شرایط صدور "مجوز تردد بین‌استانی" اعلام شد

شرایط صدور "مجوز تردد بین‌استانی" اعلام شد

شرایط صدور “مجوز تردد بین‌استانی” اعلام شد مشاور فرماندار تهران، شرایط صدور مجوز برای تردد به استان‌های قرمز و نارنجی را اعلام کرد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ایمان قربانی، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با بیان اینکه امروز نخستین روز پایان محدودیت‌هایی است که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده بود، اظهار کرد: با توجه به این موضوع، ازدحام زیادی مقابل فرمانداری وجود داشت.
وی ادامه داد: همچنان رنگ‌بندی قرمز و نارنجی در بسیاری از استان‌های کشور وجود دارد و مانند گذشته تردد به این استان‌ها ممنوع است.
قربانی با اشاره به مجوزهایی که توسط فرمانداری صادر می‌شود، گفت: فرمانداری تهران تنها برای کارهای قضائی و اداری، فوت اقوام درجه یک و زمین‌های کشاورزی و صنعتی مجوز تردد صادر می‌کند.
مشاور فرماندار تهران با بیان اینکه تمام شهرهای شمالی قرمز هستند، اظهار کرد: از هموطنان خود خواهش می‌کنم تنها در صورت ضرورت به سفر بروند و برای قطع زنجیره کرونا مسافرت‌های خود را به زمان دیگر موکول کنند.
جریمه یک میلیون و 120 هزار خودرو در طرح ممنوعیتهای تردد 12 روزهانتهای پیام/

شاهد از غیب رسید/ "واکسن‌‌های آلوده آمریکایی" و حقانیت تذکری که روشن شد!

شاهد از غیب رسید/ "واکسن‌‌های آلوده آمریکایی" و حقانیت تذکری که روشن شد!

شاهد از غیب رسید/ “واکسن‌‌های آلوده آمریکایی” و حقانیت تذکری که روشن شد! اخیراً آلودگی “واکسن آمریکایی مدرنا” ارسالی به ژاپن خبرساز شد؛ پیش از این نیز در ۶۰ میلیون دوز واکسن آمریکایی “جانسون اند جانسون” آلودگی‌هایی گزارش شده بود؛ ممکن است برخی عوامل خارجی به صورت تعمدی تحت عنوان حمله بیولوژیک وارد واکسن‌ها شود. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ طی روزهای اخیر، آلودگی واکسن‌های آمریکایی مدرنا به ژاپن، خبرساز شد و ژاپن تزریق این واکسن‌ها را متوقف کرد. وزارت بهداشت ژاپن روز پنج‌شنبه اعلام کرد که یک “ماده خارجی” در 39 ویال که شماره آنها مشخص است، پیدا شده است.
کمپانی داروسازی “تاکدا” که توزیع این واکسن را در ژاپن برعهده دارد، گفته است که مدرنا به دلیل رعایت موارد احتیاطی، تزریق سه بچ (دسته) از این واکسن‌ها (1.6 میلیون دوز واکسن مدرنا) را موقتاً متوقف کرده است؛ تاکدا همچنین گفته که احتمالاً بروز مشکلی در زمان تولید این واکسن در اسپانیا علت این مسئله بوده اما توضیح بیشتری در این مورد داده نشد.
با این وجود احتمال می‌رود تعدادی از واکسن‌های آلوده شده به مواد خارجی، به شهروندان ژاپن تزریق شده باشد؛ در همین راستا وزارت بهداشت ژاپن با اعلام شماره بچ‌های مشکوک به آلودگی، از شهروندانی که واکسن مدرنا را دریافت کرده‌اند درخواست کرده که شماره سریال روی کارت واکسن خود را با شماره بچ‌های آلوده چک کنند.
پس از چند ساعت شبکه دولتی NHK ژاپن با استناد به منابع وزارت بهداشت گفت که تصور می‌شود این آلاینده، “ذرات فلزی” است.
بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.
آیا آلودگی واکسن‌ها طبیعی است؟
عاری بودن واکسن‌ها از عوامل خارجی آلاینده، یک ضرورت اساسی است؛ منظور از عوامل خارجی، عوامل باکتریایی، ویروسی، قارچی و آلودگی با برخی مواد دیگر است که ممکن است در برخی مراحل از فرآیند تولید، به صورت ناخواسته وارد واکسن شوند.
همچنین ممکن است برخی عوامل خارجی به صورت تعمدی وارد واکسن‌ها شود؛ مفهومی که از آن تحت عناوینی نظیر “حمله بیولوژیک” یا “سلاح بیولوژیک” یاد می‌شود.
حمله بیولوژیکی به معنای استفاده هدفمند از عوامل بیولوژیکی نظیر ویروس‌ها، باکتری‌ها و سایر مواد به منظور کشتن یا ناتوان کردن انسان‌هاست.
واکسن مدرنا که چند بچ آن در ژاپن آلوده شناخته شده، یک واکسن کرونا بر مبنای ..

