حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان باز هم دستخوش تغییر/ شرایط معلم شدن چیست؟

حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان باز هم دستخوش تغییر/ شرایط معلم شدن چیست؟

حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان باز هم دستخوش تغییر/ شرایط معلم شدن چیست؟ سن ورود به دانشگاه‌ فرهنگیان یکبار دیگر دستخوش تغییر شد و برخلاف گفته‌های مسئولان وزارت آموزش و پرورش، حداکثر سن ورود به این دانشگاه از ۲۴ سال به ۲۲ سال رسید، این تغییرات لحظه‌ای باعث بی‌اعتمادی داوطلبان شده است. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 1400 منتشر و براین اساس شرایط انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مشخص شده است.
با توجه به اینکه پیش از این افزایش سن پذیرش در دانشگاه فرهنگیان از 22 سال به 24 سال اطلاع‌رسانی شده بود و بهمن ماه سال 99 آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «محدودیتی برای افراد جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 از سوی آموزش وپرورش تا 24 سال ایجاد نشده و داوطلبان می‌‌توانند در آزمون مزبور ثبت نام کنند»؛ اما بر خلاف سخنان مسئولان وزارتخانه و شورای عالی آموزش و پرورش، در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 1400، سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان مجدد همان 22 سال ذکر شده است.
تغییرات مکرر و لحظه‌ای سن ورود به دانشگاه‌ فرهنگیان و از سوی دیگر اظهارات متناقض مسئولان وزارت آموزش و پرورش در این باره باعث سردرگمی، اضطراب و بی‌اعتمادی داوطلبان به مدیران فعلی آموزش و پرورش شده است.
پاسخگویی مسئولان وزارت آموزش و پرورش و رئیس و مدیران دانشگاه فرهنگیان به این پرسش که چرا مجدد حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان کاهش یافته است، باعث تنویر افکار عمومی و پاسخ به سوالات و ابهامات تعداد زیادی از داوطلبان کنکور خواهد شد.

از سوی دیگر در کنکور سال 99، نرگس خدادادی از گناباد که رتبه 500 کنکور را کسب کرده بود به دلیل نابینا بودن اجازه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را به دست نیاورد؛ در حالی که مسئولان وزارت آموزش و پرورش به‌ویژه سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تلاش برای حل مشکل این قبیل از داوطلبان و فراهم کردن زمینه‌های قانونی لازم برای تدریس آنها به دانش‌آموزان نابینا در مدارس استثنایی سخن می‌گفتند اما همچنان در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 1400 نابینایی و نقص بینایی یکی از موانع تحصیل در دانشگاه فرهنگیان اعلام شده است.
پاسخگویی مسئولان آموزش و پرورش به‌ویژه رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره چر..

علت برافراشتن "پرچم‌های سیاه" توسط شهرداری تهران در روز برگزاری تنفیذ ریاست‌جمهوری چیست؟!+ پاسخ شهرداری

علت برافراشتن "پرچم‌های سیاه" توسط شهرداری تهران در روز برگزاری تنفیذ ریاست‌جمهوری چیست؟!+ پاسخ شهرداری

