کامرانیفر: زودتر دبیرکل میشدم، در دربی به برخی اعضای استقلال و پرسپولیس اجازه ورود نمیدادم/ نمیگذاریم فوتبال را به سمت ناهنجاری ببرند
کامرانیفر: زودتر دبیرکل میشدم، در دربی به برخی اعضای استقلال و پرسپولیس اجازه ورود نمیدادم/ نمیگذاریم فوتبال را به سمت ناهنجاری ببرند سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال میگوید اگر زودتر به این سمت رسیده بود، به برخی اعضای استقلال و پرسپولیس در دربی اجازه ورود نمیداد. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانیفر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا از اعتماد رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بابت سپردن این مسئولیت به بنده جهت انجام وظیفه در کنار یکدیگر سپاسگزارم.
وی در پاسخ به این سوال که اولویتهای فدراسیون در ادامه مسیر چه خواهد بود، اظهار داشت: باید از تمامی نفرات قبلی که در جایگاه دبیرکلی قرار داشتند و به خصوص از قنبرزاده که همگی زحمات زیادی برای فوتبال کشیدند تشکر کنم. فدراسیون فوتبال رویکرد جدیدی دارد و علاوه بر نگاهی که به برنامههای کوتاه مدت دارد، توجه خاصی نیز به برنامههای بلند مدت جهت توسعه و رشد فوتبال دارد. نتایج تیمهای ملی اهمیت بسیار زیادی برای فوتبال و تاثیر بسزایی در جامعه و نشاط عمومی دارد. فوتبال نیازمند زیرساختهایی است که ای کاش در گذشته بیشتر به آن توجه میشد. اما در فدراسیون فعلی که چند ماهی از آغاز فعالیت آن میگذرد حتی در همین مدت کوتاه کارهای بسیار خوبی انجام شده است و در آینده نزدیک شاهد رشد فوتبال خواهیم بود.
سرپرست جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال افزود: فوتبال برای رشد نیاز به امکانات دارد و صرفا با افزایش امکانات میتوان فوتبال را در همه ابعاد توسعه داد که اتفاقا فدراسیون فعلی نگاه ویژه و فوقالعادهای به این بخش دارد. اگر در خصوص اقدامات مفید و توسعهای انجام شده در فدراسیونهای سالهای گذشته از هر فرد فوتبالی پرسش شود، به احتمال زیاد به فدراسیون زمان صفایی فراهانی اشاره میکند. البته ایشان در آن زمان تا حدود زیادی مسائل مالی کشور را اختیار داشت، اما من به همه قول میدهم که فدراسیون عزیزی خادم از برترین فدراسیونهای تاریخ فوتبال کشورمان خواهد بود. به دلیل زیرساخت سازی که اقدامات آن آغاز شده است و نگاه کاملاً حرفهای که وجود دارد.
وی ادامه داد: در سالهای گذشته به کشورهای متعددی سفر کردم و آکادمیها و فضاهای ورزشی را دیدم و هربار غصه خوردم که چرا در ایران بزرگ ما که آب و هوا..