نحوه تردد جاده‌ای از امروز/ جریمه‌ها همچنان برقرار است

نحوه تردد جاده‌ای از امروز/ جریمه‌ها همچنان برقرار است

نحوه تردد جاده‌ای از امروز/ جریمه‌ها همچنان برقرار است معاون اجتماعی پلیس راهور نحوه تردد جاده‌ای از امروز (۶ شهریور) را تشریح کرد و گفت: جریمه برای ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان برقرار است. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا، «سرهنگ عین‌الله جهانی» در گفت‌وگوی خبری با اشاره به تداوم محدودیت تردد جاده‌ای، در این رابطه اظهار کرد: بر اساس ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تا پنجم شهریور ممنوعیت تردد جاده‌ای را داشتیم و همکاران ما در 372 نقطه مستقر بودند؛ همچنین برای اجرای ممنوعیت تردد، چاره‌ای جز استفاده از موانعی مانند نرده و نیوجرسی نبود و ارتباط بین استان‌ها را بستیم.
معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: اکنون این شرایط به اتمام رسیده و 306 شهر قرمز، 110 شهر نارنجی و 32 شهر زرد هستند؛ لذا همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است اما دیگر به صورت فیزیکی از ممنوعیت تردد جلوگیری نمی‌شود بلکه ترددها به صورت سیستمی و دوربینی کنترل می‌شود.
وی تصریح کرد: طرح منع ترددهای بین استانی از امروز به پایان رسیده اما همچنان مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به قوّت خود باقی است؛ بنابراین اگر کسی از شهر یا استان قرمز قصد خروج داشته باشد، از طریق دوربین و به صورت سیستمی کنترل می‌شود و جریمه یک میلیونی و 500 هزار تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان برقرار است.
این مقام انتظامی بیان کرد: تردد شبانه (از ساعت 10 صبح تا سه بامداد) نیز همچنان مشمول جریمه 200 هزار تومانی است؛ لذا مردم اشتباه نکرده و گمان نکنند ممنوعیت و محدودیت برداشته شده است.
جهانی متذکر شد: افرادی که در شرایط اجبار و اضطرار قرار دارند و باید سفر انجام دهند، یا باید از حمل و نقل عمومی استفاده کنند یا اینکه از فرمانداری‌ها مجوز بگیرند.
واکنش اشتری به جلوگیری از تردد یک پزشک در اتوبان کرج ـ قزوین: پلیس به وظیفه‌اش عمل کردانتهای پیام/؛

تکذیب انتساب وعده ارزانی به معاون اول رییس‌جمهور

تکذیب انتساب وعده ارزانی به معاون اول رییس‌جمهور

تکذیب انتساب وعده ارزانی به معاون اول رییس‌جمهور دفتر معاون اول رییس جمهور انتشار گسترده مطلبی در شبکه‌های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو به نقل از محمد مخبر را تکذیب کرد. – اخبار سیاسی – به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دفتر معاون اول رییس جمهور در اطلاعیه ای با اشاره به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با مضمون وعده ارزانی همه چیز از جمله مسکن و خودرو، انتساب این مطلب را به مخبر تکذیب کرد.
متن کامل اطلاعیه دفتر معاون اول رییس جمهور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به انتشار گسترده مطلبی در شبکه های اجتماعی با عنوان «ارزانی در راه است، مردم از خرید خانه و ماشین دست نگه دارندچون همه چیز ارزان خواهد شد» و انتساب آن به جناب آقای دکتر مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور، بدینوسیله به اطلاع می رساند،بیان چنین مطلبی از سوی معاون اول محترم رئیس جمهور تکذیب می شود.
شایان ذکر است، همانطور که ملت آگاه و شریف ایران استحضار دارند، دولت مردمی از همین آغازین روزهای فعالیت خود تمام توان وظرفیت خویش را برای حل مشکلات معیشتی مردم، بازگشت ثبات به اقتصاد کشور و مهار قیمت ها بکار گرفته و امیدواریم به لطف الهیو همراهی مردم عزیز ایران شاهد حل مسائل و مشکلات کشور در آینده ای نزدیک باشیم.
دفتر معاون اول رئیس جمهور
انتهای پیام/

