بهترین گلزن و گل‌ساز لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب حریف پرسپولیس

بهترین گلزن و گل‌ساز لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب حریف پرسپولیس

بهترین گلزن و گل‌ساز لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب حریف پرسپولیس آقای گل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و نیز بازیکنی که تاکنون بیشترین پاس گل این دوره از رقابت‌ها را داده است، در ترکیب النصر عربستان حضور دارد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر عربستان که در مرحله نیمه‌نهایى لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس قرار مى‌گیرد که دو رکورد قابل توجه را در اختیار دارد.
عبدالرزاق حمدالله مراکشى در ترکیب النصر با 6 گل زده، بهترین گلزن رقابت‌هاست. این بازیکن با گشودن دروازه التعاون در یک‌هشتم نهایى، رکورد گلزنى در 9 بازى پیاپى لیگ قهرمانان آسیا را به نام خودش ثبت کرده بود که این رکورد در یک‌چهارم نهایی شکسته شد.
رسن: کادر فنی نقاط ضعف و قوت النصر را آنالیز کرده استهمچنین سلطان الغنام با چهار پاس گل بهترین گل‌ساز این بازى‌هاست.
انتهای پیام/

تجمع دوباره هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه

تجمع دوباره هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه

تجمع دوباره هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه هواداران تیم فوتبال استقلال به نشانه اعتراض به وضعیت تیم‌شان و بلاتکلیفی مدیرعامل و سرمربی این تیم مقابل باشگاه تجمع کردند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده تا اعتراض‌شان را به وضعیت این تیم نشان بدهند.
هواداران استقلال از اینکه باشگاه مدیرعامل و سرمربی ندارد، به شدت ناراحت هستند.
به گزارش تسنیم، هیئت مدیره باشگاه استقلال روز گذشته احمد سعادتمند را از مدیرعاملی باشگاه برکنار کرد.
سعادتمند وسایلش در باشگاه استقلال را جمع کردانتهای پیام/

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 99/07/10؛ادامه رکوردزنی طلا و ارز در بازار/ سکه امروز چند شد؟

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 99/07/10؛ادامه رکوردزنی طلا و ارز در بازار/ سکه امروز چند شد؟

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۱۰؛ادامه رکوردزنی طلا و ارز در بازار/ سکه امروز چند شد؟ هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۳۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است. – اخبار بازار – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 339 هزار تومان، قیمت دلار 29 هزار و 500 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 14میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 13میلیون و 800 هزار تومان است.
همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 7 میلیون و 950 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 50 هزار تومان و سکه گرمی2 میلیون و 530 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 339 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 765 هزار تومان و هر مثقال طلا 5میلیون و 775 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزاد*** نرخ‌های درج شده در این خبر برای انواع طلا و سکه برگرفته از سایت اتحادیه و طلا و جواهر است.
فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از روزهای گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.
به گزارش تسنیم، در بازار جهانی، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.65 درصد افزایش به 1898 دلار و 3 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر با 0.41 درصد افزایش به 1903 دلار و 20 سنت رسید. قیمت طلا پس از به ثبت رساندن بدترین عملکرد ماهانه از اواخر سال 2016 در ماه سپتامبر، ماه جدید را با رشد آغاز کرد.
ادوارد مویا تحلیلگر بازار طلا در موسسه اوآندا در نیویورک گفت: «کاهش نسبی ارزش دلار تا حدودی موجب آسودگی خاطر سرمایه گذاران در بازار طلا شده و آنها اکنون عمده تمرکز خود را معطوف ریسک های پیش روی ترمیم اقتصاد جهانی معطوف کرده اند.»
شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز شاهد 0.2 درصد کاهش بودو موجب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.
قیمت جهانی طلا امروز 99/..