علت برافراشتن “پرچم‌های سیاه” توسط شهرداری تهران در روز برگزاری تنفیذ ریاست‌جمهوری چیست؟!+ پاسخ شهرداری شهرداری تهران از روز گذشته اقدام به برافراشتن پرچم‌های سیاه در برخی از مناطق تهران کرده‌ است در حالی که از هفته گذشته اعلام شده بود که مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری امروز ۱۲ مرداد ماه برگزار می‌شود! معاون شهردار تهران توضیحاتی دراین‌باره ارائه داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ شهرداری تهران از روز گذشته اقدام به برافراشتن پرچم‌های سیاه و سیاه‌پوش کردن برخی از فضاهای شهری کرده‌ است در حالی که از هفته گذشته اعلام شده بود که مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری امروز 12 مرداد ماه برگزار می‌شود!
ظاهراً، بهانه شهرداری تهران برای این اقدام عجیب، در پیش بودن ماه محرم است که البته با توجه به این‌که بیش از یک هفته تا روز نخست ماه محرم باقی ماند، این توجیه، نمی‌تواند توجیه منطقی برای اقدام اخیر مسؤلان شهرداری تهران باشد و از سوی دیگر، عملکرد شهرداری تهران طی سال‌های اخیر حکایت از آن دارد که مسئولان مدیریت شهر تهران در فضاسازی شهری برای مناسبت‌های مذهبی، اصلاً عملکرد و تحرک قابل‌قبولی نداشته‌اند و همواره این عملکرد شهرداری مورد انتقاد مردم تهران بوده است؛ از این رو، سیاه‌پوش کردن زودهنگام شهر آن هم در آستانه مراسم تحلیف و تنفیذ حکم رئیس‌جمهور جدید بسیار قابل تأمل است!
اما محمدرضا جوادی یگانه؛ معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره علت این اقدام عجیب شهرداری تهران اظهار کرد: طبق دستورالعملی که ابلاغ کردیم قرار نبود از روز گذشته نسبت به سیاه‌پوش کردن شهر اقدام شود اما برخی مناطق بدون توجه به دستورالعمل تعیین‌شده این کار را انجام دادند!
وی ادامه داد: زمان‌بندی تعیین‌شده برای آخر هفته بود یعنی مقرر بود از روز جمعه، سیاه‌پوش شدن شهر آغاز شود و شهر به استقبال محرم برود اما در چند نقطه از شهر این اقدام صورت گرفت که کار نادرستی بود و اصلاح انجام شد.
معاون شهردار تهران تأکید کرد: آنچه انجام شده بود مطابق دستورالعمل ابلاغی نبود بنابراین پرچم‌های سیاه نصب‌شده، جمع‌آوری شد.
در حالی که معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران مدعی شده است که پرچم‌های سیاه نصب‌شده در سطح شهر، جمع‌آوری شده است اما مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم از برافراشته ب..

آخرین وضعیت لایحه همسان سازی حقوق و پرداخت پاداش بازنشستگان

آخرین وضعیت لایحه همسان سازی حقوق و پرداخت پاداش بازنشستگان

آخرین وضعیت لایحه همسان سازی حقوق و پرداخت پاداش بازنشستگان رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: زمانی که یک لایحه از دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود، شورای نگهبان به دنبال تایید بار مالی آن نیست، زیرا قطعا منابع مالی آن تامین شده است. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ یکی از مسائل مهم در ماه‌های گذشته، لایحه دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تأمین اجتماعی بوده است. پس از آنکه با تعدادی از نمایندگان تشکل‌های فرهنگی و افراد بازنشسته هم اندیشی صورت گرفت، این امر ابتدا در خصوص بازنشستگان لشکری و کشوری و سپس برای تأمین اجتماعی از سازمان برنامه بودجه به دولت اعلام شد. این لایحه در دولت تصویب و با وجود موانعی، به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.
محمد باقر نوبخت در این خصوص گفت: پیش بینی کرده‌ایم که اگر صندوق‌های بازنشستگی دیگری هم علاقه مند باشند، می‌توانند از این قواعد برخوردار شوند. بنابراین لایحه مذکور در حال حاضر در مجلس است و انتظار ما این است که نمایندگان عزیز این لایحه را که تمام مراحل قانونی خود را طی کرده است، به سرانجام برسانند.
نوبخت افزود: البته زمانی که یک لایحه از دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود، شورای نگهبان به دنبال تأیید بار مالی آن نیست. زیرا قطعاً منابع مالی آن تأمین شده است و در اصل طرح‌های خود مجلس نیازمند بررسی منابع مالی هستند. بنده می‌توانم بگویم درحالی دوره خدمت خود را به پایان می بریم که این مطالبه بازنشستگان پیگیری و به مجلس تقدیم شده است. البته از نظر ما نیازی به این لایحه نبود. کما اینکه در استعلام صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان برنامه و بودجه هم اعلام کردیم که اجرای این برنامه باید به شکل مستمر ادامه پیدا کند.
لایحه نظام رتبه بندی معلمان نیز موضوع مهم دیگری است. از سال 99 ابتدا در سازمان برنامه و بودجه و سپس در آموزش پرورش پیش نویس این لایحه تنطیم و به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است. لایحه نظام رتبه بندی معلمان نیز از دولت به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد. لیکن تغییراتی در مجلس رخ داد و از ما راجع به منابع احتمالی این لایحه سوال شد. ما نیز پاسخ کتبی آن را به مجلس تقدیم و تصریح کردیم که منابع مالی آن تأمین شده است.
در خصوص پاداش بازنشستگی سال 99 نیز تخصیص آن را در تاریخ سوم مرداد ماه سال جاری..