موافقت مقام معظم رهبری با کناره‌گیری فتاح از هیئت امنای کمیته امداد امام(ره)

موافقت مقام معظم رهبری با کناره‌گیری فتاح از هیئت امنای کمیته امداد امام(ره)

موافقت مقام معظم رهبری با کناره‌گیری فتاح از هیئت امنای کمیته امداد امام(ره) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با کناره‌گیری پرویز فتاح از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد حضرت امام(ره) موافقت فرمودند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در نامه دفتر مقام معظم رهبری که در تاریخ 3 شهریور (روز گذشته) به امضای حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری رسیده، موافقت امام خامنه‌ای با کناره‌گیری پرویز فتاح از عضویت در کمیته امداد امام(ره) اعلام شده است.
در متن نامه خطاب به پرویز فتاح آمده است: “مرقومه جنابعالی در 4/5/1400 مبنی بر تقاضای کناره‌گیری از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد حضرت امام(ره) به استحضار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رسید، معظم‌له با کناره‌گیری کناره‌گیری جنابعالی از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد امام(ره) بنا به دلایلی که مرقوم نمودید، موافقت کردند. توفیقات بیشتر جنابعالی را در خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین از خداوند متعال خواستارم.”
گفتنی است؛ پرویز فتاح هم‌اکنون با حکم رهبر معظم انقلاب، ریاست بیناد مستضعفان انقلاب اسلامی را به عهده دارد.

فتاح: حضور آحاد ملت مسیر پیشرفت را برای دولت هموار می‌کندانتهای پیام/

تعلیق تعدادی از پرسنل سازمان زندان‌ها/ پرونده‌ها به دادسرای نظامی ارجاع شد

تعلیق تعدادی از پرسنل سازمان زندان‌ها/ پرونده‌ها به دادسرای نظامی ارجاع شد

تعلیق تعدادی از پرسنل سازمان زندان‌ها/ پرونده‌ها به دادسرای نظامی ارجاع شد رئیس سازمان زندان‌ها با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از تعلیق پرسنل خاطی در فیلم‌های منتشر شده از زندان اوین خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با انتشار پیامی در صفحه توییتری در خصوص تصاویر زندان اوین نوشت:
پرسنل بی تفاوتِ سازمان در فیلم‌های منتشره، به هیات تخلفات اداری معرفی و از خدمت معلق شدند. پرونده‌هایی هم به دادسرای نظامی ارجاع شد. در سال گذشته، برخورد با تخلفاتی که منتهی به خاتمه خدمت پرسنل خاطی سازمان شد، رشد 30 درصدی داشته است.

روز گذشته محمدمهدی حاج‌محمدی درخصوص تصاویر ‎زندان اوین؛ مسئولیت این رفتارهای غیر قابل قبول را پذیرفت و ضمن تعهد به تلاش بر عدم تکرار چنین وقایع تلخ و برخورد جدی با عوامل خاطی؛ از درگاه خداوندمتعال، رهبر انقلاب، ملت بزرگوار و زندانبانان‎ عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی روزهای گذشته گروهی با انتشار تصاویری که ادعا می‌شد مربوط به سالن مانیتورینگ زندان اوین است، از هک سیستم مداربسته این زندان خبر داده بود.
واکنش رئیس سازمان زندان‌ها به انتشار فیلم دوربین‌های مداربسته زندان اوین
انتهای پیام/

ماجرای بریدن گلوی پسر نوجوان با کارد قصابی در جنوب تهران

ماجرای بریدن گلوی پسر نوجوان با کارد قصابی در جنوب تهران

ماجرای بریدن گلوی پسر نوجوان با کارد قصابی در جنوب تهران مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران جزئیات حمله خونین به یک پسر نوجوان با کارد قصابی را در یکی از مناطق جنوبی تهران تشریح کرد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، دو شب گذشته فردی در یکی از مناطق جنوبی تهران با کارد قصابی پسر نوجوانی را با ضربات متعدد زخمی کرد و در حالیکه قصد بریدن گلوی او را داشت با مداخله چند نفر دیگر به این ماجرا، از محل متواری شد و حین فرار دو نفر از افراد حاضر در صحنه را نیز زخمی کرد.
ضارب دقایقی پس از فرار، توسط افرادی که شاهد این صحنه‌های فجیع و دلخراش بودند متوقف بلافاصله با حضور عوامل کلانتری حسن‌آباد دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.
این فرد که تبعه یکی از کشورهای همسایه است، به اذعان بستگانش فاقد تعادل روحی و روانی بوده و در حال حاضر به اتهام ضرب و جرح و اقدام به شروع قتل برای تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی است.
افراد حاضر در محل که شاهد این صحنه‌های دلخراش بودند با ضارب برخوردی قهری داشتند؛ لازم بذکر است که این موضوع مورد تایید پلیس نیست بلکه توصیه می‌شود شهروندان ضمن مدیریت اتفاقات ایجاد شده از هر گونه اقدام سلیقه‌ای، هیجانی و احساسی خودداری کرده و اجازه دهند که اینگونه حوادث از مجرای قانونی پیگیری شود.
بازداشت شرور قاتل با تیراندازی پلیسانتهای پیام/

