سامانه ملی املاک و اسکان؛ بلاتکلیفی تمدید 4 ماهه درج اطلاعات سکونتی مردم

سامانه ملی املاک و اسکان؛ بلاتکلیفی تمدید 4 ماهه درج اطلاعات سکونتی مردم

سامانه ملی املاک و اسکان؛ بلاتکلیفی تمدید ۴ ماهه درج اطلاعات سکونتی مردم درحالی ۲ روز از فرصت دو ماهه ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان می‌گذرد که هنوز خبری از تمدید ۴ ماهه درج اطلاعات در این سامانه نیست. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درج اطلاعات سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان از 19 فروردین ماه امسال آغاز شد و چهارشنبه 19 خرداد فرصت دو ماهه این برنامه به پایان رسید.
هفته گذشته محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان با اشاره به نزدیک بودن اتمام زمان درج اطلاعات در سامانه مذکور گفته بود: با توجه به شرایط حاکم و همه‌گیری کرونا و اینکه بسیاری از خانوارها ناچار هستند تا برای ثبت اطلاعات خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان کشور را به ستاد ملی کرونا پیشنهاد دادیم.
وی بیان کرد: پیشنهاد وزارت راه در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان پایان مهرماه است که البته تصمیم نهایی را در این خصوص ستاد ملی کرونا می‌گیرد و نتیجه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
به گزارش تسنیم، طی 2 ماهی که مردم باید نسبت به درج اطلاعات سکونتی خود در سامانه ملی املاک و اسکان اقدام می کردند مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی و شخص معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه هیچ آماری از میزان ثبت اطلاعات در سامانه مذکور ارائه نداد. این در حالی بود که برخی اظهارات محمودزاده نشان از استقبال سرد مردم داشت؛
31 فروردین ماه امسال محمودزاده با بیان “کسانیکه املاک زیادی هم دارند در خطر مالیات نیستند” به امضای قراردادهای صوری توسط برخی مالکان در بنگاه‌های املاک واکنش نشان داد و افزود: اگر کسی اعم از مالک و مستأجر به صورت غیرواقعی قراردادی را تنظیم کنند متحمل خسارت شخصی خواهد شد یعنی یک نوع خودتنظیمی در قانون لحاظ شده است.
وی ادامه داد: هر فردی در ثبت اطلاعات خود در سامانه باید محل سکونتی را برای خودش اعلام کند و طبیعی است کسی که بر اساس قانون به اسم خانوار شناسایی می‌شود نمی تواند دو شخصیت و دو محل اقامت داشته باشد لذا اگر کسی محل غیرواقعی را به عنوان محل اقامت خود اعلام کند محل اقامت اصلی او دچار چالش خواهدشد مگر اینکه برخی خانوارها هیچ سرپناهی نداشته باشند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که قراردادهای صوری ممکن ..

قطع پخش غیرمنتظره برنامه تلویزیونی سعودی

قطع پخش غیرمنتظره برنامه تلویزیونی سعودی

قطع پخش غیرمنتظره برنامه تلویزیونی سعودی کاربران شبکه های اجتماعی در سعودی از اخباری درباره قطع برنامه تلویزیون سعودی و ظاهر شدن فایل مبهم با یک پیغام پرده برداشتند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسپوتنیک گزارش داد: برخی از کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه های سعودی، اخباری درباره قطع پخش برنامه تلویزیونی در سعودی و پخش فایل مبهم و مرموز خبر دادند.
رسانه سعودی سبق اعلام کرد که کانال‌های تلویزیونی عربستان شاهد قطع ناگهانی و ظاهر شدن فایلی ویدئویی با پیغامی مبنی بر جبران خسارت دو ساله گذشته، است.
اسپوتنیک گزارش داد: بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی علت این اعلامیه و قطع پخش تلویزیونی و اینکه این موضوع تبلیغاتی است یا نقص اضطراری است را زیر سئوال بردند.
انتهای پیام/