بازگشت دانش‌آموزان به مدارس با 2 بحران اُفت یادگیری و ترک تحصیل بالا

بازگشت دانش‌آموزان به مدارس با 2 بحران اُفت یادگیری و ترک تحصیل بالا

بازگشت دانش‌آموزان به مدارس با ۲ بحران اُفت یادگیری و ترک تحصیل بالا اگر مهرماه امسال دانش‌آموزان به مدارس بازگردند دو بحران اساسی داریم؛ نخست، اُفت یادگیری اساسی که مدارس و نظام سیاست‌گذاری برای آن آماده نیست و دوم، ترک تحصیل بالا. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد حسنی عضو پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نشست خبری «تبیین سیاست بازگشایی مدارس و ضرورت بازگشایی» اظهار کرد:‌ سویه دلتا ویژگی‌های خاص خود را دارد، هم‌اکنون با یک پارادوکس مواجه هستیم و دو حق به‌صورت همزمان در تعارض قرار دارند بنابراین تصمیم‌گیرندگان ناچار به اولویت دادن به یک حق هستند یعنی حق امنیت و سلامت و تربیت رسمی و مدرسه‌ای در برابر هم قرار گرفته است، اگر دانش‌آموزان به مدرسه بروند انتقال ویروس سرعت پیدا می‌کند و جان دانش‌آموزان و اعضای خانواده در خطر قرار می‌گیرد و از سوی دیگر عدم حضور در مدرسه می‌تواند عواقبی مثل عدم رشد اجتماعی و مسائل عاطفی و روانی ایجاد کند.
وی افزود: تا امروز بحث بر این بود اولویت با امنیت است و آموزش به‌شیوه مجازی دنبال شد اما باید توجه داشت که آموزش مجازی، کارآمدی لازم را ندارد و نمی‌تواند جایگزین آموزش حضوری باشد بنابراین بسیاری از کشورها در مراحل اولیه شیوع کرونا با برخی ملاحظات مدارس را باز کردند البته نه مانند گذشته اما مدارس باز بود تا صدای نفس مدرسه در جامعه شنیده شود.
عضو پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت:‌ هم‌اکنون مسئله این است؛ آیا می‌توان راه‌حل سومی داشت تا حق تربیت و امنیت هر دو با هم در نظر گرفته شود، محرومیت از آموزش به حداقل ممکن برسد و بالاترین کیفیت از یادگیری شکل بگیرد؟
حسنی بیان کرد: حقوق‌دانان بر این باورند باید به‌سمتی حرکت کرد که در عین تأمین امنیت و سلامت فرد، حق تربیت و آموزش هم تأمین شود و نمی‌توان یک حق را معطل نگه داشت و برنامه‌ریزان باید به‌دنبال روش‌هایی باشند که هر دو حق با هم تأمین شود.
وی ادامه داد: باید این فرض را بپذیریم که کرونا فعلاً باقی می‌ماند و زندگی با کرونا را یاد بگیریم، مدرسه محل یادگیری مهارت‌‌های اساسی است و طبق تعریفی که امروز می‌شود، این مهارت‌ها انسان را در مواجهه با مسائل زندگی موفق می‌کند اگر قرار است جامعه بشری زندگی با کرونا را تجربه کند پس مدرسه و نظام آموزشی این مسئولیت را دارد که دانش‌آ..

اقدام قابل تامل شهرداری تهران در آستانه مراسم تحلیف رئیس دولت جدید

اقدام قابل تامل شهرداری تهران در آستانه مراسم تحلیف رئیس دولت جدید

اقدام قابل تامل شهرداری تهران در آستانه مراسم تحلیف رئیس دولت جدید شهرداری تهران در آستانه برگزاری مراسم تنفید و تحلیف آیت الله رئیسی به عنوان رئیس دولت جدید، اقدام به برافراشتن پرچم های سیاه در برخی از میادین و مراکز شهر تهران کرده است. – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهرداری تهران در مناطق مختلف تهران اقدام به برافراشتن پرچم های سیاه کرده است.