فوق‌العاده ویژه فرهنگیان در پیچ و خم ابهامات/نامه حاجی‌بابایی به سازمان برنامه

فوق‌العاده ویژه فرهنگیان در پیچ و خم ابهامات/نامه حاجی‌بابایی به سازمان برنامه

فوق‌العاده ویژه فرهنگیان در پیچ و خم ابهامات/نامه حاجی‌بابایی به سازمان برنامه اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان در پیچ و خم اجراست، وزارت آموزش و پرورش از پیگیری رفع ابهامات و پرداخت مابه التفاوت خبر داده و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز نامه‌ای در این رابطه نوشته است. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، افزایش فوق العاده ویژه فرهنگیان همچنان در پیچ و خم اجرا باقی مانده است و در حالیکه پیش از این اعلام شده بود، فوق‌العاده ویژه با حقوق مرداد ماه واریز خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد.
دولت دوازدهم در روزهای پایانی، اقدام به اعمال فوق‌العاده ویژه معلمان کرد و این موضوع از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.
در همان ایام (8 مرداد 1400) ، ناصر سلیمانزاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش هشدار داده بود، مجوز افزایش فوق‌العاده‌ویژه معلمان براساس نظر مراجع حقوقی قابلیت اجرا ندارد.
او در اینباره گفته بود: اخیراً مجوزی از سوی سازمان برنامه و بودجه دریافت کردیم که به‌استناد آن فوق‌العاده‌ ویژه مشمولان طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان از 21 تا 27 درصد تعیین شده است، در این مجوز به مصوبه دولت در سال 1393 اشاره شده است که براساس آن اولاً سقف فوق‌العاده‌ ویژه 21 درصدی تعیین شده است و ثانیاً شامل معلمان کشور نمی‌شد. در این راستا با چند مرجع حقوقی مشورت کردیم و اعلام کردند مجوز سازمان برنامه و بودجه به‌دلیل این که در سال 93 مشمولین طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان از امتیاز فوق‌العاده برخوردار نبودند، قابلیت اجرایی ندارد چرا که این فوق‌العاده‌ویژه از سال 1399 برای معلمان برقرار شده است، از طرفی، سازمان برنامه نمی‌تواند سقف مصوبه دولت را رأساً افزایش دهد، این مصوبه قابلیت اجرایی ندارد و اگر به این شکل اجرا شود، قطعاً ورود نهادهای نظارتی را به‌دنبال دارد.
هم‌اکنون ابهاماتی درباره سرانجام واریز اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان ایجاد شده است.
در همین رابطه وزارت آموزش و پرورش، در ارتباط با پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان بدون اعمال فوق‌العاده ویژه، در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: پیگیری‌های لازم به منظور رفع ابهامات اجرای احکام جدید در حال انجام است و به محض حصول نتیجه در اسرع وقت از طریق مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اطلاع رسانی و پس از رفع..

آقایان مسئول نظام پزشکی! شما امروز "متهم" هستید نه طلبکار!/ مخالفان دیروز واکسن روسی امروز مدعی چرایی تأخیر در تأمین واکسن کرونا!

آقایان مسئول نظام پزشکی! شما امروز "متهم" هستید نه طلبکار!/ مخالفان دیروز واکسن روسی امروز مدعی چرایی تأخیر در تأمین واکسن کرونا!