ابراز نگرانی آمریکا از ارتقای سیستم ماهواره‌ای ایران

ابراز نگرانی آمریکا از ارتقای سیستم ماهواره‌ای ایران

ابراز نگرانی آمریکا از ارتقای سیستم ماهواره‌ای ایران مسئولان آمریکایی ضمن ابراز نگرانی درباره همکاری ماهواره‌ای ایران و روسیه مدعی شدند که روسیه قصد دارد به منظور ارتقای سطح نظارت ایران بر اهداف نظامی آمریکا و اسرائیل، یک نوع سیستم ماهواره‌ای پیشرفته تقدیم تهران کند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، برخی از مقامات دولت آمریکا درباره افزایش توانمندی ماهواره‌ای ایران و همکاری این کشور با روسیه در این زمینه ابراز نگرانی کردند.
در همین رابطه، روزنامه واشنگتن پست به نقل از برخی از مسئولان آمریکایی مدعی شد که روسیه تصمیم دارد تا یک سیستم ماهواره‌ای پیشرفته به نام «کانوپوس» را به ایران تحویل دهد تا امکان ردگیری اهداف احتمالی نظامی در خاورمیانه و فراتر از آن فراهم شود.
واشنگتن پست در ادامه این ادعای خود افزود: سیستم ماهواره‌ای کانوپوس به ایران این امکان می‌دهد تا بر تاسیسات نفتی خاورمیانه و پایگاه‌های نظامی اسرائیل و آمریکا در منطقه به صورت مداوم نظارت داشته باشد.
روزنامه واشنگتن پست تأکید کرد که پرتاپ این ماهواره ممکن است ظرف چند ماه دیگر اتفاق بیفتد.
انتهای پیام

آمریکا 10 فرد و شرکت را در ارتباط با ایران و سوریه تحریم کرد/ خروج نام 3 مقام ایرانی از فهرست تحریم‌ها

آمریکا 10 فرد و شرکت را در ارتباط با ایران و سوریه تحریم کرد/ خروج نام 3 مقام ایرانی از فهرست تحریم‌ها

آمریکا ۱۰ فرد و شرکت را در ارتباط با ایران و سوریه تحریم کرد/ خروج نام ۳ مقام ایرانی از فهرست تحریم‌ها وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم ۷ شخص حقیقی و ۳ شرکت در ارتباط با تحریم‌های این کشور علیه ایران و سوریه خبر داد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که نام 7 شخص حقیقی و 3 شرکت در ارتباط با تحریم‌های این کشور علیه ایران و سوریه به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به‌شمار می‌رود، اضافه شده است.
بین اشخاص و شرکت‌های تحریم‌شده نام هیچ فرد یا شرکت ایرانی دیده نمی‌شود، اما نام دو شهروند سوری در این فهرست به چشم می‌خورد.
سایر اشخاصی که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز از تحریم آنها در ارتباط با ایران و سوریه خبر داده است، از اتباع سایر کشورها از جمله امارات، یمن، ترکیه و هند هستند و شرکت‌های تحریم‌شده نیز در امارات و یمن به ثبت رسیده‌اند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین اعلام کرد که نام 3 شهروند ایرانی از جمله «احمد قلعه‌بانی» مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت ایران را از فهرست اشخاص تحت تحریم خود خارج کرده است. یکی از مقامات این وزارتخانه تأکید کرد که خروج نام این افراد از فهرست تحریم‌های آمریکا ارتباطی با مذاکرات وین ندارد.
آمریکا 7 نفر را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کردآمریکا دو فرمانده یمنی را تحریم کردانتهای پیام/.+