مسکو: مسئله بازگشت تحریم‌ها علیه ایران در شورای امنیت بررسی نخواهد شد

مسکو: مسئله بازگشت تحریم‌ها علیه ایران در شورای امنیت بررسی نخواهد شد

مسکو: مسئله بازگشت تحریم‌ها علیه ایران در شورای امنیت بررسی نخواهد شد نماینده دائم روسیه در سازمان ملل که ریاست دوره‌ای شورای امنیت در ماه جاری را برعهده دارد، گفت: موضوع بازگشت تحریم‌ها علیه ایران دیگر در سطح شورای امنیت سازمان ملل مورد بحث قرار نخواهد گرفت. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، “واسیلی نبنزیا” نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، بعنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت (که از امروز – اول اکتبر/10 مهر ماه آغاز شده) اعلام کرد که در دوره ریاست این کشور، موضوع بازگشت تحریم‌ها علیه ایران دیگر در سطح شورای امنیت سازمان ملل مورد بحث قرار نخواهد گرفت.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
این دیپلمات در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری درباره دستور کار روسیه در دوره ریاست دوره‌ای خود در شورای امنیت، تأکید کرد: «آنچه به طور قطع اتفاق نخواهد افتاد، بررسی موضوع به اصطلاح “مکانیزم ماشه” یا همان روش بازگشت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران است. نمایندگان دائمی کشورهای عضو شورای امنیت و همچنین ریاست قبلی شورا، به صراحت غیرقانونی بودن هرگونه تماس آمریکایی‌ها در این زمینه را اعلام کرده و با درخواست مقامات واشنگتن در این زمینه مخالفت کرده‌اند و مسلماً این مسئله در شورای امنیت مطرح نخواهد شد.»
نبنزیا در عین حال یادآور شد که با توجه به روند توسعه اوضاع در منطقه خلیج فارس، مباحثات جدی در خصوص سیستم امنیتی در این منطقه صورت خواهد گرفت.
لازم به یادآوری است، روسیه پس از آنکه ایالات متحده رسماً ابتکارعمل خود در خصوص بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را به شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد، خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت شد. درخواست آمریکا بر این اساس بود که ایران به تعهدات خود در قبال توافق هسته‌ای عمل نمی‌کند. انگلستان، آلمان و فرانسه پیشنهاد آمریکا را رد کرده و یادآور شدند که این اقدام با تلاش‌های سه کشور در جهت حمایت از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مغایرت دارد.
“جوزپ بورل”، مسئول دیپلماسی خارجی اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد که ایالات متحده نمی تواند مکانیسم از سرگیری تحریم‌های ضد ایرانی (snapback) را اعمال کند، برای اینکه واشنگتن در سال 2018 از برجام خارج شده است.
“سر..

صحبت‌های یک دانش‌آموز: کنکور رقابت ناجوانمردانه‌ای است/مدرسه در کسب رتبه سهم بسیاری دارد

صحبت‌های یک دانش‌آموز: کنکور رقابت ناجوانمردانه‌ای است/مدرسه در کسب رتبه سهم بسیاری دارد