برپایه این گزارش، براساس اخبار و گزارشات منتشره فردا سه شنبه مراسم تنفیذ حکم آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم ایران توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود.
همچنین بر اساس اخبار منتشره مراسم تحلیف آیت الله رئیسی روز 5 شنبه برگزار خواهد شد. تاکنون 115 مقام رسمی از 73 کشور جهان برای حضور در مراسم تحلیف اعلام آمادگی کرده اند. از بین این مقامات 10 رئیس کشور در تراز سران کشورها، 20 رئیس مجلس، 11 وزیر خارجه، 10 نفر از وزرای دیگر کشورها و همچنین فرستاده ویژه و نواب رؤسای مجالس، رؤسای کمیسیون‌ها و هیئت‌های پارلمانی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند. همچنین رؤسای مقامات 11 سازمان بین‌المللی و منطقه‌ای، نماینده‌ دبیرکل سازمان ملل، رئیس اوپک و مقاماتی از IPU، اتحادیه اروپا، اوراسیا، اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی و آسیایی، سازمان اکو، سیکا و D8 برای حضور در این مراسم دعوت شده و اعلام آمادگی کرده اند.
در همین حال، شهرداری تهران در اقدامی قابل تامل به بهانه فرارسیدن ماه محرم پرچم های سیاهی را در برخی از میادین و مراکز پرتردد شهر تهران برافراشته است. این در حالی است که شهرداری تهران در ایام سوگواری و مناسبت های تقویمی گذشته کمترین تحرکی را از خود نشان نداده که واکنش هایی را نیز برانگیخته بود.

برای نجات کشور "دولت و مردم" باید آخرین فرصت "پنجره جمعیتی کشور" را جدی بگیرند!

برای نجات کشور "دولت و مردم" باید آخرین فرصت "پنجره جمعیتی کشور" را جدی بگیرند!

برای نجات کشور “دولت و مردم” باید آخرین فرصت “پنجره جمعیتی کشور” را جدی بگیرند! اگر در دولت سیزدهم اقدامی منسجم انجام نگیرد، سالمندی مفرط در انتظارمان خواهد بود! طرح جوانی جمعیت با اینکه ایده‌آل نیست اما بسیار ضروری است؛ چون ما زمان نداریم! قانونگذار و مجری قانون باید بدانند که این قدم اول و آخرین فرصت “پنجره جمعیتی کشور” است! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ “پنجره جمعیتی” فرصتی منحصر به‌فرد برای رشد و شکوفایی جمعیت، از اوایل دهه 80 شمسی در کشورمان باز شده است، فرصتی بی‌نظیر که با اتکا به جمعیت جوانان دهه شصتی می‌شد در حوزه‌های مختلف کارهای اساسی کرد!
متاسفانه تا اوایل دهه 90 عمل و عقیده مسئولان و دولتمردان بر کاهش جمعیت کشور بود! که در نوع خود بسیار موفقیت‌آمیز هم بود! از نرخ باروری بیش از 6 فرزند دهه 60 سقوط کردیم به زیر2 فرزند دهه 90! با عدم نظارت بر سقط جنین، رواج روش‌های پیشگیری از بارداری و هزار و یک طرح و ترفند دیگر، کانون خانواده‌ها رفته رفته خلوت و سرد شد.
رهبر معظم انقلاب در سال 1393 سیاست‌های کلی جمعیت را ابلاغ کردند، این به آن معنی بود که زنگ خطر جمعیت کشور به صدا درآمده و همه ارکان نظام اسلامی باید برای پاسداری از جمعیت کشور بسیج شوند؛ جبهه‌ای که قرار بود در دولت یازدهم و دوازدهم شکل گیرد! اما هرچه که بود این دولت‌ها آگاهانه این خطر و بحران را نادیده گرفتند تا به همین سادگی نیمی از فرصت “پنجره جمعیتی” کشور سوخت شود!
فرصت بی‌توجهی‌ها به پایان رسیده و حالا همه امید و انتظارها به دولت سیزدهم و البته توده‌های مختلف مردم بسته شده است؛ اهمیت دولت سیزدهم زمانی برجسته می‌شود که بدانیم امروز تنها یک لنگه از پنجره جمعیتی بر روی کشور گشوده است! تا سال 1430 در صورت تداوم شرایط کاهش ازدواج و فرزندآوری، حدود 30 درصد جمعیت کشور سالمند خواهند بود!
در این رابطه قبل از شروع به کار دولت سیزدهم برای تاکید بر اهمیت مطالبات و انتظارات جمعیتی از دولت جدید، میزگردی برگزار کردیم؛ در این میزگرد صالح قاسمی، نویسنده و کارشناس تحولات جمعیت؛ محمد ولی علیئی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) و مدیر گروه جمعیت‌شناسی موسسه مطالعات تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران و دکتر علی پژهان، جمعیت‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد به جوانب مختلف این مقوله پرداختن..