رضایی: بانک مرکزی را مستقل می‌کنم/ دو سهامدار خُرد باید در شورای بورس باشند

رضایی: بانک مرکزی را مستقل می‌کنم/ دو سهامدار خُرد باید در شورای بورس باشند

رضایی: بانک مرکزی را مستقل می‌کنم/ دو سهامدار خُرد باید در شورای بورس باشند محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: حداقل دو نفر از سهامداران خُرد را در شورای بورس دخالت خواهیم داد تا در تصمیم‌گیری‌های بورس حضور داشته باشند و این همه سهام‌دار خُرد سیلی نخورند و از میدان به در نروند. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز پنج‌شنبه برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در شبکه خبر حضور پیدا کرد.
وی در حاشیه ضبط این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلایی که بانک‌ها بر سر مردم ایران آوردند، بعثی‌های عراق نیاوردند؛ چراکه نه تنها تولید را زمین زدند، بلکه رفاه مردم را با آسیب‌های جدی روبرو کردند.
رضایی خاطرنشان کرد: یکی از اولین اقدامات دولت “اقدام و تحول”، اصلاح نظام بانکی است. اول اینکه بانک مرکزی را از وابستگی به دولت خارج و مستقل می‌کنیم. دوم اینکه بانک‌های ما استانداردهای بین‌المللی ندارند. نظام بانکی ما بسیار سنتی است.
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: باید با تاسف بگویم که بیشتر کشورهای منطقه نظام بانکی‌شان از ایران مدرن‌تر است.

اختصاصی تسنیم| سید احمد موسوی رئیس ستاد محسن رضایی شدرضایی: یارانه 450 هزار تومانی به 60 میلیون نفر هم خواهد رسید/ همه بانک‌ها باید وام مسکن بدهند/ اعتماد را به بورس برمی‌گردانممحسن رضایی همچنین شب گذشته و پس از گفتگوی ویژه خبری که در رابطه با سه موضوع یارانه، بورس و مسکن پخش شد، بیان کرد: مردم ایران در مساله بورس بسیار اذیت شدند. بورس یکی از ابزار و صنعت اقتصادی است.
وی ادامه داد: به محض اینکه مردم ایران دوباره اعتمادشان به بورس برگردد، بورس احیا می‌شود و زمانی این اتفاق می‌افتد که دولت بر سر کار آمده، یک دولت اقتصادی باشد.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: دولت ما هم دولت اقتصادی و سیاسی است و از اقتدار نیز برخوردار است تا بتواند جلوی مافیاها را بگیرد. اولین کاری هم که انجام خواهیم داد این است که اعتماد را به بورس برمی‌گردانیم.
رضایی همچنین بیان کرد: حداقل دو نفر از سهامداران خُرد را در شورای بورس دخالت خواهیم داد تا در تصمیم‌گیری‌های بورس حضور داشته باشند تا این همه سهام‌دار خُرد سیلی نخورند و از میدان به در نروند.

او همچنین امروز در توئی..

ابربدهکار بانکی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد

ابربدهکار بانکی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد

ابربدهکار بانکی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد گروه استان‌ها ــ با تلاش سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) یکی از ابربدهکاران بانکی در استان مازندران شناسایی و دستگیر شد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران؛ در سال های اخیر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی یک مطالبه عمومی بوده و سپاه پاسداران به عنوان ضابط قضائی در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه وارد میدان عمل می‌شود.
با توجه به ماموریت‌های سپاه در برخورد با مفاسد اقتصادی و نیز هشدار فرمانده سپاه کربلا که “در برخورد با مفسدان و مخلان اقتصادی با کسی تعارف نداریم” با راه اندازی قرارگاه 17ربیع در استان مازندران، هیچ مفسد اقتصادی حاشیه امنی نخواهد داشت.
سرپل گروهک سلطنت‌طلب در مازندران دستگیر شد 7000 لیتر گازوئیل قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در لامرد کشف شد برپایه این گزارش با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از ابر بدهکاران بانکی استان مازندران در تور اطلاعاتی سپاه کربلا افتاد.
گفتنی است؛ نامبرده که 2500میلیارد ریال به شبکه بانکی از سالیان گذشته بدهکار بوده است، با نفوذ در دستگاه‌های متولی از بازپرداخت آن اجتناب می‌کرد که پس از یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. این ابربدهکار بانکی متهم به اخلال در بازار نهاده دامی و جوجه یک روزه از طریق گرانفروشی هم است.
انتهای پیام/س

پیام مقتدی صدر برای حشد شعبی: اعتبار جهاد و مجاهدان در خطر است/ الگوی دیگران باشید