صحبت‌های یک دانش‌آموز: کنکور رقابت ناجوانمردانه‌ای است/مدرسه در کسب رتبه سهم بسیاری دارد دانش‌آموزی که موفق به کسب رتبه ۱۴۳ گروه علوم انسانی شده و در مدارس سمپاد تحصیل کرده است، می‌گوید: اگر در مدرسه دیگری بودم این رتبه را کسب نمی‌کردم! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سپیده جانباز یکی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است که توانسته در کنکور امسال رتبه 143 رشته علوم انسانی را کسب کند.
این دانش‌آموز می‌گوید که از پایه دهم مجری قرارگاه تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بود و در سال دوازدهم مطالعه برای کنکور را به شکل جدی‌تری آغاز کرد.
او درباره روش درس خواندنش به تسنیم می‌گوید: هر دانش‌آموز مدل متفاوتی برای مطالعه دارد و باید تلاش کند تا به شیوه‌ای که با شرایط او سازگارتر است دست یابد. من سبک‌های مختلف درس خواندن را امتحان کردم تا بدانم با چه شیوه‌ای موفق‌تر هستم البته از عید بر روی درس خواندن به شدت متمرکز شدم و اوج زمان مطالعه‌ام در روز 8 ساعت بود.
این دانش‌آموز که در مدارس سمپاد درس می‌خواند، درباره این موضوع که مدرسه در موفقیتش چه تأثیری داشته است و آیا دانش‌آموزان مدارس دولتی عادی با دانش‌‌‌آموزان مدارس خاص و غیر دولتی در کنکور در رقابتی برابر و عادلانه قرار دارند؟ عنوان می‌کند: مدرسه برای آنها و به ویژه برخی دروس تخصصی‌تر بسیار زمان می‌گذاشت، کلاس‌های فوق برنامه مختلفی داشتند و بهترین اساتید اراک در مدرسه آنها تدریس می‌کردند. شاید اگر مدرسه عادی بودم و دبیرانم تا این حد مسلط و خوب نبودند این نتیجه را در کنکور کسب نمی‌کردم واقعاً تفاوت فاحشی بین کیفیت آموزش در مدارس سمپاد با دولتی عادی وجود دارد.
جانباز می‌گوید: کنکور رقابت ناجوانمردانه‌ای است اگرچه موفقیت به فرد بستگی دارد ولی شرایط رقابت برای همه دانش‌آموزان یکسان نیست مثلاً اگر من در مدرسه زبان و دروس تخصصی را به خوبی یاد نمی‌گرفتم هر چقدر خودم تلاش می‌کردم باز هم به دانش‌‌آموزانی که با انواع آموز‌ش‌های مختلف مواجه هستند، نمی‌رسیدم. معتقدم پایه افراد در مدرسه بسته می‌شود.
این دانش‌آموز ادامه می‌دهد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هم تأکید دارد که در پایه دوازدهم بیشتر بر روی درس خواندن متمرکز شویم و به لحاظ مشاوره تحصیلی کمک بسیاری به ما کرد. ..

دستیابی ارتش به سامانه‌های ‌پهپادی "رزمی، انتحاری، فاوا و جنگال" / مراقبت پهپادی از ‌مرزهای شمال شرق، غرب و جنوب غرب‌

دستیابی ارتش به سامانه‌های ‌پهپادی "رزمی، انتحاری، فاوا و جنگال" / مراقبت پهپادی از ‌مرزهای شمال شرق، غرب و جنوب غرب‌