فوق‌العاده ویژه معلمان با حقوق مرداد پرداخت می‌شود

فوق‌العاده ویژه معلمان با حقوق مرداد پرداخت می‌شود

فوق‌العاده ویژه معلمان با حقوق مرداد پرداخت می‌شود رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهدشد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ناصر سلیمانزاده رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهدشد.
وی افزود: با پیگیری مجدانه وزیر آموزش و پرورش و آقای الهیار و موافقت آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام «فوق العاده ویژه معلمان» در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه التفاوت آن از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه، پرداخت خواهد شد.
سلیمانزاده افزود: پیش از این فوق العاده ویژه معلمان تحت عنوان «رتبه بندی» پرداخت می شد و از این پس براساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.
وی علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و عنوان کرد: با پیگیری‌های مجدانه‌ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر و آقای الهیار صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت‌ها مرتفع و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید.
توضیحات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکوری/ دانشگاه‌ها در تعیین معدل افراط نکنندارائه پیش‌نویس جدید اعمال فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به سازمان برنامه و بودجهانتهای پیام/

کناره گیری اشرف غنی در نشست فوق‌العاده شورای ملی افغانستان مطرح می‌شود؟

کناره گیری اشرف غنی در نشست فوق‌العاده شورای ملی افغانستان مطرح می‌شود؟

کناره گیری اشرف غنی در نشست فوق‌العاده شورای ملی افغانستان مطرح می‌شود؟ درحالی که رئیس جمهور افغانستان خواستار تشکیل نشست فوق‌العاده شورای ملی شده است، یک کارشناس سیاسی چرایی برگزاری این نشست را بررسی کرد. – اخبار بین الملل – به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «احمد سعیدی» کارشناس مسائل سیاسی دلایل درخواست رئیس جمهور افغانستان برای برگزاری نشست فوق‌العاده شورای ملی گفت که اشرف غنی در این نشست اوضاع امنیتی، سیاسی و اجتماعی افغانستان و منطقه را تحلیل، بررسی و ارزیابی خواهد کرد و نظرات اعضای شورای ملی را نیز خواهد شنید.
وی افزود: اشرف غنی در این نشست اعضای پارلمان افغانستان را به همکاری، همسویی و یکدلی فرا خواهد خواند تا در شرایط دشوار در کنار حکومت بایستند.
سعیدی ادامه داد که رئیس جمهور افغانستان احتمالاً در این نشست، اعضای شورای ملی را در جریان آخرین تحولات کشور و منطقه قرار دهد و اینکه نتیجه مذاکرات صلح و هیئتی که در قطر هستند، چه بوده است.
این کارشناس مسائل افغانستان گفت که در این نشست درباره ادامه حضور هیئت صلح در قطر رایزنی خواهد شد و با توجه به اینکه نشست‌ها و مذاکرات دوحه تا هنوز هیچ نتیجه‌ای نداشته است، شاید اشرف غنی از اعضای شورای ملی نظر بخواهد که مذاکرات قطر متوقف شده و یا ادامه یابد.
نماینده پارلمان افغانستان: اشرف غنی برای تامین صلح کناره‌گیری کندمعاون اشرف غنی: اشتباهات جامعه جهانی سبب مشروعیت نسبی طالبان شداشرف غنی: اراده صلح عادلانه داریم اما تسلیم نمی‌شویمسعیدی افزود که احتمال آن نیز وجود دارد که اشرف غنی در مشورت با اعضای شورای ملی تصمیم بگیرد تا وضعیت اضطراری اعلام کند اما این احتمال را ضعیف است.
به گفته این کارشناس مسائل سیاسی، احتمال ضعیفی وجود دارد که اشرف غنی در این دیدار مسئله دولت موقت و یا کناره‌گیری خویش از قدرت را نیز مطرح کند.
انتهای پیام/.

تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی پلیس/ شهادت یک مأمور نیروی انتظامی

تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی پلیس/ شهادت یک مأمور نیروی انتظامی

تیراندازی افراد مسلح به سمت خودروی پلیس/ شهادت یک مأمور نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از تیراندازی به سمت خودروی گشتی پلیس و شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی خبر داد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ روح‌اله گراوندی با اعلام خبر شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی در دزفول، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 23 شب گذشته افراد مسلح در محور “شوش ـ دزفول” به سمت گشت خودرویی پاسگاه صفی‌آباد تیراندازی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول افزود: در این ارتباط مأمور جان بر کف نیروی انتظامی، سجاد دالمن؛ جمعی پاسگاه صفی‌آباد شهرستان دزفول بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
وی تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری افراد مسلح در دستور ویژه پلیس قرار دارد.
شهادت سرباز دهه‌هشتادی با ضربات چاقوی یک شرور + عکسقاتل سرباز نیروی انتظامی بازداشت شدانتهای پیام/