پیام مقتدی صدر برای حشد شعبی: اعتبار جهاد و مجاهدان در خطر است/ الگوی دیگران باشید

پیام مقتدی صدر برای حشد شعبی: اعتبار جهاد و مجاهدان در خطر است/ الگوی دیگران باشید رهبر جریان صدر عراق در پیامی خطاب به نیروهای حشد شعبی از آنها خواست تا الگوی دیگران باشند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری السومریه، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق با انتشار توئیتی خطاب به نیروهای حشد شعبی گفت که اعتبار و وجهه جهاد ومهاجدین در معرض خطر است.
مقتدی صدر در ادامه از این نیروها خواست تا با تعهد به دین و عقیده و شرع و خدمت به فقیران و مظلومان، برای دیگران الگو باشند.
حمایت قاطع مقتدی صدر و حشد شعبی عراق از مقاومت فلسطین علیه اشغالگرانمقتدی صدر مردم عراق را به تظاهرات در حمایت از فلسطین فراخواند/ «معترضان پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را آتش بزنند»رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد که اعتبار جهاد و مجاهدین در خطر بوده و همه مسئول آن هستند.
وی افزود، بله… محافظت از این اعتبار و وجهه مسئولیت بزرگی است و از راه خدمت به مردم در دنیا نمایان می‌شود. مجاهدان نه برای دنیا و نه برای صندلی‌ها و قدرت، بلکه برای دفاع از مظلومان و فقیران و محافظت از وطن و مردم به وجود آمده‌اند.
انتهای پیام/

امیر سیاری خبر داد: ورود موفقیت‌‌آمیز ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس

امیر سیاری خبر داد: ورود موفقیت‌‌آمیز ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس

امیر سیاری خبر داد: ورود موفقیت‌‌آمیز ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن بومی سهند توانست برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشورها وارد اقیانوس اطلس شود. – اخبار سیاسی – به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن بومی سهند توانست برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشورها وارد اقیانوس اطلس شود و این حضور مقتدرانه دریایی حاکی از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است.
رصد سه ساعته زیردریایی آمریکایی توسط پهپادهای ارتشمعاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور در آب های بین المللی حق مسلم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران می دانیم و این مسیر را با اقتدار ادامه می‌دهیم.
وی افزود: هم اکنون هفتاد و هفتمین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن تمام ایرانی سهند و ناوبندر مکران برای نخستین بار و به منظور نشان دادن توانمندی های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریانوردی در اقیانوس اطلس حضور دارد.
معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: این ناوگروه در تاریخ 20 اردیبهشت امسال از بندرعباس حرکت کرده و بعد از طی مسیر طولانی و عبور از دماغه امید نیک و دور زدن آفریقا و با طی شش هزار مایل دریایی یعنی نزدیک به 12 هزار کیلومتر پس از سی روز دریانوردی هم اکنون در اقیانوس اطلس حضور دارد و مسیر خود را برای اجرای طولانی‌ترین ماموریت دریایی به سمت اقیانوس اطلس شمالی ادامه می‌دهد.
دریادار سیاری با تاکید بر اینکه حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد مطابق قوانین بین المللی دریایی انجام می‌شود افزود: ناوبندر مکران که به عنوان یک پایگاه دریایی متحرک در نیروی دریایی ارتش محسوب می شود توانسته است به همراه ناوشکن بومی سهند برای اولین بار و بدون پهلوگیری در بنادر دیگر کشورها وارد اقیانوس اطلس شود و این حضور مقتدرانه حاکی از توانمندی دریایی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
معاون هماهنگ کننده ارتش افزود:‌ علت این که این دریانوردی طولانی مدت در این مقطع زمانی که شرایط جوی اقیانوس اطل..