دستیابی ارتش به سامانه‌های ‌پهپادی “رزمی، انتحاری، فاوا و جنگال” / مراقبت پهپادی از ‌مرزهای شمال شرق، غرب و جنوب غرب‌ گروه استان‌ها ـ فرمانده گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج) نیروی زمینی ارتش از دستیابی ارتش به سامانه‌های ‌پهپادی “رزمی، انتحاری، فاوا و جنگال خبر داد و گفت: ‌‌در کنار سایر نیروهای مسلح از ‌‌مرزهای شمال شرق، غرب و جنوب غرب‌ با پهپاد مراقبت می‌کنیم. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، در هفته دفاع مقدس ماکت “پهپاد انتحاری کیان” که حاصل دست کارشناسان مومن و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است برای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد شهرام حسن نژاد فرمانده گروه پهپاد حضرت ولیعصر(عج) نزاجا و حجت‌الاسلام ابراهیم چتری رئیس عقیدتی سیاسی پهباد نزاجا به موزه “مقاومت، ایثار و پیروزی” شهرستان ری اهدا شد.
حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در این آیین اظهار داشت: برای هفته دفاع مقدس حدود 40 برنامه مختلف داشتیم که اهم آنها دیدار با خانواده معظم شهدا بود که بیش از 600 دیدار توسط فرمانداری، ادارات، شهرداری، اصناف، سپاه نواحی حضرت عبدالعظیم(ع) و حضرت روح الله(ره)، بخشداری‌ها و بنیاد شهید در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و قدردانی از خانواده معزز آنها انجام شد.
وی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، مسابقه چهارجانبه فوتسال استانی جانبازان به میزبانی شهرری، مسابقه مجازی شناخت شهدا و مسابقه دارت در منزل جانبازان 70درصد از دیگر برنامه هایی بود که در هفته دفاع مقدس صورت گرفت.
گزارش | ابابیل‌‌ـ‌2 سلاح جدید قایق‌های تندروی سپاه/ 2 پهپاد ناشناخته بین پرنده‌های جدید ندساامیر دادرس: به تجهیزات پیشرفته ای در حوزه پهپادی دست یافته‌ایمفرمانده نیروی دریایی سپاه: ناوگروه هواپیمابر آمریکایی را با پهپاد‌های بومی سپاه رهگیری کردیم + تصاویررئیس بنیاد شهید شهرستان ری با تاکید براینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان منتقل شود، گفت: سعی کردیم برنامه ها را به شکلی اجرا کنیم که مورد توجه جوانان قرار بگیرد که مسابقات در فضای مجازی نمونه ای از این برنامه ها بود و مورد استقبال قرار گرفت.
نصرالله در رابطه با موزه «مقاومت، ایثار و پیروزی» شهرستان ری تصریح کرد: این موزه در طبقه همکف ساختمان بنیاد شهید ری واقع ش..

پرسپولیس 2 – صفر پاختاکور؛ صعود شاگردان گل‌محمدی به نیمه نهایی با شکار گربه سیاه/ انتقام‌گیری‌ پرسپولیس در شب درخشش آل کثیر

پرسپولیس 2 – صفر پاختاکور؛ صعود شاگردان گل‌محمدی به نیمه نهایی با شکار گربه سیاه/ انتقام‌گیری‌ پرسپولیس در شب درخشش آل کثیر

پرسپولیس ۲ – صفر پاختاکور؛ صعود شاگردان گل‌محمدی به نیمه نهایی با شکار گربه سیاه/ انتقام‌گیری‌ پرسپولیس در شب درخشش آل کثیر تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:15 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر صفر تیم پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
عیسی آل کثیر در دقایق 49 و 67 هر دو گل پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند.
تیم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی باید از ساعت 18:30 روز شنبه به مصاف النصر عربستان برود.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بشار رسن (68 – امید عالیشاه)، احمد نوراللهی (76 – میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان‌ (76 – مهدی شیری)، وحید امیری، عیسی آل کثیر (87 – مهدی عبدی) و سعید آقایی.
ترکیب پاختاکور: الدوربیک سویونوف، خوجی اکبر علی‌جانوف (1+90 – شیرزاد اعظموف)، انزور اسماعیلوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، دراگان کران، ایگور کریمتس (2+90 – ایسماعیلف)، دوستون برگ خاماداموف (72 – حجی‌مات ارکینوف)، اودیل جان ژامروبکوف، سردار صبری خوجایف، فرخ سایفیف (72 – اکرم جان کومیلوف) و ارن دردیوک (72 – ایگور سرگئیف).
داور: ادهم مخادمه از کشور اردن
نیمه اول
دقیقه 11: ارسال خطرناک بازیکنان پاختاکور روی تعلل مدافعان پرسپولیس به بازیکنان ازبکستانی رسید که خوشبختانه ضربه سر بازیکن این تیم را مدافعان پرسپولیس دور کردند.
دقیقه 15: ماشاریپوف به دلیل خطای بسیار خطرناک روی کامیابی‌نیا در همان دقایق ابتدایی بازی از داور اردنی کارت قرمز مستقیم گرفت. داور بازی با کمک VAR رأی به اخراج هافبک پاختاکور داد. او پیش از بازبینی صحنه برخورد ماشاریپوف و کامیابی‌نیا به بازیکن ازبک کارت زرد داده بود.
دقیقه 25: شوت از راه دور احمد نوراللهی از بالای دروازه پاختاکور راهی اوت شد.
دقیقه 34: ارسال خطرناک سعید آقایی به شکلی خطرناک از مقابل دروازه تیم ازبکی عبور کرد و تلاش امیری برای تأثیرگذاری روی توپ فایده‌ای نداشت.
دقیقه 38: سعی..

