
طبق این اطلاعات، این نقش آفرینان خارجی همچنین می توانند از فضای مجازی برای جاسوسی از سازمان‌ها و موسسات دولتی کانادایی استفاده کنند.
مرکز امنیت ارتباطات کانادا یادآور شده که کشورهای متخاصم دائماً شبکه‌های مهم زیرساختاری این کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند، برای اینکه گویا برای حملات آینده آماده شوند یا کانادا را از چنین مسئله‌ای بترسانند.
این گزارش تأکید کرده که مقامات دولت کانادا، همواره محکوم بودن چنین اقداماتی را اعلام کرده‌اند.
پیش از این، روسیه بارها از سوی دولت انگلیس و ایالات متحده به حملات سایبری متهم شده است. مقامات مسکو موکداً این اتهامات را رد می‌کنند.
پوتین: همچنان به همکاری با آمریکا در عرصه امنیت سایبری امیدواریمحمله سایبری به سرویس‌های دولتی کاناداترامپ حمله سایبری به روسیه را تأیید کردانتهای پیام/