لیگ ملت‌های والیبال| لهستان به صدر جدول رسید/ ایران در جایگاه پنجم

لیگ ملت‌های والیبال| لهستان به صدر جدول رسید/ ایران در جایگاه پنجم

لیگ ملت‌های والیبال| لهستان به صدر جدول رسید/ ایران در جایگاه پنجم تیم‌های ملی والیبال لهستان و برزیل در آخرین دیدارهای روز هفتم لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال لهستان در بازی هفتم خود در لیگ ملت‌های 2021 به مصاف بلغارستان رفت و با برتری کامل در اسپک، سرویس و دفاع روی تور با حساب 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 15 و 25 بر 12 برنده شد.
لیگ ملت‌های والیبال| تحقیر آمریکا مقابل ایران/ برتری مطلق شاگردان آلکنو برابر یانکی‌هادر آخرین بازی روز هفتم، تیم ملی برزیل 3 بر صفر با نتایج 25 بر 19، 25 بر 22 و 27 بر 25 هلند را شکست داد. نیمیر عبدالعزیز 20 امتیاز برای هلند و یواندری لئال 20 امتیاز برای برزیل کسب کردند.

نتایج کامل دیدارهای روز هفتم لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:
صربستان 3 – آلمان یک
ژاپن 3 – استرالیا یک
فرانسه 3 – روسیه یک
اسلوونی 3 – کانادا صفر
آرژانتین صفر – ایتالیا 3
ایران 3 – آمریکا صفر
لهستان 3 – بلغارستان صفر
هلند صفر – برزیل 3
رده‌بندی تیم‌ها در پایان روز هفتم به شرح زیر است:

برنامه بازی‌های هشتم، امروز پنج‌شنبه 20 خرداد به شرح زیر است:
صربستان – ایران، ساعت 12:30
لیگ ملت‌های والیبال| شکست ایران مقابل صربستان در ماراتنی نفس‌گیرروسیه – کانادا
فرانسه – اسلوونی
آرژانتین – استرالیا
آلمان – آمریکا
بلغارستان – برزیل
ژاپن – ایتالیا
لهستان – هلند
انتهای پیام/

هواشناسی ایران 1400/03/20| هشدار آبگرفتگی و سیلاب در برخی استان‌ها

هواشناسی ایران 1400/03/20| هشدار آبگرفتگی و سیلاب در برخی استان‌ها

هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۳/۲۰| هشدار آبگرفتگی و سیلاب در برخی استان‌ها سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در برخی استان‌ها طی امروز و فردا از افزایش تدریجی دما در اکثر مناطق کشور خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده آسمان صاف و آفتابی و جو پایداری در اکثر مناطق کشور حاکم است و روند کُند تدریجی افزایش دما طی دو روز آینده در بیشتر مناطق وجود دارد.
امروز در برخی مناطق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، بخش‌های و شمال غرب بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. طی امروز و فردا در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، وزش باد شدید و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تا 5 روز آینده در برخی مناطق نوار شرقی کشور و شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه زابل وزش باد شدید روی می‌دهد و در برخی مناطق باعث خیزش گردوخاک می‌شود.
طی 2 روز آینده در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید روی می‌دهد که در برخی نقاط احتمال خیزش گردوخاک و غبارآلود شدن هوا وجود دارد. همچنین طی سه روز آینده خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.
به گزارش تسنیم، حداکثر دمای هوای تهران امروز 36 درجه پیش بینی شده و سرعت وزش باد جنوبی غربی 13 تا 22 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای تهران فردا جمعه 21 خرداد 1400 به ترتیب 36 و 27 درجه پیش بینی شده است.
توصیف سامانه: فعالیت سامانه موسمی و رشد ابرهای همرفتی بویژه در ساعات بعدازظهر
نوع مخاطره: رگبار، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با گردوخاگ و با احتمال تگرگ در مناطق مستعد.
منطقه اثر:
پنج‌شنبه 1400/03/20 : جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان، شرق هرمزگان.
جمعه 1400/03/20 : نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان، شرق هرمزگان.
اثر مخاطره: احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌های و معابر، احتمال برخورد صاعقه، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه های فصلی.
توصیه: اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در صعود به ارتفاعات و در چرای دام‌ها در مراتع مرتفع و تقویت سازه های موقتی.
انتهای ..