تلخ‌‌ترین روز کرونایی در تهران رقم خورد/ درخواست زالی برای اعمال محدودیت‌‌های کرونایی در پایتخت

تلخ‌‌ترین روز کرونایی در تهران رقم خورد/ درخواست زالی برای اعمال محدودیت‌‌های کرونایی در پایتخت

تلخ‌‌ترین روز کرونایی در تهران رقم خورد/ درخواست زالی برای اعمال محدودیت‌‌های کرونایی در پایتخت فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران با بیان این‌‌که دیروز یکی از تلخ‌‌ترین روزهای کرونایی پایتخت بود، از درخواست خود مبنی بر اعمال محدودیت‌‌های کرونایی در پایتخت برای هفته آینده خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر علیرضا زالی درباره آخرین آمار کرونا در تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 870 نفر در بخش‌‌های عادی و 168 نفر در بخش‌‌های ویژه بستری شدند.
وی افزود: در 48 ساعت گذشته عدد بستری‌‌های جدید کرونایی به نزدیک 1000 نفر رسیده است که نوعی رکورد محسوب می‌‌شود. دیروز یکی از تلخ‌‌ترین روزهای کرونایی پایتخت بود و بالاترین موارد مرگ و میر ثبت شده از زمان آغاز اپیدمی کرونا در کشور تاکنون را شاهد بوده‌‌ایم.
زالی ادامه داد: انتظار ما این است که باتوجه به آمار کرونا در تهران و قرارگرفتن این استان در وضعیت قرمز، محدودیت‌‌هایی را اعمال کنیم. ما بسته پیشنهادی خود مبنی بر تقلیل میزان حضور کارکنان و برخی از مسائل محدودکننده و اعمال جرایم بازدارنده در صورت استفاده نکردن از ماسک را ارائه داده‌‌ایم و امیدواریم در اسرع وقت مورد تصویب قرار بگیرد.
فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران خاطرنشان کرد: بر اساس تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده است که در استان‌‌های مختلف، ستادهای استانی مقابله با کرونا تصمیمات خود را با هماهنگی وزرای بهداشت و کشور انجام دهند. ما از وزرای محترم درخواست اعمال محدودیت‌‌ها در تهران از ابتدای هفته آینده را داشته‌‌ایم.
آمار جان‌‌باختگان کرونا از مرز 26000 نفر گذشت/فوت 183 بیمار در 24 ساعت گذشتهانتهای پیام/