آقایان مسئول نظام پزشکی! شما امروز “متهم” هستید نه طلبکار!/ مخالفان دیروز واکسن روسی امروز مدعی چرایی تأخیر در تأمین واکسن کرونا! امروز هر فرد و نهادی می‌تواند مدعی لزوم تأمین واکسن داخلی و خارجی باشد اما مسؤلان سازمان نظام پزشکی همچنین برخی چهره‌های سیاسی مانند محمود صادقی با مواضع زشت و مخرب سیاسی خود طی یک سال اخیر، امروز نمی‌توانند در فراری روبه‌جلو، خود را طلبکار جا بزنند. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ چندی پس از شیوع ویروس کرونا در کشورهای جهان، دانشمندان به فکر تولید واکسنی مؤثر علیه این بیماری افتادند. چندین واکسن کرونا در جهان تولید و تست‌های انسانی آنها انجام شد؛ بسیاری از کشورها، مجوز اورژانسی مصرف واکسن‌های داخلی خود را صادر و تزریق آن را در داخل کشور خود آغاز کردند.
ایران چند راه برای تأمین واکسن کرونا داشت؛ اول آنکه واکسن کرونا را خود تولید کند؛ تولید داخلی واکسن کرونا از طریق چند شرکت در حال انجام است که از میان آنها واکسن کوو ایران برکت، تولیدشده در گروه دارویی برکت تحت نظر ستاد اجرایی فرمان امام و واکسن پاستوکووک تولید مشترک ایران و کوبا مجوز مصرف اورژانسی را اخذ کرده و به سبد واکسیناسیون عمومی اضافه شده‌اند.
واکسن برکت، نخستین واکسن ایرانی بود که تست انسانی خود را در کشور آغاز کرد؛ دی ماه سال 99، این واکسن وارد فاز یک بالینی شد تا میزان ایمنی آن سنجیده شود.
قرار بود فاز سوم واکسن ایرانی کوبایی نیز در سال 1400 در ایران آغاز شود؛ با توجه به این‌که پروسه ساخت واکسن در ایران زمانبر بود؛ نمی‌توانستیم معطل تولید داخل بمانیم و بنابراین ایران اقدام به واردات واکسن کرونا نیز کرد.
یکی از مسیرهای واردات واکسن، سازوکار کوواکس بود؛ تسهیلاتی که با همکاری سازمان جهانی بهداشت برای توزیع عادلانه واکسن کرونا به‌راه افتاد اما خلف وعده‌های پیاپی از سوی کوواکس، تأمین واکسن از این طریق را عملاً برای کشورهای مختلف جهان مختل کرد. (چرا گره تأمین واکسن به‌دست “کوواکس” باز نشد؟ گزارش تسنیم را اینجا بخوانید)
راه دیگر تأمین واکسن کرونا از منابع خارجی بود؛ در این راستا وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت، برای تأمین واکسن کرونا وارد مذاکراتی با کشورهای سازنده این واکسن شدند اما در شرایطی که کشورهای قدرتمند و ثروتمند، انحصار واکسن را در دست..

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره ابهامات پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره ابهامات پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره ابهامات پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش با اعلام “واریز حقوق مرداد ماه پرسنل آموزش و پرورش سراسر کشور به حساب همکاران محترم در حال انجام است”، توضیحاتی درباره ابهامات پیش‌آمده در پرداخت حقوق مرداد ماه فرهنگیان ارائه کرد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
همکاران عزیز؛
همان‌گونه که استحضار دارید در پیگیری استیفای حقوق همکاران و برقراری فوق‌العاده ویژه، تلاش‌های گسترده‌ای به‌عمل آمد که پس از دریافت مجوز لازم با فوریت نسبت به صدور احکام اصلاحی کلیه همکاران از ابتدای سال جاری اقدام گردید.
در مسیر اجرای این مجوز و تأمین بودجه مورد نیاز، ابهاماتی برای دستگاه‌های مسئول پیش آمد که با نظر رئیس جمهور محترم، در دستور بررسی فوری نهادهای مسئول، برای رفع ابهام و حل مشکل قرار گرفت. از آنجایی که علی‌رغم پیگیری‌های فراوان و تلاش مسئولان وزارت برای توضیح و تبیین موضوع، رفع کامل ابهامات تا زمان پرداخت حقوق مرداد ماه، میسر نشد، لذا برای پیشگیری از تأخیر بیشتر، پرداخت حقوق بر اساس احکام ماه قبل صورت گرفت.
با اطمینان به رویکرد دولت سیزدهم درخصوص رعایت عدالت در پرداخت‌ها، پس از رفع ابهامات، زمینه اجرای احکام در ماه آینده فراهم خواهد شد.
با پوزش از تأخیر به‌وجودآمده در پرداخت حقوق، تأکید می‌شود که خدمتگزاران شما در ستاد وزارت آموزش و پرورش از همه توان و ظرفیت خود برای صیانت از حقوق قانونی همکاران استفاده خواهند کرد.
انتهای پیام/+