جمهوری اسلامی ایران در کجای مناقشه قره‌باغ ایستاده است؟

جمهوری اسلامی ایران در کجای مناقشه قره‌باغ ایستاده است؟

جمهوری اسلامی ایران در کجای مناقشه قره‌باغ ایستاده است؟ دو جمهوری آذربایجان و ارمنستان با الهام از عصر همزیستی تمدنی در قرون پیشااستعماری و با تکیه بر مشترکات فرهنگی خود می‌توانند راهی صلح آمیز برای حل مسئله پیدا کرده و صلحی پایدار را برای مردم خود به ارمغان بیاورند. – اخبار بین الملل – به گزارش خبرگزاری تسنیم، منطقه قفقاز در طول قرن‌های متمادی زیر چتر وحدت بخش حوزه تمدن اسلامی ـ ایرانی، محل هم‌زیستی ادیان، مذاهب، زبان‌ها و هویت‌های فرهنگی و دینی گوناگون بود اما از زمانی که برجسته‌سازی استعماری اختلاف‌های هویتی عرصه را بر اشتراکات تمدنی تنگ کرد دچار مهندسی ترکیب جمعیتی و پاکسازی‌های قومیتی و تبعیدهای دسته‌جمعی شد.
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
ارمنستان و جمهوری آذربایجان به فاصله کمتر از سه ماه برای دومین بار بر سر منطقه مورد نزاع قره‌باغ درگیری‌های خونینی را آغاز کردند.
جدال بر سر این منطقه کوهستانی با حدود 4400 کیلومتر مساحت که ساکنان آن مسیحیان ارمنی و آذری‎های مسلمان هستند دهه‌هاست که بر مناسبات دو کشور آذربایجان و ارمنستان و منطقه قفقاز سایه افکنده است.
منطقه قفقاز از لحاظ استراتژیک پل ارتباطی بین شرق و غرب و شمال و جنوب به حساب می‌آید و دریای خزر را به دریای سیاه متصل می‌کند. علاوه بر اهمیت ژئوپلتیک، این منطقه به لحاظ تاریخی نیز محل تلاقی تمدن‌ها و مذاهب گوناگون بوده است.
وجود منابع طبیعی مانند انرژی در دریای خزر و همچنین مسیرهای انتقال آن به سمت اروپا نیز بر اهمیت استراتژیکی این منطقه افزوده و موجب شده تا قفقاز همواره در طول تاریخ محل رقابت قدرت‌های بزرگ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای باشد.
مرزبندی‌های مصنوعی که در دوره شوروی به وجود آمد، یکی از مهمترین دلایل بروز مناقشه بر سر قره‌باغ است. در آن دوره با وجود اینکه منطقه قره‌باغ به صورت تاریخی آذری‌نشین بود ولی تقسیمات قومی که شوروی در دوره استالین دنبال می‌کرد منجر به ایجاد مرزبندی‌های مصنوعی شد قره‌باغ را تحت حاکمیت ارمنستان قرار داد.
با فروپاشی شوروی آذری‌ها تأکید دارند که این منطقه بر اساس پیشینه تاریخی باید زیر حاکمیت باکو قرار گیرد و ارمنی‌ها نیز با تأکید بر تغییرات در ترکیب جمعیتی منطقه آن را در حاکمیت ارمنستان یا دست کم خودمختار می‌دانند.
در درگیری اخیر ..

فیلم| بازداشت سارق زورگیر حین سرقت از خانم جوان

فیلم| بازداشت سارق زورگیر حین سرقت از خانم جوان

فیلم| بازداشت سارق زورگیر حین سرقت از خانم جوان سارق زورگیر درحال سرقت و اذیت و آزار خانم جوان، با شلیک مأموران پلیس بازداشت شد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مأموران سرکلانتری پلیس پیشگیری تهران بزرگ موفق به بازداشت سارق زورگیری شدند که پس از سرقت یک پراید و ضرب و شتم راننده آن، با همان خودروی مسروقه، اقدام به زورگیری از دیگر شهروندان کرده بود.
این سارق زورگیر در نهایت کمتر از نیم ساعت از طرح شکایت اولیه، در تعقیب و گریز و با تیراندازی مأموران و درحال سرقت و اذیت و آزار خانم دیگری، بازداشت شد.
البته دو نفر از آنها سارقان موفق به فرار شده که بازداشت آنها نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.
تاکنون 11 نفر، از سارقان مذکور شکایت کرده‌اند و در بین آنها بانوانی وجود دارند که توسط آنها مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند.

فیلم| لحظه بازداشت اوباش پارک دانشجو در عملیات ضربتی پلیس تهرانبازداشت 389 شرور تهرانی در 24 ساعت اخیر/ پلمب 3 ماهه اصنافی که پاتوق اوباش هستندانتهای پیام/